Ik wacht nog op de mijne...quote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij dates trakteren de kerels inderdaad altijd
Tenzij ze een mooie klok maken.
Ik heb zelfs nog aan turnen gedaan, dus dat zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:37 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb vroeger nog wel op een redelijk niveau gevoetbald. Totdat ik het na m'n 4e liesbreuk wel genoeg vond.
Ik hoor ze niks zeggen noch toevoegen op dit momentquote:Op woensdag 20 november 2013 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waardevolle users bedoel je? Mensen met enige inhoud en intellect? Die
Dat werkt erg goed om free lunches te scoren inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie ook echt het probleem daarvan niet in, maar blijkbaar is het meer en meer not-done.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nothing is ever free!quote:Op woensdag 20 november 2013 12:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat werkt erg goed om free lunches te scoren inderdaad
Wat, betalen of juist niet betalen?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie ook echt het probleem daarvan niet in, maar blijkbaar is het meer en meer not-done.
Blijkbaar is de rekening delen de normquote:Op woensdag 20 november 2013 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat, betalen of juist niet betalen?
still waiting...quote:
Ohquote:Op woensdag 20 november 2013 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar is de rekening delen de norm.
Ja, bij mij niet hoor, ik dok wel gewoon, hoeven we daar niet moeilijk over te doen.quote:
Ja was wel liefquote:Op woensdag 20 november 2013 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, bij mij niet hoor, ik dok wel gewoon, hoeven we daar niet moeilijk over te doen.
Hockeymeisjes zijn hoeren.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Paardenmeisjes zijn echt erger, die zijn echt obsessief met hun beest bezig. Hockeymeisjes zijn vaak wat kakkig oid, maar je kan er nog best over iets anders met ze praten..
Ik ben ook opgevoed met dat idee ja. Ms komt daar mijn aversie voor sport vandaan?quote:
Wat is het probleem precies?quote:
Arm ding! Ik begrijp je nu ineens veel beterquote:Op woensdag 20 november 2013 12:43 schreef Seikcid het volgende:
Ik zat op zo'n middelbare school waarbij we tijdens de gym vaak gingen hockeyen en 75% van de meisjes ook buiten school op hockey zaten. Was soms best vreselijk.
De soa's na afloopquote:
Ik ook. Vond het altijd wel vermakelijk hoe verbouwereerd ze konden zijn als je gewoon je stick gebruikte om hun stick weg te trekken enzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:43 schreef Seikcid het volgende:
Ik zat op zo'n middelbare school waarbij we tijdens de gym vaak gingen hockeyen en 75% van de meisjes ook buiten school op hockey zaten. Was soms best vreselijk.
Condooms werken niet bij hoeren?quote:
Ik ben geboren in een dorp wat bestata uit hockeytutjesquote:Op woensdag 20 november 2013 12:43 schreef Seikcid het volgende:
Ik ga die discussie dat condooms niet beschermen tegen alle soa's niet nogmaals aanquote:Op woensdag 20 november 2013 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Condooms werken niet bij hoeren?.
Ook vertrokken vanwege het voetbal. Is/was admin op dat nieuwe dingquote:Op woensdag 20 november 2013 11:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Plaat, daar kon je tenminste nog eens een stukje voetbal mee ouwehoeren, al dan niet in R&P. En bier.
Ach ik kon het nog best goed. En we hadden verplichte gymkleding, voor de dames een veel te strak en kort broekje.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arm ding! Ik begrijp je nu ineens veel beter
Hence the homoquote:Op woensdag 20 november 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben geboren in een dorp wat bestata uit hockeytutjes
Ik hoorde vanochtend dat je tegenwoordig bitjes in moet doenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het altijd wel vermakelijk hoe verbouwereerd ze konden zijn als je gewoon je stick gebruikte om hun stick weg te trekken enzo.
Kinkyquote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend dat je tegenwoordig bitjes in moet doen
Nee ok, maar live a littlequote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga die discussie dat condooms niet beschermen tegen alle soa's niet nogmaals aan
Ja. Ik kende geen echte leuke vrouwen in mijn kindertijd. Dat zal t geweest zijn. Ik ben opgegroeid met hockeytutjes, barbie en skipper!quote:
Ik begrijp het nu geheel schatquote:Op woensdag 20 november 2013 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik kende geen echte leuke vrouwen in mijn kindertijd. Dat zal t geweest zijn. Ik ben opgegroeid met hockeytutjes, barbie en skipper!En Dufties! En My little Pony! En GI Joe en He-Man!
Over welke sticks hebben we het hier?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het altijd wel vermakelijk hoe verbouwereerd ze konden zijn als je gewoon je stick gebruikte om hun stick weg te trekken enzo.
Heerlijke baquette met serrano ham laten bezorgen, en beef chili soepquote:Op woensdag 20 november 2013 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel met vleesch mag ik hopen? Anders geef ik je op hoor
Wil wel zeggen dat de hockeytutjes tegenwoordig weer tanden hebben bij t pijpenquote:
That's my boyquote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijke baquette met serrano ham laten bezorgen, en beef chili soep
Och, ik word nooit gepijpt door hockeytutjesquote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil wel zeggen dat de hockeytutjes tegenwoordig weer tanden hebben bij t pijpen
Ik ben vandaag vegetarisch.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijke baquette met serrano ham laten bezorgen, en beef chili soep
http://duft.nlquote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef missbehavin het volgende:
Wtf zijn Dufties? Stel me nu een soort van stinkende action figures voor..
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vegetarisch.
Boterhammen met humus en sambal. Vanavond pizza met pompen, geitenkaas, ruccola en gekarameliseerde uit.
Dat is niet veel beter voor mijn beeldvorming he?quote:
Je hebt maar een zwaar levenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben vega-quiche geloof ik, woensdag is vleesarme dag.
Noem dat maar een leven!quote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt maar een zwaar leven
woensdag is hier juist vleesdag omdat ik dan vaak niet thuis wasquote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben vega-quiche geloof ik, woensdag is vleesarme dag.
Ach vroeger was het beter hequote:
Echt, voorwaarde 1 voor mijn man is carnivoor zijn hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
woensdag is hier juist vleesdag omdat ik dan vaak niet thuis was
Uiteraard, dat is zoals het universum werktquote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach vroeger was het beter he
in mijn stelletjes-vriendengroep zeg maar (als je snapt wat ik bedoel) is het meisje altijd vegetariërquote:Op woensdag 20 november 2013 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, voorwaarde 1 voor mijn man is carnivoor zijn hoor
Ik kan niet zo goed tegen niet-vlees etersquote:Op woensdag 20 november 2013 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn stelletjes-vriendengroep zeg maar (als je snapt wat ik bedoel) is het meisje altijd vegetariër
dus ik ben eigenlijk heel typisch en zo
Het is meer chili als saus dan beef en soep tot nu toequote:
Voor mijn potentiële vriendin ook hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, voorwaarde 1 voor mijn man is carnivoor zijn hoor
Aah, het is jammer dat ik al vergeven ben, ik zou je verdrinken in het vlees. En de wodkaquote:Op woensdag 20 november 2013 12:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor mijn potentiële vriendin ook hoor.
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef missbehavin het volgende:
Wtf zijn Dufties? Stel me nu een soort van stinkende action figures voor..
Rampzaligquote:Op woensdag 20 november 2013 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn stelletjes-vriendengroep zeg maar (als je snapt wat ik bedoel) is het meisje altijd vegetariër
dus ik ben eigenlijk heel typisch en zo
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik had eens een felle discussie met iemand uit lief's vriendegroep over veganisme, die vertikte het zelfs bij mij te eten omdat in mijn pannen vlees wordt gebakken
Woensdag hoort toch ook gehaktdag te zijn?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
woensdag is hier juist vleesdag omdat ik dan vaak niet thuis was
Nu ben ik wel dol op chemische aarbei enzo. Zoals mijn Hello Kitty zakdoekjes hebbenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Blijkbaar heten ze in t engels Charmkins.
Ze stonkeen idd naar aardbei en vanille en bosbes en zo.
Ik vind die gozer aardig hoor, maar pffff kon 'm wel wurgen. En in de stoof gooienquote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Datsoort mensen verdienen echt een High-Five. In the face. With a chair.
Zit waarschijnlijk nog niet genoeg smaak aan voor een groentesausje vrees ik, dus bespaar je de moeitequote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind die gozer aardig hoor, maar pffff kon 'm wel wurgen. En in de stoof gooien
Meat is murder. Tasty, tasty murderquote:
Lief heeft nogal een alternatieve vriendenkringquote:Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar dat soort mensen zijn altijd irritant, wat hun opvatting ook is
Het zou ook zomaar iemand kunnen zijn die aura's leest of zo en dat dan enorm opdringt, dat is net zo irritant
Multiple ones.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Datsoort mensen verdienen echt een High-Five. In the face. With a chair.
En voor al die kutgroenevegalinkseboomknuffelendekuthippies:quote:Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meat is murder. Tasty, tasty murder
Inderdaad. Dat je koetjes zielig vind ofzo dat kan ik nog best respecteren. Maar wtf heeft een koe eraan als je weigert te eten uit een pan waar ooit vlees in gezeten heeft? Dat heeft maar met één ding te maken en dat is het zo irritant mogelijk willen opdringen van je eigen mening aan anderen.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Het zou ook zomaar iemand kunnen zijn die aura's leest of zo en dat dan enorm opdringt, dat is net zo irritant
quote:
Veganisten zijn echt hellquote:Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat je koetjes zielig vind ofzo dat kan ik nog best respecteren. Maar wtf heeft een koe eraan als je weigert te eten uit een pan waar ooit vlees in gezeten heeft? Dat heeft maar met één ding te maken en dat is het zo irritant mogelijk willen opdringen van je eigen mening aan anderen.
Ligt er aan of ze moeilijk doen of niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen niet-vlees eters
Nee dit zijn echt van die hardcore types... Soort van straight edges, maar dan wel zuipen en snuivenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze moeilijk doen of niet.
Ik heb er eentje in de groep die t niet zo lekker vindt en het daarom niet (vaak) eet, Maar die zeikt verder niet. Die andere echter..........die is principieel vegetarier...... maar haar groenten mogen dan niet gegrild worden op de BBQ waar ook de worstjes en zo lagen (alsof er een dier extra sterft dan?). En het si een HEL om met haar uit eten te gaan in t buitenland, want "Salade is geen vegetarisch voedsel, da's voor een konijn".
En wat zeg je dan? "Het enige verschil tussen jou en een konijn is dat een konijn wél een seksleven heeft"?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze moeilijk doen of niet.
Ik heb er eentje in de groep die t niet zo lekker vindt en het daarom niet (vaak) eet, Maar die zeikt verder niet. Die andere echter..........die is principieel vegetarier...... maar haar groenten mogen dan niet gegrild worden op de BBQ waar ook de worstjes en zo lagen (alsof er een dier extra sterft dan?). En het si een HEL om met haar uit eten te gaan in t buitenland, want "Salade is geen vegetarisch voedsel, da's voor een konijn".
Het is ook absolute bullshit natuurlijk. Want dat hij geen vlees eet is dan omdat er een dier voor gestorven is, maar dat ie een paprika uit jouw pan zou eten betekent niet dat er dan weer een lammetje sterft.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind die gozer aardig hoor, maar pffff kon 'm wel wurgen. En in de stoof gooien
Argh, ik had eens een date met een meid die dat bij mij wou doen, want "het lijkt alsof je een aura hebt vol met doorzettingsvermogen" Whateverthefuckthatmeans. Dus, "dat klopt, maar nu even niet".quote:Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Elke maaltijd die ik maak, is een offer van een onschuldig beestje blijkbaar, barbaar die ik benquote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook absolute bullshit natuurlijk. Want dat hij geen vlees eet is dan omdat er een dier voor gestorven is, maar dat ie een paprika uit jouw pan zou eten betekent niet dat er dan weer een lammetje sterft.
O, van die pseudo-principesquote:Op woensdag 20 november 2013 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dit zijn echt van die hardcore types... Soort van straight edges, maar dan wel zuipen en snuiven
Ms als je je eigen pan meeneemt?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef stbabylon het volgende:
Ook leuk, als je daar gaat eten, kun je een stuk vlees vergeten. Andersom verwachten ze wel een maaltijd zonder vlees. Aanpassen, ho maar.
Het is dat ik vroeger een boos grunge meisje was, anders zou ik ze niet trekken...quote:
Dan zeg ik "Ik ga nog 1 extra restaurant met je bekijken, maar als ze daar dan ook alleen maar salade als vegetarisch hebben dan vreet je dat maar, want ik heb zo onderhand honger! Maak van jouw probleem NIET mijn probleem!!!!"quote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En wat zeg je dan? "Het enige verschil tussen jou en een konijn is dat een konijn wél een seksleven heeft"?
Gewoon blijven offeren jijquote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Elke maaltijd die ik maak, is een offer van een onschuldig beestje blijkbaar, barbaar die ik ben
Uhuh, doorzettingsvermogen om deze maaltijd uit te zitten om je daarna door het matras te trekken..quote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Argh, ik had eens een date met een meid die dat bij mij wou doen, want "het lijkt alsof je een aura hebt vol met doorzettingsvermogen" Whateverthefuckthatmeans. Dus, "dat klopt, maar nu even niet".
Daarentegen kan ik dus absoluut niet tegen die reclames voor die zielige ezeltjes die elke 15 minuten voorbij komenquote:
Geen TV hebbenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarentegen kan ik dus absoluut niet tegen die reclames voor die zielige ezeltjes die elke 15 minuten voorbij komen
Ik hou van zinloos zappenquote:
ik ook, maar het is zo zinloos, daarom gaat de tv er uitquote:
Volgende keer je eigen stuk vlees meenemen en op je bord gooien daarquote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef stbabylon het volgende:
Ook leuk, als je daar gaat eten, kun je een stuk vlees vergeten. Andersom verwachten ze wel een maaltijd zonder vlees. Aanpassen, ho maar.
Dan heb ik oorlog met puberquote:Op woensdag 20 november 2013 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook, maar het is zo zinloos, daarom gaat de tv er uit
als mijn lief dat eindelijk eens regelt
Ook dat niet. Dan vind ik wel iemand andersquote:Op woensdag 20 november 2013 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, doorzettingsvermogen om deze maaltijd uit te zitten om je daarna door het matras te trekken..
Je bent zelf suddervleesquote:Op woensdag 20 november 2013 13:08 schreef missbehavin het volgende:
En nu heb ik dus zin om suddervlees te maken vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |