quote:Op woensdag 20 november 2013 15:10 schreef hafcfan het volgende:
Tom zegt zo vaak uh net als Mulder. Ben hem bij Heracles wel een tegengekomen. Aardige man.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edward van Cuilenborg en ik hebben helemaal niks met Tom Egbers.
Bij mij thuis werd altijd gezegd dat zelfs de lucht die van Cuilenborg vandaan kwam niet deugdequote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voetbalzone.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima journalistieke insteek toch. Misschien is er bij voetbalzone ook nog wel een plekkie vrij.
Laat ze eens zijn website bekijkenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij thuis werd altijd gezegd dat zelfs de lucht die van Cuilenborg vandaan kwam niet deugde
Lotr.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zin om een goede film te kijken. Iemand suggesties?
Nah daar ben ik niet zo gek fan van. Hou meer van Harry Potter maar die films heb ik de afgelopen paar weken allemaal al een keertje weer gezien.quote:
Ik zou d'r doenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
Aandachtshoer met haar 555 gejank.
[ afbeelding ]
American Beauty.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zin om een goede film te kijken. Iemand suggesties?
Met Thijs samenwerken? Je gaat stage lopen toch? Meet your colleagues:quote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doen. Heracles is wel leuk, maar heb er veel minder aan. Hoop niet dat ik met Thijs moet samenwerken. Hij lijkt me zo saai.
Conjuring gezien?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nah daar ben ik niet zo gek fan van. Hou meer van Harry Potter maar die films heb ik de afgelopen paar weken allemaal al een keertje weer gezien.
Harry Potterquote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nah daar ben ik niet zo gek fan van. Hou meer van Harry Potter maar die films heb ik de afgelopen paar weken allemaal al een keertje weer gezien.
Dat dacht ik dus ook ja ,. begin ben je gewoon zo'n lulletje op kantoor echt niet meteen sidekick in VIquote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Thijs samenwerken? Je gaat stage lopen toch? Meet your colleagues:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat ze enge ziektes heeft en ze moet niks zeggen/met haar telefoontje spelen.quote:
Ik ben er gekomen door Tom.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Thijs samenwerken? Je gaat stage lopen toch? Meet your colleagues:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft verder niks met HP te maken die nieuwe films.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Harry PotterEr komen nieuwe films, wist je dat?
Nee nooit gezien.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Conjuring gezien?
Anders 1 van mijn eerdere tips van vandaag.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat het goeie films zijn. J.K Rowling kan heeft fantastische verhalen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft verder niks met HP te maken die nieuwe films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |