Ik heb ook liever dat ze vier jaar over een spel doen en bij iedere release een spel neerzette wat een stap vooruit is. Dan kan er echt nog wel ieder half jaar een DLC uitkomen, zodat je iets nieuws hebt op je huidige spel, maar het gaat er om dat ze iets goeds neerzetten. Zoals Rockstar met GTA doet.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Tis ook bullshit magoed, ik heb vooral liever dat elementaire dingen gefixt zijn.
Maar dan wel met een betere kans om via een flank of andere verdieping toch nog langs het midden te breken.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:42 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Operation Locker is met 64 man echt Métro all over again...
Wat een granatenfestijn is dat zeg.
64 man vind ik het echt een verschrikkelijke kutmap. 32 man maakt hem imo best vermakelijkquote:Op donderdag 21 november 2013 11:42 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Operation Locker is met 64 man echt Métro all over again...
Wat een granatenfestijn is dat zeg.
Gok dat 2013-12-03 de xbox exclusive datum is (premium), dan week later pc premium.... Iig zo was het met bf3.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:59 schreef GanGStaR het volgende:
premium:
CHINA RISING
2013-12-03
dus 2 weken later normale spelers
Misschien, maar anderzijds is dit de kalender op battlelog premium zelf.. de overige items (battlepacks, etc) kwamen wel gewoon op de datum uit als dat er bij vermeld stond.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Gok dat 2013-12-03 de xbox exclusive datum is (premium), dan week later pc premium.... Iig zo was het met bf3.
Huh kan je hem al spelen?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:25 schreef Captainp00face het volgende:
Operation Metro ziet er best leuk uit, die walgelijke blue tint is weg!
Ooh zo, ja alleen vind ik die balken die het plafond tegenhouden wel beetje teveel van het goeiequote:Op donderdag 21 november 2013 14:29 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Kan je toch op die video van Levelcap zien?.
O sorry, maakte ik je blij met een dooie mus? Video dus inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooh zo, ja alleen vind ik die balken die het plafond tegenhouden wel beetje teveel van het goeie
Jahquote:Op donderdag 21 november 2013 14:35 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
O sorry, maakte ik je blij met een dooie mus? Video dus inderdaad.
Jeej mn 5 L96 kills staan nu er ook bij haha.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef SeanFerdi het volgende:
De wapens van China Rising staan nu ook in het unlocks scherm op Battlelog.
Dat ding krijg je pas als je wat goeie dingen met jets kan.... en aangezien ik daar nogal ruk in ben.....quote:Op donderdag 21 november 2013 15:09 schreef SeanFerdi het volgende:
[ afbeelding ]
UCAV = X-45 Unmanned Combat Air Vehicle
[ afbeelding ]
![]()
Vaak genoeg dat ik snel schakel naar handgun anders, soms schiet ik beiden leeg bij flinke confrontatie...quote:Op donderdag 21 november 2013 15:50 schreef SeanFerdi het volgende:
Hoe de fuck moet je eigenlijk pistols grinden? Dat schiet echt voor geen meter op, bij normaal spel heb je 'm bijna nooit nodig, en als je speciaal met alleen pistol rond gaat lopen in TDM verlies je bijna elk duel.
Werkte in BF3 veel beter, waar je gewoon per level een handgun kreeg.
In hardcore (weet niet of SeanFerdi dat speelt) zijn pistols ook een stuk dodelijker. Ik heb zelf ook geen problemen op pistols te 'grinden' maar ik heb daar dan ook niet zoveel tijd in gestoken. Unlocken komt wel, tot die tijd zijn de 3 die ik nu heb primaquote:Op donderdag 21 november 2013 15:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vaak genoeg dat ik snel schakel naar handgun anders, soms schiet ik beiden leeg bij flinke confrontatie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |