Ik hoor ze niks zeggen noch toevoegen op dit momentquote:Op woensdag 20 november 2013 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waardevolle users bedoel je? Mensen met enige inhoud en intellect? Die
Dat werkt erg goed om free lunches te scoren inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij dates trakteren de kerels inderdaad altijd
Tenzij ze een mooie klok maken.
Ik zie ook echt het probleem daarvan niet in, maar blijkbaar is het meer en meer not-done.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij dates trakteren de kerels inderdaad altijd
Tenzij ze een mooie klok maken.
Nothing is ever free!quote:Op woensdag 20 november 2013 12:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat werkt erg goed om free lunches te scoren inderdaad
Wat, betalen of juist niet betalen?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie ook echt het probleem daarvan niet in, maar blijkbaar is het meer en meer not-done.
Blijkbaar is de rekening delen de normquote:Op woensdag 20 november 2013 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat, betalen of juist niet betalen?
still waiting...quote:
Ohquote:Op woensdag 20 november 2013 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar is de rekening delen de norm.
Ja, bij mij niet hoor, ik dok wel gewoon, hoeven we daar niet moeilijk over te doen.quote:
Ja was wel liefquote:Op woensdag 20 november 2013 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, bij mij niet hoor, ik dok wel gewoon, hoeven we daar niet moeilijk over te doen.
Hockeymeisjes zijn hoeren.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Paardenmeisjes zijn echt erger, die zijn echt obsessief met hun beest bezig. Hockeymeisjes zijn vaak wat kakkig oid, maar je kan er nog best over iets anders met ze praten..
Ik ben ook opgevoed met dat idee ja. Ms komt daar mijn aversie voor sport vandaan?quote:
Wat is het probleem precies?quote:
Arm ding! Ik begrijp je nu ineens veel beterquote:Op woensdag 20 november 2013 12:43 schreef Seikcid het volgende:
Ik zat op zo'n middelbare school waarbij we tijdens de gym vaak gingen hockeyen en 75% van de meisjes ook buiten school op hockey zaten. Was soms best vreselijk.
De soa's na afloopquote:
Ik ook. Vond het altijd wel vermakelijk hoe verbouwereerd ze konden zijn als je gewoon je stick gebruikte om hun stick weg te trekken enzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:43 schreef Seikcid het volgende:
Ik zat op zo'n middelbare school waarbij we tijdens de gym vaak gingen hockeyen en 75% van de meisjes ook buiten school op hockey zaten. Was soms best vreselijk.
Condooms werken niet bij hoeren?quote:
Ik ben geboren in een dorp wat bestata uit hockeytutjesquote:Op woensdag 20 november 2013 12:43 schreef Seikcid het volgende:
Ik ga die discussie dat condooms niet beschermen tegen alle soa's niet nogmaals aanquote:Op woensdag 20 november 2013 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Condooms werken niet bij hoeren?.
Ook vertrokken vanwege het voetbal. Is/was admin op dat nieuwe dingquote:Op woensdag 20 november 2013 11:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Plaat, daar kon je tenminste nog eens een stukje voetbal mee ouwehoeren, al dan niet in R&P. En bier.
Ach ik kon het nog best goed. En we hadden verplichte gymkleding, voor de dames een veel te strak en kort broekje.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arm ding! Ik begrijp je nu ineens veel beter
Hence the homoquote:Op woensdag 20 november 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben geboren in een dorp wat bestata uit hockeytutjes
Ik hoorde vanochtend dat je tegenwoordig bitjes in moet doenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het altijd wel vermakelijk hoe verbouwereerd ze konden zijn als je gewoon je stick gebruikte om hun stick weg te trekken enzo.
Kinkyquote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend dat je tegenwoordig bitjes in moet doen
Nee ok, maar live a littlequote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga die discussie dat condooms niet beschermen tegen alle soa's niet nogmaals aan
Ja. Ik kende geen echte leuke vrouwen in mijn kindertijd. Dat zal t geweest zijn. Ik ben opgegroeid met hockeytutjes, barbie en skipper!quote:
Ik begrijp het nu geheel schatquote:Op woensdag 20 november 2013 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik kende geen echte leuke vrouwen in mijn kindertijd. Dat zal t geweest zijn. Ik ben opgegroeid met hockeytutjes, barbie en skipper!En Dufties! En My little Pony! En GI Joe en He-Man!
Over welke sticks hebben we het hier?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het altijd wel vermakelijk hoe verbouwereerd ze konden zijn als je gewoon je stick gebruikte om hun stick weg te trekken enzo.
Heerlijke baquette met serrano ham laten bezorgen, en beef chili soepquote:Op woensdag 20 november 2013 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel met vleesch mag ik hopen? Anders geef ik je op hoor
Wil wel zeggen dat de hockeytutjes tegenwoordig weer tanden hebben bij t pijpenquote:
That's my boyquote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijke baquette met serrano ham laten bezorgen, en beef chili soep
Och, ik word nooit gepijpt door hockeytutjesquote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil wel zeggen dat de hockeytutjes tegenwoordig weer tanden hebben bij t pijpen
Ik ben vandaag vegetarisch.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijke baquette met serrano ham laten bezorgen, en beef chili soep
http://duft.nlquote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef missbehavin het volgende:
Wtf zijn Dufties? Stel me nu een soort van stinkende action figures voor..
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vegetarisch.
Boterhammen met humus en sambal. Vanavond pizza met pompen, geitenkaas, ruccola en gekarameliseerde uit.
Dat is niet veel beter voor mijn beeldvorming he?quote:
Je hebt maar een zwaar levenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben vega-quiche geloof ik, woensdag is vleesarme dag.
Noem dat maar een leven!quote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt maar een zwaar leven
woensdag is hier juist vleesdag omdat ik dan vaak niet thuis wasquote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben vega-quiche geloof ik, woensdag is vleesarme dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |