vrouwen en techniekquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:12 schreef essnhills het volgende:
Geen idee hoe of wat, maar ik gooide net per ongeluk een boek op de afstandsbediening van m'n radio, en toen had ik opeens alleen nog maar Franse zenders![]()
Met de afstandsbediening klooien om het weer goed te krijgen lukte niet, dus toen maar met de radio zelf gaan klooien en nu staat het weer goed
Dat vat het wel zo ongeveer samen jaquote:
lijkt me ook een beetje raar, maar ik ken jouw radio dan ook nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:16 schreef essnhills het volgende:
Ik wist ook niet dat dat kon? Dat ie alleen buitenlandse zenders oppikt enzo? De helft van de zenders was alleen ruis, een paar kon je iets van geluid uit opmaken en de rest was wel goed te ontvangen..
Achja, het is natuurlijk wel míjn radio, mijn apparaten doen wel vaker vage dingenquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me ook een beetje raar, maar ik ken jouw radio dan ook niet
Haaiquote:
hoe kom je aan zoveel postsquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai
Ja jij dacht even lekker bovenaan te staan met je 467! Nou komt mooi niks van in!
Ik had er 's nachts al een heel zootjequote:Op dinsdag 19 november 2013 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel posts
Haaaiquote:
Nou ok, het wordt wintersquote:
1 s maakt een groot verschilquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ok, het wordt wintersHet AD liegt toch nooit?
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)n-meer-winters.dhtml
Als het vriest en sneeuwt is het voor mij winterquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 s maakt een groot verschil
winter wordt het 21 december
Dag mevrouwquote:
Hoi Totoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |