Nouja, hij heeft zijn vrouw opgepakt zien worden, met de mededeling dat de volgende dag alle gevangen geëxecuteerd zouden worden en vervolgens zijn vrouw nooit weer terug zien komen.. Ik zou ook denken dat ze dood wasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:27 schreef Crohnjurist het volgende:
Zielig voor Regina.. Maar ergens ook weer niet, anders had ze de vrouw van haar grote liefde gedood.. Snap sowieso niet dat Robin niet heeft geweten hoe zijn vrouw is omgekomen.. Of ik moet dat gemist hebben?
Ja opgepakt door Regina, the evil queen.. Als hij dat echt wist was hij toch nooit verliefd op haar geworden?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft zijn vrouw opgepakt zien worden, met de mededeling dat de volgende dag alle gevangen geëxecuteerd zouden worden en vervolgens zijn vrouw nooit weer terug zien komen.. Ik zou ook denken dat ze dood was
Ja of er loopt nog iemand met zo'n tattoo rond..quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Regina hoeft helemaal niet bang te zijn voor die Marian. Ze heeft toch van die gekke fee te zien gekregen dat Robin Hood haar true love is? Als Once upon a time ons iets geleerd heeft is dat zij vinden dat true love altijd wint.
Ja, maar Frozen is gebaseerd op 'De Sneeuwkoningin' van Hans Christian Andersen uit 1844, dus in feite niet zo heel nieuwquote:Op maandag 12 mei 2014 23:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het tofMaar kan me inderdaad voorstellen als je zelf geen extreme Disneyfan bent (
) of kinderen hebt, je haar niet meteen herkende.
Ik moest zo hard lachen om het 'I'm melting' stukje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Dorothy zit in de Wizard of OzIk weet niet of het echt een sprookje te noemen is, in elk geval geen Grimm/Andersen sprookje geloof ik
En dat Zelena onder het huis ligt, de klikkende schoentjes, het I'm melting, 'We're not in Kansas anymore' zit daar ook allemaal in
Vond ik leuke verwijzingen.
En we hebben nog twee afleveringen om dit seizoen van Zelena af te geraken en ik denk/hoop eigenlijk wel dat dat gebeurd.. Of anders halverwege volgend seizoenWe zullen toch niet langer dan een seizoen met dezelfde aartsvijand opgeschoteld zitten
![]()
Ik verwacht dat komende aflevering we Zelena kwijtraken door een vloek waardoor we volgend seizoen weer een nieuwe verhaallijn hebbenVast iets met Wonderland en
Knave
quote:Op zondag 28 september 2014 18:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Als het goed is morgen weer een nieuwe aflevering!
Die specials zijn altijd zo nutteloos, was vorig seizoen ook zo. Ik heb deze net ook gezien uit nieuwsgierigheid, maar het is vrijwel niks meer dan een uur durende samenvatting met niks nieuwsquote:Op zondag 28 september 2014 20:12 schreef Beach het volgende:
once.upon.a.time.s04.special-storybrooke.has.frozen.over.720p.hdtv.x264-bajskorv
Oh ja, nu je 't zegt!quote:Op maandag 29 september 2014 14:40 schreef Bienelientjee het volgende:
En die scene met die deur tussen Regina en Emma in!Regina? I know you're in there! Hoe bedoel je, rechtstreeks uit de film!
Er was een 'previously' van een uur..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh ja, nu je 't zegt!![]()
Ik vond 'm weer tof. Inkomen wel weer even ja. Er was geen 'previously' ofzo...
De moeder van Elsa en Anna?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:47 schreef Vlindur het volgende:
Aflevering 2 was weer helemaal goed!
Wie zou die andere Ijsvrouw zijn?
[ afbeelding ]
Ik ken haar voornamelijk van de serie Revolution, ben benieuwd wat dit hier zal worden!
Alleen van Elsa denk ik.quote:
Anna anders ookquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:07 schreef CrashO het volgende:
Goede aflevering![]()
Elsa heeft trouwens een erg hoge knuffelfactor![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |