Zo labiel ben ik niet. Godje denk ik ook niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar je kan iemand natuurlijk wel tot op het bot krenken.

Mwah, het is een leuk plaatje, maar een beetje achterhaald natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's het mooie van het internet.
[ afbeelding ]

Wou je zeggen dat er iets mis is met de special olympics dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is een leuk plaatje, maar een beetje achterhaald natuurlijk.
Niets mis met een online discussie natuurlijk.

Nee hoor, en vrouwenvoetbal is ook heel leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat er iets mis is met de special olympics dan? [ afbeelding ]
 .
.

Ze dragen geen rokjes!quote:Op woensdag 20 november 2013 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, en vrouwenvoetbal is ook heel leuk om naar te kijken.

En ik mocht niet mee douchenquote:
 .
.

Er zijn meer manieren om ze nat te maken hoor.quote:

Geen idee waar je het over hebt, maar voor mij natuurlijk! Shake them pompoms babequote:Op woensdag 20 november 2013 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik trek m'n cheerleaderpakje al aan. Voor wie zal ik eens zijn?

Dat waren ze al, drijf- en drijfnatquote:Op woensdag 20 november 2013 12:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Er zijn meer manieren om ze nat te maken hoor.
 .
. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!

Sommigen wel tegenwoordig hoor!quote:

Maar dat zijn weer van die tutten..quote:Op woensdag 20 november 2013 12:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sommigen wel tegenwoordig hoor!
Maar dameshockey blijft leuker, die staan ook nog eens de helft van de tijd gebukt

Wat een smeerlappen zijn we eigenlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sommigen wel tegenwoordig hoor!
Maar dameshockey blijft leuker, die staan ook nog eens de helft van de tijd gebukt

Beter om naar te kijken dan die voetbalkoeien.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat zijn weer van die tutten..

Zo. dat is me een kutquiz zeg, wat een 'ik hou van holland" niveauquote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wat een smeerlappen zijn we eigenlijk.
Bij die nieuwe voetbalquiz op rtl lopen ze ook in rokjes.
 .
.

Paardenmeisjes en hockeymeisjes, ik trek ze beide niet..quote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter om naar te kijken dan die voetbalkoeien.

Ze moeten mij trekken. Niet andersom.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Paardenmeisjes en hockeymeisjes, ik trek ze beide niet..

Dat vooroordeel had ik ook, en een deel was idd vrij lomp, maar er liep ook best heel mooi spul tussen hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter om naar te kijken dan die voetbalkoeien.

Er valt bij mij weinig te trekken...quote:Op woensdag 20 november 2013 12:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze moeten mij trekken. Niet andersom.

Ik hoor het al, ik mis er weer helemaal niets aan dat ik geen TV hebquote:Op woensdag 20 november 2013 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo. dat is me een kutquiz zeg, wat een 'ik hou van holland" niveau.

Misschien moet je de hockey/paarden jongens proberen.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er valt bij mij weinig te trekken...

Ben je besodemieterd!quote:Op woensdag 20 november 2013 12:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien moet je de hockey/paarden jongens proberen.

Mwah, valt wel mee hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij wilt graag iets te trekken hebben

Jij doet toch aan Polo?quote:

Ik was laatst met een kampeerweekend op een manege. Maar idd wat een volkquote:Op woensdag 20 november 2013 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Paardenmeisjes zijn echt erger, die zijn echt obsessief met hun beest bezig. Hockeymeisjes zijn vaak wat kakkig oid, maar je kan er nog best over iets anders met ze praten..

quote:
 Dat is sport. Denk nu even goed na..
 Dat is sport. Denk nu even goed na..

Ik kijk dan ook echt alleen nog maar voetbal en VI "live" op TV. Maar dit kwam meteen na VI en ik wou het een kans geven.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik mis er weer helemaal niets aan dat ik geen TV heb

Sinds wanneer is er damesvoetbal op TV dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook echt alleen nog maar voetbal

Daar heb ik hier toch heul geen tijd voor johquote:Op woensdag 20 november 2013 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat is sport. Denk nu even goed na..

Niet tot nauwelijks, maar ik was zaterdag live bij vrouwenvoetbalquote:Op woensdag 20 november 2013 12:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er damesvoetbal op TV dan?
 .
.

Dit zou je moeten weten, zonder nadenkenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik hier toch heul geen tijd voor joh

Meuj, heb ik daar ook geen TV voor nodigquote:Op woensdag 20 november 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet tot nauwelijks, maar ik was zaterdag live bij vrouwenvoetbal.

Ja, ik ga lunchen.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit zou je moeten weten, zonder nadenken

En de upskirts werden gecensureerd.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook echt alleen nog maar voetbal en VI "live" op TV. Maar dit kwam meteen na VI en ik wou het een kans geven.
Tenenkrommend slecht.

Wel met vleesch mag ik hopen? Anders geef ik je op hoorquote:

Ach, het niveau vrouwen eredivisie is al niet om aan te gluren. Echt niet dat ik beter kan voetballen hoor, maar het is natuurlijk wel gewoon als entertainment bedoeld, en ik vind het echt dramatisch om naar te kijken.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meuj, heb ik daar ook geen TV voor nodig
 .
.

Ze zijn bang dat de magie eraf gaat als je ziet dat ze er gewoon zo'n hockeybroekje onder aan hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:28 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En de upskirts werden gecensureerd.

Of nog erger, zo'n grote hema onderbroekquote:Op woensdag 20 november 2013 12:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat de magie eraf gaat als je ziet dat ze er gewoon zo'n hockeybroekje onder aan hebben.

Ja over die "lunch meeting" gisteren he.quote:

quote:Op woensdag 20 november 2013 12:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja over die "lunch meeting" gisteren he.
De organisator was vergeten de lunch te regelen. Dus we gingen eerst maar even langs hun bedrijfskantine waar ik zelf een broodje mocht kopen.
Niet dat ik nou te beroerd ben om mijn eigen eten te betalen, maar tering wat een droevige vertoning als je mensen uitnodigt om te komen lunchen en ze dan zelf laat betalen
 Klinkt als een slechte date
 Klinkt als een slechte date

This one time, at band camp...quote:Op woensdag 20 november 2013 12:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik was laatst met een kampeerweekend op een manege. Maar idd wat een volk
Hoewel er ook wel een aantal tussen liepen die het volgens mij echt leuk vonden en ook begaan waren met die club daar enzo, kwam het gros volgens mij vooral om de nieuwe auto te laten zien aan de medekakkers

quote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
This one time, at band camp...

Bij dates trakteren de kerels inderdaad altijdquote:Op woensdag 20 november 2013 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]Klinkt als een slechte date

Ik wacht nog op de mijne...quote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij dates trakteren de kerels inderdaad altijd
Tenzij ze een mooie klok maken.

Ik heb zelfs nog aan turnen gedaan, dus dat zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:37 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb vroeger nog wel op een redelijk niveau gevoetbald. Totdat ik het na m'n 4e liesbreuk wel genoeg vond.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |