Je reageert nu zelfs als op voorhand, je hebt een aangepaste sherlocktool?quote:
Jullie sturen elkaar dozen met eten? Soort food-surprisedoos ofzo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die sturen we regelmatig naar elkaar toe met etenGratis dropjes toe van nijn!
In gedachten jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jullie sturen elkaar dozen met eten? Soort food-surprisedoos ofzo?
Al zodra je er aan denkt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:50 schreef essnhills het volgende:
J
[..]
Je reageert nu zelfs als op voorhand, je hebt een aangepaste sherlocktool?Die meteen afgaat zodra er iemand #bitter typt dus al aanwezig bent voordat de daadwerkelijke comment is geplaatst?
OMGquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh. Dat bestaat
En dan over de hele wereld
Ik weet alleen niet of de mensen van CRE daar heel blij van worden..quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:52 schreef d4v1d het volgende:
Als tjacka CRE-mod wordt dan gaat dat forum wel opeens een stuk drukker worden
Tsja..quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of de mensen van CRE daar heel blij van worden..
Ik mod jullie allemaal weg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:52 schreef d4v1d het volgende:
Als tjacka CRE-mod wordt dan gaat dat forum wel opeens een stuk drukker worden
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik mod jullie allemaal weg.
Als het geen kwaliteit toevoegt.
Zo te zien nietquote:
Eigenlijk moeten we elkaar iets sturen van rond de vijf euro (beginnersbod) en dan gewoon random shit opsturen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]ik wil jij ook wel wat sturen hoor
wat wou je hebben?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we elkaar iets sturen van rond de vijf euro (beginnersbod) en dan gewoon random shit opsturen.
Krijg je een pakketje, maak je het open, zitten er vijf speelgoedblokfluiten in
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:58 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit gebeurt me nou al voor de tweede () keer.
help Ezell de winter door?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
geef mij eens wat doekoe
doneer giro 555
In de zomer hea.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sorry, dan ben ik zelf al op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de zomer hea.
Waar de fuck wil jij heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuid Amerika?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Kangoeroeland om een vriendin op te zoekenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waar de fuck wil jij heen?Zuid Amerika?
dat wordt je kontje verkopen achter het stationquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kangoeroeland om een vriendin op te zoeken
Doe het zelf. Je vond die van jezelf helemaal te gek, dus ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat wordt je kontje verkopen achter het station
doe ik alquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe het zelf. Je vond die van jezelf helemaal te gek, dus ja.
inderdaadquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
vandaar dat je zoveel bier kan kopen
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Opgeslagen voor als ik een keer supermelig ben.
quote:
quote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
wil weten wie er nou doorgaan naar de finale
denk alleen niet dat ik het morgen op tijd ga reddenquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk alleen niet dat ik het morgen op tijd ga redden
Appeltjequote:
quote:
Wat zijn dit voor beschuldigingenquote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
True. Maar daar wil ik het niet over hebben, anders komt Donnie weer over mijn tieten praten.
quote:
Blijkbaar heb je een bepaalde naam bij haar opgebouwdquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn dit voor beschuldigingen
Ja, jeetje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn dit voor beschuldigingen
Klinkt goed! De rest van de dag kun je lekker chillen.:7quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
al klaar met werken![]()
![]()
![]()
en ook nog het laatste klusje in de keuken van de zaak gedaan![]()
laat de inspectie maar komen
Haaiquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkt goed! De rest van de dag kun je lekker chillen.:7
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdatappel heeft geweldige tetten, zou zo swaffelen
Zal maar een PI toevoegen, anders vindt ze me weer creepy.
Donnie.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
KloptMooie tetten. Maar heb ik al gezegd tegen 'r.
Moest googlen voor MKR.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dadelijk MKR kijken en vanavond de laatste aflevering van GoT
Ha! Betrapt Donnie!quote:
Jaquote:
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oke.
* GGMM streept essnhills d'r naam door
Op basis waarvan denk je dat?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zou echt een toffe mod zijn hoor
Ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]Stond ik op de kandidatenlijst dan?
MKR is tofquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Moest googlen voor MKR.
GoT.Nu pas?
Oh, hoe gezellig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
MKR is tof![]()
![]()
Dat kijk ik altijd met GF
op basis van mijn postgedrag en kennis van de regelsquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat?
[..]
Ja.
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja.
Ik ben denk ik veel te liefquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben denk ik geen geschikte mod.
Jij zou een geweldige mascotte zijn voor 't tijdelijk forum: TIEquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef Omdatappel het volgende:
Als ik een leuke tekening van je maak, groeien mijn kansen toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja.
Geflirt nog wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar dat is onschuldig geflirt![]()
Hm, daar kan ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
op basis van mijn postgedrag en kennis van de regels
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef Omdatappel het volgende:
Dat mag.quote:
Moest lachen, mooie tietenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geflirt nog wel.
Ik noem het tekstuele aanranding, potjandikkie.
Ach, ik stuur wel de eerstvolgende sollicitatiemailquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, daar kan ik niet over oordelen.
[..]
Dat weet ik wel zeker.
[..]
Dat mag.
hjbquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij zou een geweldige mascotte zijn voor 't tijdelijk forum: TIE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |