quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef CrashO het volgende:
[..]
Henry en Pan zijn in s03e09 gewisseld van lichaam en in s03e11 teruggewisseld. In dezelfde aflevering wiste Regina het geheugen van Emma en Henry nadat Rumple, Peter Pan (en zichzelf) doodstak .
Als je nou gewoon antwoord geeft op de vraag die gesteld wordt of niet ipv denigrerend gaat lopen doenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:34 schreef PPL het volgende:
Was het toch al eind opgelost dan?
Ik dacht dat Henry gemeen keek als Peter Pan toen ze Storybrooke uitreden en Regina de geheugens wiste.
Daaruit maakte ik op dat Pan toch nog met Henry verwisselt is.
Ik gaf toch goed antwoord? Wat is jouw probleemquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Als je nou gewoon antwoord geeft op de vraag die gesteld wordt of niet ipv denigrerend gaat lopen doen
Dorothy zit in de Wizard of Ozquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoopte eigenlijk van Zelena af te zijn nu. Maar dat kijkt er niet op
En Dorothy had eigenlijk totaal geen toegevoegde waarde. Of zit dat in het originele sprookje? Want die van de wizard of Ozz ken ik eigenlijk niet![]()
En Hook en Emma
Ah, ja, het kon me gewoon echt niet boeien met die blikken en strooien medespelersquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Dorothy zit in de Wizard of OzIk weet niet of het echt een sprookje te noemen is, in elk geval geen Grimm/Andersen sprookje geloof ik
En dat Zelena onder het huis ligt, de klikkende schoentjes, het I'm melting, 'We're not in Kansas anymore' zit daar ook allemaal in
Vond ik leuke verwijzingen.
En we hebben nog twee afleveringen om dit seizoen van Zelena af te geraken en ik denk/hoop eigenlijk wel dat dat gebeurd.. Of anders halverwege volgend seizoenWe zullen toch niet langer dan een seizoen met dezelfde aartsvijand opgeschoteld zitten
![]()
Ik verwacht dat komende aflevering we Zelena kwijtraken door een vloek waardoor we volgend seizoen weer een nieuwe verhaallijn hebbenVast iets met Wonderland en
Knave
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:42 schreef tass het volgende:
Euhhhh... enlighten me dan asjeblieft!! Heb net de finale gekeken en ik heb werkelijk geen flauw idee wie de vrouw in het blauw is met der ijsmagie.....
Ik vind het tofquote:Op maandag 12 mei 2014 22:50 schreef Steve het volgende:
Bijzonder dat ze zo'n recent personage introduceren...
Hoezo?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:28 schreef L3viathan het volgende:
Wat is Emma toch af en toe een kutwijf he...
De Knave of Hearts uit de spin-off, Once Upon a Time in Wonderland.quote:
Regina (milf) was net zo blij, moet Emma het weer verpesten.. ik zag al meteen dat het een domme actie van haar was.. maar luisteren? ho maar!quote:
Ja want Emma wist dat inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:10 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Regina (milf) was net zo blij, moet Emma het weer verpesten.. ik zag al meteen dat het een domme actie van haar was.. maar luisteren? ho maar!
Vijf waarschuwingen dat ze niks moest veranderen was inderdaad niet genoeg.quote:
Wat een kutwijf dat ze een moeder met haar familie (man en kind) laat herenigen en daarbij een vrouw die weet ik veel hoeveel mensen vermoord heeft in verdriet achterlaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:10 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Regina (milf) was net zo blij, moet Emma het weer verpesten.. ik zag al meteen dat het een domme actie van haar was.. maar luisteren? ho maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |