quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef CrashO het volgende:
[..]
Henry en Pan zijn in s03e09 gewisseld van lichaam en in s03e11 teruggewisseld. In dezelfde aflevering wiste Regina het geheugen van Emma en Henry nadat Rumple, Peter Pan (en zichzelf) doodstak .
Als je nou gewoon antwoord geeft op de vraag die gesteld wordt of niet ipv denigrerend gaat lopen doenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:34 schreef PPL het volgende:
Was het toch al eind opgelost dan?
Ik dacht dat Henry gemeen keek als Peter Pan toen ze Storybrooke uitreden en Regina de geheugens wiste.
Daaruit maakte ik op dat Pan toch nog met Henry verwisselt is.
Ik gaf toch goed antwoord? Wat is jouw probleemquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Als je nou gewoon antwoord geeft op de vraag die gesteld wordt of niet ipv denigrerend gaat lopen doen
Dorothy zit in de Wizard of Ozquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoopte eigenlijk van Zelena af te zijn nu. Maar dat kijkt er niet op
En Dorothy had eigenlijk totaal geen toegevoegde waarde. Of zit dat in het originele sprookje? Want die van de wizard of Ozz ken ik eigenlijk niet![]()
En Hook en Emma
Ah, ja, het kon me gewoon echt niet boeien met die blikken en strooien medespelersquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Dorothy zit in de Wizard of OzIk weet niet of het echt een sprookje te noemen is, in elk geval geen Grimm/Andersen sprookje geloof ik
En dat Zelena onder het huis ligt, de klikkende schoentjes, het I'm melting, 'We're not in Kansas anymore' zit daar ook allemaal in
Vond ik leuke verwijzingen.
En we hebben nog twee afleveringen om dit seizoen van Zelena af te geraken en ik denk/hoop eigenlijk wel dat dat gebeurd.. Of anders halverwege volgend seizoenWe zullen toch niet langer dan een seizoen met dezelfde aartsvijand opgeschoteld zitten
![]()
Ik verwacht dat komende aflevering we Zelena kwijtraken door een vloek waardoor we volgend seizoen weer een nieuwe verhaallijn hebbenVast iets met Wonderland en
Knave
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:42 schreef tass het volgende:
Euhhhh... enlighten me dan asjeblieft!! Heb net de finale gekeken en ik heb werkelijk geen flauw idee wie de vrouw in het blauw is met der ijsmagie.....
Ik vind het tofquote:Op maandag 12 mei 2014 22:50 schreef Steve het volgende:
Bijzonder dat ze zo'n recent personage introduceren...
Hoezo?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:28 schreef L3viathan het volgende:
Wat is Emma toch af en toe een kutwijf he...
De Knave of Hearts uit de spin-off, Once Upon a Time in Wonderland.quote:
Regina (milf) was net zo blij, moet Emma het weer verpesten.. ik zag al meteen dat het een domme actie van haar was.. maar luisteren? ho maar!quote:
Ja want Emma wist dat inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:10 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Regina (milf) was net zo blij, moet Emma het weer verpesten.. ik zag al meteen dat het een domme actie van haar was.. maar luisteren? ho maar!
Vijf waarschuwingen dat ze niks moest veranderen was inderdaad niet genoeg.quote:
Wat een kutwijf dat ze een moeder met haar familie (man en kind) laat herenigen en daarbij een vrouw die weet ik veel hoeveel mensen vermoord heeft in verdriet achterlaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:10 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Regina (milf) was net zo blij, moet Emma het weer verpesten.. ik zag al meteen dat het een domme actie van haar was.. maar luisteren? ho maar!
Nouja, hij heeft zijn vrouw opgepakt zien worden, met de mededeling dat de volgende dag alle gevangen geëxecuteerd zouden worden en vervolgens zijn vrouw nooit weer terug zien komen.. Ik zou ook denken dat ze dood wasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:27 schreef Crohnjurist het volgende:
Zielig voor Regina.. Maar ergens ook weer niet, anders had ze de vrouw van haar grote liefde gedood.. Snap sowieso niet dat Robin niet heeft geweten hoe zijn vrouw is omgekomen.. Of ik moet dat gemist hebben?
Ja opgepakt door Regina, the evil queen.. Als hij dat echt wist was hij toch nooit verliefd op haar geworden?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft zijn vrouw opgepakt zien worden, met de mededeling dat de volgende dag alle gevangen geëxecuteerd zouden worden en vervolgens zijn vrouw nooit weer terug zien komen.. Ik zou ook denken dat ze dood was
Ja of er loopt nog iemand met zo'n tattoo rond..quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Regina hoeft helemaal niet bang te zijn voor die Marian. Ze heeft toch van die gekke fee te zien gekregen dat Robin Hood haar true love is? Als Once upon a time ons iets geleerd heeft is dat zij vinden dat true love altijd wint.
Ja, maar Frozen is gebaseerd op 'De Sneeuwkoningin' van Hans Christian Andersen uit 1844, dus in feite niet zo heel nieuwquote:Op maandag 12 mei 2014 23:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het tofMaar kan me inderdaad voorstellen als je zelf geen extreme Disneyfan bent (
) of kinderen hebt, je haar niet meteen herkende.
Ik moest zo hard lachen om het 'I'm melting' stukje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Dorothy zit in de Wizard of OzIk weet niet of het echt een sprookje te noemen is, in elk geval geen Grimm/Andersen sprookje geloof ik
En dat Zelena onder het huis ligt, de klikkende schoentjes, het I'm melting, 'We're not in Kansas anymore' zit daar ook allemaal in
Vond ik leuke verwijzingen.
En we hebben nog twee afleveringen om dit seizoen van Zelena af te geraken en ik denk/hoop eigenlijk wel dat dat gebeurd.. Of anders halverwege volgend seizoenWe zullen toch niet langer dan een seizoen met dezelfde aartsvijand opgeschoteld zitten
![]()
Ik verwacht dat komende aflevering we Zelena kwijtraken door een vloek waardoor we volgend seizoen weer een nieuwe verhaallijn hebbenVast iets met Wonderland en
Knave
quote:Op zondag 28 september 2014 18:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Als het goed is morgen weer een nieuwe aflevering!
Die specials zijn altijd zo nutteloos, was vorig seizoen ook zo. Ik heb deze net ook gezien uit nieuwsgierigheid, maar het is vrijwel niks meer dan een uur durende samenvatting met niks nieuwsquote:Op zondag 28 september 2014 20:12 schreef Beach het volgende:
once.upon.a.time.s04.special-storybrooke.has.frozen.over.720p.hdtv.x264-bajskorv
Oh ja, nu je 't zegt!quote:Op maandag 29 september 2014 14:40 schreef Bienelientjee het volgende:
En die scene met die deur tussen Regina en Emma in!Regina? I know you're in there! Hoe bedoel je, rechtstreeks uit de film!
Er was een 'previously' van een uur..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh ja, nu je 't zegt!![]()
Ik vond 'm weer tof. Inkomen wel weer even ja. Er was geen 'previously' ofzo...
De moeder van Elsa en Anna?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:47 schreef Vlindur het volgende:
Aflevering 2 was weer helemaal goed!
Wie zou die andere Ijsvrouw zijn?
[ afbeelding ]
Ik ken haar voornamelijk van de serie Revolution, ben benieuwd wat dit hier zal worden!
Alleen van Elsa denk ik.quote:
Anna anders ookquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:07 schreef CrashO het volgende:
Goede aflevering![]()
Elsa heeft trouwens een erg hoge knuffelfactor![]()
[ afbeelding ]
Die is in beeld geweest. Morgen even checken of het dezelfde is. Goeie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:22 schreef Moppert het volgende:
Nee niet dezelfde!Dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was de moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook even verder gaan googlen en kwam er (nu pas) achter dat "Elsa" ook de dochter in de toekomst, van Olivia en Peter was. (Voor de Fringe kijkers) Vandaar dat ze me zo bekend voor kwam
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2014 22:48:26 ]
ik begin me steeds meer te irriteren aan de domheid van de meeste karakters en het acteerwerk is ook niet echt beter geworden. Vooral dat kind, die lijkt elk seizoen wel slechter te worden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:07 schreef CrashO het volgende:
Goede aflevering![]()
Elsa heeft trouwens een erg hoge knuffelfactor![]()
[ afbeelding ]
Henry mag inderdaad wel een nekshot ontvangenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:28 schreef planethugo het volgende:
Vooral dat kind, die lijkt elk seizoen wel slechter te worden.
Niet per se een nekschot, ontslagbrief will do, maar ja agreequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
Henry mag inderdaad wel een nekshot ontvangen
Als vader van Emma zou ik ook nerveus worden als ze met een man op date gaat die 250 jaar ouder dan mij isquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog wakker zijn tegen de tijd dat ze van haar date terug kwam. Ze is al volwassen hoor!
Ja, dat was ook lichtelijk de bedoelingquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vond Emma's date jurk wel een beetje te...meisjesachtig. Leek niet bij haar te passen ofsow. En dan die oudersLeek wel alsof ik naar zo'n Amerikaanse tiener date keek!
Nog wakker zijn tegen de tijd dat ze van haar date terug kwam. Ze is al volwassen hoor!
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:22 schreef Beach het volgende:
Zaten jullie bij jonge Emma en Lily ook te wachten op de lesbische scene die maar niet kwam?
De spanning hing in de lucht, jij zag het ook. Jij zat ook te wachten op het zoenmoment, geef het maar toe.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:04 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
GastDe jonge Emma is (IRL) 16 en volgens mij moet ze een Emma van een jaar of 14/15 voorstellen.
Maar een lesbische scene van de volwassen Emma met Elsa mag van mij best wel
Het was inderdaad wel zo'n moment jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:22 schreef Beach het volgende:
Zaten jullie bij jonge Emma en Lily ook te wachten op de lesbische scene die maar niet kwam?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:22 schreef Beach het volgende:
Ik loop duidelijk achterquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:22 schreef Beach het volgende:
Die ster zal niet zomaar een moedervlek geweest zijn. En ze is ook geadopteerd. Ik dacht even dat ze heel lame Regina zou blijken te zijn. Gezien de negatieve rol die die naam heeft in de meeste culturen zou dat niet eens zo vreemd zijn. Maar goed, gelukkig lijken ze dat niet te doen. Sowieso neemt ik aan dat Regina ouder dan Emma moet zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zou die Lily nog ergens wat mee te maken hebben verder?
Ja, dat was ook mijn eerste ingeving, ze had wel wat van Regina weg... maar toch...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die ster zal niet zomaar een moedervlek geweest zijn. En ze is ook geadopteerd. Ik dacht even dat ze heel lame Regina zou blijken te zijn. Gezien de negatieve rol die die naam heeft in de meeste culturen zou dat niet eens zo vreemd zijn. Maar goed, gelukkig lijken ze dat niet te doen. Sowieso neemt ik aan dat Regina ouder dan Emma moet zijn.
Nou dat inderdaad, die ster! Lijkt me sterk dat ze dat verder laten gaan? Wat voor sprookjes over sterren zijn er verder?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die ster zal niet zomaar een moedervlek geweest zijn. En ze is ook geadopteerd. Ik dacht even dat ze heel lame Regina zou blijken te zijn. Gezien de negatieve rol die die naam heeft in de meeste culturen zou dat niet eens zo vreemd zijn. Maar goed, gelukkig lijken ze dat niet te doen. Sowieso neemt ik aan dat Regina ouder dan Emma moet zijn.
Ok, misschien een stretch, maar we hebben natuurlijk iets gezien met een puntige tovenaarshoed, en nu iets met een ster, wat je wel eens aan het einde van een staf vind. Iets met tovenaars misschien?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dat inderdaad, die ster! Lijkt me sterk dat ze dat verder laten gaan? Wat voor sprookjes over sterren zijn er verder?
Show queenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mijn vriend dacht dat Lily Regina was, waar ik dacht dat Lily de show queen wel zou zijn. Helemaal toen de show queen liet merken dat ze een eigen familie wou. Lily wou die ook, want die voelde zich niet thuis. Dus was heel verrast dat Lily niet de show queen was, haha.
Gewoon downloaden lijkt me..quote:Op donderdag 6 november 2014 19:12 schreef purebliss het volgende:
Net klaar met laatste aflevering van seizoen 3 op netflix. Waar kijken jullie de rest?
Let it go.quote:Op zondag 16 november 2014 20:28 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ja super irritant. Nieuwe personages zijn altijd prima en van te voren vond ik het ook leuk dat Elsa en Anna erbij zou komen, maar als ik naar de Frozen-show wil kijken zet ik wel gewoon Frozen op.
Niet alleen dat joh, vooral dat de schrijvers zomaar ineens alles aanpassen wat ze afgelopen seizoenen hebben geschreven en opgebouwd.quote:Op zondag 16 november 2014 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
Dat Frozen gebeuren begint wel echt heeeeel erg te worden...
Nieuwe was ook niet veel beterquote:Op maandag 1 december 2014 11:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet alleen dat joh, vooral dat de schrijvers zomaar ineens alles aanpassen wat ze afgelopen seizoenen hebben geschreven en opgebouwd.
Zomaar ineens omdat ze daar zin in hebben schiet Emma aan alle kanten magic uit haar en kan ze het allemaal niet beheersen en is ze bang voor mensen om zich heen etc. Terwijl ze afgelopen seizoenen juist alles heel langzaam en geleidelijk stukje bij beetje deden met die magie. Ineens isoleert ze haar hele familie terwijl ook dat juist seizoenen lang opgebouwd wordt. Niet in de buurt komen door de ene inconsistentie kan ik me voorstellen, maar totale isolatie en panisch op de vlucht slaan is gewoon een andere keiharde contradictie met de gehele opbouw.
Het slaat gewoon helemaal nergens meer op. Dat hele plan van die enge sneeuwheks (die trouwens enorm lelike tieten heeft in die jurk) om emma en elsa haar twee zussen te maken is ook te ridicuul voor worden en de opbouw daarnaar toe weer ontzettend slecht geschreven.
Ik zit nou 8+9 te kijken, als het niet snel een beetje beter wordt, stop ik er hierna mee. Eeuwig zonde, het was zo leuk en in zijn absurditeit stak het zeker de eerste seizoenen gewoon goed in elkaar. Onvoorstelbaar hoe snel ze zo'n serie tanken
Mee eens. Vind dit seizoen nog steeds erg vermakelijk en vind de opbouw naar de huidige verhaallijnen prima gedaan. Maar ik klaag niet snelquote:Op woensdag 19 november 2014 18:22 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het juist wel heel leuk en goed nog steeds
Ik was al gestopt na die Pinokkio aflevering eind seizoen twee. Dat was echt vreselijk kotswaardig, dat Pinokkio weer een kindje werd.quote:Op maandag 1 december 2014 11:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet alleen dat joh, vooral dat de schrijvers zomaar ineens alles aanpassen wat ze afgelopen seizoenen hebben geschreven en opgebouwd.
Zomaar ineens omdat ze daar zin in hebben schiet Emma aan alle kanten magic uit haar en kan ze het allemaal niet beheersen en is ze bang voor mensen om zich heen etc. Terwijl ze afgelopen seizoenen juist alles heel langzaam en geleidelijk stukje bij beetje deden met die magie. Ineens isoleert ze haar hele familie terwijl ook dat juist seizoenen lang opgebouwd wordt. Niet in de buurt komen door de ene inconsistentie kan ik me voorstellen, maar totale isolatie en panisch op de vlucht slaan is gewoon een andere keiharde contradictie met de gehele opbouw.
Het slaat gewoon helemaal nergens meer op. Dat hele plan van die enge sneeuwheks (die trouwens enorm lelike tieten heeft in die jurk) om emma en elsa haar twee zussen te maken is ook te ridicuul voor worden en de opbouw daarnaar toe weer ontzettend slecht geschreven.
Ik zit nou 8+9 te kijken, als het niet snel een beetje beter wordt, stop ik er hierna mee. Eeuwig zonde, het was zo leuk en in zijn absurditeit stak het zeker de eerste seizoenen gewoon goed in elkaar. Onvoorstelbaar hoe snel ze zo'n serie tanken
Die aflevering was wel een dieptepunt ja.quote:Op maandag 1 december 2014 15:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik was al gestopt na die Pinokkio aflevering eind seizoen twee. Dat was echt vreselijk kotswaardig, dat Pinokkio weer een kindje werd.
Mweh. Vond dat ze die icequeen wel heel snel "opgeruimd" hebben. Beetje anticlimax na een half seizoen opbouwquote:
Huh is er nog een aflevering dan? Ik dacht 't niet?quote:Op maandag 8 december 2014 20:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mweh. Vond dat ze die icequeen wel heel snel "opgeruimd" hebben. Beetje anticlimax na een half seizoen opbouw
Is nu ook wel heel erg duidelijk wat er volgende ep (de laatste voor de winterstop) gaat gebeuren.
Mijn voorspelling: Rumple zal vluchten/weg gaan en Henry ontvoeren en in dat process gaat Hook dood omdat hij dat tegen probeert te houden maar niet kan.
Volgende helft van het seizoen zal dan draaien om het terughalen van Henry waarbij rumple (alweer, zucht) de villain is.
Komt er nog 1 ja (zondag (dus maandag voor ons)), dat is de laatste voor de winterstop.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh is er nog een aflevering dan? Ik dacht 't niet?
Oké.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Komt er nog 1 ja (zondag (dus maandag voor ons)), dat is de laatste voor de winterstop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |