Haaaiquote:
Oh dat kan ik ook wel weer eens doen jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
HoiWanneer kom je weer eens buurten op BNW?
Ja, vind het gezellig als jullie langskomenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook wel weer eens doen ja
Mis je me?
Okequote:Op dinsdag 19 november 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vind het gezellig als jullie langskomen
vannacht was het feest, hoe is het nu?quote:
Daalt als een malle.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vannacht was het feest, hoe is het nu?
Wat is dalen? Hangt de laatste tijd rond de eind 300-begin 400, maar deze week was t ineens explosief gestegen begreep ik?quote:
Dit is wel een flinke correctie in weinig tijd. Gaat uiteindelijk weer stijgen, ja.quote:
Ja, het gaat nu weer richting de 400 dollar denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat is dalen? Hangt de laatste tijd rond de eind 300-begin 400, maar deze week was t ineens explosief gestegen begreep ik?
Minenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:47 schreef badschaap het volgende:
bleh kan geen miner hier op school downloaden
nouen, kost mij sws geen stroom danquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Minenheeft amper nut meer.. Amper op een school computer
Gaat eeuwen duren man.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
nouen, kost mij sws geen stroom dan
Hoiquote:
Waarom zegt iedereen steeds DJ tegen jou eigenlijk?quote:
Ik ben DJquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen steeds DJ tegen jou eigenlijk?
Oh, wat voor DJ? dquote:
Zo eentje die muziek draait :s :Squote:
Oh, niet echt mijn cup of teaquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo eentje die muziek draait :s :S
Nee ik doe vooral drum and bass, glitch hop, dat soort dingen.
Wat? Nu sof een ban?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:55 schreef Tjacka het volgende:
Kanovinnie are you listening,
Can you keep sofs topic glistening?,
She will be back on Tuesday,
To take it away,
Walking in a Sofje Wonderland!
Ohja dat was ook zo, want ze moest lerenquote:
Mods bannen nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:55 schreef Tjacka het volgende:
To take it away,
Mot ze mailen, opgelost.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof wilde studieban voor 2 dagen, maar werd week gr
weet ze zelf ook wel hoor. Neem ik aan #sherlockpost #supersofquote:
Ik heb toch al excuses gemaakt voor de heisa.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:06 schreef yvonne het volgende:
To take it away,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |