Dat doet ze expres, zodat het overkomt dat ze je in de maling neemt, maar stiekem stalkt ze je echtquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom doe je alles met een knipoog.
Ik heb het gevoel dat je mij in de maling neemt yvonne.
Dit is al je tweede topic hier jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:26 schreef yvonne het volgende:
Jeeeeeeeeeej, ff leuk ploatje zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pussyquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik durfde hem niet te kapen.
Slecht he.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef essnhills het volgende:
Het ging heel even door mijn heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar na die zes uur ban ben ik een stuk rustiger geworden.Groot fan van User Wotte
quote:
Zes uur maar liefstquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het ging heel even door mijn heen.
Maar na die zes uur ban ben ik een stuk rustiger geworden.
Nee, er werd slechts over je geroddeldquote:
Je verandert nu al. Voordat je mod wordtquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik durfde hem niet te kapen.
Slecht he.
Hij moet natuurlijk wel even aantonen dat hij kan veranderen hè?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je verandert nu al. Voordat je mod wordt
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef essnhills het volgende:
Niks ik heb toch nooit in de gaten dat ik hem dichtgooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Jullie lopen mij gewoon te fucken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je verandert nu al. Voordat je mod wordt
Hij moet gewoon lekker zichzelf blijvenquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk wel even aantonen dat hij kan veranderen hè?
Wat lul je over me?quote:
Hij is jaloers dat je je aandacht ook op anderen richtquote:
Ja, hij kon zelfs slapen enzoquote:
En dan alleen maar de wedstrijden dat Holland meedoet.quote:
Ik heb het liefst dat ze er zo snel mogelijk uitliggen/quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan alleen maar de wedstrijden dat Holland meedoet.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het liefst dat ze er zo snel mogelijk uitliggen/
quote:
quote:uote:
In GRTD zeker.
Yvonne moet die hele SC onder toezicht houden.
Wat komt Yvonne steeds doen in die GRTD sc?
Ben je ook stiekem je middelvinger naar ons aan het opsteken?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:32 schreef Ceviche het volgende:
Dit topic is een beetje hetzelfde als je in de auto zit en er rijdt een politieauto achter je.
Overwinning dusquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat was wel de TBS kliniek dan he.
Onder tafelquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je ook stiekem je middelvinger naar ons aan het opsteken?
Maar wat ik me afvraag. Je zegt dat je hier niet bent om ons op te voeden maar dan geef je wel studiebans? Ik snap deze nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
En trouwens, als iemand een studieban aanvraagt geef ik altijd een week, of twee
Dan ben je héél erg kort modquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het liefst dat ze er zo snel mogelijk uitliggen/
nee maar ik scheld je wel stiekem uitquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Achter m'n rug jonguh, doe het in m'n smoel dan! Hè hè.quote:
wat! Jij wordt CRE mod, beloofdquote:
Omdat ze die aanvroeg oh helder lichtje?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar wat ik me afvraag. Je zegt dat je hier niet bent om ons op te voeden maar dan geef je wel studiebans? Ik snap deze niet
Nee, dat doet ze gewoon open en blootquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh grapjequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ze die aanvroeg oh helder lichtje?
Arme LBquote:
natuurlijk niet hoekelmoekeltje van me.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in de volgende post zet je waarschijnlijk neer over 10 jaar
okequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
natuurlijk niet hoekelmoekeltje van me.
Dat zou bekend Nederland ook kunnen zeggen als ze dit forum doorspitten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achter m'n rug jonguh, doe het in m'n smoel dan! Hè hè.
En dan mag ik haar opvangen zekerquote:
Je maakt een spelfout, aartsvijand.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou bekend Nederland ook kunnen zeggen als ze dit forum doorspitten.
Jij editte hem nog snel even, mij alspiedend oog ziet allesquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je maakt een spelfout, aartsvijand.
Dit is de druppel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je maakt een spelfout, aartsvijand.
Daar hebben ze hun mannetjes voor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou bekend Nederland ook kunnen zeggen als ze dit forum doorspitten.
Nee, ik moet geen mod worden van TTT denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij editte hem nog snel even, mij alspiedend oog ziet alles
Ik denk het ook niet neequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik moet geen mod worden van TTT denk ik.
Kom mijn nieuwe OP eens beoordelen trouwensquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik moet geen mod worden van TTT denk ik.
Ik blijf altijd bij je schatje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan nooit meer posten op BNW zeker . Te druk met punniken
Ik wil je niet beledigen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kom mijn nieuwe OP eens beoordelen trouwens
Wil je wel héquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan mag ik haar opvangen zeker
Oh, geef dan maar gewoon een complimentjequote:
Jaquote:
"koekjes bakken"quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaZij stiekem ook wel
![]()
En dan gaan we samen koekjes bakken
Het is een mooie OP ess.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, geef dan maar gewoon een complimentje
Uhuhquote:
hasjbrowniesquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhKleintjes
en misschien nog wat brownies
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is een mooie OP ess.
Alleen leest de rap van inso nu kut.
Probeer eens met bold en schuin.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo?omdat hij schuin staat?
Hoe moet ik hem anders zetten?
Zo beter?quote:
Ja als LB bij komt om uit te huilen over Tjackie als mod bij CREAquote:
Ik vraag wel even of ik omdatappel's dropjesnijn even mag lenen om je wat te sturenquote:
Verpest mijn kansen nou niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als LB bij komt om uit te huilen over Tjackie als mod bij CREA
Dropjesnijn? Wat?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vraag wel even of ik omdatappel's dropjesnijn even mag lenen om je wat te sturen
Sorryquote:
Die sturen we regelmatig naar elkaar toe met etenquote:
Ik en LB zouden een prima koppel vormen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorrymaar ik moet wel een beetje LB beschermen
Whehe.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik en LB zouden een prima koppel vormen.
LB en ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik en LB zouden een prima koppel vormen.
Ja zeg, ik had je nog niet geroepen ja!quote:
Ik ben er steeds sneller.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, ik had je nog niet geroepen ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |