Aldus de website:quote:
Maak kennis met FB2k. Ook zonder fratsenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:11 schreef sp3c het volgende:
iedereen zou winamp moeten gebruiken
fuck al die andere shit met al die fratsen, gewoon allemaal terug naar de originele Winamp
De Winamp visuals zijn gewoon beschikbaar in foobarquote:
Geen idee, heb geen iPad. Kun je überhaupt je koptelefoon en luidsprekers er tegelijk op aansluiten? Lijkt mij wel een voorwaarde wil je er wat mee kunnen.quote:Oh en weet jij een djprogramma dat met iPad werkt?
Yup, dat kan uiteraard. Heb een topspeakertje waar je best feestjes voor 20 man mee kan geven. Men is hier niet zo kritisch, als ik maar salsa en vallenato heb. En zo reizen door Centraal Amerika lijkt me wel wat. Als het gejat wordt, pech gehad.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Winamp visuals zijn gewoon beschikbaar in foobar:
[..]
Geen idee, heb geen iPad. Kun je überhaupt je koptelefoon en luidsprekers er tegelijk op aansluiten? Lijkt mij wel een voorwaarde wil je er wat mee kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
DJayquote:Op donderdag 21 november 2013 01:44 schreef El_Matador het volgende:
Top, grazie.
Visuals?
Oh en weet jij een djprogramma dat met iPad werkt?
Top, dank je. Helaas lukte mijn plan niet. Geen audio-uit via die oplaadstekker... Hmm.quote:
Hmmm wat kan die dan wat Winamp niet kan? Heb hier een zeeeeeer uitgebreide bibliotheek met allerlei sets, duizenden artiesten, minstens tienduizend nummers, livesets met cuesheets, etc. De bibliotheekfunctie is het belangrijkst imo. Overzicht in de verzamelingquote:Op donderdag 21 november 2013 01:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heb Winamp nog wel eens geprobeerd maar voor een grote muziekverzameling (100000+ nummers) vond ik het minder handig werken dan foobar2000. Ja, foobar2000 vergt even het nodige instelwerk omdat het zo'n enorm uitgebreid programma is qua wat je er allemaal mee kan. Maar daarna werkt het als een zonnetje, en kan het bijvoorbeeld ook overweg met lange livesets.
quote:Op donderdag 21 november 2013 08:48 schreef theguyver het volgende:
R.I.P Winamp![]()
verzoek voor 1 minuut stilte.
Had kunnen begrijpen dat winrar eerder failiet zou gaan btw
Dit. ruim 130 GB aan muziek in winamp staan. Werkt als een zonnetje. En superhandy je playlists maken en superhandy je playslist naar je ipod zetten. Altijd draaien, altijd het doen, altijd snel.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmmm wat kan die dan wat Winamp niet kan? Heb hier een zeeeeeer uitgebreide bibliotheek met allerlei sets, duizenden artiesten, minstens tienduizend nummers, livesets met cuesheets, etc. De bibliotheekfunctie is het belangrijkst imo. Overzicht in de verzameling
Big Bentoquote:Op donderdag 21 november 2013 08:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit. ruim 130 GB aan muziek in winamp staan. Werkt als een zonnetje. En superhandy je playlists maken en superhandy je playslist naar je ipod zetten. Altijd draaien, altijd het doen, altijd snel.
Bento classic skin
Het voordeel van foobar is dat je het tot in detail kan aanpassen aan je eigen smaak, veel beter dan bij Winamp. Je kan kiezen voor een eenvoudige weergave of voor een mooie grafische weergave. Zelf heb ik de bibliotheek helemaal naar mijn eigen smaak aangepast, heb ik een automatische BPM counter er op zitten die in 90 % van de gevallen goed werkt en ik heb een waveform weergave geïnstalleerd. Maar je kunt het ook helemaal anders doen. Type "foobar2000 themes" in, en je kan zien wat er allemaal mogelijk is. Verder gebruikt foobar minder resources en wordt bijvoorbeeld de volledige ASOT450 aflevering die ik in één bestand heb staan snel geladen, mijn ervaring is dat Winamp daar problemen mee heeft.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:46 schreef MAHL het volgende:
Hmmm wat kan die dan wat Winamp niet kan? Heb hier een zeeeeeer uitgebreide bibliotheek met allerlei sets, duizenden artiesten, minstens tienduizend nummers, livesets met cuesheets, etc. De bibliotheekfunctie is het belangrijkst imo. Overzicht in de verzameling
Traktor voor ipadquote:Op donderdag 21 november 2013 01:44 schreef El_Matador het volgende:
Top, grazie.
Visuals?
Oh en weet jij een djprogramma dat met iPad werkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |