Dat doet ze expres, zodat het overkomt dat ze je in de maling neemt, maar stiekem stalkt ze je echtquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom doe je alles met een knipoog.
Ik heb het gevoel dat je mij in de maling neemt yvonne.
Dit is al je tweede topic hier jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:26 schreef yvonne het volgende:
Jeeeeeeeeeej, ff leuk ploatje zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pussyquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik durfde hem niet te kapen.
Slecht he.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef essnhills het volgende:
Het ging heel even door mijn heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar na die zes uur ban ben ik een stuk rustiger geworden.Groot fan van User Wotte
quote:
Zes uur maar liefstquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het ging heel even door mijn heen.
Maar na die zes uur ban ben ik een stuk rustiger geworden.
Nee, er werd slechts over je geroddeldquote:
Je verandert nu al. Voordat je mod wordtquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik durfde hem niet te kapen.
Slecht he.
Hij moet natuurlijk wel even aantonen dat hij kan veranderen hè?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je verandert nu al. Voordat je mod wordt
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef essnhills het volgende:
Niks ik heb toch nooit in de gaten dat ik hem dichtgooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Jullie lopen mij gewoon te fucken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je verandert nu al. Voordat je mod wordt
Hij moet gewoon lekker zichzelf blijvenquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk wel even aantonen dat hij kan veranderen hè?
Wat lul je over me?quote:
Hij is jaloers dat je je aandacht ook op anderen richtquote:
Ja, hij kon zelfs slapen enzoquote:
En dan alleen maar de wedstrijden dat Holland meedoet.quote:
Ik heb het liefst dat ze er zo snel mogelijk uitliggen/quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan alleen maar de wedstrijden dat Holland meedoet.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het liefst dat ze er zo snel mogelijk uitliggen/
quote:
quote:uote:
In GRTD zeker.
Yvonne moet die hele SC onder toezicht houden.
Wat komt Yvonne steeds doen in die GRTD sc?
Ben je ook stiekem je middelvinger naar ons aan het opsteken?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:32 schreef Ceviche het volgende:
Dit topic is een beetje hetzelfde als je in de auto zit en er rijdt een politieauto achter je.
Overwinning dusquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat was wel de TBS kliniek dan he.
Onder tafelquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je ook stiekem je middelvinger naar ons aan het opsteken?
Maar wat ik me afvraag. Je zegt dat je hier niet bent om ons op te voeden maar dan geef je wel studiebans? Ik snap deze nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
En trouwens, als iemand een studieban aanvraagt geef ik altijd een week, of twee
Dan ben je héél erg kort modquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het liefst dat ze er zo snel mogelijk uitliggen/
nee maar ik scheld je wel stiekem uitquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Achter m'n rug jonguh, doe het in m'n smoel dan! Hè hè.quote:
wat! Jij wordt CRE mod, beloofdquote:
Omdat ze die aanvroeg oh helder lichtje?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar wat ik me afvraag. Je zegt dat je hier niet bent om ons op te voeden maar dan geef je wel studiebans? Ik snap deze niet
Nee, dat doet ze gewoon open en blootquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh grapjequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ze die aanvroeg oh helder lichtje?
Arme LBquote:
natuurlijk niet hoekelmoekeltje van me.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in de volgende post zet je waarschijnlijk neer over 10 jaar
okequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
natuurlijk niet hoekelmoekeltje van me.
Dat zou bekend Nederland ook kunnen zeggen als ze dit forum doorspitten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achter m'n rug jonguh, doe het in m'n smoel dan! Hè hè.
En dan mag ik haar opvangen zekerquote:
Je maakt een spelfout, aartsvijand.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou bekend Nederland ook kunnen zeggen als ze dit forum doorspitten.
Jij editte hem nog snel even, mij alspiedend oog ziet allesquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je maakt een spelfout, aartsvijand.
Dit is de druppel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je maakt een spelfout, aartsvijand.
Daar hebben ze hun mannetjes voor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou bekend Nederland ook kunnen zeggen als ze dit forum doorspitten.
Nee, ik moet geen mod worden van TTT denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij editte hem nog snel even, mij alspiedend oog ziet alles
Ik denk het ook niet neequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik moet geen mod worden van TTT denk ik.
Kom mijn nieuwe OP eens beoordelen trouwensquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik moet geen mod worden van TTT denk ik.
Ik blijf altijd bij je schatje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan nooit meer posten op BNW zeker . Te druk met punniken
Ik wil je niet beledigen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kom mijn nieuwe OP eens beoordelen trouwens
Wil je wel héquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan mag ik haar opvangen zeker
Oh, geef dan maar gewoon een complimentjequote:
Jaquote:
"koekjes bakken"quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaZij stiekem ook wel
![]()
En dan gaan we samen koekjes bakken
Het is een mooie OP ess.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, geef dan maar gewoon een complimentje
Uhuhquote:
hasjbrowniesquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhKleintjes
en misschien nog wat brownies
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is een mooie OP ess.
Alleen leest de rap van inso nu kut.
Probeer eens met bold en schuin.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo?omdat hij schuin staat?
Hoe moet ik hem anders zetten?
Zo beter?quote:
Ja als LB bij komt om uit te huilen over Tjackie als mod bij CREAquote:
Ik vraag wel even of ik omdatappel's dropjesnijn even mag lenen om je wat te sturenquote:
Verpest mijn kansen nou niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als LB bij komt om uit te huilen over Tjackie als mod bij CREA
Dropjesnijn? Wat?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vraag wel even of ik omdatappel's dropjesnijn even mag lenen om je wat te sturen
Sorryquote:
Die sturen we regelmatig naar elkaar toe met etenquote:
Ik en LB zouden een prima koppel vormen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorrymaar ik moet wel een beetje LB beschermen
Whehe.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik en LB zouden een prima koppel vormen.
LB en ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik en LB zouden een prima koppel vormen.
Ja zeg, ik had je nog niet geroepen ja!quote:
Ik ben er steeds sneller.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, ik had je nog niet geroepen ja!
Je reageert nu zelfs als op voorhand, je hebt een aangepaste sherlocktool?quote:
Jullie sturen elkaar dozen met eten? Soort food-surprisedoos ofzo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die sturen we regelmatig naar elkaar toe met etenGratis dropjes toe van nijn!
In gedachten jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jullie sturen elkaar dozen met eten? Soort food-surprisedoos ofzo?
Al zodra je er aan denkt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:50 schreef essnhills het volgende:
J
[..]
Je reageert nu zelfs als op voorhand, je hebt een aangepaste sherlocktool?Die meteen afgaat zodra er iemand #bitter typt dus al aanwezig bent voordat de daadwerkelijke comment is geplaatst?
OMGquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh. Dat bestaat
En dan over de hele wereld
Ik weet alleen niet of de mensen van CRE daar heel blij van worden..quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:52 schreef d4v1d het volgende:
Als tjacka CRE-mod wordt dan gaat dat forum wel opeens een stuk drukker worden
Tsja..quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of de mensen van CRE daar heel blij van worden..
Ik mod jullie allemaal weg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:52 schreef d4v1d het volgende:
Als tjacka CRE-mod wordt dan gaat dat forum wel opeens een stuk drukker worden
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik mod jullie allemaal weg.
Als het geen kwaliteit toevoegt.
Zo te zien nietquote:
Eigenlijk moeten we elkaar iets sturen van rond de vijf euro (beginnersbod) en dan gewoon random shit opsturen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]ik wil jij ook wel wat sturen hoor
wat wou je hebben?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we elkaar iets sturen van rond de vijf euro (beginnersbod) en dan gewoon random shit opsturen.
Krijg je een pakketje, maak je het open, zitten er vijf speelgoedblokfluiten in
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:58 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit gebeurt me nou al voor de tweede () keer.
help Ezell de winter door?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
geef mij eens wat doekoe
doneer giro 555
In de zomer hea.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sorry, dan ben ik zelf al op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de zomer hea.
Waar de fuck wil jij heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuid Amerika?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Kangoeroeland om een vriendin op te zoekenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waar de fuck wil jij heen?Zuid Amerika?
dat wordt je kontje verkopen achter het stationquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kangoeroeland om een vriendin op te zoeken
Doe het zelf. Je vond die van jezelf helemaal te gek, dus ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat wordt je kontje verkopen achter het station
doe ik alquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe het zelf. Je vond die van jezelf helemaal te gek, dus ja.
inderdaadquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
vandaar dat je zoveel bier kan kopen
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Opgeslagen voor als ik een keer supermelig ben.
quote:
quote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
wil weten wie er nou doorgaan naar de finale
denk alleen niet dat ik het morgen op tijd ga reddenquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk alleen niet dat ik het morgen op tijd ga redden
Appeltjequote:
quote:
Wat zijn dit voor beschuldigingenquote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
True. Maar daar wil ik het niet over hebben, anders komt Donnie weer over mijn tieten praten.
quote:
Blijkbaar heb je een bepaalde naam bij haar opgebouwdquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn dit voor beschuldigingen
Ja, jeetje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn dit voor beschuldigingen
Klinkt goed! De rest van de dag kun je lekker chillen.:7quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
al klaar met werken![]()
![]()
![]()
en ook nog het laatste klusje in de keuken van de zaak gedaan![]()
laat de inspectie maar komen
Haaiquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkt goed! De rest van de dag kun je lekker chillen.:7
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdatappel heeft geweldige tetten, zou zo swaffelen
Zal maar een PI toevoegen, anders vindt ze me weer creepy.
Donnie.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
KloptMooie tetten. Maar heb ik al gezegd tegen 'r.
Moest googlen voor MKR.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dadelijk MKR kijken en vanavond de laatste aflevering van GoT
Ha! Betrapt Donnie!quote:
Jaquote:
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oke.
* GGMM streept essnhills d'r naam door
Op basis waarvan denk je dat?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zou echt een toffe mod zijn hoor
Ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]Stond ik op de kandidatenlijst dan?
MKR is tofquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Moest googlen voor MKR.
GoT.Nu pas?
Oh, hoe gezellig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
MKR is tof![]()
![]()
Dat kijk ik altijd met GF
op basis van mijn postgedrag en kennis van de regelsquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat?
[..]
Ja.
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja.
Ik ben denk ik veel te liefquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben denk ik geen geschikte mod.
Jij zou een geweldige mascotte zijn voor 't tijdelijk forum: TIEquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef Omdatappel het volgende:
Als ik een leuke tekening van je maak, groeien mijn kansen toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja.
Geflirt nog wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar dat is onschuldig geflirt![]()
Hm, daar kan ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
op basis van mijn postgedrag en kennis van de regels
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef Omdatappel het volgende:
Dat mag.quote:
Moest lachen, mooie tietenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geflirt nog wel.
Ik noem het tekstuele aanranding, potjandikkie.
Ach, ik stuur wel de eerstvolgende sollicitatiemailquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, daar kan ik niet over oordelen.
[..]
Dat weet ik wel zeker.
[..]
Dat mag.
hjbquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij zou een geweldige mascotte zijn voor 't tijdelijk forum: TIE
Oké ik stop, maar ik garandeer je dat je binnenkort me dm's zit te sturen. Smekend om een rating.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom zou ik op een kandidatenlijst staan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, daar kan ik niet over oordelen.
[..]
Dat weet ik wel zeker.
[..]
Dat mag.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Moest googlen voor MKR.
GoT.Nu pas?
Wat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oké ik stop, maar ik garandeer je dat je binnenkort me dm's zit te sturen. Smekend om een rating.
Geen idee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zou ik op een kandidatenlijst staan?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
MKR is tof![]()
![]()
Dat kijk ik altijd met GF
Nee, eigenlijk vrijwel nooit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voel jij je wel eens een beetje... vaag?
moet HBO zijnquote:
ess dr ass?quote:
Ongeloofwaardigquote:
[SC] Archiefquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig![]()
Voor welk forum zou ik op een kandidatenlijst hebben gestaan?
Nou weet je dat kastje?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
waar zit jij dan verstopt hier
JNGquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig![]()
mijn ass?quote:
jouw ass.quote:
quote:
Goeie opties welquote:
Die ken jij helemaal nietquote:
Nu boeit dat niet meer toch. Laat gaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig![]()
dan kan je toch niets zienquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou weet je dat kastje?Ik ben niet zo groot enzo dus ehmm
goede reden voor picsquote:
Ik ben je geloofwaardigheid aan het onderzoekenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu boeit dat niet meer toch. Laat gaan
niet gelovenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben je geloofwaardigheid aan het onderzoeken
Succes er mee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben je geloofwaardigheid aan het onderzoeken
Ik ben helderziendquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan je toch niets zien
Volgens mij is voor jullie elke reden een goede reden voor picsquote:
Ja meneerquote:
quote:
De reden dat je vrouwelijk bent is de enige echte redenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij is voor jullie elke reden een goede reden voor pics
Kloptquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij is voor jullie elke reden een goede reden voor pics
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hey
Kwartiel goed gestart, eerste odrachten zijn duidelijk, dikke planningen gemaakt
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ess die een volle teug ontvangtWat doe jij met een foto van mijSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jij bent hier sinds eind 2011quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:54 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben echt een sick mooie paint aan het maken
Ode aan Socios topic straks in ONZ
Jouw melk vergelijken met mijn melkquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat doe jij met een foto van mij![]()
braafquote:
Nou en, deze is echt sickquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent hier sinds eind 2011
Socios in 2010
Noobsquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent hier sinds eind 2011
Socios in 2010
Mijn melk is witterquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jouw melk vergelijken met mijn melk![]()
quote:
quote:
Wat ben ik dan wel nietquote:
Verstandigquote:
hoe weet jij dit al?quote:
Niets is witter dan mijn melkquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Omdatappel mag van mij wel mod worden in US
it's to laaaaaaaaaatequote:
Yes! Ik ben echt trots nu!quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hey
Kwartiel goed gestart, eerste odrachten zijn duidelijk, dikke planningen gemaakt
Je valt in herhalingquote:
quote:
bij mij welquote:
Hier nietquote:
quote:
ik ben de BBQ baasquote:
Het wordt al gezellig druk bij jou thuis hè?quote:
visgerechtquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:07 schreef Ceviche het volgende:
Hai
Ik kom via deze weg mijn huiswerk uitstellen
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:07 schreef Ceviche het volgende:
Hai
jullie laten me allemaal in de steekquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het wordt al gezellig druk bij jou thuis hè?
Ik ben er denk ik nog wel tien hele minuten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie laten me allemaal in de steek![]()
Ohquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie laten me allemaal in de steek![]()
Whut?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ja ik heb het geprobeerd hoorTT gemaakt en alles
KSCquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey ceviche dushi schatj0n enzo
Jij post ook echt nergens anders dan grtdquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:07 schreef Ceviche het volgende:
Hai
Wat ik er nog meer bij wilde zetten is niet voor de kleine kindjes hierquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij post ook echt nergens anders dan grtd
Ja daar ben ik ook wel eensquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
oh ik dacht al niet deze
Zit je daar ook dan![]()
Jij post echt zo gruwelijk veel iedere dag
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jawel. GC feedback topic is buiten grtd.
Jaquote:
Das niet waarquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij post ook echt nergens anders dan grtd
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Das niet waar![]()
Spangas, en facebook, en klacht.nl, die topics zit ik ook vaak.
Maar ik zit vooral tijdens de les op fok en dan kan ik geen hele op's gaan lezen en dat vind ik meestal het boeiende deel van een topic
Deze sc kan ik gewoon 'instromen'
Ik kom jou trouwens overal tegen
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:16 schreef d4v1d het volgende:
Oh wacht faalIk zag de reeks pagina van grtd aan als de pohi van Ceviche
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |