Jij bent ook best een prima kerel alleen jij weet het goed te verbergen.quote:
Ik die van jou ook niet dus dan krijg je ze gewoon terug. Maar goed, ik zal er niet meer op reageren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja vind die opmerkingen van jou gewoon niet tof.
maar hij zat helemaal niet uitquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik wel, als je weet dat je fout zit en toch blijven volhouden vind ik wel zwak. Iemand paardenlul naroepen als stadswacht is nogal kinderachtig dan weet je best dat je dat eigenlijk niet had moeten doen.
Weet niet wat je bedoelt. Maar goed heb ook geen zin om hierover in discussie te gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik die van jou ook niet dus dan krijg je ze gewoon terug. Maar goed, ik zal er niet meer op reageren.
Ik begon er ook niet over.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet wat je bedoelt. Maar goed heb ook geen zin om hierover in discussie te gaan.
gewoon zoquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:11 schreef Tem het volgende:
Hij had me beter paardenpenis kunnen noemen, dat is netter. Of meneer paardenpenis.
Okee, ik ben een aansteller, laat maar.quote:
Nee, vecht terugquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ik ben een aansteller, laat maar.
die stadswachter is het er iig mee eens!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:28 schreef Tem het volgende:
Oh, ongetwijfeld niet. Je zal aardig wat support krijgen van wat lurkers dat die nare Tem een vrouwonvriendelijke kutlul is.
Hey, van mij mag het.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Alsof je niemand meer 'mooi' mag vinden als je een vriend hebt, wat een onzin Kentoet.
Zou het niet zo weten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe heet dat Spaanse gerecht van aardappels met dille?
Hoe weet jij nou hoe de verhoudingen zijn bij iemand anders zijn/haar relatie?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Alsof je niemand meer 'mooi' mag vinden als je een vriend hebt, wat een onzin Kentoet.
Ik bel m'n pa wel even, moet hem toch nog bellen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmm het is een koud gerecht. Kan het niet vinden.
Wow, indrukwekkend.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:00 schreef Kentoet het volgende:
Analyse:
Njos vindt Tem gewoon een mooie maan en haar eigen maan heeft dit gelezen. Om geen jaloerse waagaap te krijgen gaat ze extra bitchy doen tegen Tem.
/R&P
Doe hem de groeten van de NWS SC.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:10 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik bel m'n pa wel even, moet hem toch nog bellen.
Ik spreek in het algemeen. Voor zover ik weet vinden de meeste mannen het geen probleem als je een ander 'mooi' vindt. En andersom trouwens.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe de verhoudingen zijn bij iemand anders zijn/haar relatie?
Zolang hij ze maar niet mooier vindt dan mijquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik spreek in het algemeen. Voor zover ik weet vinden de meeste mannen het geen probleem als je een ander 'mooi' vindt. En andersom trouwens.
Ik zou juist blijven voor de eckte goeie tips.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Ja ik blijf wel even weg want van relaties weet ik niks.
Jawel, juist veel ervaringquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Ja ik blijf wel even weg want van relaties weet ik niks.
Slechte ervaringen ja, allemaal mislukte relaties. Dus aan mij heb je niks.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jawel, juist veel ervaring
Ik post wel eens in R&P maar ik denk eigenlijk dat mijn advies niet zo waardevol is.
Alsof het bij de rest wel allemaal een groot feest is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Slechte ervaringen ja, allemaal mislukte relaties. Dus aan mij heb je niks.
Iedere dag polonaise door het huis.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof het bij de rest wel allemaal een groot feest is.
Volgens mij bij de meeste wel ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof het bij de rest wel allemaal een groot feest is.
Nee juist niet. Ik ken maar weinig koppels die echt gelukkig met elkaar zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |