Er was een wildgroei aan SC topics, die zijn samengevoegd in 2 (en nog een aantal die toch echt niet, heus niet, SC's waren, maar eigenlijk wel). Dit is er één en er is ook nog een andere voor desperate daters volgens mij.quote:
Waren ze daarna niet ook weer gesplitst?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Nee, nu je het zegt...
O nee, die was samengevoegd met deze, geloof ik.
De meeste mensen hier ken ik uit Singles...quote:Op woensdag 20 november 2013 10:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waren ze daarna niet ook weer gesplitst?
Of zijn de singles gewoon afgetaaid en hebben wij het gewonnen?
Ik ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meeste mensen hier ken ik uit Singles...
De meeste ervan postte ook in R&P SC, maar daar ken ik ze niet vanquote:Op woensdag 20 november 2013 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Op zich zijn er ook wel enkele R&P SC'ers verdwenen.
Ik kwam alleen maar in singles als er een rel was. Later bleek het toch best leuk te zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meeste mensen hier ken ik uit Singles...
Rellen in Singles? Dat gebeurde toch haast nooit?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar in singles als er een rel was. Later bleek het toch best leuk te zijn.
Rellen, das lang geleden....quote:Op woensdag 20 november 2013 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rellen in Singles? Dat gebeurde toch haast nooit?
Waar is Ripley?
Er werd wel veel gekijfd daar.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rellen in Singles? Dat gebeurde toch haast nooit?
Waar is Ripley?
We leven dan ook in een tijd dat een geschminkte figurant op een kinderfeestje al aanstootgevend is.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
We leven dan ook in een tijd dat een geschminkte figurant op een kinderfeestje al aanstootgevend is.
Sinterklaas bestaat nietquote:Op woensdag 20 november 2013 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]Oh ja, RASISMUSCH!!! ENNE, ENNE, DENK AAN DE KINDEREN1!EINZ!!11
![]()
Kutwereld
Lquote:Op woensdag 20 november 2013 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Op zich zijn er ook wel enkele R&P SC'ers verdwenen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 09:48 schreef JoeyT234 het volgende:
[..]
Je kent het gevoel he... Ik zoek trws ook 'SINGLES', bestaat dat nog?
nee, die fossielen die jij opnoemtquote:Op woensdag 20 november 2013 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Allemaal nieuwerwetse mensen. Heb je niks aan.
Ze waren er allemaal al lang voordat ik hier kwam.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Allemaal nieuwerwetse mensen. Heb je niks aan.
Die zijn inderdaad volgens mij al onder de grond gestopt.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, die fossielen die jij opnoemt
Waardevolle users bedoel je? Mensen met enige inhoud en intellect? Diequote:Op woensdag 20 november 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, die fossielen die jij opnoemt
Ach man, lazer toch op, overslaande platen. Konden echt maar over een aantal dingen praten.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waardevolle users bedoel je? Mensen met enige inhoud en intellect? Die
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach man, lazer toch op, overslaande platen. Konden echt maar over een aantal dingen praten.
Jij wilde over niks anders praten zal je eerder bedoelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach man, lazer toch op, overslaande platen. Konden echt maar over een aantal dingen praten.
Jij bent zelf net zo'n ouwe zure kut, dus jij zult dat niet gauw toegeven nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij wilde over niks anders praten zal je eerder bedoelen.
Dat zal het zijn ja! Vooralsnog hebben we jou nog nooit op een inhoudelijke bijdrage kunnen betrappen. Alleen dezelfde kras in de plaat dat alles wat jij doet geweldig is en de rest gek is.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent zelf net zo'n ouwe zure kut, dus jij zult dat niet gauw toegeven nee.
Je hebt het over jezelf maatquote:Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja! Vooralsnog hebben we jou nog nooit op een inhoudelijke bijdrage kunnen betrappen. Alleen dezelfde kras in de plaat dat alles wat jij doet geweldig is en de rest gek is.
Plaatquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent zelf net zo'n ouwe zure kut, dus jij zult dat niet gauw toegeven nee.
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja! Vooralsnog hebben we jou nog nooit op een inhoudelijke bijdrage kunnen betrappen. Alleen dezelfde kras in de plaat dat alles wat jij doet geweldig is en de rest gek is.
quote:
Verzonnen posts.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik trek m'n cheerleaderpakje al aan. Voor wie zal ik eens zijn?
He hallo, jij hier. Je oude account kwijt?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:41 schreef JoeyT234 het volgende:
Toch opvallend... Ik verveel me. Ik denk "Is er nog een site waar k niet geweest ben" en kom dan toch altijd weer terug op FOK!.
Nee, maar je kan iemand natuurlijk wel tot op het bot krenkenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een website, klappen uitdelen kan niet.
/slap stbabylonquote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een website, klappen uitdelen kan niet.
Daarvoor zit ik op Fokquote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar je kan iemand natuurlijk wel tot op het bot krenken.
Da's het mooie van het internet.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat maakt de hele discussie alleen nog maar zinlozer vind ikquote:Op woensdag 20 november 2013 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet
Sinterklaas bestaat niet
Sinterklaas bestaat niet
Zo
Oehquote:Op woensdag 20 november 2013 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik trek m'n cheerleaderpakje al aan. Voor wie zal ik eens zijn?
Zo labiel ben ik niet. Godje denk ik ook niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is een leuk plaatje, maar een beetje achterhaald natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's het mooie van het internet.
[ afbeelding ]
Wou je zeggen dat er iets mis is met de special olympics dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is een leuk plaatje, maar een beetje achterhaald natuurlijk.
Niets mis met een online discussie natuurlijk.
Nee hoor, en vrouwenvoetbal is ook heel leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat er iets mis is met de special olympics dan? [ afbeelding ]
Ze dragen geen rokjes!quote:Op woensdag 20 november 2013 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, en vrouwenvoetbal is ook heel leuk om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |