Okquote:Op donderdag 21 november 2013 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zal je knopjes wel even schoonpoetsen na gebruik.
Ik zeg ook ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg ja
( In deze topic? )
maak er maar gele knopjes vanquote:
Yesshhhquote:Op donderdag 21 november 2013 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zeg ook ja.
( JaEr zijn genoeg getuigen.)
Op dit soort momenten baal ik dus van m'n username hè.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kan de TT in: Meneer & mevrouw sausage worden veranderd?
Ik ben op huwelijksreis, vraag iemand anders maar.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kan de TT in: Meneer & mevrouw sausage worden veranderd?
Mevrouw Sausage is travo LBquote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op dit soort momenten baal ik dus van m'n username hè.
In de keukenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben op huwelijksreis, vraag iemand anders maar.
Je bent ook een baas hoor. Soms.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yesshhh
( Allemaal bazen en DrNick )
Ik doe ook niets, want ik wil hier niet gast-modden en zoquote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben op huwelijksreis, vraag iemand anders maar.
Dat moest je sws al voor die knopquote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef BBQSausage het volgende:
Ik log wel even in Lt., momentje.
Yishquote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent ook een baas hoor. Soms.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik doe ook niets, want ik wil hier niet gast-modden en zo
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb meer knopjes. Tevens topickapenopflikkeren.
quote:
quote:
Sorryquote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb meer knopjes. Tevens topickapenopflikkeren.
ok dus we zijn polygaam dus?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh mijn god
Wanneer trouwen?
Immer a Mattie.quote:
BBQ is alleen van mij.quote:
Jup.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maar jij niet alleen van mij dus![]()
Jij hebt ook Mono, hypocriet.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maar jij niet alleen van mij dus![]()
Hark.quote:
Kut, poste vanaf mijn kloon.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kut, poste vanaf mijn kloon.
DM me toch maar.
Nou ik heb net vernomen dat hij meer van DrNick houdt dan van mij dus nu ben ik alleenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt ook Mono, hypocriet.
Is dat ook wederzijds?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou ik heb net vernomen dat hij meer van DrNick houdt dan van mij dus nu ben ik alleen![]()
Ja man ik kreeg pics waar ze innig tevreden aan het knuffelen warenquote:
Mono liegt.quote:
Hij wilt neuqen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja man ik kreeg pics waar ze innig tevreden aan het knuffelen waren
toen ik mono ermee confronteerde kreeg ik een middelvinger terug![]()
quote:
Dit is nogal tegenstrijdigquote:Op donderdag 21 november 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja man ik kreeg pics waar ze innig tevreden aan het knuffelen waren
toen ik mono ermee confronteerde kreeg ik een middelvinger terug![]()
Denk het nietquote:
Haten op Star Warsquote:Op donderdag 21 november 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk het nietHij ligt als een eckte luie flikker Star Wars (
) te kijken. Moest net al voor hem koken en nou ook al een jointje voor 'm draaien
Star Warsquote:Op donderdag 21 november 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk het nietHij ligt als een eckte luie flikker Star Wars (
) te kijken. Moest net al voor hem koken en nou ook al een jointje voor 'm draaien
Hoi Paulquote:
R2D2quote:Op donderdag 21 november 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
GVD is het echt wat dan?
Straks moet ik 't nog écht gaan kijken...
Ik heb gezegd de dag dat ik Star Wars kijk is de dag dat Mono het leuk vindt om paard te rijdenquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
HOI PAUL (kan dit in de TT?)
HOI FANSquote:Op donderdag 21 november 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
GVD is het echt wat dan?
Straks moet ik 't nog écht gaan kijken...
[..]
Paul
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe moet je een scheiding aanvragen?
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Haten op Star Warsquote:
Met een kam door je vochtig haar gaan.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Totoquote:
Hee wist je trouwens dat ik echt ruzie heb gekregen met mijn ex in 2012 (toen hij nog mijn vriend was) omdat hij mijn FOK! account had gehackt en die DMs van ons van 2010 had gelezen?quote:
quote:
Brb, ff paar tissues pakken.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon nog nooit geziengeen behoefte aan gehad
ga je fappen?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Brb, ff paar tissues pakken.
Nee, soppen.quote:
Ik pak ook altijd tissues als ik Star Wars ga kijken, vooral Return of the Jedi, Leiaquote:Op donderdag 21 november 2013 21:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Brb, ff paar tissues pakken.
Out of the blue random posts.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hee wist je trouwens dat ik echt ruzie heb gekregen met mijn ex in 2012 (toen hij nog mijn vriend was) omdat hij mijn FOK! account had gehackt en die DMs van ons van 2010 had gelezen?![]()
Van die DMs van "ja sgatjuuuuhh wanneer kom je naar Zeist" enzo
Close enough.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
if(salaris) =>= [current]
then :apply_for_job
Ik ga daar maar niet werken
Anakinquote:Op donderdag 21 november 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik pak ook altijd tissues als ik Star Wars ga kijken, vooral Return of the Jedi, Leia
if not country in awesome_country_list:quote:Op donderdag 21 november 2013 21:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
if(salaris) =>= [current]
then :apply_for_job
Ik ga daar maar niet werken
Ik wist hetquote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker ding wel
Inderdaadquote:
Noh, aan de slag danquote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef DrNick het volgende:
Mijn profielwerkstuk schiet niet op zo
Dat lijkt maar zo. Ik weet zeker dat je ook hartelijk kan lachen met je profielwerkstukquote:
Even kijken, brbquote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Ik weet zeker dat je ook hartelijk kan lachen met je profielwerkstuk
Omdat Bitterlemon.quote:
With the help of this script, you can upload any malicious file like shell or mailer in any vulnerable server/website which is fully undetectable or you can say that, its a simple gateway for entering into server.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kan je wel helpen aan FUD crypts?
Geschiedenis, moderne cryptografie, algoritmes, toepassingen, recht, en als het lukt zelf een programma maken.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Typ hier es wat je van plan bent te gaan typen in je werkstuk.
Wat voor iets?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef DrNick het volgende:
en als het lukt zelf een programma maken.
Beterschapquote:
Ahhh. You're on your ownquote:Op donderdag 21 november 2013 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Iets wat een tekenreeks beveiligt en dat je hem ook weer kan decrypten.
quote:
Dankquote:Op donderdag 21 november 2013 22:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben net semi-beter.
Sterkte.
Het sap dus?quote:
Ik las LBquote:
nee g, gewoon die tomaat toch.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Dank
[..]
Het sap dus?
Welke taal?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niks van, dus ik weet niet of het wat gaat worden
Ik LSquote:
Ik zal het eens proberen.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
nee g, gewoon die tomaat toch.
quote:
Geen idee nogquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kom jij maar rondjes draaien dan
Ew. Dat is aids.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:08 schreef DrNick het volgende:
Geen idee nog
We doen nu PHP bij informatica, maar daar kan ik nog niets van.
PHPquote:Op donderdag 21 november 2013 22:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kom jij maar rondjes draaien dan
[..]
Geen idee nog
We doen nu PHP bij informatica, maar daar kan ik nog niets van.
Dan had ik vrienden.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
Beetje respect voor PHP, zonder PHP hadden jullie hier nu niet gezeten.
hehequote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 21 november 2013 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hee wist je trouwens dat ik echt ruzie heb gekregen met mijn ex in 2012 (toen hij nog mijn vriend was) omdat hij mijn FOK! account had gehackt en die DMs van ons van 2010 had gelezen?![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een fan van mij.quote:
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi fansquote:Op donderdag 21 november 2013 22:19 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Paul is baas en heeft veel fans!
* BBQSausage slaps DrNick around a bit with a big large trout.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan was het gewoon IRC via de terminal
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi fans
Hoiiiiiiiiiiiii faaa..... ik bedoel hoi Idool!quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
* BBQSausage slaps DrNick around a bit with a big large trout.
Hoi fanquote:Op donderdag 21 november 2013 22:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiii faaa..... ik bedoel hoi Idool!
Ik stuur je een kaartje!quote:Op donderdag 21 november 2013 22:20 schreef Paul het volgende:
Over 2 maanden ben ik 10 jaar op FOK!
Ik vind dat er dan wel wat moet gebeuren
Bijv een Paul-meet in stairway to heaven voor mijn fans
Ik vind dat je dan wel de Gracht in moetquote:Op donderdag 21 november 2013 22:20 schreef Paul het volgende:
Ik vind Paul supertof.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:23 schreef Paul het volgende:
Misschien kom ik hier nog mooie quotes tegen voor mijn fotoboek
http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Whacking_with_a_wet_troutquote:Op donderdag 21 november 2013 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
around a bit with a big large trout.
Ga knikkeren op de A2 vlak voor de spits, moet wel wat gebeuren dan.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:20 schreef Paul het volgende:
Hij staat erinquote:Op donderdag 21 november 2013 22:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
Voldoet dat, of moet ik je een koosnaam geven?
Had het uit m'n hoofd getypt. Heb heel wat in de IRC servers van Bootleggers rondgehangen.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Whacking_with_a_wet_trout
Moest ik opzoeken
Ik zit alleen op IRC als #fokloosquote:Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had het uit m'n hoofd getypt. Heb heel wat in de IRC servers van Bootleggers rondgehangen.
Dat is fijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik plaats je boven LB op mijn coole FOK!kers lijst
Paul is een grotere baas dan ikquote:
Ik droom elke nacht van Paul!quote:Op donderdag 21 november 2013 22:23 schreef Paul het volgende:
Misschien kom ik hier nog mooie quotes tegen voor mijn fotoboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Grapje tochJij bent de absolute en ongeslage eindbaas.
Dat is zelfs niet echt meer IRC waardig, zo'n webchat.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zit alleen op IRC als #fokloos
Ik durf niet te klikkenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
3.4k views SEX / [Jelken #1] Waar we elkaar tips geven over 'jelken'
Weet ik.quote:
Daar IRC ik te weinig voorquote:Op donderdag 21 november 2013 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is zelfs niet echt meer IRC waardig, zo'n webchat.Voor de eckte eckte moet je mIRC hebben.
hehehehehehehequote:Op donderdag 21 november 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Tuurlijk ben ik een baas GHEHEHEHEHEHE
Heul niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus je bent er bekend mee.
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Tuurlijk ben ik een baas GHEHEHEHEHEHE
omgquote:
Waarom zondag? o.óquote:Op donderdag 21 november 2013 22:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zondag krijg ik m'n nieuwste note te zien
Nickelsonquote:Op donderdag 21 november 2013 22:40 schreef Roburtt het volgende:
Suggesties voor een nieuwe winterjas?
quote:
Daniel Son.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:40 schreef Roburtt het volgende:
Suggesties voor een nieuwe winterjas?
Noquote:Op donderdag 21 november 2013 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQ, bbz will u luv me 4evah?
Mehquote:
Net op tijd bbyquote:Op donderdag 21 november 2013 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
Oh snel snel snel
I will luv u 5evah!
Daniel san*quote:
Goed huwelijkquote:Op donderdag 21 november 2013 22:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Jlie zijn eckt qti met zn 2
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ondertussen flirt lb met nóg 3 kerels.
Dat is een vrouw met 2 zombiesquote:
Jij snapt niet hoe liefde werkt. Je bent nog jong. Maar zo worden mannen.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is een vrouw met 2 zombies
Moira, een kerel???quote:Op donderdag 21 november 2013 22:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ondertussen flirt lb met nóg 3 kerels.
Oh.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij snapt niet hoe liefde werkt. Je bent nog jong. Maar zo worden mannen.
Die 3e moet je er even bij painten.
Walking Deadquote:
Da's nog niksquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef d4v1d het volgende:
Deze telefoonbatterij loopt af.. aan de oplader
Dan moet je je stekker omdraaien in het stopcontact.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan moet je je stekker omdraaien in het stopcontact.
i thnk lb dsnt liek mequote:Op donderdag 21 november 2013 22:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
lulz ur qtplz stahp flirtin wimme
Slecht man.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pas je op dat ie niet breekt, en dat je je kont er niet aan brandt?
Dan heb je wel een aparte telefoon.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef d4v1d het volgende:
lulz dur u nubcake <3 u 2 kid 4 her she laik them real niggahzquote:
Ja wat wil ie wetenquote:
Wat.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
lulz dur u nubcake <3 u 2 kid 4 her she laik them real niggahz
is t bcz m blck? i tnk she rcstquote:Op donderdag 21 november 2013 22:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
lulz dur u nubcake <3 u 2 kid 4 her she laik them real niggahz
Donnie, hij vraagt wat je wil weten.quote:
Hij zit al omgedraaidquote:Op donderdag 21 november 2013 22:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan moet je je stekker omdraaien in het stopcontact.
Teleurstellend weerquote:Op donderdag 21 november 2013 22:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor dit moment heb ik geen gifje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |