Natuurlijk overgewicht, deze man heeft hetquote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef Happel het volgende:
[..]
NSBeren worden nooit gewaardeerd.
En hij heeft een stadionverbod. Zou geen reden mogen zijn om hem moderator te maken.
Nieuwe scharrel, nee. Is het de moeite om te googlen?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter Jimi/Ruben.
Heb jij beeldmateriaal van de nieuwe scharrel van Brusselmans?
Is een jaartje of 30 jonger dan hem.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter Jimi/Ruben.
Heb jij beeldmateriaal van de nieuwe scharrel van Brusselmans?
Hoi tongquote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een jaartje of 30 jonger dan hem.
Melissa Janssens, t moet een bekende Vlaming zijn maar kan er niks over vinden.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nieuwe scharrel, nee. Is het de moeite om te googlen?
Ga wegquote:Op woensdag 20 november 2013 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Melissa Janssens, t moet een bekende Vlaming zijn maar kan er niks over vinden.
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Melissa Janssens, t moet een bekende Vlaming zijn maar kan er niks over vinden.
Ah, nauwelijks de moeite dusquote:Op woensdag 20 november 2013 12:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20131118_00845270
Ze heeft een typisch belgisch hoofd. Sympathiek en lief, maar niet dropdead gorgeous.quote:
Gefeliciteerd met deze prachtige stap in je carričre, er zullen wel wat negatiever reacties zijn, maar gelukkig weet jij ook wel dat die allemaal uit jaloezie voortkomen.quote:
De Pieter-Jan Derks fanclub heeft je comment weer met ontroering gelezenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze prachtige stap in je carričre, er zullen wel wat negatiever reacties zijn, maar gelukkig weet jij ook wel dat die allemaal uit jaloezie voortkomen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Pieter-Jan Derks fanclub heeft je comment weer met ontroering gelezen
Bedanktquote:Op woensdag 20 november 2013 13:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze prachtige stap in je carričre, er zullen wel wat negatiever reacties zijn, maar gelukkig weet jij ook wel dat die allemaal uit jaloezie voortkomen.
Waarom ben jij roze GGMM?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer en littlerabbit, ze lachen me op moviemter uit vanwege m'n voorkeur voor SS Doomtrooper
Hoi, ben je eindelijk uit de kast gekomen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer en littlerabbit, ze lachen me op moviemter uit vanwege m'n voorkeur voor SS Doomtrooper
quote:
Jongens, deze vraag is zó 10 uur sochtends.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, ben je eindelijk uit de kast gekomen.
Toen was ik aan het presenterenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Jongens, deze vraag is zó 10 uur sochtends.
Hij heeft een zaak.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:07 schreef AFCNiels het volgende:
Die (advocaat van) eikel van miljoenenjacht heeft een hele site geopendhttp://www.rechtopmiljoenen.nl/
Oke Albertquote:
Ik ken dat programma eigenlijk niet, maar het klinkt allemaal alsof hij een grote sukkel is.quote:
Iets minder erg dan die vrouw die de postcodeloterij aanklaagde, omdat ze als enige in de straat geen loten had.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken dat programma eigenlijk niet, maar het klinkt allemaal alsof hij een grote sukkel is.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iets minder erg dan die vrouw die de postcodeloterij aanklaagde, omdat ze als enige in de straat geen loten had.
Legendarisch.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iets minder erg dan die vrouw die de postcodeloterij aanklaagde, omdat ze als enige in de straat geen loten had.
Ze had zelfs een advocaat. Die moet zich toch een hernia hebben gelachen alvorens hij/zij de zaak accepteerde...quote:
Hopelijk dat ie niet op no cure no pay werktequote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze had zelfs een advocaat. Die moet zich toch een hernia hebben gelachen alvorens hij/zij de zaak accepteerde...
Had ie Robert Smith op z'n dak gekregen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk dat ie niet op no cure no pay werkte![]()
Ik lachte me kapot toen ze Advocaat als bondscoach aanstelde.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze had zelfs een advocaat. Die moet zich toch een hernia hebben gelachen alvorens hij/zij de zaak accepteerde...
Ik zal eens messcherp polshoogte gaan nemen.quote:
Erica Terpstra ?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef Elan het volgende:
Ik overweeg Diablo 3 aan te schaffen omdat deel 1 en 2 zo enorm vet waren.
Iemand die me wil begeleiden/adviseren bij dit proces?
Ik zou adviseren om het via internet te kopen en af te rekenen met iDeal.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef Elan het volgende:
De teammanager bij mijn club heeft als bijnaam Boelie.quote:
Okquote:Op woensdag 20 november 2013 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
De teammanager bij mijn club heeft als bijnaam Boelie.
Zoals Diablo 2 pas echt goed werd na de expansion zal dit ook bij deel 3 het geval zijn waarschijnlijk. (Deze staat voor +- maart)quote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef Elan het volgende:
Wat is je studie?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef hafcfan het volgende:
Wat zouden jullie kiezen? Kan stagen lopen bij VI en bij Heracles. Lijkt me allebei wel mooi.
Lord of Destructionquote:Op woensdag 20 november 2013 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals Diablo 2 pas echt goed werd na de expansion zal dit ook bij deel 3 het geval zijn waarschijnlijk. (Deze staat voor +- maart)
Prima vermaak hoor, maar geen eindeloos speelplezier.
VI natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef hafcfan het volgende:
Wat zouden jullie kiezen? Kan stagen lopen bij VI en bij Heracles. Lijkt me allebei wel mooi.
Ja dat ga ik doen. Heracles is wel leuk, maar heb er veel minder aan. Hoop niet dat ik met Thijs moet samenwerken. Hij lijkt me zo saai.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voetbal International man, zonder twijfel.
Heracles. Tom Egberts studeerde cume Laude af op de school voor journalistiek als Heracles fan. VI is leuk maar ligt te veel voor de hand. Heracles is meer uit te halen. VI kent iedereen en kom je aan met van der Gijp en Derksen.quote:
Weet je hoe baas dat op je CV staat? Misschien hou je er zelfs een droombaan aan over. Tof dat je daar terecht kan man.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doen. Heracles is wel leuk, maar heb er veel minder aan. Hoop niet dat ik met Thijs moet samenwerken. Hij lijkt me zo saai.
Welke journalistieke studie doe je ? En wat is je tweede vak ?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doen. Heracles is wel leuk, maar heb er veel minder aan. Hoop niet dat ik met Thijs moet samenwerken. Hij lijkt me zo saai.
Tom werkte in die periode ook voor Voetbal International.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heracles. Tom Egberts studeerde cume Laude af op de school voor journalistiek als Heracles fan. VI is leuk maar ligt te veel voor de hand. Heracles is meer uit te halen. VI kent iedereen en kom je aan met van der Gijp en Derksen.
Communicatie en journalistiek. Hoe bedoel je 2e vak?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke journalistieke studie doe je ? En wat is je tweede vak ?
Ben al 40 jaar lid. Heeft ie weinig indruk op me gemaakt. Zijn boek en docu over Steve Mokone echter wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Tom werkte in die periode ook voor Voetbal International.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:05 schreef RensAjacied het volgende:
Voor je werk Heracles spelers interviewen.
Reportages maken over topwedstrijden in Italië
Sorry, ik bedoelde tweede studie-keuze in de journalistiek. Of hoeft dat niet meer tegenwoordig ?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Communicatie en journalistiek. Hoe bedoel je 2e vak?
Hij deed interviews met spelers dacht ik tot midden van de jaren 90 nog gedaan. Steve Mokone had jij nog wel een goed stuk over kunnen schrijvenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al 40 jaar lid. Heeft ie weinig indruk op me gemaakt. Zijn boek en docu over Steve Mokone echter wel.
Mocht je kiezen, maar ik weet echt zeker wat ik wil worden, dus heb hier genoeg aan.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde tweede studie-keuze in de journalistiek. Of hoeft dat niet meer tegenwoordig ?
Ik zou VI kiezen, misschien mag je wel een mooi achtergrondartikel over Ronaldo schrijven. hier heb je alvast een paar uitgangspunten die je mooi kunt gebruiken.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef hafcfan het volgende:
kanker hond hoe die juicht godverdomme wat een arogante zak.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef hafcfan het volgende:
God wat hoop ik dat Messi Ronaldo afmaakt op het WK. Die kut kabouter is ook niks, maar geen Hitler figuur zoals Ronaldo.
Die is dan al gestopt.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou VI kiezen, misschien mag je wel een mooi achtergrondartikel over Ronaldo schrijven. hier heb je alvast een paar uitgangspunten die je mooi kunt gebruiken.
[..]
[..]
Prima deluxequote:Op woensdag 20 november 2013 15:10 schreef hafcfan het volgende:
Tom zegt zo vaak uh net als Mulder. Ben hem bij Heracles wel eens tegengekomen. Aardige man.
Wat een niveautje zegquote:Op woensdag 20 november 2013 15:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou VI kiezen, misschien mag je wel een mooi achtergrondartikel over Ronaldo schrijven. hier heb je alvast een paar uitgangspunten die je mooi kunt gebruiken.
[..]
[..]
Prima journalistieke insteek toch. Misschien is er bij voetbalzone ook nog wel een plekkie vrij.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:10 schreef hafcfan het volgende:
Tom zegt zo vaak uh net als Mulder. Ben hem bij Heracles wel een tegengekomen. Aardige man.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edward van Cuilenborg en ik hebben helemaal niks met Tom Egbers.
Bij mij thuis werd altijd gezegd dat zelfs de lucht die van Cuilenborg vandaan kwam niet deugdequote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voetbalzone.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima journalistieke insteek toch. Misschien is er bij voetbalzone ook nog wel een plekkie vrij.
Laat ze eens zijn website bekijkenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij thuis werd altijd gezegd dat zelfs de lucht die van Cuilenborg vandaan kwam niet deugde
Lotr.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zin om een goede film te kijken. Iemand suggesties?
Nah daar ben ik niet zo gek fan van. Hou meer van Harry Potter maar die films heb ik de afgelopen paar weken allemaal al een keertje weer gezien.quote:
Ik zou d'r doenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
Aandachtshoer met haar 555 gejank.
[ afbeelding ]
American Beauty.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zin om een goede film te kijken. Iemand suggesties?
Met Thijs samenwerken? Je gaat stage lopen toch? Meet your colleagues:quote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Conjuring gezien?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nah daar ben ik niet zo gek fan van. Hou meer van Harry Potter maar die films heb ik de afgelopen paar weken allemaal al een keertje weer gezien.
Harry Potterquote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nah daar ben ik niet zo gek fan van. Hou meer van Harry Potter maar die films heb ik de afgelopen paar weken allemaal al een keertje weer gezien.
Dat dacht ik dus ook ja ,. begin ben je gewoon zo'n lulletje op kantoor echt niet meteen sidekick in VIquote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Thijs samenwerken? Je gaat stage lopen toch? Meet your colleagues:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat ze enge ziektes heeft en ze moet niks zeggen/met haar telefoontje spelen.quote:
Ik ben er gekomen door Tom.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft verder niks met HP te maken die nieuwe films.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Harry PotterEr komen nieuwe films, wist je dat?
Nee nooit gezien.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Conjuring gezien?
Anders 1 van mijn eerdere tips van vandaag.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat het goeie films zijn. J.K Rowling kan heeft fantastische verhalen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft verder niks met HP te maken die nieuwe films.
Thijs is verslaafd aan miko-koffiequote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet Egbers.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb je zojuist ook de collega´s van Tom getoond.
Toch zullen de verwachtingen wel veel te hoog zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het goeie films zijn. J.K Rowling kan heeft fantastische verhalen.
Fact.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben de grootste debiel levend op aarde.
Handig.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben met een lekke band naar huis gefietst.
Die bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je Knipping bedoelde.
Ik had gisteren een lekke band (ik moet hem nog plakken vanmiddag) maar ik had hem zo hard opgepompt dat ik mijn stage-adres net heb gehaald.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo vaak gedaan.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
#thuglifequote:Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had gisteren een lekke band (ik moet hem nog plakken vanmiddag) maar ik had hem zo hard opgepompt dat ik mijn stage-adres net heb gehaald.
Weet ik veel, maar naar de fietsenmaker gegaan.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Handig.
En nu, heel je velg naar de kanker zeker?
Want je kan zelf je fietsband niet plakken?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar naar de fietsenmaker gegaan.
Doe niet. Kost donders veel geld. Maak het zelf.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit een lekke band gehad, nooit iemand geholpen daarmee.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Want je kan zelf je fietsband niet plakken?
Heb je geen vader?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit een lekke band gehad, nooit iemand geholpen daarmee.
Kost je anders gewoon 25 euro ofzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je kan zelf wel je fiets maken toch?
Er zijn grotere...quote:Op woensdag 20 november 2013 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Meer waarschijnlijk. Arbeidsloon + nieuwe binnenband als hij er echt een stuk mee naar huis is gefietstquote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kost je anders gewoon 25 euro ofzo.
Kan niet meerquote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef Saind het volgende:
Stijntje kom hierheen met je fiets, ik ben part-time fietsenmaker ik fix die shit voor een pijpbeurt en een bak bami
Zal wel een nieuwe band worden ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer waarschijnlijk. Arbeidsloon + nieuwe binnenband als hij er echt een stuk mee naar huis is gefietst.
achter?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal wel een nieuwe band worden ja.
Hoe kan een lekke band je niet opvallen?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had dus nog nooit een lekke band gehad, viel me ook niet op. Ik stuiter zo ongeveer naar huis toe
Wacht gewoon op je pa. Of vraag het de buren.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal wel een nieuwe band worden ja.
Ik heb 'm al weggebracht slimme.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wacht gewoon op je pa. Of vraag het de buren.
Wat een schijtfilm vond ik dat.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:31 schreef Saind het volgende:
Hier Rens hoef je american beauty ook niet meer te kijken
[ afbeelding ]
Wat dom dat geld wat je nu betaalt had je net zo goed kunnen uitgeven aan leukere dingen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb 'm al weggebracht slimme.
Ik geef mijn geld zelden uit.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat dom dat geld wat je nu betaalt had je net zo goed kunnen uitgeven aan leukere dingen.
Die film gaat toch nergens over?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:31 schreef Saind het volgende:
Hier Rens hoef je american beauty ook niet meer te kijken
[ afbeelding ]
Werk jij eigenlijk of krijg je nog zakgeld?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld zelden uit.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:33 schreef Happel het volgende:
Fietsen
Alleen paupers zonder geld doen dat.
Ik krijg geen zakgeld, hoef ik ook niet. En ik werk niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Werk jij eigenlijk of krijg je nog zakgeld?
Ik begreep ook al niet dat Pelle gisteren niet speelde voor Nederland. Die was vast een betere invaller geweest dan Fer.quote:
Drugssmokkel ?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit zo een zes tot zeven keer per jaar in het buitenland. Nu jij weer.
Nee joh appie op 50 meter. No biggie.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij laat zeker je boodschappen ook bezorgen?
Als je weekendjes erbij rekent komt ik daar ook wel aan.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Wiens kloon ben jij?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik begreep ook al niet dat Pelle gisteren niet speelde voor Nederland. Die was vast een betere invaller geweest dan Fer.
Ook al wil je het graag, Noord-Brabant is géén buitenland...quote:Op woensdag 20 november 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je weekendjes erbij rekent komt ik daar ook wel aan.
twitter:dweesie twitterde op woensdag 20-11-2013 om 15:31:36Ambassadeur Angola mishandelt samen met zijn personeel onze @dannyghosen tot bloedens toe. Nu naar ziekenhuis en politie reageer retweet
Was Danny weer vervelend.. Verdiende loon.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:dweesie twitterde op woensdag 20-11-2013 om 15:31:36Ambassadeur Angola mishandelt samen met zijn personeel onze @dannyghosen tot bloedens toe. Nu naar ziekenhuis en politie reageer retweet
Over een paar weken naar Heerenveen, januari Budapest en in februari Londen. Come at me bra.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook al wil je het graag, Noord-Brabant is géén buitenland...
Wat is dit nou weer voor post?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is ook al boos op Mars Nederland.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Was Danny weer vervelend.. Verdiende loon.
Hadden ze beter Co Caďne kunnen nemen als coach. Koemans reet is enorm.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik stop altijd bolletjs in mijn kontje, ja.
Van hetzelfde soort als die jankposts van jou.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor post?
Gaan we bieren in Heerenveen?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een paar weken naar Heerenveen, januari Budapest en in februari Londen. Come at me bra.
Wtf hoe kom je dan aan geld?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg geen zakgeld, hoef ik ook niet. En ik werk niet.
Lekker voor ze. Met die onderbuikjournalistiek.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh oh teveel kakkerlakken in Heerenveen straks. Sjaak en zijn kornuiten ook alquote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Van hetzelfde soort als die jankposts van jou.
[..]
Gaan we bieren in Heerenveen?
Brussel, Londen, Enschede, Keulen, Madrid en Stockholm. Allemaal dit jaar.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een paar weken naar Heerenveen, januari Budapest en in februari Londen. Come at me bra.
Het is altijd een beetje dezelfde tactiek, treiteren en hopen dat iemand boos wordt. Alleen als ze dan ook echt klappen krijgen is het janken.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Kom vechten. We komen met 40-45 man.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh oh teveel kakkerlakken in Heerenveen straks. Sjaak en zijn kornuiten ook al
Zal wel weer gaan om het fout parkeren van de auto'squote:Op woensdag 20 november 2013 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is altijd een beetje dezelfde tactiek, treiteren en hopen dat iemand boos wordt. Alleen als ze dan ook echt klappen krijgen is het janken.
Weten nog niet of het een weekendje wordt. Anders zekerquote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Gaan we bieren in Heerenveen?
Wat kost dat nou volgens een insider ?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij verkoopt zijn kontje achter Leiden CS.
Jij was van de kinderen, je zou het dus moeten weten.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat kost dat nou volgens een insider ?
Ik laat wel eens voor mijn plezier wat tanden uit mijn bek slaan, iedere beuk 1e. en dan kom je wel rond.quote:
Ok. Een jankpost dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Het zal wel ja, daar maken ze zich geloof ik nogal druk om.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal wel weer gaan om het fout parkeren van de auto's
Oeh shit ik ga records zetten let opquote:Op woensdag 20 november 2013 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brussel, Londen, Enschede, Keulen, Madrid en Stockholm. Allemaal dit jaar.
Ja, 't is wat he. Die mensen denken dat ze boven de wet staan. Oh wacht, dat is ook zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal wel weer gaan om het fout parkeren van de auto's
Jij wast sinds kort zelfstandig.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij was van de kinderen, je zou het dus moeten weten.
Z'n calorie intake is te hoog.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef DonRaja het volgende:
Weet je wat ik niet snap, een collega is best een fanatieke wielrenner (of wielertoerist zoals ze het hier noemen). Maakt écht veel kilometers per week, en ook in heuvelachtig landschap.
Toch is hij zo dik als een zeug. Hoe dan?
Nee waren andere redenen voor. Laatste ban was een porno-plaatje van de acteur Mike Horner toen Horner de Tour had gewonnen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef Elan het volgende:
Tong80 heb je nou nooit een ban dankzij Happel gehad?
Ieder pondje gaat door het mondje.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef DonRaja het volgende:
Weet je wat ik niet snap, een collega is best een fanatieke wielrenner (of wielertoerist zoals ze het hier noemen). Maakt écht veel kilometers per week, en ook in heuvelachtig landschap.
Ok jij wint met die tour de depression...quote:Op woensdag 20 november 2013 15:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Oeh shit ik ga records zetten let op
Hamburg, Flensburg, Aarhus, Berlijn, Kopenhagen, Munchen, Ljubljana, Plitvice, Sarajevo, Mostar, Dubrovnik, Split, Rijeka, Noord-Italië een of ander kutdorp, Innsbruck, Konstanz en een dorp in 't Zwarte woud.
Bam.
Hij doet alleen bergafwaarts.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef DonRaja het volgende:
Dat heb ik andersom bij een kameraad van me. Die sport nooit, maar vreet en zuipt zoveel en blijft hartstikke dun.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef DonRaja het volgende:
Ja, ik vind jou aardig.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom ben jij nu weer roze René? Wil je ons iets vertellen?
hahaquote:Op woensdag 20 november 2013 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee waren andere redenen voor. Laatste ban was een porno-plaatje van de acteur Mike Horner toen Horner de Tour had gewonnen.
Moet nu helaas weg.
Nog één Belga roken zou Ernst Happel zeggen.
Waarom doe je er zoveel mosterd op, zeug.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik at net een broodje rosbief met groninger mosterd. Er zat alleen wat veel mosterd op, waardoor ik het broodje in fases moest eten. Ik vind de pittigheid van mosterd ook geen lekkere pittigheid, zoals bij rode pepers. Bij mosterd en wasabi komt het door je neus.
Laatst had je anders ook een ban een keer weet niet eens waarom dat was maar doei he.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee waren andere redenen voor. Laatste ban was een porno-plaatje van de acteur Mike Horner toen Horner de Tour had gewonnen.
Moet nu helaas weg.
Nog één Belga roken zou Ernst Happel zeggen.
Doe eens lief tegen Kapi.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom doe je er zoveel mosterd op, zeug.
gebruikt ie geen dopingquote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef DonRaja het volgende:
Mosterd is niet echt een dikmaker Stijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af. Ik dacht dat het wel meeviel, maar ik had klaarblijkelijk de scherpte van de mosterd schromelijk onderschat. Een mens kan maakt wat fouten in z'n leven.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom doet iemand überhaupt mosterd op rosbief. Dat is toch helemaal niet lekker?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helemaal.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een mens kan maakt wat fouten in z'n leven.
Toch wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom doet iemand überhaupt mosterd op rosbief. Dat is toch helemaal niet lekker?
Ik vind mosterd sowieso niet lekker.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom doet iemand überhaupt mosterd op rosbief. Dat is toch helemaal niet lekker?
Zware botten.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:50 schreef DonRaja het volgende:
Ok... ook mannen zijn gevoelig voor de ´waarom ben jij zo dik´- vraag...![]()
Hij vindt zichzelf niet dik.
Mosterd-gepureerde paddestoelen-bladerdeegquote:Op woensdag 20 november 2013 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zal het je sterker vertellen: Volgens traditioneel recept kun je je rosbief met mosterd insmeren voor je 'm in de oven doet.
6xquote:Op woensdag 20 november 2013 15:49 schreef Caland het volgende:
Ik sport sinds een paar weken 6 keer per week en moet zeggen dat het aardig verslavend werkt. Hopelijk blijft dat zo als het zo kenkerkoud begint te worden
Het is ook verslavend.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:49 schreef Caland het volgende:
Ik sport sinds een paar weken 6 keer per week en moet zeggen dat het aardig verslavend werkt. Hopelijk blijft dat zo als het zo kenkerkoud begint te worden
Beef wellingtonnetje met een mosterdlaagje en die paddestoelen erin. Niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Mosterd-gepureerde paddestoelen-bladerdeeg
Met oude kaasquote:Op woensdag 20 november 2013 15:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind mosterd sowieso niet lekker.
Ja en het ligt aan de kleding die hij draagt. Die schijnt zijn niet bestaande vetkwabben te accentueren.quote:
Dat is dus precies wat ik zeg.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beef wellingtonnetje met een mosterdlaagje en die paddestoelen erin. Niks mis mee hoor.
2x kickboxen 3x fitness en op zaterdag voetbalwedstrijdje.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
6xWat doe je? Ik sport soms in de sportschool, maar 2x in de week max. Zo saai.
Misschien kun je hem maar beter een spiegel voorhouden.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:50 schreef DonRaja het volgende:
Ok... ook mannen zijn gevoelig voor de ´waarom ben jij zo dik´- vraag...![]()
Hij vindt zichzelf niet dik.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
2x kickboxen = vechten tijdens uitgaan 3x fitness = wegrennen voor de politie en op zaterdag voetbalwedstrijdje = kater verwerken.
Alleen dat laatste klopt doorgaans wel.quote:
http://www.deviantart.com(...)ultidisplay/?order=9quote:Op woensdag 20 november 2013 15:54 schreef GGMM het volgende:
Hey jongens, ik heb een groot probleem..
Ik heb 2 schermen op m'n werk. En ik zou graag op beide schermen een andere wallpaper willen. Daarnaast zoek ik een leuke wallpaper die doorloopt van het één naar het andere scherm.
Help.
Hij wil gewoon graag gelijk, daar heeft hij wel vaker last van. Gewoon negerenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom herhaal je dan m'n post in plaats van dat je bijvoorbeeld zegt: "Oh ja dat is lekker"?
Ik moest helaas van voetbal af. 3x in de week trainen + wedstrijden die echt te ver weg waren. Had ik geen zin meer in.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
2x kickboxen 3x fitness en op zaterdag voetbalwedstrijdje.
Baasquote:Op woensdag 20 november 2013 15:55 schreef Saind het volgende:
[..]
http://www.deviantart.com(...)play/?order=67108864
Ja daarom speel ik nu ook in een vriendenteam.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik moest helaas van voetbal af. 3x in de week trainen + wedstrijden die echt te ver weg waren. Had ik geen zin meer in.
Kan ik op deze pc geen screenshot van maken maar is niet moeilijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:55 schreef GGMM het volgende:
B
[..]
Baas
Nu wil ik nog weten hoe ik het instel..
Kotsen als een mallequote:Op woensdag 20 november 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen dat laatste klopt doorgaans wel.
Werkt trouwens uitstekend tegen een kater, voetballen. Fitnessen niet bleek laatst
Ga ik ook doen vanaf volgend jaar al zit er nog wel een redelijk niveau in. Hoofdklasse volgens mij. Train je niet mee dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom speel ik nu ook in een vriendenteam.
Ja werd er echt misselijk van. Niet verwacht, met zoiets als voetbal is het even een kwartiertje afzien en daarna voel je je weer kiplekker.quote:
Ik had ooit een abonnement, toen ik die weer wilde activeren bleek die tent al een jaar of 10 failliet.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Werkt trouwens uitstekend tegen een kater, voetballen. Fitnessen niet bleek laatst
Eerst gewoon even een stukje duiding. En het lijkt me logisch dat ik iets exquis als een beef wellington lekker vind.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom herhaal je dan m'n post in plaats van dat je bijvoorbeeld zegt: "Oh ja dat is lekker"?
Nee trainen is sowieso optioneel 1 keer in de week maar dat is te ver weg. Spelen ergens vijfde klasse dus qua niveau is het allemaal prima te doen. Iets te laag zelfs. Maar ach, lekker zaterdagmiddag balletje trappen en dan vanaf de derde helft de stad in.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga ik ook doen vanaf volgend jaar al zit er nog wel een redelijk niveau in. Hoofdklasse volgens mij. Train je niet mee dan?
Het kan verschillen. De ene keer zweet je het er allemaal uit en de andere keer slaat 't volledig op je gestel en loop je er als een trillend spook bij.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is op zich wel waar. Maar Saind heeft daar ook een handje van.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij wil gewoon graag gelijk, daar heeft hij wel vaker last van. Gewoon negeren
Echt krachttraining? Vond het niet te doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het kan verschillen. De ene keer zweet je het er allemaal uit en de andere keer slaat 't volledig op je gestel en loop je er als een trillend spook bij.
God bestaat niet Ron.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had ooit een abonnement, toen ik die weer wilde activeren bleek die tent al een jaar of 10 failliet.
Ik heb dat ervaren als een teken van God.
Ah zo. Ik probeer wel te blijven trainen en in de 5e klasse zou ik me ondanks dat het vrienden zijn nog wel gaan ergerenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee trainen is sowieso optioneel 1 keer in de week maar dat is te ver weg. Spelen ergens vijfde klasse dus qua niveau is het allemaal prima te doen. Iets te laag zelfs. Maar ach, lekker zaterdagmiddag balletje trappen en dan vanaf de derde helft de stad in.
Prestaiedrang is er nog wel maar niet zo als dat je bij een selectieteam zit natuurlijk.
Krachttraining niet echt nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt krachttraining? Vond het niet te doen.
Fietsen ofzo zou dan nog wel kunnen.
Is dat die irritante kleine Marokkaan welke het Rutger kunstje geforceerd tracht uit te voeren?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
Dat doe je ook wel ja. Gelukkig hebben we in de kern best wel wat spelers lopen die nog zo bij een eerste mee zouden kunnen. Paar eind dertigers die hoofdklasse hebben gespeeld.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ah zo. Ik probeer wel te blijven trainen en in de 5e klasse zou ik me ondanks dat het vrienden zijn nog wel gaan ergeren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah ja dat is verdomt irritant. Met sportdagen op school erger ik me ook altijd aan dat soort lui. Niet goed voor mijn hartquote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doe je ook wel ja. Gelukkig hebben we in de kern best wel wat spelers lopen die nog zo bij een eerste mee zouden kunnen. Paar eind dertigers die hoofdklasse hebben gespeeld.
Maar ook een man of 3-4 die over het algemeen nog geen bal recht vooruit kunnen trappen. Heb me er ook wel in vergist hoe irritant dat kan zijnHelemaal met wat blessures erbij.
Ik neem me altijd voor om me niet te ergeren aan kneusjes. Maar dat hou ik meestal niet zo lang vol...quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doe je ook wel ja. Gelukkig hebben we in de kern best wel wat spelers lopen die nog zo bij een eerste mee zouden kunnen. Paar eind dertigers die hoofdklasse hebben gespeeld.
Maar ook een man of 3-4 die over het algemeen nog geen bal recht vooruit kunnen trappen. Heb me er ook wel in vergist hoe irritant dat kan zijnHelemaal met wat blessures erbij.
Ik heb een auto.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ron, hoe overleef jij dit soort dagen? Ik moest gisteren terugfietsen uit de stad en ik was verkleumd tot op het bot.
Ja ach zolang je ze op de halfpositie kan wegstoppen valt het nog wel mee.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik neem me altijd voor om me niet te ergeren aan kneusjes. Maar dat hou ik meestal niet zo lang vol...
Twee schermen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:54 schreef GGMM het volgende:
Hey jongens, ik heb een groot probleem..
Ik heb 2 schermen op m'n werk. En ik zou graag op beide schermen een andere wallpaper willen. Daarnaast zoek ik een leuke wallpaper die doorloopt van het één naar het andere scherm.
Help.
Oh shit.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je wel draaien met die vetnek van je?
Kutgrap.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:16 schreef Saind het volgende:
Waar kun je relaxed vliegtickets vergelijken?
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de sauna.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:16 schreef Saind het volgende:
Waar kun je relaxed vliegtickets vergelijken?
Enige sympathieke jood.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, van der Vaart vier weekjes zoet.
Matig grapjen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht, ik maak de grap niet. Kom jij ermee.
Het is bijna tijd voor die foto.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jezus Stijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was ook een rode kaart waardig die tacklequote:Op woensdag 20 november 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, van der Vaart vier weekjes zoet.
Heb het niet gezien allemaal. Heb Zweden - Portugal gekeken. Tien keer leuker dan COL-NED zo te lezeen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was ook een rode kaart waardig die tackle
Ik keek ook Zweden-Portugal maar was net een zapmomentjequote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb het niet gezien allemaal. Heb Zweden - Portugal gekeken. Tien keer leuker dan COL-NED zo te lezeen.
niks mis meequote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef TwenteFC het volgende:
Oom van me is net uit het ziekenhuis, zit aan de morfinetabletten en dan denkt hij dat 1 of 2 biertjes geen kwaad kan.. wat een sukkel.
Kan toch ook geen kwaadquote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef TwenteFC het volgende:
Oom van me is net uit het ziekenhuis, zit aan de morfinetabletten en dan denkt hij dat 1 of 2 biertjes geen kwaad kan.. wat een sukkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |