In de top 4 staat hij op 3.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Kieft juist een van de betere gasten.
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Kieft juist een van de betere gasten.
Hier zal hij wel blij mee zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Kieft heeft zich opgewerkt naar plek 3.
Bossie
Schelvecchio
Kieft
Aad300
Hans
En ergens op plek 1miljoen staat nico
Wat is er mis met Nico volgens jou?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Kieft heeft zich opgewerkt naar plek 3.
Bossie
Schelvecchio
Kieft
Aad300
Hans
En ergens op plek 1miljoen staat nico
Gewoon niet geschikt voor TVquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:06 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nico volgens jou?
Klopt, Gijp vindt zichzelf sowieso meer een cabaretier dan een analist de laatste tijd geloof ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
Was gister een leuke show. Maar Gijp verknalde het door nog een keer over kleine Louis te beginnen, die grap sloeg zo dood als Knipping.
Dit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Gijp vindt zichzelf sowieso meer een cabaretier dan een analist de laatste tijd geloof ik.
Waar slaat dát nou weer opquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit.
Gijpie is de laatste tijd alleen maar bezig om grappig te zijn. Even een puberaal grapje en dan zelf KEIHARD lachen. Want ja, dan lacht de rest wel mee. Van mij mag Gijpie wel weer een klapper krijgen en 2 maanden stoppen.
Inderdaad. Hij overdrijft een beetje de laatste tijd. Anderen komen maar met moeite over hem heen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Gijp vindt zichzelf sowieso meer een cabaretier dan een analist de laatste tijd geloof ik.
Vorige keer dat hij weg was werden er ook topshows gemaakt, dus van mij mogen ze ook wel meer rouleren. Ik wil bijvoorbeeld het gouden duo De Witte en De Witte nog wel een keer zien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:29 schreef Arn0 het volgende:
Ik wens niemand een depressie toe maar stiekem zou ik het ook wel fijn vinden moest Gijp maar één keer in de week aanschuiven, zodat we terug wat klassieke combinaties kunnen zien
Jij vond Koning Voetbal een leuk programma.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit.
Gijpie is de laatste tijd alleen maar bezig om grappig te zijn. Even een puberaal grapje en dan zelf KEIHARD lachen. Want ja, dan lacht de rest wel mee. Van mij mag Gijpie wel weer een klapper krijgen en 2 maanden stoppen.
Show's met Schelveccio en Bossie2 gouden koppels aan tafel
Koning voetbal heb ik 2 minuten volgehouden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vond Koning Voetbal een leuk programma.
Al mag Gijp best weleens vaker een wedstrijdje overslaan zoals hij bij de EL deed.
Hij doet een Joling de laatste tijd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:02 schreef hafcfan het volgende:
Gijp begint vervelend te worden. Dat overdreven gelach komt me de keel uit.
Daar kan ik altijd wel om lachen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij doet een Joling de laatste tijd.
Alleen nog een andere presentator.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan kreeg gisteren hele goede reacties
Ik ook al overdrijft Geer het wel een beetje met dat gegier.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar kan ik altijd wel om lachen.
Diverse vrouwen hebben ook een Zlatan fetish.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen nog een andere presentator.
Gijp zijn Messi fetish is een beetje omgeslagen in een Zlatan fetish.
Ik ken een moddereter die alweer met een handdoekje voor de buis zit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Diverse vrouwen hebben ook een Zlatan fetish.
Ook ik weet dat GGMM zijn wellust nauwelijks verborgen houdt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken een moddereter die alweer met een handdoekje voor de buis zit.
Het zou me niks verbazen als hij de hele dag met het broekje op de knieën heeft rondgelopen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook ik weet dat GGMM zijn wellust nauwelijks verborgen houdt.
Dat is de top van de top en daar dan weer de top van.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen nog een andere presentator.
Gijp zijn Messi fetish is een beetje omgeslagen in een Zlatan fetish.
Johan doet altijd alsof hij wereldsterren binnenhaalt, maar eigenlijk zijn het echte nobodies. Was ook al het geval met de vorige vervanger van Danny Vera.quote:
Jimmy Lafave en Colin Blunstone nobodies noemenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Johan doet altijd alsof hij wereldsterren binnenhaalt, maar eigenlijk zijn het echte nobodies. Was ook al het geval met de vorige vervanger van Danny Vera.
Jij ziet liever Katie Melua? Het is een heel leuk meisje en het schijnt een topartiest te zijn, maar ik vind het vreselijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Johan doet altijd alsof hij wereldsterren binnenhaalt, maar eigenlijk zijn het echte nobodies. Was ook al het geval met de vorige vervanger van Danny Vera.
Ik zag daar gisteren een stukje van.. ik vond het niet leuk. Als figuren die van zichzelf niet grappig zijn opeens geforceerd lollig gaan doen dan zit ik met kromme tenen te kijken. Dat hele programma kwam geforceerd over. 1x was genoeg voor mijquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Koning voetbal heb ik 2 minuten volgehouden.
haha johan heeft me fan gemaakt van deze manquote:Op woensdag 20 november 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
vandaag draaiden Coen en Sander op 3FM Matt Anderson
Ja viel me ook opquote:Op woensdag 20 november 2013 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Johan was wel behoorlijk hypocriet trouwens. Jonge trainers zoals Kluivert mochten het vak niet leren onder het bewind van Louis van Gaal, maar toen het over Hiddink ging was het opeens wel goed dat jonge trainers het vak gingen leren bij het Nederlands Elftal. Redelijk krom.
Beweren dat Johan inconsequent is.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Johan was wel behoorlijk hypocriet trouwens. Jonge trainers zoals Kluivert mochten het vak niet leren onder het bewind van Louis van Gaal, maar toen het over Hiddink ging was het opeens wel goed dat jonge trainers het vak gingen leren bij het Nederlands Elftal. Redelijk krom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |