Succes morgenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook. Begin met een toets om 08:30
Dan slaap ik gvd nog.
Doeiiiiiiii mensen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef Lt.Surge het volgende:
P.S MENEER DEV IK W8 NOG OP DAT KNOPJE
Geef je die kerel wachtwoord alles, kan meteen aan de slag, moet je alsnog uren wachten
Weet je zeker dat je het knopje wel aankunt?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef Lt.Surge het volgende:
P.S MENEER DEV IK W8 NOG OP DAT KNOPJE
Geef je die kerel wachtwoord alles, kan meteen aan de slag, moet je alsnog uren wachten
Jij durftquote:Op donderdag 21 november 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Bohh ik heb gekke dingen gepost.
Ik heb soms van die uitspattingenquote:
Onmeunig geilquote:Op donderdag 21 november 2013 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb soms van die uitspattingen
Bedankt.quote:
Kan je je haast niet voorstellen he? Gadverdamme wat moet dat gemeurd hebbenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)oning-rotterdam.html
Lijkt me ook dat je wat moet ruiken.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan je je haast niet voorstellen he? Gadverdamme wat moet dat gemeurd hebben
0 familie en 0 vrienden hebben maar wel een portemonnee om de rekeningen te betalen.quote:
Slaap lekkerquote:
Een jaar is inderdaad nog te overbruggen als je dr niet vaak ziet, maar 10. Mja..quote:Op donderdag 21 november 2013 23:35 schreef Fopje het volgende:
Maar goed... die buren zullen ook niet de slimste zijn als je al 10 jaar je buurvrouw niet meer ziet en er gaat geen belletje rinkelen.
Slaap lekkerquote:
Kun je je voorstellen hoe vol schijt haar broek wel niet heeft gezeten.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan je je haast niet voorstellen he? Gadverdamme wat moet dat gemeurd hebben
Denk niet dat ze de 10 jaar lang dat ze dood was elke dag nog een dikke drol heeft gedraaidquote:Op vrijdag 22 november 2013 06:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe vol schijt haar broek wel niet heeft gezeten.
Succes!quote:
Is ook niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je m maar beter maakt dan ik in de SE-week
quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Denk niet dat ze de 10 jaar lang dat ze dood was elke dag nog een dikke drol heeft gedraaid![]()
Mogguh. Bijna weekend
Dank!quote:
Neen, ik heb net zo veel skillz als muscles, dus dikke p0wn alles boii jwz.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je m maar beter maakt dan ik in de SE-week
Da's niet het enige wat er dan uitloopt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]![]()
Maar wanneer je wél leeft, omvat je ontlasting ehh... niet alles. Wanneer je dood bent loopt 't er volgens mij wel uit.
Bah, ben al 3 uur wakker
quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dank!
En nailed it. Durrrrrrrr.
[..]
Neen, ik heb net zo veel skillz als muscles, dus dikke p0wn alles boii jwz.
Oh ja, dode foetus.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's niet het enige wat er dan uitloopt.
Pics.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:20 schreef Roburtt het volgende:
Ben bij een klant met knappe Russische dames
Mobielquote:
Smoothquote:
Oh hihihiquote:
Vandaag ga je bier drinken.quote:
Zal weinig slapen worden dan iddquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met BBQ slapen
quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vandaag ga je bier drinken.
quote:
quote:
Geeft nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh dat lijkt alsof ik je gewoon quote.
Ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vandaag ga je bier drinken.
QFT.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Huwelijksnacht was fantastisch.
Dan moet ik weer uploaden via mobiel enzo, lastig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan is het juist makkelijker toch?
Je moet het er voorover hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:59 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dan moet ik weer uploaden via mobiel enzo, lastig.
Als de gene lekker is ben ik gratisquote:
Ewa gwaquote:
Komputert werrukt niet meequote:
Net framework 3.5quote:
quote:
Die werkt ook niet neequote:
Kut leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |