Je kent het gevoel he... Ik zoek trws ook 'SINGLES', bestaat dat nog?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:44 schreef KomtTijd... het volgende:
En hoe erg is het gesteld als je van al die duizenden topics alleen de R&P SC de moeite waard is om in te posten
Nee. Er zijn geen singles meer. You're the last of the mohicans.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:48 schreef JoeyT234 het volgende:
[..]
Je kent het gevoel he... Ik zoek trws ook 'SINGLES', bestaat dat nog?
Er was een wildgroei aan SC topics, die zijn samengevoegd in 2 (en nog een aantal die toch echt niet, heus niet, SC's waren, maar eigenlijk wel). Dit is er één en er is ook nog een andere voor desperate daters volgens mij.quote:
Waren ze daarna niet ook weer gesplitst?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Nee, nu je het zegt...
O nee, die was samengevoegd met deze, geloof ik.
De meeste mensen hier ken ik uit Singles...quote:Op woensdag 20 november 2013 10:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waren ze daarna niet ook weer gesplitst?
Of zijn de singles gewoon afgetaaid en hebben wij het gewonnen?
Ik ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meeste mensen hier ken ik uit Singles...
De meeste ervan postte ook in R&P SC, maar daar ken ik ze niet vanquote:Op woensdag 20 november 2013 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Op zich zijn er ook wel enkele R&P SC'ers verdwenen.
Ik kwam alleen maar in singles als er een rel was. Later bleek het toch best leuk te zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meeste mensen hier ken ik uit Singles...
Rellen in Singles? Dat gebeurde toch haast nooit?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar in singles als er een rel was. Later bleek het toch best leuk te zijn.
Rellen, das lang geleden....quote:Op woensdag 20 november 2013 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rellen in Singles? Dat gebeurde toch haast nooit?
Waar is Ripley?
Er werd wel veel gekijfd daar.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rellen in Singles? Dat gebeurde toch haast nooit?
Waar is Ripley?
We leven dan ook in een tijd dat een geschminkte figurant op een kinderfeestje al aanstootgevend is.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
We leven dan ook in een tijd dat een geschminkte figurant op een kinderfeestje al aanstootgevend is.
Sinterklaas bestaat nietquote:Op woensdag 20 november 2013 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]Oh ja, RASISMUSCH!!! ENNE, ENNE, DENK AAN DE KINDEREN1!EINZ!!11
![]()
Kutwereld
Lquote:Op woensdag 20 november 2013 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Op zich zijn er ook wel enkele R&P SC'ers verdwenen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 09:48 schreef JoeyT234 het volgende:
[..]
Je kent het gevoel he... Ik zoek trws ook 'SINGLES', bestaat dat nog?
nee, die fossielen die jij opnoemtquote:Op woensdag 20 november 2013 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Allemaal nieuwerwetse mensen. Heb je niks aan.
Ze waren er allemaal al lang voordat ik hier kwam.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Allemaal nieuwerwetse mensen. Heb je niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |