Hij is ook al boos op Mars Nederland.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Was Danny weer vervelend.. Verdiende loon.
Hadden ze beter Co Caïne kunnen nemen als coach. Koemans reet is enorm.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik stop altijd bolletjs in mijn kontje, ja.
Van hetzelfde soort als die jankposts van jou.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor post?
Gaan we bieren in Heerenveen?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een paar weken naar Heerenveen, januari Budapest en in februari Londen. Come at me bra.
Wtf hoe kom je dan aan geld?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg geen zakgeld, hoef ik ook niet. En ik werk niet.
Lekker voor ze. Met die onderbuikjournalistiek.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh oh teveel kakkerlakken in Heerenveen straks. Sjaak en zijn kornuiten ook alquote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Van hetzelfde soort als die jankposts van jou.
[..]
Gaan we bieren in Heerenveen?
Brussel, Londen, Enschede, Keulen, Madrid en Stockholm. Allemaal dit jaar.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een paar weken naar Heerenveen, januari Budapest en in februari Londen. Come at me bra.
Het is altijd een beetje dezelfde tactiek, treiteren en hopen dat iemand boos wordt. Alleen als ze dan ook echt klappen krijgen is het janken.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Kom vechten. We komen met 40-45 man.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh oh teveel kakkerlakken in Heerenveen straks. Sjaak en zijn kornuiten ook al
Zal wel weer gaan om het fout parkeren van de auto'squote:Op woensdag 20 november 2013 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is altijd een beetje dezelfde tactiek, treiteren en hopen dat iemand boos wordt. Alleen als ze dan ook echt klappen krijgen is het janken.
Weten nog niet of het een weekendje wordt. Anders zekerquote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Gaan we bieren in Heerenveen?
Wat kost dat nou volgens een insider ?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij verkoopt zijn kontje achter Leiden CS.
Jij was van de kinderen, je zou het dus moeten weten.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat kost dat nou volgens een insider ?
Ik laat wel eens voor mijn plezier wat tanden uit mijn bek slaan, iedere beuk 1e. en dan kom je wel rond.quote:
Ok. Een jankpost dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Het zal wel ja, daar maken ze zich geloof ik nogal druk om.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal wel weer gaan om het fout parkeren van de auto's
Oeh shit ik ga records zetten let opquote:Op woensdag 20 november 2013 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brussel, Londen, Enschede, Keulen, Madrid en Stockholm. Allemaal dit jaar.
Ja, 't is wat he. Die mensen denken dat ze boven de wet staan. Oh wacht, dat is ook zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal wel weer gaan om het fout parkeren van de auto's
Jij wast sinds kort zelfstandig.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij was van de kinderen, je zou het dus moeten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |