In de top 4 staat hij op 3.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Kieft juist een van de betere gasten.
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Kieft juist een van de betere gasten.
Hier zal hij wel blij mee zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Kieft heeft zich opgewerkt naar plek 3.
Bossie
Schelvecchio
Kieft
Aad300
Hans
En ergens op plek 1miljoen staat nico
Wat is er mis met Nico volgens jou?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Kieft heeft zich opgewerkt naar plek 3.
Bossie
Schelvecchio
Kieft
Aad300
Hans
En ergens op plek 1miljoen staat nico
Gewoon niet geschikt voor TVquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:06 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nico volgens jou?
Klopt, Gijp vindt zichzelf sowieso meer een cabaretier dan een analist de laatste tijd geloof ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
Was gister een leuke show. Maar Gijp verknalde het door nog een keer over kleine Louis te beginnen, die grap sloeg zo dood als Knipping.
Dit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Gijp vindt zichzelf sowieso meer een cabaretier dan een analist de laatste tijd geloof ik.
Waar slaat dát nou weer opquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit.
Gijpie is de laatste tijd alleen maar bezig om grappig te zijn. Even een puberaal grapje en dan zelf KEIHARD lachen. Want ja, dan lacht de rest wel mee. Van mij mag Gijpie wel weer een klapper krijgen en 2 maanden stoppen.
Inderdaad. Hij overdrijft een beetje de laatste tijd. Anderen komen maar met moeite over hem heen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Gijp vindt zichzelf sowieso meer een cabaretier dan een analist de laatste tijd geloof ik.
Vorige keer dat hij weg was werden er ook topshows gemaakt, dus van mij mogen ze ook wel meer rouleren. Ik wil bijvoorbeeld het gouden duo De Witte en De Witte nog wel een keer zien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:29 schreef Arn0 het volgende:
Ik wens niemand een depressie toe maar stiekem zou ik het ook wel fijn vinden moest Gijp maar één keer in de week aanschuiven, zodat we terug wat klassieke combinaties kunnen zien
Jij vond Koning Voetbal een leuk programma.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit.
Gijpie is de laatste tijd alleen maar bezig om grappig te zijn. Even een puberaal grapje en dan zelf KEIHARD lachen. Want ja, dan lacht de rest wel mee. Van mij mag Gijpie wel weer een klapper krijgen en 2 maanden stoppen.
Show's met Schelveccio en Bossie2 gouden koppels aan tafel
Koning voetbal heb ik 2 minuten volgehouden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vond Koning Voetbal een leuk programma.
Al mag Gijp best weleens vaker een wedstrijdje overslaan zoals hij bij de EL deed.
Hij doet een Joling de laatste tijd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:02 schreef hafcfan het volgende:
Gijp begint vervelend te worden. Dat overdreven gelach komt me de keel uit.
Daar kan ik altijd wel om lachen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij doet een Joling de laatste tijd.
Alleen nog een andere presentator.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan kreeg gisteren hele goede reacties
Ik ook al overdrijft Geer het wel een beetje met dat gegier.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar kan ik altijd wel om lachen.
Diverse vrouwen hebben ook een Zlatan fetish.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen nog een andere presentator.
Gijp zijn Messi fetish is een beetje omgeslagen in een Zlatan fetish.
Ik ken een moddereter die alweer met een handdoekje voor de buis zit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Diverse vrouwen hebben ook een Zlatan fetish.
Ook ik weet dat GGMM zijn wellust nauwelijks verborgen houdt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken een moddereter die alweer met een handdoekje voor de buis zit.
Het zou me niks verbazen als hij de hele dag met het broekje op de knieën heeft rondgelopen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook ik weet dat GGMM zijn wellust nauwelijks verborgen houdt.
Dat is de top van de top en daar dan weer de top van.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen nog een andere presentator.
Gijp zijn Messi fetish is een beetje omgeslagen in een Zlatan fetish.
Johan doet altijd alsof hij wereldsterren binnenhaalt, maar eigenlijk zijn het echte nobodies. Was ook al het geval met de vorige vervanger van Danny Vera.quote:
Jimmy Lafave en Colin Blunstone nobodies noemenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Johan doet altijd alsof hij wereldsterren binnenhaalt, maar eigenlijk zijn het echte nobodies. Was ook al het geval met de vorige vervanger van Danny Vera.
Jij ziet liever Katie Melua? Het is een heel leuk meisje en het schijnt een topartiest te zijn, maar ik vind het vreselijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Johan doet altijd alsof hij wereldsterren binnenhaalt, maar eigenlijk zijn het echte nobodies. Was ook al het geval met de vorige vervanger van Danny Vera.
Ik zag daar gisteren een stukje van.. ik vond het niet leuk. Als figuren die van zichzelf niet grappig zijn opeens geforceerd lollig gaan doen dan zit ik met kromme tenen te kijken. Dat hele programma kwam geforceerd over. 1x was genoeg voor mijquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Koning voetbal heb ik 2 minuten volgehouden.
haha johan heeft me fan gemaakt van deze manquote:Op woensdag 20 november 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
vandaag draaiden Coen en Sander op 3FM Matt Anderson
Ja viel me ook opquote:Op woensdag 20 november 2013 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Johan was wel behoorlijk hypocriet trouwens. Jonge trainers zoals Kluivert mochten het vak niet leren onder het bewind van Louis van Gaal, maar toen het over Hiddink ging was het opeens wel goed dat jonge trainers het vak gingen leren bij het Nederlands Elftal. Redelijk krom.
Beweren dat Johan inconsequent is.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Johan was wel behoorlijk hypocriet trouwens. Jonge trainers zoals Kluivert mochten het vak niet leren onder het bewind van Louis van Gaal, maar toen het over Hiddink ging was het opeens wel goed dat jonge trainers het vak gingen leren bij het Nederlands Elftal. Redelijk krom.
Zou je denkenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja viel me ook op
Hij heeft gewoon een hekel aan Kluivert
Johan die belde de krant als hij een neger zagquote:Op woensdag 20 november 2013 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Maar nu insinueer je dat Johan een racist is.
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
Johan heeft een hekel aan Kluivert, maar volgens mij heeft z'n kleurtje er niks mee te maken. Gasten als Seedorf en Gullit heeft hij bv. hoog zitten.
Bovendien heeft Johan niets met die ultra-rechtse beweging in Italië.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
Johan heeft een hekel aan Kluivert, maar volgens mij heeft z'n kleurtje er niks mee te maken. Gasten als Seedorf en Gullit heeft hij bv. hoog zitten.
Gezonde Hollandse jongen uit de Betuwequote:Op woensdag 20 november 2013 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bovendien heeft Johan niets met die ultra-rechtse groeperingen in Italië.
quote:
Jammer dat Wilfred hier niet van zijn stoel afdondert.quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jammer dat Wilfred hier niet van zijn stoel afdondert.
quote:
Pfff.. altijd maar die bekende Nederlanders die denken dat ze heel bijzonder zijn omdat ze een kind hebben gekregen en dan maar meteen de expert uit gaan hangen. Ik word daar zo moe van.quote:
Goede Iwanius imitatie.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Pfff.. altijd maar die bekende Nederlanders die denken dat ze heel bijzonder zijn omdat ze een kind hebben gekregen en dan maar meteen de expert uit gaan hangen. Ik word daar zo moe van.
Hmm nee ben wel serieus. Types als Daphne Deckers, Claudia de Breij.. ze denken allemaal dat ze erg bijzonder zijn en als ze een kind krijgen hebben ze opeens de neiging om hun ervaringen in een boek te gooien en iedereen wat te willen leren over baby's, kinderen en weet ik veel wat.. terwijl zij er niet meer verstand van hebben dan andere mensen die een kind krijgen. Ik vind dat vervelende mensen. Valt me tegen van Genee dat hij dezelfde kant opgaat..quote:
Daphne Deckers is wel een van de allerergste ja. Denkt dat ze een goede schrijfster is, heeft ook mede aan het Koningslied meegeschreven.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm nee ben wel serieus. Types als Daphne Deckers, Claudia de Breij.. ze denken allemaal dat ze erg bijzonder zijn en als ze een kind krijgen hebben ze opeens de neiging om hun ervaringen in een boek te gooien en iedereen wat te willen leren over baby's, kinderen en weet ik veel wat.. terwijl zij er niet meer verstand van hebben dan andere mensen die een kind krijgen. Ik vind dat vervelende mensen. Valt me tegen van Genee dat hij dezelfde kant opgaat..
Niet echt, de juiste PI miste, en bovendien moeten er meer emoticons die verder niemand gebruikt inquote:
Het aanbod van Oliver, dat blijft genietenquote:
Ik zou Iwanius nooit kunnen imiteren want in tegenstelling tot hem ben ik juist een groot fan van de heren.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet echt, de juiste PI miste, en bovendien moeten er meer emoticons die verder niemand gebruikt in![]()
En nog een irrulevante sneer naar JD
![]()
[..]
En dan vinden die BNérs het gek dat men soms zo een afkeer van hun heeft. Alsof iedere keer maar de media opzoeken om onder de aandacht te willen komen een vanzelfsprekendheid is.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Hmm nee ben wel serieus. Types als Daphne Deckers, Claudia de Breij.. ze denken allemaal dat ze erg bijzonder zijn en als ze een kind krijgen hebben ze opeens de neiging om hun ervaringen in een boek te gooien en iedereen wat te willen leren over baby's, kinderen en weet ik veel wat.. terwijl zij er niet meer verstand van hebben dan andere mensen die een kind krijgen. Ik vind dat vervelende mensen.
1 boekje hoeft niet erg te zijn. Als het een standaard ritueel wordt van om de 3 maanden dan wel.quote:Valt me tegen van Genee dat hij dezelfde kant opgaat..
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:06 schreef AFCNiels het volgende:
Vanavond Nico, ik verheug me nu toch minder op de uitzending.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:06 schreef AFCNiels het volgende:
Past prima bij je zuurkool kostje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:06 schreef AFCNiels het volgende:
Weinig gevoetbald ook, krijg je weer van die lange monologen over dat Nico denkt dat Zlatan wel een typetje is om een gerbera in de vensterbank te zetten, of andere wazige praatquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, die Dijkshoorn is een verschrikking
Echte omhoog gevallen DWDD hoerquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weinig gevoetbald ook, krijg je weer van die lange monologen over dat Nico denkt dat Zlatan wel een typetje is om een gerbera in de vensterbank te zetten, of andere wazige praat
De koning heeft gesproken, leve de koning!quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
Sierd de Vos![]()
![]()
over Nico
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sierd en ik zijn het hier mee eens.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De koning heeft gesproken, leve de koning!
En Nico krijgt een enkeltje naar de zoutmijnen van Siberië.
Ik weet alleen de derde nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Welke vijf tv-pursonellities worden hier geïmiteerd door de voormalig linksback van Veendam?
Prima filmpje, maar voor allevijf de antwoorden hebben we denk ik toch echt Johannes nodig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Welke vijf tv-pursonellities worden hier geïmiteerd door de voormalig linksback van Veendam?
Leuk filmpje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:41 schreef DrDentz het volgende:
quote:
Nou.quote:
Carlo Boshard heeft hem tussendoor nog gedragen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Volgens mij had Gijp dit hemd maandag ook aan.
Eén of andere pikkentrekker.quote:
Op het kerkhof.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Als Marco Borsato zingt zitten we allemaal voor de open haard te genieten.
En meezingen he, Binnen!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Als Marco Borsato zingt zitten we allemaal voor de open haard te genieten.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef Grifte het volgende:
Deze mannen zouden nog gewoon een late night show moeten krijgen om over non-vbl zaken te praten, heerlijk iedereen afzeiken en overal met verbazing naar kijken.
Niet dat er normaal veel voetbal wordt besproken maar ok
Hij ziet eruit als een landloper, en is volledig over de top!quote:
Dijkshoorn schrijft een stukje in zijn blaadje, dus dan mag het wel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht dat Johan geen niet-voetbalgerelateerde gasten meer wilde?
Vooral niet-voetbalgerelateerde gasten die hem tegenspreken (lees Diekstra)quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef marcodej het volgende:
De analyses over tv-programma's zijn vaak leuker dan die over voetbal ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef Grifte het volgende:
Deze mannen zouden nog gewoon een late night show moeten krijgen om over non-vbl zaken te praten, heerlijk iedereen afzeiken en overal met verbazing naar kijken.
Niet dat er normaal veel voetbal wordt besproken maar ok
Ik vrees dat er binnenkort een boekje komt met de gebundelde columns van Nic0.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef marcodej het volgende:
Hij wilde ook geen gasten meer uit de voetballerij want die lullen alleen voor eigen parochie, die man wil alleen zichzelf horen praten, meeehh meehh meeeehhh!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef marcodej het volgende:
Ik bedoelde HET Blatter filmpjequote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas wel weer voor de miljoenste keer.
quote:
Ah het valfilmpje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik bedoelde HET Blatter filmpje
Ik denk Donny aan de ene kant, en dan aan de andere kant twee hele saaie families en dan Koert.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:41 schreef Pascalus het volgende:
Donny woont naast Johan, en daarnaast woont Koert?
Tim Immersquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maradonny
Xavi Slot
Messi Schreurs
© Sierd
Tijmen Tarrelmans.quote:
Koert moet weer aanschuiven.quote:
Koert Westergodquote:
En de quizvraag is: Wat speelt ieder orkest in iedere Oost-Europese nachtclub?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan heeft Kees meegemaakt bij die Roemeense nachtclub.
Una Paloma Blancaquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En de quizvraag is: Wat speelt ieder orkest in iedere Oost-Europese nachtclub?
Una Paloma Blancaquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En de quizvraag is: Wat speelt ieder orkest in iedere Oost-Europese nachtclub?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Nico moet zijn bek houden.
Einde bericht.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef Shreyas het volgende:
Die Wilfred heeft wel een lelijke vrouw zeg
nigga you on crackquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef Shreyas het volgende:
Die Wilfred heeft wel een lelijke vrouw zeg
quote:
*gouden koppelquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan en Wilfred, een garantie voor succes, gouden duo.
okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |