God, daar was ik wel even bang voor...dat ze het pas zou gaan geloven tegen het eind van het seizoen. Ik zat echt naar de tv te schreeuwen van :''drinken, please, drinken''!, haha.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:48 schreef Meke het volgende:
[..]Ik ook! Ik vind 't ook wel een tof uitgangspunt, ben heel benieuwd hoe ze het uit gaan werken. Én ik ben extreem blij met het drankje van Emma
Beter dan dat ze inderdaad weer een seizoen in ontkenning zit
We krijgen er in ieder geval een nieuwe fairtytale baby bij!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hij was tof ja! Jammer dat hij weer voorbij was. Benieuwd wat er allemaal in dat ''verloren'' jaar is gebeurd.
Vervolgens durf ik er bijna om te wedden dat Emma zich dan ergens dit seizoen jaloers gaat opstellen naar dat kind, omdat die wel groot kan worden met haar/zijn ouders. Maar wel tof dat er een kindje bijkomt!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:59 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
We krijgen er in ieder geval een nieuwe fairtytale baby bij!
Ja, dat verwacht ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vervolgens durf ik er bijna om te wedden dat Emma zich dan ergens dit seizoen jaloers gaat opstellen naar dat kind, omdat die wel groot kan worden met haar/zijn ouders. Maar wel tof dat er een kindje bijkomt!
Dat zou ook nog wel een aparte wending zijn!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik ookOf er komt een raar soort loop, waardoor Snow ineens weer zwanger is van Emma of zoiets
![]()
Dat zou wel een leuke wending zijn eigenlijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik ookOf er komt een raar soort loop, waardoor Snow ineens weer zwanger is van Emma of zoiets
![]()
Ik vind 't sowieso tof dat ze dat ook echt verwachten
Nu mag Henry in ontkenning zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:48 schreef Meke het volgende:
[..]Ik ook! Ik vind 't ook wel een tof uitgangspunt, ben heel benieuwd hoe ze het uit gaan werken. Én ik ben extreem blij met het drankje van Emma
Beter dan dat ze inderdaad weer een seizoen in ontkenning zit
Soms zag je het ook echt wel aan hem dat hij ouder is. Zijn gezicht wordt al wat volwassener!quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Viel me trouwens op dat Henry wat ouder klonk in tegenstelling tot oudere aflevering. Iets meer de baard in de keel
Huh, nooit geweten dat er een spin off was O-o. Ik wilde trouwens dus zeggen, hadden ze niet ooit een ep in Once Upon a Time dat de Mad Hatter in Wonderland was? Ik meen me chief O'Brien uit Star Trek te herinneren.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:56 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het geniaal!
Er waren een paar seizoens bij die ik eigenlijk niet wilde afkijken, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet![]()
(En OUAT-In Wonderland is ook goed te doen. Ik zou wel een tweede seizoen gaan kijken)
JAAAAAAAAAAquote:Op maandag 17 maart 2014 20:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit
RUMPEL![]()
Hij zag er ook weer uit alsof hij knettergek is, dus kan nog leuk worden
Er komt geen tweede seizoen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:56 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het geniaal!
Er waren een paar seizoens bij die ik eigenlijk niet wilde afkijken, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet![]()
(En OUAT-In Wonderland is ook goed te doen. Ik zou wel een tweede seizoen gaan kijken)
Ja, dat zei je laatst ook al. Heb je daar een bron van - ik kan er namelijk niks over vindenquote:
Rumpel hoort knettergek te zijn. Ik ben nog steeds lichtelijk euforisch.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit
RUMPEL![]()
Hij zag er ook weer uit alsof hij knettergek is, dus kan nog leuk worden
Ik kijk ook het liefst gewoon meerderen achter elkaarquote:Op maandag 24 maart 2014 16:57 schreef Meke het volgende:
Ik vond 'm oké. Niet heel tof, tot het gedeelte met OMG RAPUNZEL IS HET MONSTER EN OMG CHARMING IS OOK HET MONSTER. Dat was wel tof
Maar ik merk toch wel dat ik 't lekkerder vind om een heleboel afleveringen achter elkaar te kijken. Dan zit ik er meer in, nu heb ik echt een halfuur per aflevering nodig om erin te komen, en ik heb ook niet zo'n goed langetermijngeheugen dus ik ben altijd alweer vet veel vergeten![]()
Zoals verwacht. Ik vind het wel veel leuker dan die originele hedendaagse Once Upon a Time meuk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:03 schreef Meke het volgende:
En het is officieel; Once Upon a Time in Wonderland is gecancelled; http://tvbythenumbers.zap(...)r-one-season/248876/
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:03 schreef Meke het volgende:
En het is officieel; Once Upon a Time in Wonderland is gecancelled; http://tvbythenumbers.zap(...)r-one-season/248876/
Jij bent nu mijn bron.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat zei je laatst ook al. Heb je daar een bron van - ik kan er namelijk niks over vinden
Goede bron, niks tegenin te brengenquote:
Ik vond er niets aan. En was kennelijk niet de enige. Ben benieuwd of ze wat characters overhevelen naar OUaT.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:18 schreef Smeich het volgende:
[..]
Zoals verwacht. Ik vind het wel veel leuker dan die originele hedendaagse Once Upon a Time meuk.
ik hoop the knave.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik vond er niets aan. En was kennelijk niet de enige. Ben benieuwd of ze wat characters overhevelen naar OUaT.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:03 schreef Meke het volgende:
Het is een droom die uitkomt.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:50 schreef Vlindur het volgende:
Neal![]()
En mooi dat the Knave naar OUAT komt. Al is dat eigenlijk wel een spoiler![]()
die is wel leukquote:Op donderdag 3 april 2014 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Maarrrr Michael Socha (The Knave) komt wel naar de reguliere OUAT
Ja echt hèquote:
Dan heb je wel heel wat inhoud van meerdere afleveringen gemistquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:28 schreef PPL het volgende:
Wat ik helemaal kwijt ben:
Na seizoen 2 waren Emma en Henry hun geheugens kwijt, maar vlak daarvoor waren Peter pan en henry toch van lichaam gewisseld?
Dan weet Henry nu toch dat hij Henry niet is?
Of heb ik iets gemist terwijl ik met een drankje teveel naar dt seizoen zat te kijken?
Watquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:34 schreef PPL het volgende:
Was het toch al eind S2 opgelost dan?
Ik dacht dat Henry gemeen keek als Peter Pan toen ze Storybrooke uitreden en Regina de geheugens wiste.
Daaruit maak ik op dat Pan toch nog met Henry verwisselt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |