Jij bent ook best een prima kerel alleen jij weet het goed te verbergen.quote:
Ik die van jou ook niet dus dan krijg je ze gewoon terug. Maar goed, ik zal er niet meer op reageren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja vind die opmerkingen van jou gewoon niet tof.
maar hij zat helemaal niet uitquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik wel, als je weet dat je fout zit en toch blijven volhouden vind ik wel zwak. Iemand paardenlul naroepen als stadswacht is nogal kinderachtig dan weet je best dat je dat eigenlijk niet had moeten doen.
Weet niet wat je bedoelt. Maar goed heb ook geen zin om hierover in discussie te gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik die van jou ook niet dus dan krijg je ze gewoon terug. Maar goed, ik zal er niet meer op reageren.
Ik begon er ook niet over.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet wat je bedoelt. Maar goed heb ook geen zin om hierover in discussie te gaan.
gewoon zoquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:11 schreef Tem het volgende:
Hij had me beter paardenpenis kunnen noemen, dat is netter. Of meneer paardenpenis.
Okee, ik ben een aansteller, laat maar.quote:
Nee, vecht terugquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ik ben een aansteller, laat maar.
die stadswachter is het er iig mee eens!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:28 schreef Tem het volgende:
Oh, ongetwijfeld niet. Je zal aardig wat support krijgen van wat lurkers dat die nare Tem een vrouwonvriendelijke kutlul is.
Hey, van mij mag het.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Alsof je niemand meer 'mooi' mag vinden als je een vriend hebt, wat een onzin Kentoet.
Zou het niet zo weten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe heet dat Spaanse gerecht van aardappels met dille?
Hoe weet jij nou hoe de verhoudingen zijn bij iemand anders zijn/haar relatie?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Alsof je niemand meer 'mooi' mag vinden als je een vriend hebt, wat een onzin Kentoet.
Ik bel m'n pa wel even, moet hem toch nog bellen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmm het is een koud gerecht. Kan het niet vinden.
Wow, indrukwekkend.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:00 schreef Kentoet het volgende:
Analyse:
Njos vindt Tem gewoon een mooie maan en haar eigen maan heeft dit gelezen. Om geen jaloerse waagaap te krijgen gaat ze extra bitchy doen tegen Tem.
/R&P
Doe hem de groeten van de NWS SC.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:10 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik bel m'n pa wel even, moet hem toch nog bellen.
Ik spreek in het algemeen. Voor zover ik weet vinden de meeste mannen het geen probleem als je een ander 'mooi' vindt. En andersom trouwens.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe de verhoudingen zijn bij iemand anders zijn/haar relatie?
Zolang hij ze maar niet mooier vindt dan mijquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik spreek in het algemeen. Voor zover ik weet vinden de meeste mannen het geen probleem als je een ander 'mooi' vindt. En andersom trouwens.
Ik zou juist blijven voor de eckte goeie tips.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Ja ik blijf wel even weg want van relaties weet ik niks.
Jawel, juist veel ervaringquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Ja ik blijf wel even weg want van relaties weet ik niks.
Slechte ervaringen ja, allemaal mislukte relaties. Dus aan mij heb je niks.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jawel, juist veel ervaring
Ik post wel eens in R&P maar ik denk eigenlijk dat mijn advies niet zo waardevol is.
Alsof het bij de rest wel allemaal een groot feest is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Slechte ervaringen ja, allemaal mislukte relaties. Dus aan mij heb je niks.
Iedere dag polonaise door het huis.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof het bij de rest wel allemaal een groot feest is.
Volgens mij bij de meeste wel ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof het bij de rest wel allemaal een groot feest is.
Nee juist niet. Ik ken maar weinig koppels die echt gelukkig met elkaar zijn.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:30 schreef sp3c het volgende:
de sfeer hier is een beetje grimmig vind ik
#Grimmshow
quote:
Getypt vanaf pleintje?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:35 schreef Peunage het volgende:
Je bent zelf een ABO. Met je burrito.
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Potverdikkeme! Mods zouden een gratis abo moeten krijgen.
dat zal wel weer nietquote:
redelijk planquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
Koop dan een half jaar ding.
Hoef je even niet meer op te letten.
Ja nou ik ben naar binnen gegaan, dat gehang.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Peuny heeft vast een bontkraagje.
Zal wel weer die tijd van de maand zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:30 schreef sp3c het volgende:
de sfeer hier is een beetje grimmig vind ik
#Grimmshow
Wat is jouw voorspelling voor de voetbal zo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:49 schreef Peunage het volgende:
Bestaat er dan zoiets als een non-thermische lans?
Welke wedstrijd?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is jouw voorspelling voor de voetbal zo?
Oh okee, sorryquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan zitten klagen over hoe zielig ik ben of was of wat dan ook. Heb ik al genoeg gedaan hier in het verleden.
Kan mij die Portuhommertjes nou schelen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er zijn er 2 jong. Nederland Colombia 2-1.
Andere wedstrijd gaat Portugal vlammennnn.
Play offs voor het WK man. Dat is veel belangrijker dan zo'n oefeninterland.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan mij die Portuhommertjes nou schelen?
Mwah.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Play offs voor het WK man. Dat is veel belangrijker dan zo'n oefeninterland.
fuck Portugalquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Play offs voor het WK man. Dat is veel belangrijker dan zo'n oefeninterland.
EK is wat mij betreft leuker. Landen die meer aan elkaar gewaagd zijn, niveau, etc.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:57 schreef sp3c het volgende:
zonder Oranje geen voetbla hoor wmb, zodra Nederland uitgeschakeld is zap ik weg en dan denk ik er 2 jaar later weer eens aan
Zoiets ja.. je bedoelt vlak voordat hij zei "krijg er honger van"?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:26 schreef Specularium het volgende:
Wat zei ie nou toen ie al die donkere kinderen zag?
Lijkt wel Sinterklaas ?
Ja, nadat Maxima zei dat ze handen geven goor vindt,quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zoiets ja.. je bedoelt vlak voordat hij zei "krijg er honger van?"
Ja, volgens mij zei hij; Wat een drukte zeg, lijkt Sinterklaas wel, of het lijkt wel Sinterklaas. Iig zoietsquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, nadat Maxima zei dat ze handen geven goor vindt,.
Mark my words: daar blijven ze wel vanaf.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:38 schreef sp3c het volgende:
zolang ze maar van tante Corrie afblijven
Wedden van niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:37 schreef Webschip het volgende:
Het gedoe rond dr. Corrie kan nog wel eens erger worden dan het gedoe over Zwarte Piet.
Ze moeten van alle Corrie's afblijven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:38 schreef sp3c het volgende:
zolang ze maar van tante Corrie afblijven
Corry Eastwood.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Mark my words: daar blijven ze wel vanaf.
aan Drugshond weer?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:41 schreef Specularium het volgende:
Bij de volgende meet gaan we Corrie koppelen. #Goedplan
#nualzinin.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:41 schreef Specularium het volgende:
Bij de volgende meet gaan we Corrie koppelen. #Goedplan
Liever Zlatan dan die mooiboy.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef Jian het volgende:
Damn, Zlatan oogt vanavond als een Samurai, we zitten er klaar voor, goeie wedstrijd "guys"
Nee ik hoef niet gekoppeld te worden ik ben niet een of ander zielige lelijkerd dat liefdadigheid nodig heeft.quote:
Ik ga gewoon naar geen 1 meet meer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
We gaan het jou natuurlijk niet vantevoren vertellen he?
Dus iedereen die ooit is gekoppeld is een zielige lelijkerd die afhankelijk is van liefdadigheid?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet gekoppeld te worden ik ben niet een of ander zielige lelijkerd dat liefdadigheid nodig heeft.
Ja vind ik wel. Jullie denken dat ik A. een man nodig heb. B. dat ik er zelf geen een kan 'krijgen'.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus iedereen die ooit is gekoppeld is een zielige lelijkerd die afhankelijk is van liefdadigheid?
Goed verhaal wel, ik geef een 1.
Ja begin jij ook nog effequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:49 schreef YokiKater het volgende:
Wie trouwt Corrie?, volgend jaar op RTL. Topshow!
Het is een grapje johquote:
quote:
Weet ik schatquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is een grapje joh![]()
Bedankt nog dat je die "potverdikkeme" op een betere plaats hebt geupload en gepost in de TV SC, ze zijn er blij mee![]()
Als ik eenmaal alles hier in mijn eigen huis heb aangesloten en weer draaiend heb dan ga ik misschien wel werken aan een Alberto liedje voor het komende seizoen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik schat
Ja ze vonden het helemaal top
Oh leuk joh met een clip erbij. Geweldig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik eenmaal alles hier in mijn eigen huis heb aangesloten en weer draaiend heb dan ga ik misschien wel werken aan een Alberto liedje voor het komende seizoen.
Zat ideeen en mogelijkheden, zijn ook genoeg samples te maken. En dan bijvoorbeeld beginnen met de intro van Peter R de Vries en dan een scratch geluid en dan meteen POTVERDIKKEME!! Beat erin en gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk joh met een clip erbij. Geweldig.
Alberto heeft ook wel een goede intro, dat James Bondachtige.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zat ideeen en mogelijkheden, zijn ook genoeg samples te maken. En dan bijvoorbeeld beginnen met de intro van Peter R de Vries en dan een scratch geluid en dan meteen POTVERDIKKEME!! Beat erin en gaan.
Ja, dat ga ik ook wel gebruiken.. maar hij is toch een soort van nieuwe Peter R? Dus vandaar ook die intro en die meteen afkappen met een scratch.. en dan over op een aangepaste UIN theme met Alberto quotes en zo. Ik heb wel wat ideetjes in mijn hoofd. Met een break erin.. "en nu ga ik hem confronteren" en dan het liedje wat spannender en harder maken, etc.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Alberto heeft ook wel een goede intro, dat James Bondachtige.
Dat wil hij wel zijn ja. Maar het lukt nog niet zo heel goed om Peter R te evenaren. Als je zoiets maakt moet er ook iets in van de Miracle of Love uitzendingquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik ook wel gebruiken.. maar hij is toch een soort van nieuwe Peter R? Dus vandaar ook die intro en die meteen afkappen met een scratch.. en dan over op een aangepaste UIN theme met Alberto quotes en zo. Ik heb wel wat ideetjes in mijn hoofd. Met een break erin.. "en nu ga ik hem confronteren" en dan het liedje wat spannender en harder maken, etc.
Er is wel iets creatiefs mee te doen.
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wil hij wel zijn ja. Maar het lukt nog niet zo heel goed om Peter R te evenaren. Als je zoiets maakt moet er ook iets in van de Miracle of Love uitzendingDat was echt de beste aflevering ooit.
Vroeger maakte ik wel eens muziek op de computer, zondagavond kwam ik op het idee om iets te gaan doen met samples van Alberto, voor de lolz..quote:
Oh dat is weer niet vrouwelijk genoeg zeker? Ik zit gewoon rustig te kijken en las dat joh. Ik wil het wel over nagellak hebben of zo?quote:
Dit is Zlatan tijdens een innige omhelzing.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen idee wie het is, ik zie alleen de naam af en toe langskomen
Zoiets heb ik nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef Tem het volgende:
Cor, als je nu een been laat amputeren is er nog een leuke vent voor je op Ned3.
Toch nog wat leuks gezien vandaagquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:16 schreef Webschip het volgende:
Wat vindt dr. Corrie van die foto van Zlatan?
Ik heb niks gezien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch nog wat leuks gezien vandaagAl was Zwe-Por op het eind wel spannend.
Die is effe roken denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
Waar is Arjan?
Hij moet naar het P&W topic.
Dat doet hij toch gewoon voor de tv? Of mag dat niet meer?quote:
Ik roep maar wat schatquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat doet hij toch gewoon voor de tv? Of mag dat niet meer?
onmogelijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik roep maar wat schatOf hij zit bij zijn vriendin waar het niet mag, kan natuurlijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Purno_de_Purnoquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:49 schreef Adomas het volgende:
Er was vroeger op de zondagochtend bij de vpro ook zo'n soort programma, meen ik me te herinneren.
Nee man.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Purno_de_Purno
Deze?
Open en Bloot? Maar dat is al heel oud.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:00 schreef Adomas het volgende:
[..]
Nee man.Een programma zoals Dokter Corrie. Dus een voorlichtingsprogramma met een beetje humor.
Titel weet ik niet, maar denk 't niet. Moet begin jaren '90 zijn geweest.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Open en Bloot? Maar dat is al heel oud.
Ik weet alleen nog Seks met Angela maar dat was dacht ik niet VPRO.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef Adomas het volgende:
[..]
Titel weet ik niet, maar denk 't niet. Moet begin jaren '90 zijn geweest.
Dat ken ik ook, en het leek er een beetje op. Maar SmA was op de donderdagavond, meen ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog Seks met Angela maar dat was dacht ik niet VPRO.
Zowaar een enigszins inhoudelijke post in deze oppervlakkige slowchat.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:31 schreef arjan1112 het volgende:
kut kanker lul die minister, dood aan de maatschappij
Dat bedoel ik met oppervlakkig.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is jullie favoriete arjan?
arjan1112
of
arjan1212
Zeg het maar.
Oh ja? Jij bent een dombo.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:31 schreef arjan1112 het volgende:
kut kanker lul die minister, dood aan de maatschappij
Het jaar is 1984 .quote:
Hoe gaat het met je Netflix?quote:Op woensdag 20 november 2013 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Zowaar een enigszins inhoudelijke post in deze oppervlakkige slowchat.
Dan weet jij vast of Revolution de moeite waard is om te kijken.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, bekijk het bijna dagelijks.
Begin is leuk, halverwege het eerste seizoen kakt het in.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan weet jij vast of Revolution de moeite waard is om te kijken.
Dat laatste ga ik zeker doen, volgens mij lijkt het op Under the Dome en Jericho wat ik prima series vind. Maar eerst even Breaking Bad afkijken.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Begin is leuk, halverwege het eerste seizoen kakt het in.
En dan nog... smaken verschillen.
Ga kijken en oordeel zelluf.
Oh ja die moet ik ook nog kijken, omdat het zo slecht is tochquote:Op woensdag 20 november 2013 10:30 schreef sp3c het volgende:
geen failing skies ofzo maar toch grappig
damn rightquote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die moet ik ook nog kijken, omdat het zo slecht is toch
Ik probeer ze gewoon allebei joh. Verder heb ik alles al gezien dus echt veel blijft er niet over.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn right
zou ik eerder kijken dan Revolution
Jawel. Solliciteren he bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:37 schreef 3-voud het volgende:
Heb je niks beters te doen dan voor je TV te hangen? Just curious...
Ach en wee.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel. Solliciteren he bijvoorbeeld.
Oh en FOK!ken natuurlijk
Zou ik echt veel verschil zien met mijn oude tv? Kan me eigenlijk niet voorstellen. Maar ja, ik ga 2,50 minder betalen per maand en mijn internet wordt iets sneller.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:37 schreef sp3c het volgende:
digitale tv is een feestje
ik zou mijn panterjas alvast uittrekken
Ja zielig ben ik he. Tja ik kan natuurlijk kan sporten of zo maar dat heb ik nog nooit gedaan in mijn leven, ga ik ook niet mee beginnen. Hekel aan.quote:
Precies zo was het tot een paar weken terug voor mij ook. Dus echt veel is er niet veranderd, behalve dan dat ik niet werk. Maar dat komt wel weer.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:38 schreef sp3c het volgende:
ik niet iig, werken af en toe en ijshockey kijken maar dat doe ik de helft van de tijd ook op de tv, dawast
Beetje beweging kun je wel gebruiken lijkt me. Eender wat.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zielig ben ik he. Tja ik kan natuurlijk kan sporten of zo maar dat heb ik nog nooit gedaan in mijn leven, ga ik ook niet mee beginnen. Hekel aan.
Hier zit een spannende film in.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:36 schreef Karina het volgende:
Oh wat denk je, vandaag krijg ik eindelijk digitale tvtussen 12 en 6 komt de monteur van UPC...
Ik ben niet dik he? Daarvoor hoeft het niet. Mjah wat meer conditie zou niet gek zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje beweging kun je wel gebruiken lijkt me. Eender wat.
Zal ik je nog wat spannends vertellen, hiernaast is iemand keihard aan het boren.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier zit een spannende film in.
geen idee eigenlijk, waarschijnlijk niet maar het idee is tofquote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik echt veel verschil zien met mijn oude tv? Kan me eigenlijk niet voorstellen. Maar ja, ik ga 2,50 minder betalen per maand en mijn internet wordt iets sneller.
boven of onder?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal ik je nog wat spannends vertellen, hiernaast is iemand keihard aan het boren.
Als je nog zo'n ouwe beeldbuis hebt zie je volgens mij niet echt verschil.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik echt veel verschil zien met mijn oude tv? Kan me eigenlijk niet voorstellen. Maar ja, ik ga 2,50 minder betalen per maand en mijn internet wordt iets sneller.
Weet ik veel.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet dik he? Daarvoor hoeft het niet. Mjah wat meer conditie zou niet gek zijn.
niet mijn keuze maar je moet toch wat I guessquote:
Dat idee heb ik ook. Nou ja ik krijg wat meer zenders. Ik heb nog wel een andere tv die is wel LCD daar zal ik het verschil wel op zien.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je nog zo'n ouwe beeldbuis hebt zie je volgens mij niet echt verschil.
Jawel heb ik speciaal nog gevraagdquote:Op woensdag 20 november 2013 10:44 schreef Tem het volgende:
Heb je wel een tv die geschikt is voor digitale televisie, Corrie?
Dat weet jij niet.quote:
Dus je krijgt straks ook een flatscreen?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel heb ik speciaal nog gevraagd
Jij kunt niet weten wat ik weet hoeveel jij weet.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:45 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat weet jij weer niet, of ik dat weet.
Heb ik al maar die staat in een andere kamer.. Voorlopig laat ik die ouwe gewoon nog even staan zolang hij het doet.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je krijgt straks ook een flatscreen?
En jji moet niet zo irritant doen, dat weet ik dan wel weerquote:Op woensdag 20 november 2013 10:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij kunt niet weten wat ik weet hoeveel jij weet.
Zou ik niet doen, dan heb je er geen reet aan.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik al maar die staat in een andere kamer.. Voorlopig laat ik die ouwe gewoon nog even staan zolang hij het doet.
Geld groeit niet op mijn rug he schat? Die andere is te klein voor in de huiskamer, die fungeert ook als 2e monitor bij mijn PC.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, dan heb je er geen reet aan.
Hoe groot is 'ie dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Geld groeit niet op mijn rug he schat? Die andere is te klein voor in de huiskamer, die fungeert ook als 2e monitor bij mijn PC.
Nee, ik STEL deze vraag vaker.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie krijgt deze vraag vaker.
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie krijgt deze vraag vaker.
Dacht ik al...quote:
Nee dat is echt te klein joh. Die er nu staat is 66 cm. Best wel een groot verschil.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is toch groot zat voor een tv voor in je eentje?
Niks mis met je TV. Had goed beeld.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is echt te klein joh. Die er nu staat is 66 cm. Best wel een groot verschil.
HEEFT goed beeld. Nog steeds na 9 jaar.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niks mis met je TV. Had goed beeld.
Oja.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
HEEFT goed beeld. Nog steeds na 9 jaar.
Nee. Zijn beide even groot.quote:
LCD is er nu toch ook een beetje uit dacht ik? En je hebt nu OLED, schijnt nog weer beter te zijn (en ongetwijfeld duurder).quote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil een grotere TV en LED ipv LCD.
Volgens mij pakt een LCD bijna 2 keer zoveel stroom, dat scheelt toch aardig als je vaak TV kijkt of als monitor gebruikt.quote:
Ja, en dan komt er nog UltraHD en TV's die in een boog lopen ipv een vlak scherm.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
LCD is er nu toch ook een beetje uit dacht ik? En je hebt nu OLED, schijnt nog weer beter te zijn (en ongetwijfeld duurder).
42inch LCD is evengroot als een 42inch LED.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij pakt een LCD bijna 2 keer zoveel stroom, dat scheelt toch aardig als je vaak TV kijkt of als monitor gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |