Nog één keertje danquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb toch al excuses gemaakt voor de heisa.
Nu niet ook nog gaan mierenneuken hoor.
Wie is Stijn?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:08 schreef Tjacka het volgende:
Yvonne weer in het topic.
Ik ben benieuwd naar een opmerking van Stijn over deze sc.
En trouwens, als iemand een studieban aanvraagt geef ik altijd een week, of tweequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weet ze zelf ook wel hoor. Neem ik aan #sherlockpost #supersof
Oh, en waarom ben je benieuwd naar een opmerking van hem?quote:
Geef gewoon perm hahahaha.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
En trouwens, als iemand een studieban aanvraagt geef ik altijd een week, of twee
Hij kraakt het hier altijd af.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, en waarom ben je benieuwd naar een opmerking van hem?
wat ben je toch een goede moederquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
En trouwens, als iemand een studieban aanvraagt geef ik altijd een week, of twee
Ik denk dat je supersof ook ff een DM ban moet geven, want daar gaat ze nog vrolijk mee doorquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
NEE.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je supersof ook ff een DM ban moet geven, want daar gaat ze nog vrolijk mee door
Blok haar dan gewoon.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je supersof ook ff een DM ban moet geven, want daar gaat ze nog vrolijk mee door
Niet! Echt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij kraakt het hier altijd af.
Omdat yvonne zo vaak langs komt.
Watquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij kraakt het hier altijd af.
Omdat yvonne zo vaak langs komt.
Ik bedoel meer, wat heeft een studieban voor zin als ze toch doorgaat met dmenquote:
Met jou? of ben je aan het NSA'en en ben je haar aan het afluisteren?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja sorry, dat drong wat later bij mij door.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, wat heeft een studieban voor zin als ze toch doorgaat met dmen
Ik kreeg gister wat dm's en blijkbaar dm't ze met meer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met jou? of ben je aan het NSA'en en ben je haar aan het afluisteren?
Ze kan de rest op het forum niet meer van het studeren afhouden?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, wat heeft een studieban voor zin als ze toch doorgaat met dmen
Maar ik als VBL-hoolie kan nog herinneren dat yvonne elke week langs kwam.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat![]()
Maar dat is toch juist gezellig als ze langskomt?
Oh, is die ban zo bedoeldquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze kan de rest op het forum niet meer van het studeren afhouden?
Jaja, stiekem luister je gewoon af, geef nou maar toe!quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kreeg gister wat dm's en blijkbaar dm't ze met meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |