SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Gisteren voor het eerst in een week tijd weer gespeeld overigens, minstens zoveel crashes zo niet meer, nog steeds stutter in de framerates, enkel de netcode lijkt iets meer op BF3.
Nu de rest nog.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Skull-splitter is een raspessimist hè. Uiteraard, het spel kent ergerlijke kuren. Is het onspeelbaar: neen. Ik heb er al aardig wat uurtjes plezier inzitten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Het is op het moment prima te doen en het wordt alleen maar beter. Je moet iig wel wat geduld hebben, want in een potje komen kan toch wel even duren.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik vind 'm nu net te doen. Hij crasht nog wel eens en de netcode lijkt niet optimaal. Maar ondanks dat is het best leuk gamen zo. Blijft natuurlijk wel een schande dat men tegenwoordig games uitbrengt die eigenlijk gewoon niet af zijn.![]()
Meer dat ik sinds BF1942 speel, in het begin wel vaak moet wennen aan elke nieuwe titel, maar ook buiten mij zijn de crashes, de bugs, de renderproblemen, het geluidsprobleem talrijk qua meldingen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Skull-splitter is een raspessimist hè.
Dat mag ook best genoemd worden, in de huidige staat is het beta te noemen, geen releaseversie. Dat mag je niet leuk vinden, maar het is niet anders.Het is speelbaar. Hou er wel rekening mee dat je je score kwijtraakt bij het instorten van een flatgebouw, het afvuren van bepaalde wapens en dat je vaak bij het wisselen van level je opnieuw mag inloggen.quote:Uiteraard, het spel kent ergerlijke kuren. Is het onspeelbaar: neen. Ik heb er al aardig wat uurtjes plezier inzitten.
Hou ook rekening met een onregelmatige framerate (hier stabiel 90-ish FPS met dips naar 30-ish) en inmiddels redelijke maar onvoorspelbare netcode.
Maar het is speelbaar.
Raspessimist my arse, het had nooit in de huidige vorm de straat mogen bereiken. COD maakte dezelfde fout ipv dat beiden gewoon drie maanden later kwamen om dat gezeik te voorkomen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heerlijk!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Die flatgebouwcrash is geen servercrash, dus die score raak je niet kwijt.... De ronde moet alleen afgemaakt worden op de server.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Het is speelbaar. Hou er wel rekening mee dat je je score kwijtraakt bij het instorten van een flatgebouw, het afvuren van bepaalde wapens en dat je vaak bij het wisselen van level je opnieuw mag inloggen.![]()
Uitloggen is score kwijt anders...quote:Op woensdag 20 november 2013 20:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Die flatgebouwcrash is geen servercrash, dus die score raak je niet kwijt.... De ronde moet alleen afgemaakt worden op de server.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat vinden jullie van de nieuwe modes trouwens? Obliteration en diffuse? Of alleen maar conquest (large) en een beetje domination?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Obliteration kan leuk zijn, maar kan ook belachelijk lang duren (gelukkig hebben veel servers een timelimiet). Defuse heb ik nog niet echt veel gespeeld, gok dat dat wel leuk is (ben counter-strike fanaat geweest, wat dit in weze is). Defuse moet je zowieso niet met meer dan 10 man spelen, wat er ook voor zorgt dat er niet echt veel servers voor zijn gok ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:41 schreef Quotidien het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe modes trouwens? Obliteration en diffuse? Of alleen maar conquest (large) en een beetje domination?![]()
Nope, server update je score gewoon mits je niet op dezelfde server opnieuw inlogt...quote:Op woensdag 20 november 2013 21:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Uitloggen is score kwijt anders...![]()
Wanneer hebben ze eigenlijk besloten om Second Assault voor China Rising uit te laten komen?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
$£¥¤'squote:Op woensdag 20 november 2013 22:52 schreef Catkiller het volgende:
Wanneer hebben ze eigenlijk besloten om Second Assault voor China Rising uit te laten komen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja dat stond ook al onder de youtube trailer er van, nu krijg je second assault en daarna china rising en als een server een map van beide draait moet je of een nieuwe server zoeken elke keer of premium kopen of beide expansies, wel vergezocht naar mijn mening.quote:
[/quote]![]()
Was het niet zo dat 2nd assault eerst een tijd exclusief voor de xbox available zou zijn? premium heeft nogsteeds china rising als volgende dlc staan over een week of 2![]()
Jop China Rising is gewoon de eerste dlc, Second Assault is voor XBONE al beschikbaar vanaf launch tho door van die exclusiviteit onzin![]()
"net te doen", "beta"...quote:Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef Disorder het volgende:
Ik vind 'm nu net te doen. Hij crasht nog wel eens en de netcode lijkt niet optimaal. Maar ondanks dat is het best leuk gamen zo. Blijft natuurlijk wel een schande dat men tegenwoordig games uitbrengt die eigenlijk gewoon niet af zijn.
Ik wacht echt even tot hij uit die beta-fase is.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Hij speelt zeker beter dan twee weken geleden. En ja er zijn inderdaad nog crashes. Wat het nu voor mij misschien nog wel erger maakt. Twee weken geleden wist je dat hij bijna ieder potje wel zou crashen en nu ben je een tijd goed en lekker aan het spelen en crasht het evengoed. Verwachtingspatroon is wat anders
Hoe dan ook, ik vermaak me er prima mee! Famas is nu toch wel even mijn favoriete wapen![]()
![]()
Eerst potje Obliteration, gelijk 1 uur en 22 minuten.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Obliteration kan leuk zijn, maar kan ook belachelijk lang duren (gelukkig hebben veel servers een timelimiet). Defuse heb ik nog niet echt veel gespeeld, gok dat dat wel leuk is (ben counter-strike fanaat geweest, wat dit in weze is). Defuse moet je zowieso niet met meer dan 10 man spelen, wat er ook voor zorgt dat er niet echt veel servers voor zijn gok ik.
De enige reden waarom het potje over was en we hadden verloren is omdat iemand geen zin meer had in het potje en dus de bom pakte en bij onze C ging campen. De vijand killt hem en plant de bom.
Als iedereen gewoon goed meedeed ging het zelf nog veeeeel en veeeeel langer door dan die 1u22m.![]()
Second Assault is Xbox One exclusief en de PC & PS4 data is nog niet bekent. 3 december komt China Rising uit. Dat is volgens mij ook echt de eerste DLC.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:15 schreef GanGStaR het volgende:
Was het niet zo dat 2nd assault eerst een tijd exclusief voor de xbox available zou zijn? premium heeft nogsteeds china rising als volgende dlc staan over een week of 2![]()
Second Assault is volgens mij ook 3 december voor de andere platforms.
Althans dat las ik ergens op zo'n Battlefield-fansite. Nu ik kijk op de Battlefield website zelf zie ik het niet staan.
Wat een onzin eigenlijk![]()
![]()
Tis ook bullshit magoed, ik heb vooral liever dat elementaire dingen gefixt zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb ook liever dat ze vier jaar over een spel doen en bij iedere release een spel neerzette wat een stap vooruit is. Dan kan er echt nog wel ieder half jaar een DLC uitkomen, zodat je iets nieuws hebt op je huidige spel, maar het gaat er om dat ze iets goeds neerzetten. Zoals Rockstar met GTA doet.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Tis ook bullshit magoed, ik heb vooral liever dat elementaire dingen gefixt zijn.![]()
Maar dan wel met een betere kans om via een flank of andere verdieping toch nog langs het midden te breken.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:42 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Operation Locker is met 64 man echt Métro all over again...
Wat een granatenfestijn is dat zeg.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
64 man vind ik het echt een verschrikkelijke kutmap. 32 man maakt hem imo best vermakelijkquote:Op donderdag 21 november 2013 11:42 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Operation Locker is met 64 man echt Métro all over again...
Wat een granatenfestijn is dat zeg.
Conscience do cost.![]()
Gister trouwens voor het eerst gekilled door een -enemy- claymore. De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Conscience do cost.![]()
Gok dat 2013-12-03 de xbox exclusive datum is (premium), dan week later pc premium.... Iig zo was het met bf3.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:59 schreef GanGStaR het volgende:
premium:
CHINA RISING
2013-12-03
dus 2 weken later normale spelers![]()
![]()
kut KD maar toch eerste worden met punten![]()
domme campers in squad![]()
![]()
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Misschien, maar anderzijds is dit de kalender op battlelog premium zelf.. de overige items (battlepacks, etc) kwamen wel gewoon op de datum uit als dat er bij vermeld stond.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Gok dat 2013-12-03 de xbox exclusive datum is (premium), dan week later pc premium.... Iig zo was het met bf3.![]()
Huh kan je hem al spelen?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:25 schreef Captainp00face het volgende:
Operation Metro ziet er best leuk uit, die walgelijke blue tint is weg!![]()
![]()
Ooh zo, ja alleen vind ik die balken die het plafond tegenhouden wel beetje teveel van het goeiequote:Op donderdag 21 november 2013 14:29 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Kan je toch op die video van Levelcap zien?.
![]()
![]()
Ik hoop maar dat mijn score van net wordt meegerekend, want ik heb nog nooit zo'n gruwelijke ronde gehad. Wel gek ook, ik zat in een 64p-server en opeens werd die 24p.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
O sorry, maakte ik je blij met een dooie mus? Video dus inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooh zo, ja alleen vind ik die balken die het plafond tegenhouden wel beetje teveel van het goeie![]()
![]()
Jahquote:Op donderdag 21 november 2013 14:35 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
O sorry, maakte ik je blij met een dooie mus? Video dus inderdaad.![]()
![]()
Jeej mn 5 L96 kills staan nu er ook bij haha.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef SeanFerdi het volgende:
De wapens van China Rising staan nu ook in het unlocks scherm op Battlelog.![]()
Dat ding krijg je pas als je wat goeie dingen met jets kan.... en aangezien ik daar nogal ruk in ben.....quote:Op donderdag 21 november 2013 15:09 schreef SeanFerdi het volgende:
[ afbeelding ]
UCAV = X-45 Unmanned Combat Air Vehicle
[ afbeelding ]
![]()
Overigens lijkt het erop dat dr ook een nieuwe Bomb Raiding mode in de dlc zit.![]()
Hoe de fuck moet je eigenlijk pistols grinden? Dat schiet echt voor geen meter op, bij normaal spel heb je 'm bijna nooit nodig, en als je speciaal met alleen pistol rond gaat lopen in TDM verlies je bijna elk duel.
Werkte in BF3 veel beter, waar je gewoon per level een handgun kreeg.![]()
Vaak genoeg dat ik snel schakel naar handgun anders, soms schiet ik beiden leeg bij flinke confrontatie...quote:Op donderdag 21 november 2013 15:50 schreef SeanFerdi het volgende:
Hoe de fuck moet je eigenlijk pistols grinden? Dat schiet echt voor geen meter op, bij normaal spel heb je 'm bijna nooit nodig, en als je speciaal met alleen pistol rond gaat lopen in TDM verlies je bijna elk duel.
Werkte in BF3 veel beter, waar je gewoon per level een handgun kreeg.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
In hardcore (weet niet of SeanFerdi dat speelt) zijn pistols ook een stuk dodelijker. Ik heb zelf ook geen problemen op pistols te 'grinden' maar ik heb daar dan ook niet zoveel tijd in gestoken. Unlocken komt wel, tot die tijd zijn de 3 die ik nu heb primaquote:Op donderdag 21 november 2013 15:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vaak genoeg dat ik snel schakel naar handgun anders, soms schiet ik beiden leeg bij flinke confrontatie...
Conscience do cost.![]()
Aaaah nais, Air Superiority komt terug in China Rising, dus gelukkig maakt dit de kans groter dat je dat ding kan unlocken.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:22 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat ding krijg je pas als je wat goeie dingen met jets kan.... en aangezien ik daar nogal ruk in ben.....
Overigens lijkt het erop dat dr ook een nieuwe Bomb Raiding mode in de dlc zit.![]()
nee, speel inderdaad normal, misschien dat ik hc eens moet proberen. Vond in bf3 de G18 altijd onzettend fijn om als je in nood zat nog net een snel salvo los te kunnen laten, maar nu kost dat zo'n beetje 230 handgun kills voordat je daar bent.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:57 schreef ems. het volgende:
[..]
In hardcore (weet niet of SeanFerdi dat speelt) zijn pistols ook een stuk dodelijker. Ik heb zelf ook geen problemen op pistols te 'grinden' maar ik heb daar dan ook niet zoveel tijd in gestoken. Unlocken komt wel, tot die tijd zijn de 3 die ik nu heb prima![]()
Hardcore TDM en dan je pistol hoggen lijkt mij de makkelijkste manier van aanpakquote:Op donderdag 21 november 2013 15:59 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
nee, speel inderdaad normal, misschien dat ik hc eens moet proberen. Vond in bf3 de G18 altijd onzettend fijn om als je in nood zat nog net een snel salvo los te kunnen laten, maar nu kost dat zo'n beetje 230 handgun kills voordat je daar bent.
Conscience do cost.![]()
HC zou gewoon classic mode moeten zijn IMO, welke idioot dat nog meer HC heeft gemaakt dan het was...
Gewoon classic was perfect in balans qua health, minimap en damagemodel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Eensch, zonder de minimap dus
Oh, en wat mij betreft mogen ze dus de friendlyfire van claymores en mines ook un-hardcoren.Conscience do cost.![]()
Minimap is me best, nu wordt in HC ook nog eens je compas eruit gesloopt terwijl alle spots wel als windrichting worden doorgeroepen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Classic mode wat is dat?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef Skull-splitter het volgende:
HC zou gewoon classic mode moeten zijn IMO, welke idioot dat nog meer HC heeft gemaakt dan het was...
Gewoon classic was perfect in balans qua health, minimap en damagemodel.
Eigenlijk zou hardcore gewoon normaal moeten zijn.
En wat nu normal is, "100 bullets before someone dies" mode noemen.![]()
Doe je wel die 4 dingen in 1 ronde?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:49 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik krijg de hele tijd die nade kill maar niet voor de MTAR.![]()
Ja, ik postte het net. 10 seconden later, MTAR unlocked.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Doe je wel die 4 dingen in 1 ronde?
De AR, LMG en Sniper kill is een makkie maar nades heb ik altijd al wat lastiger gevonden.![]()
Conform BF2 en eerder, gewoon 100 hitpoints, afgestemde schademodellen, geen regeneration (zowel voertuigen als infantry) en enkel tijdelijke spotting op de minimap bij het vuren van wapens of het spotten door teammaten.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:39 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Classic mode wat is dat?
Eigenlijk zou hardcore gewoon normaal moeten zijn.
En wat nu normal is, "100 bullets before someone dies" mode noemen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
met alle meuk die overal rondslingert op zo'n map, planten, stenen, kisten etc. etc. en camouflage die bijna niet meer van de achtergrond te onderscheiden is, is 3d spotting gewoon nodig. In bf2 staken mannetjes nog behoorlijk af in je blikveld, maar met bf3 en nu valt dat vies tegen.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:01 schreef Skull-splitter het volgende:
...
en enkel tijdelijke spotting op de minimap bij het vuren van wapens of het spotten door teammaten.![]()
Onzin dude, 3D spotting is net te belachelijk. Gewoon goed leren kijken en die minimap voor de 50 meter om je heen gebruiken.
Dat die snipers nog steeds volcontinu een zoeklicht hebben op hun guns slaat iig je camouflageverhaal aan diggelen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die scope flare is ronduit belachelijk inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Onzin dude, 3D spotting is net te belachelijk. Gewoon goed leren kijken en die minimap voor de 50 meter om je heen gebruiken.
Dat die snipers nog steeds volcontinu een zoeklicht hebben op hun guns slaat iig je camouflageverhaal aan diggelen.
*HIER BEN IK ! KIJK MIJ KIJK MIJ *![]()
Laten we eerlijk zijn, het is wel de reden dat er klepjes op die dingen zit, maar alleen als beide kanten open zijn. Dus kort bij aanleggen en kort bij loslaten zou voldoende moeten zijn. Maar onder de grond, in een tunnelquote:Op donderdag 21 november 2013 17:36 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Die scope flare is ronduit belachelijk inderdaad.
*HIER BEN IK ! KIJK MIJ KIJK MIJ *
Bovengronds spreekt het voor zich. Daar kan ik wel meeleven.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het is wel de reden dat er klepjes op die dingen zit, maar alleen als beide kanten open zijn. Dus kort bij aanleggen en kort bij loslaten zou voldoende moeten zijn. Maar onder de grond, in een tunnel
Ondergronds kan er niet ineens een zoeklicht ontstaan vanuit je scope.![]()
Kwestie van oefening. Niets meer, niets minder. Ik kan begrijpen (of nouja, niet echt maar je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 november 2013 17:14 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
met alle meuk die overal rondslingert op zo'n map, planten, stenen, kisten etc. etc. en camouflage die bijna niet meer van de achtergrond te onderscheiden is, is 3d spotting gewoon nodig. In bf2 staken mannetjes nog behoorlijk af in je blikveld, maar met bf3 en nu valt dat vies tegen.) dat je 3D spotting prefereert maar nodig is het allesbehalve.
Verder heeft iedereen diezelfde 'handicap'.Conscience do cost.![]()
Ik heb nu meer crashes dan een tijdje geleden. Dat het beeld begint te stotteren en alt + f4 ook niet meer helpt. Jullie dit ook wel eens?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Raar, ik kreeg net de hele tijd double xp, terwijl ik niets aan had staan
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Jup, en bij een crash moet ik ctrl-alt-del'enquote:Op donderdag 21 november 2013 18:00 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb nu meer crashes dan een tijdje geleden. Dat het beeld begint te stotteren en alt + f4 ook niet meer helpt. Jullie dit ook wel eens?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Waarschijnlijk omdat jij geconditioneerd bent op een rood driekhoekje boven het hoofd van een enemy.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:14 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
met alle meuk die overal rondslingert op zo'n map, planten, stenen, kisten etc. etc. en camouflage die bijna niet meer van de achtergrond te onderscheiden is, is 3d spotting gewoon nodig. In bf2 staken mannetjes nog behoorlijk af in je blikveld, maar met bf3 en nu valt dat vies tegen.![]()
Premium? Die krijgen om de zoveel tijd XP bonusjes.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Raar, ik kreeg net de hele tijd double xp, terwijl ik niets aan had staanConscience do cost.![]()
Nopequote:Op donderdag 21 november 2013 18:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Premium? Die krijgen om de zoveel tijd XP bonusjes.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik denk het.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan zal het wel een van de fijnere bugs zijnOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Yep de double xp bug is er weer.... Kijken of het weer je score op scorebord verkeerd laat zien net als vorige keer.![]()
Straks in plaats van het halve team snipers het halve team supportquote:Op donderdag 21 november 2013 15:09 schreef SeanFerdi het volgende:
[ afbeelding ]
UCAV = X-45 Unmanned Combat Air Vehicle
[ afbeelding ]
![]()
![]()
hondsvervelend dat je willekeurig de helft van het geluid moet missen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die random blur, das wel hip trouwens.
Oei, geband op een server omdat ik vermoedelijk de admin uit de lucht knalde elke keer als ie met een squadje engineers ging helihoeren
Basecamp werd als reden gegegeven maar daar ben ik niet eens in de buurt geweest
M2 Slam in combinatie met de FGM-172 SRAW
Immer.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef robuust89 het volgende:
Best wel bevredigend, iemand pletten met je chopper
Hier nu bezig met een rondje, FPS tussen de 60-90, onregelmatige dips naar 20!
Wat voor bout-pc heb je dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Immer.
Hier nu bezig met een rondje, FPS tussen de 60-90, onregelmatige dips naar 20!
Met je poepsjieke headphones
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:05 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wat voor bout-pc heb je dan?Met je poepsjieke headphones
680GTX, Q9550@3,5Ghz, 16GB RAM, 256GB Samsung EVOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weer gezeik over mijn browser plugin, heb dat bij 3 ook wel eens gehad volgens mij.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Nogal vaak ja, maar hier is gewoon een nieuwe versie uitgekomen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef Catkiller het volgende:
Nu weer gezeik over mijn browser plugin, heb dat bij 3 ook wel eens gehad volgens mij.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bleef zeuren na installeren, meerdere malen gedaan, toen maar opnieuw opgestart.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nogal vaak ja, maar hier is gewoon een nieuwe versie uitgekomen.
[/quote]![]()
Das meestal ook de enige juiste optie. Uitloggen, Origin uitloggen en rebooten.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bleef zeuren na installeren, meerdere malen gedaan, toen maar opnieuw opgestart.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Meestal gaat het gewoon goed namelijk. Soms niet en dan is de beste remedie totaal uitloggen, rebooten en opnieuw proberen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:59 schreef t4rt4rus het volgende:
Voor bf4 kon je plugin installeren zonder browser opnieuw te starten, nu moest dat bij mij wel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Oh.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
680GTX, Q9550@3,5Ghz, 16GB RAM, 256GB Samsung EVOHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Crash, FU.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Pagina verversen is bij mij genoeg (Firefox).quote:Op donderdag 21 november 2013 21:59 schreef t4rt4rus het volgende:
Voor bf4 kon je plugin installeren zonder browser opnieuw te starten, nu moest dat bij mij wel.![]()
Zelfde hier.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:22 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Pagina verversen is bij mij genoeg (Firefox).![]()
Het zijn drie verschillende spreads, maar dan nog is het wel extreem kut.quote:
Ik snap ook niet waarom die hitmarker eruit is, er is nu maar 1 manier om te checken of je iemand geraakt hebt en dat is kapot gaan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ach, één shot stoppen met schieten en de spread is weer zoals het hoort te zijn. Net zoals bij BF3.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het zijn drie verschillende spreads, maar dan nog is het wel extreem kut.Vind ik eigenlijk wel prima.quote:Ik snap ook niet waarom die hitmarker eruit is, er is nu maar 1 manier om te checken of je iemand geraakt hebt en dat is kapot gaan.Conscience do cost.![]()
Geef dan ook een animatie mee die indiceert dat je het niet goed doet, nu ga je ervan uit dat je geen kut raakt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach, één shot stoppen met schieten en de spread is weer zoals het hoort te zijn. Net zoals bij BF3.Ik niet.quote:[..]
Vind ik eigenlijk wel prima.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Was altijd al zo in BF3, waarom zou dat opeens anders moeten?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geef dan ook een animatie mee die indiceert dat je het niet goed doet, nu ga je ervan uit dat je geen kut raakt.okquote:Ik niet.
Conscience do cost.![]()
In BF3 was het ook irritant als je het niet doorhad. Maar zonder hitmarker heb je helemaal geen idee.
Anyway, het kan duidelijker dat je de tussenvorm hebt.
Vandaag de avond redelijk lang zonder crashes kunnen spelen, alleen nog beroerde netcode, FPS dips, geluidsbugs (ineens de helft van het geluid maar krijgen).
Als ze dat fixen zijn ze een eind binnen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb gewoon hit markers.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het zijn drie verschillende spreads, maar dan nog is het wel extreem kut.
Ik snap ook niet waarom die hitmarker eruit is, er is nu maar 1 manier om te checken of je iemand geraakt hebt en dat is kapot gaan.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
HC, pussy.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
zijn sniper rifles nogsteeds beter dan shotguns daar?quote:I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Op meer dan 50 meter afstand wel, zoals in elke die enigszins realistisch probeert te zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:42 schreef Convict het volgende:
[..]
zijn sniper rifles nogsteeds beter dan shotguns daar?
Maar tot 50 meter heb ik ondervonden dat shotguns deadly-as-fuck zijn. Mijn hoogste scores tot noch toe zijn gehaald met shotguns.Conscience do cost.![]()
50 meter is optimistisch, dan blaas je een heel magazijn leeg immers...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hmm, gerevived worden als je naar spawn/deploy zou gaan, dan niks meer kunnen
bf3 was het gewoon acog fitten en iedereen 1shotten, iemand die met een shotgun de hoek om kwam 1shottenquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Op meer dan 50 meter afstand wel, zoals in elke die enigszins realistisch probeert te zijn
Maar tot 50 meter heb ik ondervonden dat shotguns deadly-as-fuck zijn. Mijn hoogste scores tot noch toe zijn gehaald met shotguns.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Klopt. Op 50 meter kan het meerdere kogels kosten en sneller mis gaan maar die eerste shotgun is al zo sterk/snel dat het best mogelijk. Dichterbij maakt em alleen maar nog dodelijkerquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:55 schreef Skull-splitter het volgende:
50 meter is optimistisch, dan blaas je een heel magazijn leeg immers...Ik weet nog de USAS 12 met grotere mags en niet-generfde explosive rounds.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:12 schreef Convict het volgende:
[..]
bf3 was het gewoon acog fitten en iedereen 1shotten, iemand die met een shotgun de hoek om kwam 1shottenHele teams moesten het ontgelden.
Conscience do cost.![]()
Shotguns zijn vooral nuttig in urban/indoor maps, in het open veld ben je de lul.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Daarom was de sniper zo kut met acog.. zowel indoor als op 1km afstand kon die je 1shottenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Shotguns zijn vooral nuttig in urban/indoor maps, in het open veld ben je de lul.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
DE sniper? Welke van de 8 modellen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:55 schreef Convict het volgende:
[..]
Daarom was de sniper zo kut met acog.. zowel indoor als op 1km afstand kon die je 1shotten
Met een ACOG en wat oefening kon je idd gewoon prima lange afstand snipen zonder een discolicht op je vijands scherm te toveren...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bolt Action Sniper met een reflex/holo sight is ook gewoon nais als je agressiever wilt spelenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
DE sniper? Welke van de 8 modellen?
Met een ACOG en wat oefening kon je idd gewoon prima lange afstand snipen zonder een discolicht op je vijands scherm te toveren.... Maarja ben nu aan het longrange hoeren omdat je van die hoere marksman ribbons moet halen om een sniper te unlocken lol.
![]()
Obliteration is goed voor je score als je een leuke server hebt...
Hmm.. Vorige generatie quad core en 16GB? Welk mobo heb je dan? Dacht dat 8GB de max was bij core 2 quad sockets?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
680GTX, Q9550@3,5Ghz, 16GB RAM, 256GB Samsung EVOCommon sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Asus P8Z77-V LE. Slikt max 32GB. Kheb wel een i7 trouwens he.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm.. Vorige generatie quad core en 16GB? Welk mobo heb je dan? Dacht dat 8GB de max was bij core 2 quad sockets?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ah, ik las dat je een Q9550 draaide met 16GB ram.Aangezien Q9550 socket 775 is.. En volgens mij socket 775 mobo's over het algemeen ddr2 draaien met een max van 8GB memory..
/Q9650 over here.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Is al wel wat langer geleden dan 1 generatiequote:Op vrijdag 22 november 2013 15:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm.. Vorige generatie quad core en 16GB? Welk mobo heb je dan? Dacht dat 8GB de max was bij core 2 quad sockets?(op sockets gebaseerd al weer 2 terug)
![]()
Ik kijk ook pas naar dat soort dingen als ik een nieuw systeem koop iigOp mijn oude systeem zat idd 8GB, maar ook dat mobo liet gewoon 16 toe?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:35 schreef neo2000 het volgende:
Ah, ik las dat je een Q9550 draaide met 16GB ram.Aangezien Q9550 socket 775 is.. En volgens mij socket 775 mobo's over het algemeen ddr2 draaien met een max van 8GB memory..
/Q9650 over here.
Dat was ook een Q9550 maar dan op 2.65Ghz.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Een week dubbel XP voor iedereen vanaf donderdag.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
60fps moet kunnen met die videokaart, maar ik weet niet hoeveel je de settings daarvoor omlaag moet gaan schroeven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef Cliffy het volgende:
Iemand enig idee hoe het spel zou draaien op een 3.5ghz amd quadcore, 4gb mem en een 2gb 7850?
Volgende maand wordt er wel een update uitgebracht waardoor het spel beter geoptimaliseerd is voor AMD gpu's, dus het kan handig zijn om te wachten, om te kijken hoeveel verschil dat gaat uitmaken.
4gb ram is op het randje en 4gb meer is relatief goedkoop.
Welke processor is het precies? Want er zijn vrij veel AMD processoren met 4 cores tussen de 3 en 4 ghz.![]()
Ik draai op vergelijkbare specs op med/low op 1080p met ongeveer 60 fps.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef Cliffy het volgende:
Iemand enig idee hoe het spel zou draaien op een 3.5ghz amd quadcore, 4gb mem en een 2gb 7850?Geen referral hier.![]()
Het zou iets zoals de tweakers best buy guide zijn met een ssdtje. Ik game nog maar bijzonder weinig maar wil bf4 op zich wel spelen al ga ik dat echt niet doen op de 360. Maar om gelijk weer een pc van 700 euro neer te zetten gaat me ook echt te ver..quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
60fps moet kunnen met die videokaart, maar ik weet niet hoeveel je de settings daarvoor omlaag moet gaan schroeven.
Volgende maand wordt er wel een update uitgebracht waardoor het spel beter geoptimaliseerd is voor AMD gpu's, dus het kan handig zijn om te wachten, om te kijken hoeveel verschil dat gaat uitmaken.
4gb ram is op het randje en 4gb meer is relatief goedkoop.
Welke processor is het precies? Want er zijn vrij veel AMD processoren met 4 cores tussen de 3 en 4 ghz.![]()
Woei! nog 2 marksman ribbons en ik heb ein-de-lijk die recon expert sniper lol.geen muis/toetsenbord en auto-aim, dus faalquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:19 schreef KoningStoma het volgende:
Is een PS4 of xbone dan niet beter?.
![]()
PS4 is wel een optie ja maar de pc die nu meer dienst doet als htpc moet waarschijnlijk het een ander vervangen worden dus dacht dan prik ik daar een videokaartje bij.. Iets met twee vliegen enzo...quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:19 schreef KoningStoma het volgende:
Is een PS4 of xbone dan niet beter?![]()
Ok.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
PS4 is wel een optie ja maar de pc die nu meer dienst doet als htpc moet waarschijnlijk het een ander vervangen worden dus dacht dan prik ik daar een videokaartje bij.. Iets met twee vliegen enzo...
Die processor en gpu zouden BF4 redelijk moeten kunnen draaien.![]()
Je klinkt als menig noob van 10? jaar geleden die toen BF2 leerde spelen en ook bepaalde ribbons met moeite wist te behalen. Is het zo moeilijk voor je geweest?quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:23 schreef VelitoX het volgende:
Woei! nog 2 marksman ribbons en ik heb ein-de-lijk die recon expert sniper lol.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je klinkt als menig noob van 10? jaar geleden die toen BF2 leerde spelen en ook bepaalde ribbons met moeite wist te behalen. Is het zo moeilijk voor je geweest?.
Geen referral hier.![]()
Er is niet veel veranderd bij velitox
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Top, met het premium double xp weekend er midden in >.<quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef Catkiller het volgende:
Een week dubbel XP voor iedereen vanaf donderdag.![]()
Weet ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:36 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Top, met het premium double xp weekend er midden in >.<
Gister trouwens zat ik in een scout als passagier toen een jet er aan kwam, heb de M2 Slam sinds gisteren dus had geen repair tool mee om die heli te fixen, toen ben ik maar zo aardig geweest om die jet met een RPG te raken toen hij ons passeerde na zijn aanval.
[/quote]![]()
Faulting application name: bf4.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x527cfab6
Faulting module name: unknown, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x00000000
Exception code: 0xc0000005
ik miste hem heel even
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik had trouwens pas de attack boat volledig vrij en nu mis ik weer unlocks die ik wel in mijn loadout had, nu weet ik niet of ik gister zo snel kapot ging in dat ding omdat de unlocks die ik er op had staan niet werkten of omdat ik zelf sowieso hard faalde.
[/quote]![]()
Heb hetzelfdequote:Op zaterdag 23 november 2013 15:17 schreef Catkiller het volgende:
Ik had trouwens pas de attack boat volledig vrij en nu mis ik weer unlocks die ik wel in mijn loadout had, nu weet ik niet of ik gister zo snel kapot ging in dat ding omdat de unlocks die ik er op had staan niet werkten of omdat ik zelf sowieso hard faalde.. Alles unlocked en nu mis ik de helft
.
![]()
Gelijk weer een crash. Hoe schandalig is dit? Heeft Dice überhaupt iets gezegd over hoe KUT dit spel loopt en of ze ergens mee bezig zijn?![]()
Ik heb geen crashesquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:44 schreef Captainp00face het volgende:
Gelijk weer een crash. Hoe schandalig is dit? Heeft Dice überhaupt iets gezegd over hoe KUT dit spel loopt en of ze ergens mee bezig zijn?
umad?![]()
Hmwah moeilijk wil ik niet zeggen, t kostte alleen wat tijd. Voordeel is wel dat ik dr ook daadwerkelijk beter in geworden ben en nu het bf4 snipen wat meer in de vingers hebquote:Op zaterdag 23 november 2013 10:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je klinkt als menig noob van 10? jaar geleden die toen BF2 leerde spelen en ook bepaalde ribbons met moeite wist te behalen. Is het zo moeilijk voor je geweest?. Nu nog iets van 30 repair tool ribbons halen lol.
Orly?quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Er is niet veel veranderd bij velitoxhehe.
![]()
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik in de 28uur dat ik gespeeld heb maar 2 soundloop crashes heb gehad.
Verder een paar server crashes en dat het geluid af en toe weg valt, maar buiten dat helemaal geen problemen met de game.. steady 60fps bij high
i5 4670
ssd waar bf4 opstaat
16gb ram
Asus Radeon HD7870 DCII V2 2GB
Oh en win 7 64bit ofc.![]()
Gerevived worden en dan als soldaat met parkinson rond moeten lopen
Slam gaat niet meer op rijdende voertuigen in HC want ontploft bij rijden?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Tjah slam ontploft idd als je gaat rijden, is bij de enemy ook zo, dus logisch dat het ook zo is als jij gaat rijden (in normal is het dus gewoon gayquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Slam gaat niet meer op rijdende voertuigen in HC want ontploft bij rijden?).
![]()
van die farm mongolenquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:34 schreef robuust89 het volgende:
Iemand hier in mijn potje is level 107"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Commandermode op de iPad is wel grappig.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Je bedoelt dat schudden?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Slam gaat niet meer op rijdende voertuigen in HC want ontploft bij rijden?
Dat fix ik meestal door even tussen primary en secondary te switchen.![]()
fixedquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:31 schreef GanGStaR het volgende:
en sowieso dat motion blur uit zetten![]()
![]()
Wat doen jullie als je bij grote maps op een punt staat (spawn of iedereen dood ofzo) waar niemand meer is, en de dichtbijzijnde enemy flag nogal een stuk rennen is?Ik heb dit vaak namelijk, dat je dan ergens bent en dat het gevecht afgelopen is, of dat je squad ruk is en je daar dus moet spawnen, etc. Gewoon minutenlang rennen (om ergens afgeknald te worden door een sniper) ?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik ga gewoon lekker rennen. Ik kom vanzelf wel weer wat tegen.quote:Op zondag 24 november 2013 02:49 schreef Quotidien het volgende:
Wat doen jullie als je bij grote maps op een punt staat (spawn of iedereen dood ofzo) waar niemand meer is, en de dichtbijzijnde enemy flag nogal een stuk rennen is?Ik heb dit vaak namelijk, dat je dan ergens bent en dat het gevecht afgelopen is, of dat je squad ruk is en je daar dus moet spawnen, etc. Gewoon minutenlang rennen (om ergens afgeknald te worden door een sniper) ?
![]()
Op een quad spawnen en om rijden om zo te flankenquote:Op zondag 24 november 2013 02:49 schreef Quotidien het volgende:
![]()
Zes ronden gedaan vandaag en geen enkele crash.
Hoe zit het eigenlijk met gunner proximity scan? Want ik heb dat gewoon geselecteerd voor als ik op die stoel zit maar het lijkt niet te werken.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Wow die engineer heeft ook alleen maar knudde primary weapons, echt totaal underpowered.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Engineer is ook een support classicquote:Op zondag 24 november 2013 15:17 schreef Quotidien het volgende:
Wow die engineer heeft ook alleen maar knudde primary weapons, echt totaal underpowered.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
De UMP is op zich wel oké.quote:Op zondag 24 november 2013 15:17 schreef Quotidien het volgende:
Wow die engineer heeft ook alleen maar knudde primary weapons, echt totaal underpowered.
Ik vind die MX4 alleen wel ruk dat ik de UMP nog niet eens geunlocked heb.
Ik rol gewoon met Carbines.![]()
PDW's zijn eigenlijk gewoon de shotguns van de full auto's. Als je ze voor close range en hipfire gebruikt zijn ze prima te doen, voor al het andere: carbines.Conscience do cost.![]()
PDWs doen het prima hoor, gewoon bursten.
Bij alle guns is het zo'n beetje verboden vol auto te schieten.
Behalve LMG op bipod. dat gaat nog wel maar anders gaat er veel te veel mis. Dat is als je 1 vijand hebt niet zo erg maar als je er 3 ziet lopen kun je niet anders.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Die carbines en zijn vooral voor long range toch? En ook die UMP lijkt me voor long-medium range, als je een gebouw inmoet begin je echt helemaal niks tegen iemand met een AEK of Famas ofzo.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
De TAR en de ACW-R hebben een gigantisch hoge RoF. De TAR is gewoon close range hipfire en je hebt hem sowieso dood. In bursts schieten voor wat verder weg.quote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef Quotidien het volgende:
Die carbines en zijn vooral voor long range toch? En ook die UMP lijkt me voor long-medium range, als je een gebouw inmoet begin je echt helemaal niks tegen iemand met een AEK of Famas ofzo.
Prima wapens, die carbines.![]()
crash na crash na crash na crash ik ben er weer klaar mee voor vandaag"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Opmerkelijk dat er zoveel verschil zit tussen verschillende mensen qua crashes. Vriend van mij waar ik altijd mee speel wordt er ook nog constant door geplaagd terwijl ik de afgelopen week welgeteld één keer gecrasht ben, en dat was toen ik de game quitte na een hele match.
Waardoor ik dan weer wel toevallig mijn L8 unlock kwijt was geraakt en ik nu dus weer met die kloteassignment moet doen maar dat terzijde
Conscience do cost.![]()
Moet ook niets van EA kopen op release.quote:Op zondag 24 november 2013 18:46 schreef cherrycoke het volgende:
crash na crash na crash na crash ik ben er weer klaar mee voor vandaagWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
heel de dag geen crashes maar nu opeens uit het niets crashes+ een memory leakquote:Op zondag 24 november 2013 18:47 schreef ems. het volgende:
Opmerkelijk dat er zoveel verschil zit tussen verschillende mensen qua crashes. Vriend van mij waar ik altijd mee speel wordt er ook nog constant door geplaagd terwijl ik de afgelopen week welgeteld één keer gecrasht ben, en dat was toen ik de game quitte na een hele match.
Waardoor ik dan weer wel toevallig mijn L8 unlock kwijt was geraakt en ik nu dus weer met die kloteassignment moet doen maar dat terzijde"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Gelijk heb je. We spelen hier ook niet met een hele grote groep en sowieso veelal niet samen dus. En niet iedereen heeft zin in hardcore en de andere helft weer niet in normal.quote:Op zondag 24 november 2013 17:39 schreef hiddit het volgende:
Heren ik ga stoppen met de BoF server omdat hij altijd leeg staat
[/quote]![]()
PDW's zijn meer voor close range. Dus met de UMP zal je tegen hetzelfde probleem aanlopen. Al is die op mijn BF3 gebaseerde ervaring wel vrij accuraat. Voor medium/longe range is een carbine handiger.quote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef Quotidien het volgende:
Die carbines en zijn vooral voor long range toch? En ook die UMP lijkt me voor long-medium range, als je een gebouw inmoet begin je echt helemaal niks tegen iemand met een AEK of Famas ofzo.
Heb net even de MP7 uitgeprobeerd, heerlijk wapen voor close quarters. Ook vrij puik met hip fire.![]()
PDW's zijn gewoon kut in conquest en rush enzo en ze snappen het zelf bij DICE ook niet helemaal aangezien ze engineer assignments hebben zitten koppelen aan carbines in plaats van PDWs. Had de engineer class dan gewoon standaard die carbine gegeven aan het begin.
[/quote]![]()
Ik word steeds een beetje verdrietig als ik BF3 weer speel.quote:Op zondag 24 november 2013 19:08 schreef Verbal het volgende:
BF3 loopt hier nog immer als een zonnetje
V.
[ Bericht 0% gewijzigd door KoningStoma op 25-11-2013 01:58:18 ]![]()
Hoezo?quote:Op zondag 24 november 2013 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wordt steeds een beetje verdrietig als ik BF3 weer speel.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Omdat het qua spelgevoel wél een battlefield is...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Misschien ben ik heel blind maar ik zoek een manier om een vriend vna mij toe te voegen als vriend in Battlelog. Rechts kan ik zoeken en vindt deze dan ook maar zie nergens een optie tot toevoegen. Hij is al wel een vriend in Origin.
Zal vast heel simpel zijn maar ik kan het niet vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door wouterk op 25-11-2013 11:50:06 ]![]()
Ik vind BF4 veel leuker. Ondanks de bugs.quote:Op maandag 25 november 2013 01:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat het veel leuker is en omdat dat spel wel af is.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Same here.quote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind BF4 veel leuker. Ondanks de bugs.![]()
Dat dacht ik ook, de eerste paar weken, tot ik weer wat potjes BF3 deed.
Hebben jullie dat al geprobeerd?![]()
Wát maakt het leuker dan?quote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind BF4 veel leuker. Ondanks de bugs.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik prefereer ook BF4.
Hoewel ik wel een paar goede maps mis. Die vond ik bij de BF3 launch over het algemeen toch wel toffer.Conscience do cost.![]()
quote:We are rolling out a new server update today (nov 25). As this new server version is being deployed, you will experience some downtime before servers are updated. Console servers should be updated at 2AM PST/11AM UTC today. As usual, the majority of PC servers will be updated within 24 hours.
R12 Server Update Notes
-Fixed several of the most commonly occuring server crashes (This should benefit all platforms)
-Fixed an issue where the cruise missile in Commander Mode was not launching when playing on Paracel Storm
-Fixed so that a player's skill is no longer negatively affected when playing as Commander
-Fixed an aircraft IR flares exploit where players could use the flares multiple times before reloading by exiting/re-entering the aircraft
-Fixed an issue with Ranked servers on Xbox One running with a 1% ticket count
-Defined a range of 25%-400% for vehicle respawn delays on Ranked servers![]()
Aangeschaft. PS3
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als ik bf3 speel wordt ik soms ook verdrietig. onder andere van jets die te oppermachtig zijn enzo. En dan ben ik een klein beetje blij dat bf4 te kleine flyzones heeft.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Zijn al die LMGs met een groot magazijn zo kut? Pakte gister de Type 88, sta je er mee te kijken door je scope en dan heeft het ding meer sway dan de gemiddelde bolt action.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
De besturing, de nieuwe engine, de nieuwe mogelijkheden en ook vooral de maps. De levels zijn veel meer open en gelaagd nu. Waar je in 3 soms geen kant op kon heb je nu vaak meer opties.quote:Would you like to know more?
Op cover na hetzelfde als BF3quote:Marginale verbeteringen tegenover een shitload aan kinderziektes die nu al 3 generaties terugkomen bij DICE games, alsof ze het gewoon niet leren.quote:, de nieuwe engine,Zoals?quote:de nieuwe mogelijkhedenWeinig eigen smoel op een paar maps na, ik mis er echt het BF-gevoel bij.quote:en ook vooral de maps.Of je hebt een volslagen open veld zodat je zonder voertuig gewoon de sjaak bent.quote:De levels zijn veel meer open en gelaagd nu. Waar je in 3 soms geen kant op kon heb je nu vaak meer opties.
Tel daarbij op de hoeveelheid slechte hitdetectie, de nog gevoeliger gemaakte HC-variant, de enorme hoeveelheid aan COD-invloeden (focus op snelle CQC, "bloody screen, so real!") en zoals gezegd een lijst met kinderziektes die gezien de iteraire vooruitgang bij deze engine niet meer aanwezig hadden mogen zijn, maakt dat BF3 vele malen meer speelbaar is dan BF4.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoeveel uur?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:34 schreef robuust89 het volgende:
Iemand hier in mijn potje is level 107I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Pff, net geswitched vanuit het op dat moment winnende team, nu is dat nog niet eens zo erg maar dan zit je in een leuke squad met alle perks en dan kom je in de nieuwe squad met zo'n dakrat op Dawnbreaker.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Vind ik niet. Voelt anders aan.quote:Op cover na hetzelfde als BF3Marginaal? Als je maps van BF3 gaat vergelijken aan het einde van het level van met maps van BF4 dan is er bij BF4 een stuk meer destructie. En ook meer functionele destructie.quote:Marginale verbeteringen tegenover een shitload aan kinderziektes die nu al 3 generaties terugkomen bij DICE games, alsof ze het gewoon niet leren.Kleine dingen als brandblussers kapot schieten om een soort smokenade te krijgen maar ook simpelweg de nieuwe mogelijkheden op het gebied van classes samenstellen en guns aanpassen.quote:Zoals?Oké nou ik niet.quote:Weinig eigen smoel op een paar maps na, ik mis er echt het BF-gevoel bij.
[..]
Of je hebt een volslagen open veld zodat je zonder voertuig gewoon de sjaak bent.Hitdetectie is nog kut ja verder ben ik het met je oneens.quote:Tel daarbij op de hoeveelheid slechte hitdetectie, de nog gevoeliger gemaakte HC-variant, de enorme hoeveelheid aan COD-invloeden (focus op snelle CQC, "bloody screen, so real!") en zoals gezegd een lijst met kinderziektes die gezien de iteraire vooruitgang bij deze engine niet meer aanwezig hadden mogen zijn, maakt dat BF3 vele malen meer speelbaar is dan BF4.
Als je de game zo kut vindt dan speel je toch BF3? Zijn ook nog genoeg mensen daar hoor. Ik denk niet dat we het eens gaan worden. Hoeft ook niet.Would you like to know more?
BF3 was al flink van het klassieke BF afgestapt maar voelde nog als een battlefield qua speltempo, BF4 heeft dat maar sporadisch.
Ik zie echt wel verbeteringen maar zijn ook vooral teruggrepen op eerder behaalde successen en ideeen uit andere, oude games. Niks mis mee, maar het is niet genoeg om BF4 per definitie beter dan BF3 te maken.
Het fixen van hitdetectie zou al een hoop schelen wel, samen met andere bugs die soms je spelplezier behoorlijk verneuken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Woei, Operation Locker is opeens stiekem wel leuk met medkit en v40 mini nades. wordt helemaal mooi als ik M320 LVG geunlocked heb, nade-whoren én medkit-whoren, tegelijk!![]()
locker is goed voor XPquote:Op maandag 25 november 2013 19:26 schreef SeanFerdi het volgende:
Woei, Operation Locker is opeens stiekem wel leuk met medkit en v40 mini nades. wordt helemaal mooi als ik M320 LVG geunlocked heb, nade-whoren én medkit-whoren, tegelijk!
ik open een gold pack geen boosts erin
Locker in obliterationquote:Op maandag 25 november 2013 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
locker is goed voor XP
ik open een gold pack geen boosts erin
pff een server crash, goede update dice
27 november pasquote:Op maandag 25 november 2013 20:40 schreef cherrycoke het volgende:
pff een server crash, goede update dice
en weer een server crashquote:"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
ERROR
Could not join this server: it's not there anymore.
en mijn godverdomse progress kwijt"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Kan je dan niet beter een tower defence game spelen als dit soort gameplay je ding isquote:Op maandag 25 november 2013 19:26 schreef SeanFerdi het volgende:
Woei, Operation Locker is opeens stiekem wel leuk met medkit en v40 mini nades. wordt helemaal mooi als ik M320 LVG geunlocked heb, nade-whoren én medkit-whoren, tegelijk!
Het is een guilty pleasure om af en toe te doen. Normaal ben ik vlaggen aan het pakken in conquest.quote:Op maandag 25 november 2013 21:38 schreef Convict het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een tower defence game spelen als dit soort gameplay je ding is
In BF3 was m'n guilty pleasure lekker meatgrinden in operation metro rush.
[ Bericht 3% gewijzigd door SeanFerdi op 26-11-2013 00:15:15 ]![]()
Je hebt het er wel zwaar mee hequote:Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef cherrycoke het volgende:
ERROR
Could not join this server: it's not there anymore.
en mijn godverdomse progress kwijt![]()
Gisteren een leuk potje gehad, blijkbaar spawnde hun gunship binnen de range van mijn positie met de AA. En die commander bleef netjes iedere keer weer een nieuwe sturen. Met wat choppers erbij kwam ik op 28 vehicles destroyed
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
ahhquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:00 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Het is een guilty pleasure om af en toe te doen. Normaal ben ik vlaggen aan het pakken in conquest.
In BF3 was m'n guilty pleasure lekker meatgrinden in operation metro rush.ik werd al bang
http://battlelog.battlefi(...)859037120/327062936/quote:
we hebben verloren, en m'n K/D ratio is niet om over naar huis te schrijven, maar ik heb me prima vermaakt.![]()
quote:We continue to work hard to further increase the stability of Battlefield 4, and if you have yet to hear about our Battlefield 4 Player Appreciation program head here [battlelog.battlefield.com] for all the info, including Double XP for all Battlefield 4 players between Nov. 28 – Dec. 5. Seeing as this now overlaps with a previously planned Double XP weekend for Battlefield 4 Premium players, we are moving back the exclusive Double XP event for Premium members to the weekend of Dec. 7.
This way, all players can take part in the Player Appreciation 2XP event, while Premium members [battlelog.battlefield.com] still will get an exclusive 2XP weekend. We will get back to you with exact start and end times for these.
For the latest information on game updates and server updates, head to the Battlefield 4 Control Room here on the Battlelog forums.
Als je nog even aangeeft welke servers dat zijn dan zijn wij tenminste gewaarschuwd voor later..quote:
Of was het je eigen opgezette server.![]()
![]()
Het is alleen wel jammer dat je niet handmatig die burst kunt locken. Het is een beetje gokken of het goed werkt en die tijd heb je soms niet.quote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Fulltime baan zeg ik je!quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:06 schreef robuust89 het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)/stats/930020189/pc/
Uh, wat?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Trouwens de FLIR-scope
De verdeling, de score, de killsquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:06 schreef robuust89 het volgende:
Uh, wat?!
ESP serversquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als je nog even aangeeft welke servers dat zijn dan zijn wij tenminste gewaarschuwd voor later..
Of was het je eigen opgezette server."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Obliteration in Locker
Ola! Van het weekend deze game gekocht en nu een paar uurtjes gespeeld en speelt subliem! Gelukkig geen crashes![]()
![]()
Mooi dat we nu in ieder geval kunnen zien hoe de ticketverdeling is voor als je wilt joinen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Vraag me af wat voor gozer daar achter zitquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:06 schreef robuust89 het volgende:
Uh, wat?![]()
1 minuut aan het begin van de ronde op Shanghai en meteen een vastloper.
[/quote]![]()
Hmm.. ik heb nog regelmatig na een potje Battlefield 4 has stopped working.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Weten jullie nog, C&C renegade? Krijgt dus een facelift en ziet er best tof uit. Wellicht iets voor de BF2142-enthousiastelingen
Conscience do cost.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:21 schreef ems. het volgende:
Weten jullie nog, C&C renegade? Krijgt dus een facelift en ziet er best tof uit. Wellicht iets voor de BF2142-enthousiastelingendie moet ik onthouden ziet er erg tof uit
![]()
Ben de laatste tijd erg lekker bezig met m'n SSR-61. Heel fijn wapentje! Haal veel kills met countersnipen. Al die noobs die altijd hun tentjes opzetten op de vaste plekjes haha turkeyshoot! Verder beetje rondrennen met m'n shorty 12g en lekker raggen <3 Fijne game wel.Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Inf-Only vind ik meestal toch wel een stuk vermakelijker moet ik zeggen op hardcore.
Altijd die Mobile AA die alleen maar een objective blijft volspammen met kogels, echt zwaar maar dan ook zwaar hinderlijk.![]()
http://battlelog.battlefi(...)/stats/380601984/pc/![]()
ik word steeds beter
GOLD BATTLEPACK
2013-11-29
Your monthly Gold Battlepack for being a Premium member!
woehoe bijna"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
2x crash binnen een half uur alle progress weer kwijt #!@$%#%$R
ben er weer klaar mee voor vandaag
Tenzij servercrash, nee hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:22 schreef cherrycoke het volgende:
2x crash binnen een half uur alle progress weer kwijt #!@$%#%$ROp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Kan de bovenstaande post opnemen in de openingspost opgenomen worden?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:22 schreef cherrycoke het volgende:
2x crash binnen een half uur alle progress weer kwijt #!@$%#%$R
ben er weer klaar mee voor vandaag
Scheelt een hoop geklaag
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Ik dacht trouwens dat ze het er ooit over hadden dat je ribbons niet per game zouden gaan maar over het totaal, ben ik nou gek of hebben ze dat ooit ergens vermeld? Want zo werkt het niet toch?
[/quote]![]()
Vanaf morgen ook eindelijk met deze game aan de slag
Lekker een weekendje no-lifen met de PS4-versiePlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik ga zo eens kijken. De crashed die ik hebben gehad lijken hem in de verbinding te zitten, sommige servers kan ik een avond lang in zitten zonder enig probleem, andere servers klapt ie elk nieuw level naar de browser zonder enige foutmelding.
Tenzij hij freezed maar dat doet hij eigenlijk nauwelijks meer...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nog geen enkele crash gehad hier
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ging net als een malle op Operation locker.
100% xp booster geactiveerd, 87 kills, 19-20 deaths, 2 nieuwe shotguns unlocked, 180000 score op scoreboard, en het potje duurde nog 15 minuten.
.....
Error, something went wrong
.......
gelijk geen zin meer![]()
![]()
niet op de zelfde server inloggen en hij zal gewoon je score updaten, volgende ronde pas weer joinenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:20 schreef Flexmyrolex het volgende:
Ging net als een malle op Operation locker.
100% xp booster geactiveerd, 87 kills, 19-20 deaths, 2 nieuwe shotguns unlocked, 180000 score op scoreboard, en het potje duurde nog 15 minuten.
.....
Error, something went wrong
.......
gelijk geen zin meer![]()
Wat zijn dit voor grappen!?![]()
Ik heb de Fast Attack Craft al helemaal unlocked, maar in battelog zit ik op de helft?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Zie dat ik exact hetzelfde probleem heb....quote:Op donderdag 28 november 2013 21:25 schreef robuust89 het volgende:
Wat zijn dit voor grappen!?![]()
Ik heb de Fast Attack Craft al helemaal unlocked, maar in battelog zit ik op de helft?
Zal wel door die xp boost onzin zijn die ze aangezet hebben nu.![]()
Datzelfde probleem had ik ook, kon wel gebruik maken van de unlockte opties (waarschijnlijk omdat ik enkele al ingesteld had voor het "probleem").![]()
TV missiles zijn ook echt een bitch om te besturen. Ik wou er een gunship mee uit de lucht halen, maar je kan m niet meer besturen als ie te ver weg is
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Nooit goed in geweest
Jij hebt BF4 toch via G2play? Geen problemen met Origin-account neem ik aan?quote:
Premium Edition is daar nu 70, en dan wordt het wel aantrekkelijk.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Ik geloof het wel, onthoud dat nooit zo, maar ik heb BF4 en premium daar volgens mij voor 78 gehaald, nog steeds een prima prijs. Geen gezeik gewoon, netjes verzilverd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 07:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij hebt BF4 toch via G2play? Geen problemen met Origin-account neem ik aan?
Premium Edition is daar nu 70, en dan wordt het wel aantrekkelijk.
V.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Helicopter uit de lucht gehaald met het grote kanon van de gunship. Ik kan nu vredig sterven.
One hit neem ik aan?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
die xp boost van 33 naar 35 in drie kwartier
WEER GEEN BOOSTERS IN GOLDPACK![]()
waarom de fuck kom ik geen servers in?!SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Ik heb een crapload aan boosters. Mag er wel 1 lenen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Het wordt irritant hier. Jij vroeg me de browser pluim opnieuw te installeren. Sindsdien is hij 12 gecrasht in 1 uur.
Ik heb ook echt nog nooit iets van EA gekocht zonder problemen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.![]()
Bam weerAlcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.![]()
En weerAlcohol, because no great story starts with a salad.
Fuck deze shit. Na nog meer crashes heb ik voor het eerst in mijn leven een boze mail gestuurd. Ik weet niet of ze er iets mee gaan doen, maar dit kan echt niet meer. Niet alleen komen ze niet met een oplossing, ze maken het alleen maar erger en schuiven het af op problemen bij de gamer zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe dit soort dingen normaal echt niet. Ik ben een beschaafd mens. Maar hiervoor moet gewoon een boze mail gestuurd worden. Ik heb het ook echt gekocht bij origin voor ¤110. Na een extreem slechte ervaring met Sim City voor ¤80.
Bij EA betaal je gewoon voor je eigen stress en ellende
Voor de rest gaat het wel goed? Iets met kusje erop?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:44 schreef Roadtrip het volgende:
Fuck deze shit. Na nog meer crashes heb ik voor het eerst in mijn leven een boze mail gestuurd. Ik weet niet of ze er iets mee gaan doen, maar dit kan echt niet meer. Niet alleen komen ze niet met een oplossing, ze maken het alleen maar erger en schuiven het af op problemen bij de gamer zelf.
Bij EA betaal je gewoon voor je eigen stress en ellende
Omdat je toch alleen maar de hele tijd aan het vliegen bent in BF4?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:22 schreef Convict het volgende:
Mooi clean Royal Netherlands Air Force logo voor bf4![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:44 schreef Roadtrip het volgende:
Fuck deze shit. Na nog meer crashes heb ik voor het eerst in mijn leven een boze mail gestuurd. Ik weet niet of ze er iets mee gaan doen, maar dit kan echt niet meer. Niet alleen komen ze niet met een oplossing, ze maken het alleen maar erger en schuiven het af op problemen bij de gamer zelf.Ik zag dat je schreef dat het niet zou werken in chrome maar dan doe je iets mis denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe dit soort dingen normaal echt niet. Ik ben een beschaafd mens. Maar hiervoor moet gewoon een boze mail gestuurd worden. Ik heb het ook echt gekocht bij origin voor ¤110. Na een extreem slechte ervaring met Sim City voor ¤80.
Bij EA betaal je gewoon voor je eigen stress en ellendeIk draai namelijk niks anders en hier werkt het als een trein.
Lol ik open origin, klik op bf4, installeer de plugin, en hij doet het niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zag dat je schreef dat het niet zou werken in chrome maar dan doe je iets mis denk ikIk draai namelijk niks anders en hier werkt het als een trein.
Moet ik de regen dans gaan doen ofzo?Alcohol, because no great story starts with a salad.
Hier niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:47 schreef Quotidien het volgende:
Neuh, ff de pagina refreshen werkt meestal al.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Misschien heb je gewoon een boutpc? Ik erger me altijd aan mensen die alles afschuiven op de fabrikant ipv naar hun eigen hardware te kijken.. (al zal het bij jou ongetwijfeld daar niet aan liggen).Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik heb een pc van 3000 euro. Die nog nooit, los van de bèta drivers voor bf3, gecrasht is. Dus nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:49 schreef Quotidien het volgende:
Misschien heb je gewoon een boutpc? Ik erger me altijd aan mensen die alles afschuiven op de fabrikant ipv naar hun eigen hardware te kijken.. (al zal het bij jou ongetwijfeld daar niet aan liggen).Alcohol, because no great story starts with a salad.
Daarbij, als het niet aan ea zou liggen, waarom moeten ze dan wel met allerlei stabiliteit updates komen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:49 schreef Quotidien het volgende:
Misschien heb je gewoon een boutpc? Ik erger me altijd aan mensen die alles afschuiven op de fabrikant ipv naar hun eigen hardware te kijken.. (al zal het bij jou ongetwijfeld daar niet aan liggen).Alcohol, because no great story starts with a salad.
¤3000,- 6/7 jaar terug?quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:51 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb een pc van 3000 euro. Die nog nooit, los van de bèta drivers voor bf3, gecrasht is. Dus nee.
Prijs wil niks zeggen, specificaties wel![]()
![]()
Nee. Ook niet. Ik weet niet wat de specificaties precies zijn. Maar iig de duurste GPU die je kon krijgen, een high end i7, een SSD en 32GB ram. De single player draait hij op ultra met 1440p. Daar ligt het echt niet aan. En zelfs dan zou hij een lage fps moeten geven. Niet "battlefield 4 has stopped working".quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:11 schreef BugWorks het volgende:
[..]
¤3000,- 6/7 jaar terug?
Prijs wil niks zeggen, specificaties welAlcohol, because no great story starts with a salad.
Toegegeven de verassing dat ik eindelijk een keer multiplayer kan spelen is even groot als de verbazing van de echt goddelijke graphics.
Het draait ook veel beter dan Assassins Creed 4 op max. Wat er lelijker uit ziet.Alcohol, because no great story starts with a salad.
De meeste plugin-updates vereisen niet eens een refresh, maar met de laatste moest ik gewoon even rebooten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:33 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Lol ik open origin, klik op bf4, installeer de plugin, en hij doet het niet.
Moet ik de regen dans gaan doen ofzo?
Met jouw PC hoeft dat ook niet langer dan 2 minuten te duren
http://www.piriform.com/speccyquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:19 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Ook niet. Ik weet niet wat de specificaties precies zijn. Maar iig de duurste GPU die je kon krijgen, een high end i7, een SSD en 32GB ram. De single player draait hij op ultra met 1440p. Daar ligt het echt niet aan. En zelfs dan zou hij een lage fps moeten geven. Niet "battlefield 4 has stopped working".
Want nou wil ik het weten ook
Haha ik zit nu niet achter de pc. Maar iemand had een Assassins Creed 4 draait niet op mijn computer topic geopend in de klb. Daar stond een screenshot ban mijn speccy. Het werd een e penis topic.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:38 schreef robuust89 het volgende:
[..]
http://www.piriform.com/speccy
Want nou wil ik het weten ookAlcohol, because no great story starts with a salad.
Gevonden:
[IMG]http://i44.tinypic.com/1o37ep.jpg[/IMG[
Het is een workstation laptop niet gemaakt om te gamen. Toch werkt het extreem goed.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Lol die GPU kostte toen ik hem kocht 1500 euro extra. Het is de 1 na snelste mobiele gpu.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:01 schreef robuust89 het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk veel geheugen, maar een matige graka?
Een quadro omdat maya en andere 3d software.
Maar als het aan de videokaart zou liggen, zou hij hij de single player niet op ultra draaien met 45 fps, toch?Alcohol, because no great story starts with a salad.
Inderdaad, ik keek verkeerd. Ik ken die hele Nvidia serie niet. Goeie kaart welquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:03 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Lol die GPU kostte toen ik hem kocht 1500 euro extra. Het is de 1 na snelste mobiele gpu.
Een quadro omdat maya en andere 3d software.
Maar als het aan de videokaart zou liggen, zou hij hij de single player niet op ultra draaien met 45 fps, toch?Jij gamed op een laptop?
En en de grafische kaart is niet mem shared. Hij heeft gewoon 4GB gddr5 geheugen.
Lees voordat je schreeuwt.
Nee, die heeft zelf 4 gb.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:01 schreef robuust89 het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk veel geheugen, maar die graka mem is shared?
Het is een kepler dus dat valt nog mee. en in sp 45 fps halen betekent iets minder in mp maar moet wel speelbaar zijnWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Oh sorry tegelijk. Maar ja eigenlijk wel. Ik heb mijn gaming bak met een gtx670 weggegeven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik keek verkeerd. Ik ken die hele Nvidia serie niet. Goeie kaart welJij gamed op een laptop?
Ik had zoiets van als deze bf4 ook op ultra doet, waarom heb ik dan een tweede computer nodig.
Ik game zowiezo weinig. En die computer ging naar een autistisch jongetje met arme ouders. Hij was er heel blij mee.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Huh het voelt juist veel vloeiender in multiplayer. Ik heb de counter alleen niet aangezet, want daar ga je naar staren...quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee, die heeft zelf 4 gb.
Het is een kepler dus dat valt nog mee. en in sp 45 fps halen betekent iets minder in mp maar moet wel speelbaar zijn
Maar zowiezo reageert die quadro qua performance in games anders dan je zou verwachten. Tessellation kost bijvoorbeeld bijna geen fps.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Andersom: SP wordt volgestopt met eye-candy, MP is meestal vrij kaal.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee, die heeft zelf 4 gb.
Het is een kepler dus dat valt nog mee. en in sp 45 fps halen betekent iets minder in mp maar moet wel speelbaar zijn
Maar met mijn systeem van anderhalf jaar oud draait BF4 als ie geen last heeft van stutter veel soepeler dan BF3. BF3 draait tussen de 50-70 FPS gemiddeld, BF4 zit tussen de 60-80.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
MP is kaal omdat er 32/64 mensen rondlopen die op ieder moment explosies kunnen doen met rpg enzo, MP kent dus veel diepere dips dan sp dat zal hebben.
Maargoed, gister backlight van 2e scherm overleden. Ga ik dus nu een vervangend scherm halen of een ssd for bf4. Keuzes keuzes
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Zoveel ribbons en medals dat hij nog niet klaar was met laten zien voordat het volgende rondje begon.
Geen referral hier.![]()
Vraagje, is BF4 het nou echt waard om te kopen:? Het spel heeft al patches gehad enz?
ik heb nu ene GT650M en draaide BF3 best redelijk onder medium/high settings. Liggen de eisen bij BF4 een stuk hoger of valt het mee?![]()
Valt mee en het ligt per systeem eraan. De één heeft het en de ander niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:15 schreef FL_Freak het volgende:
Vraagje, is BF4 het nou echt waard om te kopen:? Het spel heeft al patches gehad enz?
ik heb nu ene GT650M en draaide BF3 best redelijk onder medium/high settings. Liggen de eisen bij BF4 een stuk hoger of valt het mee?
Ik wel.
hmm okequote:Op zaterdag 30 november 2013 16:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Valt mee en het ligt per systeem eraan. De één heeft het en de ander niet.
Ik wel.nouja als ik het koop, koop ik puur zo''n CD key. Die kan ik al voor 27 euro aankomen dus dan valt het erg mee allemaal
![]()
![]()
Strak plan. Probeer het ff en als je het tof vind kan je altijd nog premium ofzo halen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hmm okenouja als ik het koop, koop ik puur zo''n CD key. Die kan ik al voor 27 euro aankomen dus dan valt het erg mee allemaal
Is dat het waard?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Strak plan. Probeer het ff en als je het tof vind kan je altijd nog premium ofzo halen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: