dorp<amsterdam<andere steden?quote:Op maandag 18 november 2013 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik zou ook liever amsterdam wonen dan dorp, maar daar is ook alles mee gezegd
...quote:Op maandag 18 november 2013 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aanrijden? Da's niet best.
aanrijden is gewoon goed hoor Essjequote:Op maandag 18 november 2013 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
...
Ok, kwam de trein.het station binnenrijden dan..
Dorpen binnen de provincies Utrecht noord en zuid Holland vind ik ook van een heel ander kaliber dan in Limburg of Drenthequote:Op maandag 18 november 2013 13:25 schreef essnhills het volgende:
Ik heb eigenlijk juist met alle.dorpen hier dat ik daar iedereen veel vriendelijker.vinden die mensen ken ik.echt niet hoor. Maar misschien weten we gewoon onbewust van elkaar dat we uit de buurt komen ofzo
Limburgquote:Op maandag 18 november 2013 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dorpen binnen de provincies Utrecht noord en zuid Holland vind ik ook van een heel ander kaliber dan in Limburg of Drenthe
ik ben dan ook heul brutaal en zulksquote:
Ik kan best goed aarden in het oostenquote:Op maandag 18 november 2013 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dorpen binnen de provincies Utrecht noord en zuid Holland vind ik ook van een heel ander kaliber dan in Limburg of Drenthe
Vind het gewoon een kutstad.quote:Op maandag 18 november 2013 13:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zoveel moeite voor zo weinig haat jegens Amsterdam
Ik ben echt verloren als ik met de NS moet reizenquote:Op maandag 18 november 2013 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben dan ook heul brutaal en zulks
Jordyquote:
Jij post echt veel troepquote:Op maandag 18 november 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Fryslan boppe geile friezen niet te stoppen
ik dacht alquote:Op maandag 18 november 2013 13:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
aanrijden is gewoon goed hoor Essje
Kan je goed aard'n in het oost'n van't land Mien jong?quote:Op maandag 18 november 2013 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan best goed aarden in het oosten
ja omdat de sfeer omdat de mensen maar de mensen zijn zo slecht nog nietquote:
In Hardenberg mangs waquote:Op maandag 18 november 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je goed aard'n in het oost'n van't land Mien jong?
behalve dat ze surinaamse brada van me zwarte gingen noemenquote:Op maandag 18 november 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je goed aard'n in het oost'n van't land Mien jong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |