Mijn WinAmp van 9,5 jaar geleden werkt anders nog perfect hoor... Wat mis ik? Ik heb ook geen last van welke bug dan ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ga nu maar eens een niet-geüpdatet programma van vijf jaar terug gebruiken (Internet Explorer bijvoorbeeld) dan mis je nogal wat.. om over bugs nog maar te zwijgen.
Lees de release-notes.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:58 schreef vigier het volgende:
[..]
Mijn WinAmp van 9,5 jaar geleden werkt anders nog perfect hoor... Wat mis ik? Ik heb ook geen last van welke bug dan ook.
Jeugdquote:Op woensdag 20 november 2013 22:12 schreef Thomas B. het volgende:
Wat me overigens wel opvalt is dat ik vaak raar aangekeken word als ik zeg dat ik nog Winamp gebruik
Ook wel eens even gebruikt maar het was destijds een grote lange lijst met mp's zonder dat je op artiest kon selecteren enzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:22 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik gebruik voor mp3 enzo tegenwoordig foobar2000.. WMP is zo achterlijk geworden
Dit.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef Matty___ het volgende:
Nou maak het dan maar opensource als er toch de stekker uit gaat maar dat gaan die aol fucker natuurlijk nooit doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |