SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Gisteren voor het eerst in een week tijd weer gespeeld overigens, minstens zoveel crashes zo niet meer, nog steeds stutter in de framerates, enkel de netcode lijkt iets meer op BF3.
Nu de rest nog.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Skull-splitter is een raspessimist hè. Uiteraard, het spel kent ergerlijke kuren. Is het onspeelbaar: neen. Ik heb er al aardig wat uurtjes plezier inzitten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Het is op het moment prima te doen en het wordt alleen maar beter. Je moet iig wel wat geduld hebben, want in een potje komen kan toch wel even duren.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik vind 'm nu net te doen. Hij crasht nog wel eens en de netcode lijkt niet optimaal. Maar ondanks dat is het best leuk gamen zo. Blijft natuurlijk wel een schande dat men tegenwoordig games uitbrengt die eigenlijk gewoon niet af zijn.![]()
Meer dat ik sinds BF1942 speel, in het begin wel vaak moet wennen aan elke nieuwe titel, maar ook buiten mij zijn de crashes, de bugs, de renderproblemen, het geluidsprobleem talrijk qua meldingen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Skull-splitter is een raspessimist hè.
Dat mag ook best genoemd worden, in de huidige staat is het beta te noemen, geen releaseversie. Dat mag je niet leuk vinden, maar het is niet anders.Het is speelbaar. Hou er wel rekening mee dat je je score kwijtraakt bij het instorten van een flatgebouw, het afvuren van bepaalde wapens en dat je vaak bij het wisselen van level je opnieuw mag inloggen.quote:Uiteraard, het spel kent ergerlijke kuren. Is het onspeelbaar: neen. Ik heb er al aardig wat uurtjes plezier inzitten.
Hou ook rekening met een onregelmatige framerate (hier stabiel 90-ish FPS met dips naar 30-ish) en inmiddels redelijke maar onvoorspelbare netcode.
Maar het is speelbaar.
Raspessimist my arse, het had nooit in de huidige vorm de straat mogen bereiken. COD maakte dezelfde fout ipv dat beiden gewoon drie maanden later kwamen om dat gezeik te voorkomen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heerlijk!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Die flatgebouwcrash is geen servercrash, dus die score raak je niet kwijt.... De ronde moet alleen afgemaakt worden op de server.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Het is speelbaar. Hou er wel rekening mee dat je je score kwijtraakt bij het instorten van een flatgebouw, het afvuren van bepaalde wapens en dat je vaak bij het wisselen van level je opnieuw mag inloggen.![]()
Uitloggen is score kwijt anders...quote:Op woensdag 20 november 2013 20:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Die flatgebouwcrash is geen servercrash, dus die score raak je niet kwijt.... De ronde moet alleen afgemaakt worden op de server.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat vinden jullie van de nieuwe modes trouwens? Obliteration en diffuse? Of alleen maar conquest (large) en een beetje domination?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Obliteration kan leuk zijn, maar kan ook belachelijk lang duren (gelukkig hebben veel servers een timelimiet). Defuse heb ik nog niet echt veel gespeeld, gok dat dat wel leuk is (ben counter-strike fanaat geweest, wat dit in weze is). Defuse moet je zowieso niet met meer dan 10 man spelen, wat er ook voor zorgt dat er niet echt veel servers voor zijn gok ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:41 schreef Quotidien het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe modes trouwens? Obliteration en diffuse? Of alleen maar conquest (large) en een beetje domination?![]()
Nope, server update je score gewoon mits je niet op dezelfde server opnieuw inlogt...quote:Op woensdag 20 november 2013 21:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Uitloggen is score kwijt anders...![]()
Wanneer hebben ze eigenlijk besloten om Second Assault voor China Rising uit te laten komen?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
$£¥¤'squote:Op woensdag 20 november 2013 22:52 schreef Catkiller het volgende:
Wanneer hebben ze eigenlijk besloten om Second Assault voor China Rising uit te laten komen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja dat stond ook al onder de youtube trailer er van, nu krijg je second assault en daarna china rising en als een server een map van beide draait moet je of een nieuwe server zoeken elke keer of premium kopen of beide expansies, wel vergezocht naar mijn mening.quote:
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Was het niet zo dat 2nd assault eerst een tijd exclusief voor de xbox available zou zijn? premium heeft nogsteeds china rising als volgende dlc staan over een week of 2![]()
Jop China Rising is gewoon de eerste dlc, Second Assault is voor XBONE al beschikbaar vanaf launch tho door van die exclusiviteit onzin![]()
"net te doen", "beta"...quote:Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef Disorder het volgende:
Ik vind 'm nu net te doen. Hij crasht nog wel eens en de netcode lijkt niet optimaal. Maar ondanks dat is het best leuk gamen zo. Blijft natuurlijk wel een schande dat men tegenwoordig games uitbrengt die eigenlijk gewoon niet af zijn.
Ik wacht echt even tot hij uit die beta-fase is.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Hij speelt zeker beter dan twee weken geleden. En ja er zijn inderdaad nog crashes. Wat het nu voor mij misschien nog wel erger maakt. Twee weken geleden wist je dat hij bijna ieder potje wel zou crashen en nu ben je een tijd goed en lekker aan het spelen en crasht het evengoed. Verwachtingspatroon is wat anders
Hoe dan ook, ik vermaak me er prima mee! Famas is nu toch wel even mijn favoriete wapen![]()
![]()
Eerst potje Obliteration, gelijk 1 uur en 22 minuten.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Obliteration kan leuk zijn, maar kan ook belachelijk lang duren (gelukkig hebben veel servers een timelimiet). Defuse heb ik nog niet echt veel gespeeld, gok dat dat wel leuk is (ben counter-strike fanaat geweest, wat dit in weze is). Defuse moet je zowieso niet met meer dan 10 man spelen, wat er ook voor zorgt dat er niet echt veel servers voor zijn gok ik.
De enige reden waarom het potje over was en we hadden verloren is omdat iemand geen zin meer had in het potje en dus de bom pakte en bij onze C ging campen. De vijand killt hem en plant de bom.
Als iedereen gewoon goed meedeed ging het zelf nog veeeeel en veeeeel langer door dan die 1u22m.![]()
Second Assault is Xbox One exclusief en de PC & PS4 data is nog niet bekent. 3 december komt China Rising uit. Dat is volgens mij ook echt de eerste DLC.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:15 schreef GanGStaR het volgende:
Was het niet zo dat 2nd assault eerst een tijd exclusief voor de xbox available zou zijn? premium heeft nogsteeds china rising als volgende dlc staan over een week of 2![]()
Second Assault is volgens mij ook 3 december voor de andere platforms.
Althans dat las ik ergens op zo'n Battlefield-fansite. Nu ik kijk op de Battlefield website zelf zie ik het niet staan.
Wat een onzin eigenlijk![]()
![]()
Tis ook bullshit magoed, ik heb vooral liever dat elementaire dingen gefixt zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb ook liever dat ze vier jaar over een spel doen en bij iedere release een spel neerzette wat een stap vooruit is. Dan kan er echt nog wel ieder half jaar een DLC uitkomen, zodat je iets nieuws hebt op je huidige spel, maar het gaat er om dat ze iets goeds neerzetten. Zoals Rockstar met GTA doet.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Tis ook bullshit magoed, ik heb vooral liever dat elementaire dingen gefixt zijn.![]()
Maar dan wel met een betere kans om via een flank of andere verdieping toch nog langs het midden te breken.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:42 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Operation Locker is met 64 man echt Métro all over again...
Wat een granatenfestijn is dat zeg.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
64 man vind ik het echt een verschrikkelijke kutmap. 32 man maakt hem imo best vermakelijkquote:Op donderdag 21 november 2013 11:42 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Operation Locker is met 64 man echt Métro all over again...
Wat een granatenfestijn is dat zeg.
Conscience do cost.![]()
Gister trouwens voor het eerst gekilled door een -enemy- claymore. De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Conscience do cost.![]()
Gok dat 2013-12-03 de xbox exclusive datum is (premium), dan week later pc premium.... Iig zo was het met bf3.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:59 schreef GanGStaR het volgende:
premium:
CHINA RISING
2013-12-03
dus 2 weken later normale spelers![]()
![]()
kut KD maar toch eerste worden met punten![]()
domme campers in squad![]()
![]()
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Misschien, maar anderzijds is dit de kalender op battlelog premium zelf.. de overige items (battlepacks, etc) kwamen wel gewoon op de datum uit als dat er bij vermeld stond.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Gok dat 2013-12-03 de xbox exclusive datum is (premium), dan week later pc premium.... Iig zo was het met bf3.![]()
Huh kan je hem al spelen?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:25 schreef Captainp00face het volgende:
Operation Metro ziet er best leuk uit, die walgelijke blue tint is weg!![]()
![]()
Ooh zo, ja alleen vind ik die balken die het plafond tegenhouden wel beetje teveel van het goeiequote:Op donderdag 21 november 2013 14:29 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Kan je toch op die video van Levelcap zien?.
![]()
![]()
Ik hoop maar dat mijn score van net wordt meegerekend, want ik heb nog nooit zo'n gruwelijke ronde gehad. Wel gek ook, ik zat in een 64p-server en opeens werd die 24p.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
O sorry, maakte ik je blij met een dooie mus? Video dus inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooh zo, ja alleen vind ik die balken die het plafond tegenhouden wel beetje teveel van het goeie![]()
![]()
Jahquote:Op donderdag 21 november 2013 14:35 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
O sorry, maakte ik je blij met een dooie mus? Video dus inderdaad.![]()
![]()
Jeej mn 5 L96 kills staan nu er ook bij haha.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef SeanFerdi het volgende:
De wapens van China Rising staan nu ook in het unlocks scherm op Battlelog.![]()
Dat ding krijg je pas als je wat goeie dingen met jets kan.... en aangezien ik daar nogal ruk in ben.....quote:Op donderdag 21 november 2013 15:09 schreef SeanFerdi het volgende:
[ afbeelding ]
UCAV = X-45 Unmanned Combat Air Vehicle
[ afbeelding ]
![]()
Overigens lijkt het erop dat dr ook een nieuwe Bomb Raiding mode in de dlc zit.![]()
Hoe de fuck moet je eigenlijk pistols grinden? Dat schiet echt voor geen meter op, bij normaal spel heb je 'm bijna nooit nodig, en als je speciaal met alleen pistol rond gaat lopen in TDM verlies je bijna elk duel.
Werkte in BF3 veel beter, waar je gewoon per level een handgun kreeg.![]()
Vaak genoeg dat ik snel schakel naar handgun anders, soms schiet ik beiden leeg bij flinke confrontatie...quote:Op donderdag 21 november 2013 15:50 schreef SeanFerdi het volgende:
Hoe de fuck moet je eigenlijk pistols grinden? Dat schiet echt voor geen meter op, bij normaal spel heb je 'm bijna nooit nodig, en als je speciaal met alleen pistol rond gaat lopen in TDM verlies je bijna elk duel.
Werkte in BF3 veel beter, waar je gewoon per level een handgun kreeg.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
In hardcore (weet niet of SeanFerdi dat speelt) zijn pistols ook een stuk dodelijker. Ik heb zelf ook geen problemen op pistols te 'grinden' maar ik heb daar dan ook niet zoveel tijd in gestoken. Unlocken komt wel, tot die tijd zijn de 3 die ik nu heb primaquote:Op donderdag 21 november 2013 15:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vaak genoeg dat ik snel schakel naar handgun anders, soms schiet ik beiden leeg bij flinke confrontatie...
Conscience do cost.![]()
Aaaah nais, Air Superiority komt terug in China Rising, dus gelukkig maakt dit de kans groter dat je dat ding kan unlocken.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:22 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat ding krijg je pas als je wat goeie dingen met jets kan.... en aangezien ik daar nogal ruk in ben.....
Overigens lijkt het erop dat dr ook een nieuwe Bomb Raiding mode in de dlc zit.![]()
nee, speel inderdaad normal, misschien dat ik hc eens moet proberen. Vond in bf3 de G18 altijd onzettend fijn om als je in nood zat nog net een snel salvo los te kunnen laten, maar nu kost dat zo'n beetje 230 handgun kills voordat je daar bent.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:57 schreef ems. het volgende:
[..]
In hardcore (weet niet of SeanFerdi dat speelt) zijn pistols ook een stuk dodelijker. Ik heb zelf ook geen problemen op pistols te 'grinden' maar ik heb daar dan ook niet zoveel tijd in gestoken. Unlocken komt wel, tot die tijd zijn de 3 die ik nu heb prima![]()
Hardcore TDM en dan je pistol hoggen lijkt mij de makkelijkste manier van aanpakquote:Op donderdag 21 november 2013 15:59 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
nee, speel inderdaad normal, misschien dat ik hc eens moet proberen. Vond in bf3 de G18 altijd onzettend fijn om als je in nood zat nog net een snel salvo los te kunnen laten, maar nu kost dat zo'n beetje 230 handgun kills voordat je daar bent.
Conscience do cost.![]()
HC zou gewoon classic mode moeten zijn IMO, welke idioot dat nog meer HC heeft gemaakt dan het was...
Gewoon classic was perfect in balans qua health, minimap en damagemodel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Eensch, zonder de minimap dus
Oh, en wat mij betreft mogen ze dus de friendlyfire van claymores en mines ook un-hardcoren.Conscience do cost.![]()
Minimap is me best, nu wordt in HC ook nog eens je compas eruit gesloopt terwijl alle spots wel als windrichting worden doorgeroepen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Classic mode wat is dat?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef Skull-splitter het volgende:
HC zou gewoon classic mode moeten zijn IMO, welke idioot dat nog meer HC heeft gemaakt dan het was...
Gewoon classic was perfect in balans qua health, minimap en damagemodel.
Eigenlijk zou hardcore gewoon normaal moeten zijn.
En wat nu normal is, "100 bullets before someone dies" mode noemen.![]()
Doe je wel die 4 dingen in 1 ronde?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:49 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik krijg de hele tijd die nade kill maar niet voor de MTAR.![]()
Ja, ik postte het net. 10 seconden later, MTAR unlocked.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Doe je wel die 4 dingen in 1 ronde?
De AR, LMG en Sniper kill is een makkie maar nades heb ik altijd al wat lastiger gevonden.![]()
Conform BF2 en eerder, gewoon 100 hitpoints, afgestemde schademodellen, geen regeneration (zowel voertuigen als infantry) en enkel tijdelijke spotting op de minimap bij het vuren van wapens of het spotten door teammaten.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:39 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Classic mode wat is dat?
Eigenlijk zou hardcore gewoon normaal moeten zijn.
En wat nu normal is, "100 bullets before someone dies" mode noemen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
met alle meuk die overal rondslingert op zo'n map, planten, stenen, kisten etc. etc. en camouflage die bijna niet meer van de achtergrond te onderscheiden is, is 3d spotting gewoon nodig. In bf2 staken mannetjes nog behoorlijk af in je blikveld, maar met bf3 en nu valt dat vies tegen.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:01 schreef Skull-splitter het volgende:
...
en enkel tijdelijke spotting op de minimap bij het vuren van wapens of het spotten door teammaten.![]()
Onzin dude, 3D spotting is net te belachelijk. Gewoon goed leren kijken en die minimap voor de 50 meter om je heen gebruiken.
Dat die snipers nog steeds volcontinu een zoeklicht hebben op hun guns slaat iig je camouflageverhaal aan diggelen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die scope flare is ronduit belachelijk inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Onzin dude, 3D spotting is net te belachelijk. Gewoon goed leren kijken en die minimap voor de 50 meter om je heen gebruiken.
Dat die snipers nog steeds volcontinu een zoeklicht hebben op hun guns slaat iig je camouflageverhaal aan diggelen.
*HIER BEN IK ! KIJK MIJ KIJK MIJ *![]()
Laten we eerlijk zijn, het is wel de reden dat er klepjes op die dingen zit, maar alleen als beide kanten open zijn. Dus kort bij aanleggen en kort bij loslaten zou voldoende moeten zijn. Maar onder de grond, in een tunnelquote:Op donderdag 21 november 2013 17:36 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Die scope flare is ronduit belachelijk inderdaad.
*HIER BEN IK ! KIJK MIJ KIJK MIJ *
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bovengronds spreekt het voor zich. Daar kan ik wel meeleven.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het is wel de reden dat er klepjes op die dingen zit, maar alleen als beide kanten open zijn. Dus kort bij aanleggen en kort bij loslaten zou voldoende moeten zijn. Maar onder de grond, in een tunnel
Ondergronds kan er niet ineens een zoeklicht ontstaan vanuit je scope.![]()
Kwestie van oefening. Niets meer, niets minder. Ik kan begrijpen (of nouja, niet echt maar je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 november 2013 17:14 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
met alle meuk die overal rondslingert op zo'n map, planten, stenen, kisten etc. etc. en camouflage die bijna niet meer van de achtergrond te onderscheiden is, is 3d spotting gewoon nodig. In bf2 staken mannetjes nog behoorlijk af in je blikveld, maar met bf3 en nu valt dat vies tegen.) dat je 3D spotting prefereert maar nodig is het allesbehalve.
Verder heeft iedereen diezelfde 'handicap'.Conscience do cost.![]()
Ik heb nu meer crashes dan een tijdje geleden. Dat het beeld begint te stotteren en alt + f4 ook niet meer helpt. Jullie dit ook wel eens?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Raar, ik kreeg net de hele tijd double xp, terwijl ik niets aan had staan
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Jup, en bij een crash moet ik ctrl-alt-del'enquote:Op donderdag 21 november 2013 18:00 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb nu meer crashes dan een tijdje geleden. Dat het beeld begint te stotteren en alt + f4 ook niet meer helpt. Jullie dit ook wel eens?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Waarschijnlijk omdat jij geconditioneerd bent op een rood driekhoekje boven het hoofd van een enemy.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:14 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
met alle meuk die overal rondslingert op zo'n map, planten, stenen, kisten etc. etc. en camouflage die bijna niet meer van de achtergrond te onderscheiden is, is 3d spotting gewoon nodig. In bf2 staken mannetjes nog behoorlijk af in je blikveld, maar met bf3 en nu valt dat vies tegen.![]()
Premium? Die krijgen om de zoveel tijd XP bonusjes.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Raar, ik kreeg net de hele tijd double xp, terwijl ik niets aan had staanConscience do cost.![]()
Nopequote:Op donderdag 21 november 2013 18:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Premium? Die krijgen om de zoveel tijd XP bonusjes.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: