Echt, voorwaarde 1 voor mijn man is carnivoor zijn hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
woensdag is hier juist vleesdag omdat ik dan vaak niet thuis was
Uiteraard, dat is zoals het universum werktquote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach vroeger was het beter he
in mijn stelletjes-vriendengroep zeg maar (als je snapt wat ik bedoel) is het meisje altijd vegetariërquote:Op woensdag 20 november 2013 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, voorwaarde 1 voor mijn man is carnivoor zijn hoor
Ik kan niet zo goed tegen niet-vlees etersquote:Op woensdag 20 november 2013 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn stelletjes-vriendengroep zeg maar (als je snapt wat ik bedoel) is het meisje altijd vegetariër
dus ik ben eigenlijk heel typisch en zo
Het is meer chili als saus dan beef en soep tot nu toequote:
Voor mijn potentiële vriendin ook hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, voorwaarde 1 voor mijn man is carnivoor zijn hoor
Aah, het is jammer dat ik al vergeven ben, ik zou je verdrinken in het vlees. En de wodkaquote:Op woensdag 20 november 2013 12:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor mijn potentiële vriendin ook hoor.
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef missbehavin het volgende:
Wtf zijn Dufties? Stel me nu een soort van stinkende action figures voor..
Rampzaligquote:Op woensdag 20 november 2013 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn stelletjes-vriendengroep zeg maar (als je snapt wat ik bedoel) is het meisje altijd vegetariër
dus ik ben eigenlijk heel typisch en zo
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik had eens een felle discussie met iemand uit lief's vriendegroep over veganisme, die vertikte het zelfs bij mij te eten omdat in mijn pannen vlees wordt gebakken
Woensdag hoort toch ook gehaktdag te zijn?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
woensdag is hier juist vleesdag omdat ik dan vaak niet thuis was
Nu ben ik wel dol op chemische aarbei enzo. Zoals mijn Hello Kitty zakdoekjes hebbenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Blijkbaar heten ze in t engels Charmkins.
Ze stonkeen idd naar aardbei en vanille en bosbes en zo.
Ik vind die gozer aardig hoor, maar pffff kon 'm wel wurgen. En in de stoof gooienquote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Datsoort mensen verdienen echt een High-Five. In the face. With a chair.
Zit waarschijnlijk nog niet genoeg smaak aan voor een groentesausje vrees ik, dus bespaar je de moeitequote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind die gozer aardig hoor, maar pffff kon 'm wel wurgen. En in de stoof gooien
Meat is murder. Tasty, tasty murderquote:
Lief heeft nogal een alternatieve vriendenkringquote:Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar dat soort mensen zijn altijd irritant, wat hun opvatting ook is
Het zou ook zomaar iemand kunnen zijn die aura's leest of zo en dat dan enorm opdringt, dat is net zo irritant
Multiple ones.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Datsoort mensen verdienen echt een High-Five. In the face. With a chair.
En voor al die kutgroenevegalinkseboomknuffelendekuthippies:quote:Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meat is murder. Tasty, tasty murder
Inderdaad. Dat je koetjes zielig vind ofzo dat kan ik nog best respecteren. Maar wtf heeft een koe eraan als je weigert te eten uit een pan waar ooit vlees in gezeten heeft? Dat heeft maar met één ding te maken en dat is het zo irritant mogelijk willen opdringen van je eigen mening aan anderen.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Het zou ook zomaar iemand kunnen zijn die aura's leest of zo en dat dan enorm opdringt, dat is net zo irritant
quote:
Veganisten zijn echt hellquote:Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat je koetjes zielig vind ofzo dat kan ik nog best respecteren. Maar wtf heeft een koe eraan als je weigert te eten uit een pan waar ooit vlees in gezeten heeft? Dat heeft maar met één ding te maken en dat is het zo irritant mogelijk willen opdringen van je eigen mening aan anderen.
Ligt er aan of ze moeilijk doen of niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen niet-vlees eters
Nee dit zijn echt van die hardcore types... Soort van straight edges, maar dan wel zuipen en snuivenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze moeilijk doen of niet.
Ik heb er eentje in de groep die t niet zo lekker vindt en het daarom niet (vaak) eet, Maar die zeikt verder niet. Die andere echter..........die is principieel vegetarier...... maar haar groenten mogen dan niet gegrild worden op de BBQ waar ook de worstjes en zo lagen (alsof er een dier extra sterft dan?). En het si een HEL om met haar uit eten te gaan in t buitenland, want "Salade is geen vegetarisch voedsel, da's voor een konijn".
En wat zeg je dan? "Het enige verschil tussen jou en een konijn is dat een konijn wél een seksleven heeft"?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze moeilijk doen of niet.
Ik heb er eentje in de groep die t niet zo lekker vindt en het daarom niet (vaak) eet, Maar die zeikt verder niet. Die andere echter..........die is principieel vegetarier...... maar haar groenten mogen dan niet gegrild worden op de BBQ waar ook de worstjes en zo lagen (alsof er een dier extra sterft dan?). En het si een HEL om met haar uit eten te gaan in t buitenland, want "Salade is geen vegetarisch voedsel, da's voor een konijn".
Het is ook absolute bullshit natuurlijk. Want dat hij geen vlees eet is dan omdat er een dier voor gestorven is, maar dat ie een paprika uit jouw pan zou eten betekent niet dat er dan weer een lammetje sterft.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind die gozer aardig hoor, maar pffff kon 'm wel wurgen. En in de stoof gooien
Argh, ik had eens een date met een meid die dat bij mij wou doen, want "het lijkt alsof je een aura hebt vol met doorzettingsvermogen" Whateverthefuckthatmeans. Dus, "dat klopt, maar nu even niet".quote:Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Elke maaltijd die ik maak, is een offer van een onschuldig beestje blijkbaar, barbaar die ik benquote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook absolute bullshit natuurlijk. Want dat hij geen vlees eet is dan omdat er een dier voor gestorven is, maar dat ie een paprika uit jouw pan zou eten betekent niet dat er dan weer een lammetje sterft.
O, van die pseudo-principesquote:Op woensdag 20 november 2013 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dit zijn echt van die hardcore types... Soort van straight edges, maar dan wel zuipen en snuiven
Ms als je je eigen pan meeneemt?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef stbabylon het volgende:
Ook leuk, als je daar gaat eten, kun je een stuk vlees vergeten. Andersom verwachten ze wel een maaltijd zonder vlees. Aanpassen, ho maar.
Het is dat ik vroeger een boos grunge meisje was, anders zou ik ze niet trekken...quote:
Dan zeg ik "Ik ga nog 1 extra restaurant met je bekijken, maar als ze daar dan ook alleen maar salade als vegetarisch hebben dan vreet je dat maar, want ik heb zo onderhand honger! Maak van jouw probleem NIET mijn probleem!!!!"quote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En wat zeg je dan? "Het enige verschil tussen jou en een konijn is dat een konijn wél een seksleven heeft"?
Gewoon blijven offeren jijquote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Elke maaltijd die ik maak, is een offer van een onschuldig beestje blijkbaar, barbaar die ik ben
Uhuh, doorzettingsvermogen om deze maaltijd uit te zitten om je daarna door het matras te trekken..quote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Argh, ik had eens een date met een meid die dat bij mij wou doen, want "het lijkt alsof je een aura hebt vol met doorzettingsvermogen" Whateverthefuckthatmeans. Dus, "dat klopt, maar nu even niet".
Daarentegen kan ik dus absoluut niet tegen die reclames voor die zielige ezeltjes die elke 15 minuten voorbij komenquote:
Geen TV hebbenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarentegen kan ik dus absoluut niet tegen die reclames voor die zielige ezeltjes die elke 15 minuten voorbij komen
Ik hou van zinloos zappenquote:
ik ook, maar het is zo zinloos, daarom gaat de tv er uitquote:
Volgende keer je eigen stuk vlees meenemen en op je bord gooien daarquote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef stbabylon het volgende:
Ook leuk, als je daar gaat eten, kun je een stuk vlees vergeten. Andersom verwachten ze wel een maaltijd zonder vlees. Aanpassen, ho maar.
Dan heb ik oorlog met puberquote:Op woensdag 20 november 2013 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook, maar het is zo zinloos, daarom gaat de tv er uit
als mijn lief dat eindelijk eens regelt
Ook dat niet. Dan vind ik wel iemand andersquote:Op woensdag 20 november 2013 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, doorzettingsvermogen om deze maaltijd uit te zitten om je daarna door het matras te trekken..
Je bent zelf suddervleesquote:Op woensdag 20 november 2013 13:08 schreef missbehavin het volgende:
En nu heb ik dus zin om suddervlees te maken vanavond
Ach, als ze kreunt, kreunt ze vast niet 'vlees is moord!'quote:Op woensdag 20 november 2013 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook dat niet. Dan vind ik wel iemand anders
But I'm not sorryquote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Elke maaltijd die ik maak, is een offer van een onschuldig beestje blijkbaar, barbaar die ik ben
Als je nou een keer suddervleesch maakt in ruil voor die klok!quote:Op woensdag 20 november 2013 13:08 schreef missbehavin het volgende:
En nu heb ik dus zin om suddervlees te maken vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |