Die zijn inderdaad volgens mij al onder de grond gestopt.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, die fossielen die jij opnoemt
Waardevolle users bedoel je? Mensen met enige inhoud en intellect? Diequote:Op woensdag 20 november 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, die fossielen die jij opnoemt
Ach man, lazer toch op, overslaande platen. Konden echt maar over een aantal dingen praten.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waardevolle users bedoel je? Mensen met enige inhoud en intellect? Die
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach man, lazer toch op, overslaande platen. Konden echt maar over een aantal dingen praten.
Jij wilde over niks anders praten zal je eerder bedoelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach man, lazer toch op, overslaande platen. Konden echt maar over een aantal dingen praten.
Jij bent zelf net zo'n ouwe zure kut, dus jij zult dat niet gauw toegeven nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij wilde over niks anders praten zal je eerder bedoelen.
Dat zal het zijn ja! Vooralsnog hebben we jou nog nooit op een inhoudelijke bijdrage kunnen betrappen. Alleen dezelfde kras in de plaat dat alles wat jij doet geweldig is en de rest gek is.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent zelf net zo'n ouwe zure kut, dus jij zult dat niet gauw toegeven nee.
Je hebt het over jezelf maatquote:Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja! Vooralsnog hebben we jou nog nooit op een inhoudelijke bijdrage kunnen betrappen. Alleen dezelfde kras in de plaat dat alles wat jij doet geweldig is en de rest gek is.
Plaatquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent zelf net zo'n ouwe zure kut, dus jij zult dat niet gauw toegeven nee.
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja! Vooralsnog hebben we jou nog nooit op een inhoudelijke bijdrage kunnen betrappen. Alleen dezelfde kras in de plaat dat alles wat jij doet geweldig is en de rest gek is.
quote:
Verzonnen posts.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik trek m'n cheerleaderpakje al aan. Voor wie zal ik eens zijn?
He hallo, jij hier. Je oude account kwijt?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:41 schreef JoeyT234 het volgende:
Toch opvallend... Ik verveel me. Ik denk "Is er nog een site waar k niet geweest ben" en kom dan toch altijd weer terug op FOK!.
Nee, maar je kan iemand natuurlijk wel tot op het bot krenkenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een website, klappen uitdelen kan niet.
/slap stbabylonquote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een website, klappen uitdelen kan niet.
Daarvoor zit ik op Fokquote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar je kan iemand natuurlijk wel tot op het bot krenken.
Da's het mooie van het internet.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar je kan iemand natuurlijk wel tot op het bot krenken.
Nou ja, dat maakt de hele discussie alleen nog maar zinlozer vind ikquote:Op woensdag 20 november 2013 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet
Sinterklaas bestaat niet
Sinterklaas bestaat niet
Zo
Oehquote:Op woensdag 20 november 2013 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik trek m'n cheerleaderpakje al aan. Voor wie zal ik eens zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |