Ik wil graag mod worden ......quote:Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef Specularium het volgende:
Wat zouden jullie willen winnen?
http://m.youtube.com/watch?v=RsMgIocbNPUquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit topic is sowieso veel te rustig, het valt bijna op.
De ene helft van Nederland speelt op het moment Zwarte Piet en de andere helft protesteert ertegen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zouden mensen dan toch echt iets anders te doen hebben? Kan bijna niet zou je zeggen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik breng er wel wat gang in met een stelling:quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden mensen dan toch echt iets anders te doen hebben? Kan bijna niet zou je zeggen.
Nee, dat klopt niet, als je ze geen aandacht geeft verwelken zequote:Op vrijdag 22 november 2013 09:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik breng er wel wat gang in met een stelling:
Vrouwen zijn net bloemen. Als ze zich voortgeplant hebben verwelken ze.
Dan wordt het erger juist. Dan voelen ze zich zeker en hangen ze de hele dag in thuispakken rond zonder een minuut voor de spiegel te staan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet, als je ze geen aandacht geeft verwelken ze
12quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:35 schreef Karina het volgende:
Hoe oud denk jij dat Antoine is trouwens? Valt een prijs te winnen.
Ah dus jij bent meer van het negeren zodat ze beter hun best moeten doen? Zit wel lekker trouwens, zo een thuispak.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan wordt het erger juist. Dan voelen ze zich zeker en hangen ze de hele dag in thuispakken rond zonder een minuut voor de spiegel te staan.
Pedo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Voorspelbaar... verdenk ik jou ook van dat je een jaar of 12 bent.
Iets dergelijksquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:36 schreef Tem het volgende:
Jian, heb jij eigenlijk een vrouw en kinderen of iets dergelijks?
Kijk ff na dan. In februari moet je weer belasting aangeven.quote:
Augustusquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk ff na dan. In februari moet je weer belasting aangeven.
43 dan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:44 schreef Karina het volgende:
Eind 30 en 40+ zijn geen getallen mannen.
Ik zeg 39.
Donequote:Op vrijdag 22 november 2013 09:46 schreef Tem het volgende:
Misschien kan je een pooltje maken in de OP, Cor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |