Je reageert nu zelfs als op voorhand, je hebt een aangepaste sherlocktool?quote:
Jullie sturen elkaar dozen met eten? Soort food-surprisedoos ofzo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die sturen we regelmatig naar elkaar toe met etenGratis dropjes toe van nijn!
In gedachten jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jullie sturen elkaar dozen met eten? Soort food-surprisedoos ofzo?
Al zodra je er aan denkt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:50 schreef essnhills het volgende:
J
[..]
Je reageert nu zelfs als op voorhand, je hebt een aangepaste sherlocktool?Die meteen afgaat zodra er iemand #bitter typt dus al aanwezig bent voordat de daadwerkelijke comment is geplaatst?
OMGquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh. Dat bestaat
En dan over de hele wereld
Ik weet alleen niet of de mensen van CRE daar heel blij van worden..quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:52 schreef d4v1d het volgende:
Als tjacka CRE-mod wordt dan gaat dat forum wel opeens een stuk drukker worden
Tsja..quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of de mensen van CRE daar heel blij van worden..
Ik mod jullie allemaal weg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:52 schreef d4v1d het volgende:
Als tjacka CRE-mod wordt dan gaat dat forum wel opeens een stuk drukker worden
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik mod jullie allemaal weg.
Als het geen kwaliteit toevoegt.
Zo te zien nietquote:
Eigenlijk moeten we elkaar iets sturen van rond de vijf euro (beginnersbod) en dan gewoon random shit opsturen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]ik wil jij ook wel wat sturen hoor
wat wou je hebben?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we elkaar iets sturen van rond de vijf euro (beginnersbod) en dan gewoon random shit opsturen.
Krijg je een pakketje, maak je het open, zitten er vijf speelgoedblokfluiten in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |