Jij hebt BF4 toch via G2play? Geen problemen met Origin-account neem ik aan?quote:
Ik geloof het wel, onthoud dat nooit zo, maar ik heb BF4 en premium daar volgens mij voor 78 gehaald, nog steeds een prima prijs. Geen gezeik gewoon, netjes verzilverd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 07:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij hebt BF4 toch via G2play? Geen problemen met Origin-account neem ik aan?
Premium Edition is daar nu 70, en dan wordt het wel aantrekkelijk.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe dit soort dingen normaal echt niet. Ik ben een beschaafd mens. Maar hiervoor moet gewoon een boze mail gestuurd worden. Ik heb het ook echt gekocht bij origin voor ¤110. Na een extreem slechte ervaring met Sim City voor ¤80.
Bij EA betaal je gewoon voor je eigen stress en ellende
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Voor de rest gaat het wel goed? Iets met kusje erop?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:44 schreef Roadtrip het volgende:
Fuck deze shit. Na nog meer crashes heb ik voor het eerst in mijn leven een boze mail gestuurd. Ik weet niet of ze er iets mee gaan doen, maar dit kan echt niet meer. Niet alleen komen ze niet met een oplossing, ze maken het alleen maar erger en schuiven het af op problemen bij de gamer zelf.
Bij EA betaal je gewoon voor je eigen stress en ellende
Omdat je toch alleen maar de hele tijd aan het vliegen bent in BF4?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:22 schreef Convict het volgende:
Mooi clean Royal Netherlands Air Force logo voor bf4
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:44 schreef Roadtrip het volgende:
Fuck deze shit. Na nog meer crashes heb ik voor het eerst in mijn leven een boze mail gestuurd. Ik weet niet of ze er iets mee gaan doen, maar dit kan echt niet meer. Niet alleen komen ze niet met een oplossing, ze maken het alleen maar erger en schuiven het af op problemen bij de gamer zelf.Ik zag dat je schreef dat het niet zou werken in chrome maar dan doe je iets mis denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe dit soort dingen normaal echt niet. Ik ben een beschaafd mens. Maar hiervoor moet gewoon een boze mail gestuurd worden. Ik heb het ook echt gekocht bij origin voor ¤110. Na een extreem slechte ervaring met Sim City voor ¤80.
Bij EA betaal je gewoon voor je eigen stress en ellendeIk draai namelijk niks anders en hier werkt het als een trein.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Lol ik open origin, klik op bf4, installeer de plugin, en hij doet het niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zag dat je schreef dat het niet zou werken in chrome maar dan doe je iets mis denk ikIk draai namelijk niks anders en hier werkt het als een trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |