Af en toe weet het de boel redelijk voor elkaar te krijgen, maar inderdaad is men af en toe weer met on-the-fly een plot uitwerken bezig. Ik vond Peter Pan een goed karakter, maar dat zegt meer over dat andere karakters af en toe bijzonder irritant waren. Op de 1 of andere manier zijn de slechte personen veel boeiender dan de goede personen. Als popcornserie is het wel vol te houden, maar ik verwacht er niet teveel van.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:58 schreef Kenju het volgende:
Persoonlijk vind ik het slechter geworden. Misschien dat je het minder merkt wanneer je alles in één keer kijkt...
Eens...quote:Op zondag 22 december 2013 23:09 schreef drexciya het volgende:
[..]
Af en toe weet het de boel redelijk voor elkaar te krijgen, maar inderdaad is men af en toe weer met on-the-fly een plot uitwerken bezig. Ik vond Peter Pan een goed karakter, maar dat zegt meer over dat andere karakters af en toe bijzonder irritant waren. Op de 1 of andere manier zijn de slechte personen veel boeiender dan de goede personen. Als popcornserie is het wel vol te houden, maar ik verwacht er niet teveel van.
ook erg goed neergezet door de acteurquote:
Ik vind t tofquote:Op maandag 10 februari 2014 14:26 schreef Vlindur het volgende:
Is er iemand die ook naar Once Upon a Time - In Wonderland kijkt?
Ik heb net aflevering 1 gezien en ben eigenlijk nog niet overtuigd.
Storybrooke bestaat hier ook zelfde setting en bekende cast. Maar nu zijn we dus in Wondeland. Met Alice.
Er zijn wat mensen die het leuk vinden, maar de meeste mensen haakten vrij snel af. Denk dat jij bij die tweede groep gaat horen (ik ben er ook vrij snel mee opgehouden)...quote:Op maandag 10 februari 2014 14:26 schreef Vlindur het volgende:
Is er iemand die ook naar Once Upon a Time - In Wonderland kijkt?
Ja, dat had ik ook een beetjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:47 schreef CrashO het volgende:
Ik vind OUATIW wel vermakelijk., De eerste paar aflevering kwam ik vrij moeizaam doorheen, maar het wordt beter.(alleen de special effects blijven ruk
)
Oh, dat had ik niet meegekregen! Nouja, verbaast me niet zo, dusquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hij was tof ja! Jammer dat hij weer voorbij was. Benieuwd wat er allemaal in dat ''verloren'' jaar is gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |