abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 november 2013 @ 16:05:18 #1
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_132891958
"Trek je lul hier helemaal scheel!"

Veel mannen zijn onzeker over hun penis. Uit onderzoek blijkt dat bijna alle mannen een grotere en dikkere penis zouden willen hebben. Helaas gaat dit niet zo makkelijk. Natuurlijk is er geen wondermiddel waarna je penis 20 centimeter groeit. Gelukkig is er wel een oplossing om je penis te vergroten door een soort oefeningen genaamd jelken, hoewel je er veel tijd en geduld voor nodig hebt. Deel in dit topic met elkaar tips om het beste je penis te verlengen dmv jelken!


quote:
Vergroot je penis door oefeningen!
Veel mannen zijn onzeker over hun penis. Uit onderzoek blijkt dat bijna alle mannen een grotere en dikkere penis zouden willen hebben. Helaas gaat dit niet zo makkelijk. Natuurlijk is er geen wondermiddel waarna je penis 20 centimeter groeit. Gelukkig is er wel een oplossing om je penis te vergroten door een soort oefeningen genaamd jelken, hoewel je er veel tijd en geduld voor nodig hebt. Er zijn veel mensen op het internet die het doen en samen delen ze informatie over wat de beste methodes zijn.

Wat is Jelken?
Jelken, ook wel Jelqen genoemd, is een eeuwenoude manier om je penis dikker en langer te maken door middel van oefeningen. Je penis bestaat uit drie zwellichamen, die weer bestaan uit een sponsachtige concentratie spiercellen. Deze kun je niet zomaar trainen als iemand in de sportschool doet, maar er zijn wel degelijk vergelijkingen. Je zult zeker geen gewichten aan je penis moeten hangen, maar het principe van trainen zit wél bij deze oefeningen. Door de jelkoefeningen zullen er miniscule scheurtjes komen in je spiercellen, die door je lichaam gerepareerd worden en elke keer iets dikker worden dan ze eerst waren. Het verschil met fitness is wel dat je er veel meer tijd en moeite in moet steken, maar de resultaten zijn er wel. Deze manier van penisvergroting komt steeds meer op in de wereld, omdat het de best werkende methode is.



Onderzoek naar de werking
De Engelse dokter Brian Richards is een van de personen die wetenschappelijk onderzoek heeft gedaan naar de werking van Jelken. Eind jaren zeventig werd zijn onderzoek gepubliceerd in "British Journal of Sexual Medicine". Uit dit onderzoek blijkt dat 87% van de proefpersonen een grotere en dikkere penis had na afloop. De resultaten van het onderzoek toonden aan dat je je penis wel degelijk kunt vergroten met jelken. Er bleek dat je door jelken je penis maximaal iets meer dan 6 centimeter kan maken en 2 centimeter dikker kunt maken. Door de oefeningen komen er miniscule scheurtje in de spieren van je penis die zichzelf, net als bij de andere spieren in je lichaam, daarna herstellen en vergroten.

Hoe moet je Jelken?
Warming up

Je moet eerst een warming-up doen. Het beste is dat je penis in een half-erecte toestand is. Je moet een washandje onderdompelen in warm/heet water en dat washandje een minuut op je penis laten liggen. Doe dit 5 maal. Droog daarna de penis goed af.
Pak met één hand stevig de eikel vast en trek de penis van je af, maar niet zover dat het pijn doet. Hou dit een paar minuten vol. Hou dan een minuut pauze en herhaal dit een paar keer.
Draai na een rustpauze van een minuut je penis dan 30 maal in een cirkelvormige beweging zodat je bloedcirculatie op gang komt.
Pak nu weer je eikel stevig vast en trek de penis weer van je af, maar nu steeds in een andere richting. Doe nu na elke paar minuten ook de cirkelbeweging.
Strek nu de penis een minuut lang goed lang uit en geef 10 zachte rukjes.
Pak nu de penis en zwaai hem zachtjes rond. Zwaai zo'n 25 keer en houdt daarbij je scrotum goed vast zodat deze niet pijn gaat doen.

Het Jelken
Pak je half-erecte penis vast waar hij begint bij je schaambeen met je duim en wijsvinger zodat je hand een OK-teken maakt.
Knijp zachtjes in je penis en trek met je hand naar de top van je penis toe. Knel je penis niet te veel af!
Begin dan weer bovenaan en herhaal dit.
bron: www.jelken.net
Ikzelf ben pas begonnen met jelken en hoop dat er hier mensen zijn die me tips kunnen geven. Misschien kunnen we ervaringen uitwisselen, hoelang ben JIJ bijvoorbeeld al aan het jelken? :)
Deel je ervaringen in dit topic!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_132892069
gadverdamme wat is deze shit :')

blij dat ik in rusttoestand al 30 cm heb :7
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 4 november 2013 @ 17:54:54 #3
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_132895481
Ik weet heus wel dat er een paar heren zijn op fok die jelken.
Schaam u niet langer en meld je in dit topic!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_132916258
Goed topic wel.
pi_132928514
ik verslikte me in m'n koffie bij het lezen van de TT
  dinsdag 5 november 2013 @ 18:09:50 #6
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_132932261
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
ik verslikte me in m'n koffie bij het lezen van de TT
Aha, dus je slikt? :)
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_132952567
Ik wil dit zo vaak als mogelijk in m'n pohi.
  woensdag 6 november 2013 @ 20:27:52 #8
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_132976635
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik wil dit zo vaak als mogelijk in m'n pohi.
moet eerst het eerste topic deel vol!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_132980677
Waar is het bewijs?

TS, vertel over jouw ervaring. Hoeveel centimeters extra heb je nu?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_133003565
Ja, ts begint!
  donderdag 7 november 2013 @ 14:37:19 #11
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_133004432
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Waar is het bewijs?

TS, vertel over jouw ervaring. Hoeveel centimeters extra heb je nu?
Ik ben net een maand bezig en trek mn lul al geregeld helemaal scheel.
Tot nu toe heeft het mij nog niets opgeleverd in lengte (ik meet elke vrijdag), maar misschien weten jullie hier meer over?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_133012626
Nog een keer in m'n pohi dan maar.
pi_133012643
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Ik ben net een maand bezig en trek mn lul al geregeld helemaal scheel.
Tot nu toe heeft het mij nog niets opgeleverd in lengte (ik meet elke vrijdag), maar misschien weten jullie hier meer over?
Probeer anders een paar dagen niet te trekken, die van mij neigt dan op te zwellen.
  donderdag 7 november 2013 @ 18:55:53 #14
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_133014178
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:16 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Probeer anders een paar dagen niet te trekken, die van mij neigt dan op te zwellen.
je bedoelt een paar dagen niet masturberen?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_133014197
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:55 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

je bedoelt een paar dagen niet masturberen?
Ja. Zullen we hier gewoon een soort users die overal gehaat zijn SC van maken?
pi_133016173
Wtf :{
pi_133016201
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:37 schreef Toto69 het volgende:
Wtf :{
Ik wist het al die tijd al :D14.gif
pi_133016305
Tevens TT's die met 'waar-' beginnen :')
pi_133016326
halo wat is deze website beetje raar doen kappe
pi_133016328
lolque
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_133016350
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef Mirjam het volgende:
lolque
Niet van jou verwacht though :{ Op hoeveel cm zit je nu?
pi_133016406
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Niet van jou verwacht though :{ Op hoeveel cm zit je nu?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_133016426
quote:
17s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:N Sommigen zijn nooit tevreden.
pi_133016428
ik doe dit ook elke dag dit is goed voor de porien van jij ligaam.
pi_133016481
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik doe dit ook elke dag dit is goed voor de porien van jij ligaam.
Klopt, het is ook gewoon goed voor je geestelijke ontwikkeling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')