Ha die Paul!quote:
Succes morgenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook. Begin met een toets om 08:30
Dan slaap ik gvd nog.
Doeiiiiiiii mensen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef Lt.Surge het volgende:
P.S MENEER DEV IK W8 NOG OP DAT KNOPJE
Geef je die kerel wachtwoord alles, kan meteen aan de slag, moet je alsnog uren wachten
Weet je zeker dat je het knopje wel aankunt?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef Lt.Surge het volgende:
P.S MENEER DEV IK W8 NOG OP DAT KNOPJE
Geef je die kerel wachtwoord alles, kan meteen aan de slag, moet je alsnog uren wachten
Jij durftquote:Op donderdag 21 november 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Bohh ik heb gekke dingen gepost.
Ik heb soms van die uitspattingenquote:
Onmeunig geilquote:Op donderdag 21 november 2013 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb soms van die uitspattingen
Bedankt.quote:
Kan je je haast niet voorstellen he? Gadverdamme wat moet dat gemeurd hebbenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)oning-rotterdam.html
Lijkt me ook dat je wat moet ruiken.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan je je haast niet voorstellen he? Gadverdamme wat moet dat gemeurd hebben
0 familie en 0 vrienden hebben maar wel een portemonnee om de rekeningen te betalen.quote:
Slaap lekkerquote:
Een jaar is inderdaad nog te overbruggen als je dr niet vaak ziet, maar 10. Mja..quote:Op donderdag 21 november 2013 23:35 schreef Fopje het volgende:
Maar goed... die buren zullen ook niet de slimste zijn als je al 10 jaar je buurvrouw niet meer ziet en er gaat geen belletje rinkelen.
Slaap lekkerquote:
Kun je je voorstellen hoe vol schijt haar broek wel niet heeft gezeten.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan je je haast niet voorstellen he? Gadverdamme wat moet dat gemeurd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |