Zo labiel ben ik niet. Godje denk ik ook niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar je kan iemand natuurlijk wel tot op het bot krenken.
Mwah, het is een leuk plaatje, maar een beetje achterhaald natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's het mooie van het internet.
[ afbeelding ]
Wou je zeggen dat er iets mis is met de special olympics dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is een leuk plaatje, maar een beetje achterhaald natuurlijk.
Niets mis met een online discussie natuurlijk.
Nee hoor, en vrouwenvoetbal is ook heel leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat er iets mis is met de special olympics dan? [ afbeelding ]
Ze dragen geen rokjes!quote:Op woensdag 20 november 2013 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, en vrouwenvoetbal is ook heel leuk om naar te kijken.
En ik mocht niet mee douchenquote:
Er zijn meer manieren om ze nat te maken hoor.quote:
Geen idee waar je het over hebt, maar voor mij natuurlijk! Shake them pompoms babequote:Op woensdag 20 november 2013 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik trek m'n cheerleaderpakje al aan. Voor wie zal ik eens zijn?
Dat waren ze al, drijf- en drijfnatquote:Op woensdag 20 november 2013 12:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Er zijn meer manieren om ze nat te maken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Sommigen wel tegenwoordig hoor!quote:
Maar dat zijn weer van die tutten..quote:Op woensdag 20 november 2013 12:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sommigen wel tegenwoordig hoor!
Maar dameshockey blijft leuker, die staan ook nog eens de helft van de tijd gebukt
Wat een smeerlappen zijn we eigenlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sommigen wel tegenwoordig hoor!
Maar dameshockey blijft leuker, die staan ook nog eens de helft van de tijd gebukt
Beter om naar te kijken dan die voetbalkoeien.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat zijn weer van die tutten..
Zo. dat is me een kutquiz zeg, wat een 'ik hou van holland" niveauquote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wat een smeerlappen zijn we eigenlijk.
Bij die nieuwe voetbalquiz op rtl lopen ze ook in rokjes.
Paardenmeisjes en hockeymeisjes, ik trek ze beide niet..quote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter om naar te kijken dan die voetbalkoeien.
Ze moeten mij trekken. Niet andersom.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Paardenmeisjes en hockeymeisjes, ik trek ze beide niet..
Dat vooroordeel had ik ook, en een deel was idd vrij lomp, maar er liep ook best heel mooi spul tussen hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter om naar te kijken dan die voetbalkoeien.
Er valt bij mij weinig te trekken...quote:Op woensdag 20 november 2013 12:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze moeten mij trekken. Niet andersom.
Ik hoor het al, ik mis er weer helemaal niets aan dat ik geen TV hebquote:Op woensdag 20 november 2013 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo. dat is me een kutquiz zeg, wat een 'ik hou van holland" niveau.
Misschien moet je de hockey/paarden jongens proberen.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er valt bij mij weinig te trekken...
Ben je besodemieterd!quote:Op woensdag 20 november 2013 12:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien moet je de hockey/paarden jongens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |