rap, hij is ook BNWquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:11 schreef Tjacka het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 19 november 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
vinnie paz op
#chilling
[/quote
wat is dat voor muziek?
okequote:
Ga nog even snel doen danquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
oke had beloofd schoon beddegoed op bed te leggen maar ben vergeten
Bel haar oudersquote:
okequote:Op dinsdag 19 november 2013 01:25 schreef d4v1d het volgende:
Stond ik laatst zo bij de bushalte stond een toffe gast. Vroeg ik hem hoelaat het was. Klonk wel als een toffe gast. Hij had best een rare naam. "Gezeligheid". Die naam had ik nog...
Ja oke niet grappig. Doei.
Gezelligheid is met dubbel Lquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:25 schreef d4v1d het volgende:
Stond ik laatst zo bij de bushalte stond een toffe gast. Vroeg ik hem hoelaat het was. Klonk wel als een toffe gast. Hij had best een rare naam. "Gezeligheid". Die naam had ik nog...
Ja oke niet grappig. Doei.
best grappig 3/20quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja hij kende de tijd.. snapje.
Oke.
Nee?
..
Niet?
JR omgquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hé ouwe roddelaar. Alles kits?
Nou ik ben nu niet bezig met mijn studie hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ja goed goed, daar ook? Nog druk aan de studie?
Heb je een chick ja?quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik ben nu niet bezig met mijn studie hoor. Beetje te laat gaan slapen enzo
. Beetje de hossel doen enzo
Jij zelfs hosselen ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik ben nu niet bezig met mijn studie hoor. Beetje te laat gaan slapen enzo
. Beetje de hossel doen enzo
Ken je d`r van school?quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is afwachten hoe ik het ga verkloten
Vertelquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
had je niet gedenkt he
[..]
via-via
Pics?quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
had je niet gedenkt he
[..]
via-via
Vertelquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te vertellen, want ik ga het toch verneuken
Beschrijf haar eensquote:
Grappig, aardig, beetje druk enzo, ziet er goed uit. Niks mis meequote:
Die weet ik al hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jr dm maar als je hosseltips weet, heb ik veel verstand van
Qua uiterlijk beschrijven natuurlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grappig, aardig, beetje druk enzo, ziet er goed uit. Niks mis mee
[..]
Die weet ik al hoor
Ik heb de ADHD'er in mezelf gevondenquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik dacht dat wij adhd'ers haatte
En ga je er dan een tekening bij maken?quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua uiterlijk beschrijven natuurlijk
Nee dat mag jij doen, ben je goed inquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ga je er dan een tekening bij maken?
no way...quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
BITCOINS 800
Komt vast ooit wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat mag jij doen, ben je goed in
Wordt hier niet blij vanquote:
Hadden we niet afgesproken Tjakkiequote:
sorry.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hadden we niet afgesproken Tjakkie
Moet je niet doen, heeft toch geen zin. Morgen nieuwe dagquote:
zie telkens online staanquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je niet doen, heeft toch geen zin. Morgen nieuwe dag
Kan echt zo boos op mezelf worden hequote:
Er komt ook geen crash meer, geen grote in ieder geval.quote:
Er komt wel een crashquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
Er komt ook geen crash meer, geen grote in ieder geval.
De wereldeconomie is zelf een bubble. Alles is een bubble. Wij zijn een bubble.quote:
ja richting de 100 en ik investeer pasquote:
Lijkt me zo'n fragiele markt, iedereen stapt nu massaal in vanwege de hype. Lijkt me extreem gevoelig voor paniek, 1 tegenvaller in de cijfers dan gaan mensen massaal verkopen en de hele markt flikkert om.quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De wereldeconomie is zelf een bubble. Alles is een bubble. Wij zijn een bubble.
Hoeveel heb je er in zitten?quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja richting de 100 en ik investeer pas
Nou zoals ik al zei niks meer, op een verrot moment verkocht.quote:
Beetje maarquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:22 schreef Tjacka het volgende:
ik ga pissen.
en hopen dat ik dood ga.
oke dit is wel heel dramatisch.
hm?quote:
Toch al snel 200 dollar minder inderdaad.quote:
quote:
Doei tjakkiequote:
Ik kijk op Bitonic omdat dat Nederlandse site is waar ik die BC eerst heb gekocht, maar je hebt zoveel sitesquote:
Die is beter inderdaad, tering die schommelingenquote:
hou je bek lijerquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:39 schreef Elan het volgende:
Ik ga met xcachet uit als Tjacka haar niet meer wil.
echt binnen een paar minuten gewoon 150 dollar omhoogquote:
Gewoon morgen uitpraten samen man. And grow some ballsquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die dit forumpje heeft onderschat.
Trusten manquote:
Iets hoort niet in het rijtje thuisquote:
Braafquote:
de appel weer zeker hequote:Op dinsdag 19 november 2013 10:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iets hoort niet in het rijtje thuis
ik heb je niet gezien op tvquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik luister Sinterklaasliedjes. Niet zo zeer voor Sinterklaas.. maar het doet me aan zaterdag denken
Ik was maar klein stukje op tv, 0,001 secquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb je niet gezien op tv
maar ik heb ook niet gekeken
goed dat ik daar niet op gewacht heb danquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was maar klein stukje op tv, 0,001 sec
Slecht.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Slecht.
Slecht geslapen en ik moet nu even aan school werken, voordat ik zo weg moet. Dus ik peer 'm hier. Kusjes!
quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was mijn portemonnee verloren
Ja. Mazzeltje. Moest alleen even naar Maastricht omquote:
Mazzelquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Mazzeltje. Moest alleen even naar Maastricht om
Roermond, kostte me toch 2 uurquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mazzel
Hangt ervan af waar je vandaan moest komen
quote:
heb je gezwaaid toen je hier langs kwam?quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roermond, kostte me toch 2 uur
Vind ik nog wel meevallenquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roermond, kostte me toch 2 uur
Ess is weg.quote:
Dat is dus wel echt waarquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ess is weg.
We missen haar 690 posts.
Ess of LB.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat is dus wel echt waar
Als ess er niet is is het meteen stil hier
2000 posts in twee dagen
gisteravond/vannacht was het druk zo te zienquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ess of LB.
Of er moet ruzie zijn
gisterenavond was er weer gezeikquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond/vannacht was het druk zo te zien
Lb heb ik al een tijdje niet gezien, niet dat ik hier zo vaak ben maar tochquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ess of LB.
Of er moet ruzie zijn
had heel kort gelezen jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gisterenavond was er weer gezeik
LB is er de laatste tijd meer in de avond, maar sowieso wat minder dan vroeger.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lb heb ik al een tijdje niet gezien, niet dat ik hier zo vaak ben maar toch
Is zij er meestal 's avonds ofzo?
Wie, de kapers of de mensen die klagen over het kapen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had heel kort gelezen ja
kleuters
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had heel kort gelezen ja
kleuters
ik ben 's avonds eigenlijk nooit hierquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LB is er de laatste tijd meer in de avond, maar sowieso wat minder dan vroeger.
allebei wel een beetje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie, de kapers of de mensen die klagen over het kapen?
Nja eigenlijk allebei
vrouwen en techniekquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:12 schreef essnhills het volgende:
Geen idee hoe of wat, maar ik gooide net per ongeluk een boek op de afstandsbediening van m'n radio, en toen had ik opeens alleen nog maar Franse zenders![]()
Met de afstandsbediening klooien om het weer goed te krijgen lukte niet, dus toen maar met de radio zelf gaan klooien en nu staat het weer goed
Dat vat het wel zo ongeveer samen jaquote:
lijkt me ook een beetje raar, maar ik ken jouw radio dan ook nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:16 schreef essnhills het volgende:
Ik wist ook niet dat dat kon? Dat ie alleen buitenlandse zenders oppikt enzo? De helft van de zenders was alleen ruis, een paar kon je iets van geluid uit opmaken en de rest was wel goed te ontvangen..
Achja, het is natuurlijk wel míjn radio, mijn apparaten doen wel vaker vage dingenquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me ook een beetje raar, maar ik ken jouw radio dan ook niet
Haaiquote:
hoe kom je aan zoveel postsquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai
Ja jij dacht even lekker bovenaan te staan met je 467! Nou komt mooi niks van in!
Ik had er 's nachts al een heel zootjequote:Op dinsdag 19 november 2013 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel posts
Haaaiquote:
Nou ok, het wordt wintersquote:
1 s maakt een groot verschilquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ok, het wordt wintersHet AD liegt toch nooit?
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)n-meer-winters.dhtml
Als het vriest en sneeuwt is het voor mij winterquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 s maakt een groot verschil
winter wordt het 21 december
Dag mevrouwquote:
Hoi Totoquote:
Haaaiquote:
Oh dat kan ik ook wel weer eens doen jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
HoiWanneer kom je weer eens buurten op BNW?
Ja, vind het gezellig als jullie langskomenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook wel weer eens doen ja
Mis je me?
Okequote:Op dinsdag 19 november 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vind het gezellig als jullie langskomen
vannacht was het feest, hoe is het nu?quote:
Daalt als een malle.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vannacht was het feest, hoe is het nu?
Wat is dalen? Hangt de laatste tijd rond de eind 300-begin 400, maar deze week was t ineens explosief gestegen begreep ik?quote:
Dit is wel een flinke correctie in weinig tijd. Gaat uiteindelijk weer stijgen, ja.quote:
Ja, het gaat nu weer richting de 400 dollar denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat is dalen? Hangt de laatste tijd rond de eind 300-begin 400, maar deze week was t ineens explosief gestegen begreep ik?
Minenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:47 schreef badschaap het volgende:
bleh kan geen miner hier op school downloaden
nouen, kost mij sws geen stroom danquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Minenheeft amper nut meer.. Amper op een school computer
Gaat eeuwen duren man.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
nouen, kost mij sws geen stroom dan
Hoiquote:
Waarom zegt iedereen steeds DJ tegen jou eigenlijk?quote:
Ik ben DJquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen steeds DJ tegen jou eigenlijk?
Oh, wat voor DJ? dquote:
Zo eentje die muziek draait :s :Squote:
Oh, niet echt mijn cup of teaquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo eentje die muziek draait :s :S
Nee ik doe vooral drum and bass, glitch hop, dat soort dingen.
Wat? Nu sof een ban?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:55 schreef Tjacka het volgende:
Kanovinnie are you listening,
Can you keep sofs topic glistening?,
She will be back on Tuesday,
To take it away,
Walking in a Sofje Wonderland!
Ohja dat was ook zo, want ze moest lerenquote:
Mods bannen nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:55 schreef Tjacka het volgende:
To take it away,
Mot ze mailen, opgelost.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof wilde studieban voor 2 dagen, maar werd week gr
weet ze zelf ook wel hoor. Neem ik aan #sherlockpost #supersofquote:
Ik heb toch al excuses gemaakt voor de heisa.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:06 schreef yvonne het volgende:
To take it away,
Nog één keertje danquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb toch al excuses gemaakt voor de heisa.
Nu niet ook nog gaan mierenneuken hoor.
Wie is Stijn?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:08 schreef Tjacka het volgende:
Yvonne weer in het topic.
Ik ben benieuwd naar een opmerking van Stijn over deze sc.
En trouwens, als iemand een studieban aanvraagt geef ik altijd een week, of tweequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weet ze zelf ook wel hoor. Neem ik aan #sherlockpost #supersof
Oh, en waarom ben je benieuwd naar een opmerking van hem?quote:
Geef gewoon perm hahahaha.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
En trouwens, als iemand een studieban aanvraagt geef ik altijd een week, of twee
Hij kraakt het hier altijd af.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, en waarom ben je benieuwd naar een opmerking van hem?
wat ben je toch een goede moederquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
En trouwens, als iemand een studieban aanvraagt geef ik altijd een week, of twee
Ik denk dat je supersof ook ff een DM ban moet geven, want daar gaat ze nog vrolijk mee doorquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
NEE.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je supersof ook ff een DM ban moet geven, want daar gaat ze nog vrolijk mee door
Blok haar dan gewoon.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je supersof ook ff een DM ban moet geven, want daar gaat ze nog vrolijk mee door
Niet! Echt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij kraakt het hier altijd af.
Omdat yvonne zo vaak langs komt.
Watquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij kraakt het hier altijd af.
Omdat yvonne zo vaak langs komt.
Ik bedoel meer, wat heeft een studieban voor zin als ze toch doorgaat met dmenquote:
Met jou? of ben je aan het NSA'en en ben je haar aan het afluisteren?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja sorry, dat drong wat later bij mij door.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, wat heeft een studieban voor zin als ze toch doorgaat met dmen
Ik kreeg gister wat dm's en blijkbaar dm't ze met meer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met jou? of ben je aan het NSA'en en ben je haar aan het afluisteren?
Ze kan de rest op het forum niet meer van het studeren afhouden?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar ik als VBL-hoolie kan nog herinneren dat yvonne elke week langs kwam.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat![]()
Maar dat is toch juist gezellig als ze langskomt?
Oh, is die ban zo bedoeldquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze kan de rest op het forum niet meer van het studeren afhouden?
Jaja, stiekem luister je gewoon af, geef nou maar toe!quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kreeg gister wat dm's en blijkbaar dm't ze met meer.
Een ban is toch altijd bedoelt om de rest van het forum te helpen?quote:
Loeminadie!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:18 schreef Tjacka het volgende:
Mi gado.
Ik dacht dat alleen FA's af konden luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Het is echtquote:
quote:In GRTD zeker.
Yvonne moet die hele SC onder toezicht houden.
Wat komt Yvonne steeds doen in die GRTD sc?
Is zo verholpen hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zie je.quote:
Ik postte heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak in VBL-sc.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar ik als VBL-hoolie kan nog herinneren dat yvonne elke week langs kwam.
Daar vergelijkt Stinho het mee denk ik.
En nu post je heel vaak hier. Verdacht wel. Stalk je Tjacka?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik postte heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak in VBL-sc.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik postte heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak in VBL-sc.
De NSA heeft het van ons geleerdquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:18 schreef Tjacka het volgende:
Mi gado.
Ik dacht dat alleen FA's af konden luisteren.
Loeminadiequote:
Het is zo'n cutie!quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
En nu post je heel vaak hier. Verdacht wel. Stalk je Tjacka?
Tjack komt uit dezelfde regio als ik, maar ik heb hem nog nooit gemeet hoorquote:
Wie is je eerste?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zie je.
Ik neem mij de mening van stijn erg aan.
Hij is namelijk mijn tweede aartsvijand.
Doe dan!quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tjack komt uit dezelfde regio als ik, maar ik heb hem nog nooit gemeet hoor
VOOR!quote:
Waarom doe je alles met een knipoog.quote:
Hij komt me misschien van het weekend opzoeken op m'n werkquote:
Dat is een aanmoedigings-knipoogquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom doe je alles met een knipoog.
Ik heb het gevoel dat je mij in de maling neemt yvonne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |