Echt, voorwaarde 1 voor mijn man is carnivoor zijn hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
woensdag is hier juist vleesdag omdat ik dan vaak niet thuis was

Uiteraard, dat is zoals het universum werktquote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach vroeger was het beter he

in mijn stelletjes-vriendengroep zeg maar (als je snapt wat ik bedoel) is het meisje altijd vegetariërquote:Op woensdag 20 november 2013 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, voorwaarde 1 voor mijn man is carnivoor zijn hoor

Ik kan niet zo goed tegen niet-vlees etersquote:Op woensdag 20 november 2013 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn stelletjes-vriendengroep zeg maar (als je snapt wat ik bedoel) is het meisje altijd vegetariër
dus ik ben eigenlijk heel typisch en zo

Het is meer chili als saus dan beef en soep tot nu toequote:

Voor mijn potentiële vriendin ook hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, voorwaarde 1 voor mijn man is carnivoor zijn hoor

Aah, het is jammer dat ik al vergeven ben, ik zou je verdrinken in het vlees. En de wodkaquote:Op woensdag 20 november 2013 12:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor mijn potentiële vriendin ook hoor.

Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef missbehavin het volgende:
Wtf zijn Dufties? Stel me nu een soort van stinkende action figures voor..

Rampzaligquote:Op woensdag 20 november 2013 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn stelletjes-vriendengroep zeg maar (als je snapt wat ik bedoel) is het meisje altijd vegetariër
dus ik ben eigenlijk heel typisch en zo

quote:Op woensdag 20 november 2013 12:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik had eens een felle discussie met iemand uit lief's vriendegroep over veganisme, die vertikte het zelfs bij mij te eten omdat in mijn pannen vlees wordt gebakken

Woensdag hoort toch ook gehaktdag te zijn?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
woensdag is hier juist vleesdag omdat ik dan vaak niet thuis was

Nu ben ik wel dol op chemische aarbei enzo. Zoals mijn Hello Kitty zakdoekjes hebbenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Blijkbaar heten ze in t engels Charmkins.
Ze stonkeen idd naar aardbei en vanille en bosbes en zo.

Ik vind die gozer aardig hoor, maar pffff kon 'm wel wurgen. En in de stoof gooienquote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Datsoort mensen verdienen echt een High-Five. In the face. With a chair.

Zit waarschijnlijk nog niet genoeg smaak aan voor een groentesausje vrees ik, dus bespaar je de moeitequote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind die gozer aardig hoor, maar pffff kon 'm wel wurgen. En in de stoof gooien

Meat is murder. Tasty, tasty murderquote:

Lief heeft nogal een alternatieve vriendenkringquote:Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar dat soort mensen zijn altijd irritant, wat hun opvatting ook is
Het zou ook zomaar iemand kunnen zijn die aura's leest of zo en dat dan enorm opdringt, dat is net zo irritant

Multiple ones.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Datsoort mensen verdienen echt een High-Five. In the face. With a chair.

En voor al die kutgroenevegalinkseboomknuffelendekuthippies:quote:Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meat is murder. Tasty, tasty murder

Inderdaad. Dat je koetjes zielig vind ofzo dat kan ik nog best respecteren. Maar wtf heeft een koe eraan als je weigert te eten uit een pan waar ooit vlees in gezeten heeft? Dat heeft maar met één ding te maken en dat is het zo irritant mogelijk willen opdringen van je eigen mening aan anderen.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar dat soort mensen zijn altijd irritant, wat hun opvatting ook is
Het zou ook zomaar iemand kunnen zijn die aura's leest of zo en dat dan enorm opdringt, dat is net zo irritant

quote:

Veganisten zijn echt hellquote:Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat je koetjes zielig vind ofzo dat kan ik nog best respecteren. Maar wtf heeft een koe eraan als je weigert te eten uit een pan waar ooit vlees in gezeten heeft? Dat heeft maar met één ding te maken en dat is het zo irritant mogelijk willen opdringen van je eigen mening aan anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |