quote:
Het is dat er geen paarse M&M's zijn, anders...quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:27 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben vanavond iig offline. serie erbij en genieten![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:10 schreef blackbeartje het volgende:
Geachte,
Hierbij reageren we op uw vraag naar de verkrijgbaarheid van M&M's®
Helaas zijn M&M's® op dit moment slecht voorradig bij onze verkooppunten. Door technische problemen in onze fabriek was het noodzakelijk om de productie tijdelijk te stoppen. Wees gerust dat dit slechts tijdelijk is. De schappen zullen spoedig weer worden aangevuld.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Consumentenservice
Mars Nederland B.V.
en waar komt dat vandaan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:10 schreef blackbeartje het volgende:
Geachte,
Helaas zijn M&M's® op dit moment slecht voorradig bij onze verkooppunten. Door technische problemen in onze fabriek was het noodzakelijk om de productie tijdelijk te stoppen. Wees gerust dat dit slechts tijdelijk is. De schappen zullen spoedig weer worden aangevuld.
Met vriendelijke groet,
Consumentenservice
Mars Nederland B.V.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:10 schreef blackbeartje het volgende:
Geachte,
Met vriendelijke groet,
Consumentenservice
Mars Nederland B.V.
Uit zijn dikke duim waarschijnlijk.quote:
heb op de M&M facebook de vraag gesteld. kreeg een berichtje of ik m'n gegevens wilde mailen. dat heb ik gisteren gedaan. Ik hoop op een lifetimesupply m&m'squote:Op dinsdag 19 november 2013 23:53 schreef blackbeartje het volgende:
[..]
Had ze een email gestuurd i.p.v een topic te openen op fok.nl
konden jullie ook doen toch?
Nee, zo'n briefje hing ook in de supermarkt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Uit zijn dikke duim waarschijnlijk.
Tsjah, zo blijf je dik zeggen ze hier op de universiteit.quote:Op woensdag 20 november 2013 07:08 schreef Danny het volgende:
[..]
heb op de M&M facebook de vraag gesteld. kreeg een berichtje of ik m'n gegevens wilde mailen. dat heb ik gisteren gedaan. Ik hoop op een lifetimesupply m&m's
Die zijn er wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is dat er geen paarse M&M's zijn, anders...
I knowquote:
Ben net terug, had ik het maar geweten...quote:Op woensdag 20 november 2013 08:36 schreef nikky het volgende:
[..]
I know. Een kennis van mij postte ook al eens foto van zo'n M&M's regenboog toen zij in Engeland was. Wanneer het bij mij in de buurt te koop zou zijn, dan had ik zeker een hele zak vol met paarse M&M's gekocht
ook makro heeft ze niet beschikbaar zie ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef Waaghals het volgende:
http://www.makro.nl/shop/nl/office/product/3580993001001
eet er elke avond een op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |