nee man alleen qti shit hier no pain no struggles jwzquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yo yo heb je al van die agressieve fix methode gehoord dan matti
smatjes agressief fixen hossel die shit ja tchog
geen combi van beiduh hebbuh Gquote:
ga met Unscrewed praten hij gaat jou laten zien agressief fixen is die shit tegenwoordig zo win je die lobiquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee man alleen qti shit hier no pain no struggles jwz
[..]
geen combi van beiduh hebbuh G
heb die game al gebeat gquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
ga met Unscrewed praten hij gaat jou laten zien agressief fixen is die shit tegenwoordig zo win je die lobi
Mensen die niet hatenquote:
ook al brah, nu wachtuh op de moneyz om die shit te kunnen handelenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh nice bro heb je die vraag al gedropt?
quote:
quote:
Oké.quote:
oh nice nicequote:Op vrijdag 22 november 2013 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ook al brah, nu wachtuh op de moneyz om die shit te kunnen handelen![]()
Dure shit jwt
ja mann we zijn nog j0ng @ shizz dus onze tijd komt wel, nu eerst lekkah chille en zo en nu eerst les das wel minders maja doe je niks aan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh nice nicedie lobi is heerlijk
ja sobiezo man je wil toch beetje uitpakken mja komt wel ja togg
nee mang, ik blijf op die reckte pat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef Moira. het volgende:
hee je kan anders ook gewoon coke gaan dealen bro dan heb je quick die money jwz
Of gewoon aanpassen. Easy jwz.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef BBQSausage het volgende:
Nog even doorposten, dan zijn we van deze TT af.
Deze TTquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef BBQSausage het volgende:
harde leventje swaquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja mann we zijn nog j0ng @ shizz dus onze tijd komt wel, nu eerst lekkah chille en zo en nu eerst les das wel minders maja doe je niks aan.
Ben latah truk jwt
doeiiii
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Of gewoon aanpassen. Easy jwz.
Oh ja.
Doeiiiiiii
haha net als je pen0rquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee mang, ik blijf op die reckte pat.
Ik log wel even in op je account.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Of gewoon aanpassen. Easy jwz.
Oh ja.
Doeiiiiiii
Tenzij iemand hem het zelfde houdt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef BBQSausage het volgende:
Zo bescheidenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Tenzij iemand hem het zelfde houdt.
Blijkbaar vind je het leuk anders had je het genegeerd
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Teveel aandacht voor mij, dat kan ik niet handelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |