Dat doet ze expres, zodat het overkomt dat ze je in de maling neemt, maar stiekem stalkt ze je echtquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom doe je alles met een knipoog.
Ik heb het gevoel dat je mij in de maling neemt yvonne.
Dit is al je tweede topic hier jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:26 schreef yvonne het volgende:
Jeeeeeeeeeej, ff leuk ploatje zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pussyquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik durfde hem niet te kapen.
Slecht he.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef essnhills het volgende:
Het ging heel even door mijn heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar na die zes uur ban ben ik een stuk rustiger geworden.Groot fan van User Wotte
quote:
Zes uur maar liefstquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het ging heel even door mijn heen.
Maar na die zes uur ban ben ik een stuk rustiger geworden.
Nee, er werd slechts over je geroddeldquote:
Je verandert nu al. Voordat je mod wordtquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik durfde hem niet te kapen.
Slecht he.
Hij moet natuurlijk wel even aantonen dat hij kan veranderen hè?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je verandert nu al. Voordat je mod wordt
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef essnhills het volgende:
Niks ik heb toch nooit in de gaten dat ik hem dichtgooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Jullie lopen mij gewoon te fucken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je verandert nu al. Voordat je mod wordt
Hij moet gewoon lekker zichzelf blijvenquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk wel even aantonen dat hij kan veranderen hè?
Wat lul je over me?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |