Het is altijd not done, maar daarom kunnen situaties nog wel verschillen.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, want nu is het feit of vreemdgaan binnen een relatie not done is situatie-afhankelijk?
Lees je OP eens waarin je totaal niet rept over je eigen fouten maar alles bij je vriendin neerlegt.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:06 schreef Mjp88 het volgende:
Wat schuif ik precies op een ander af?
Nee, nee, nee.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:15 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Het is altijd not done, maar daarom kunnen situaties nog wel verschillen.
Ik draai de rollen simpelweg niet om.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Maar wat doet ts?
De rollen omdraaien want hij is zelf nergens verantwoordelijk voor natuurlijk, altijd "ja maar"![]()
Ben benieuwd hoe ts zal reageren als zijn vriendin vreemd zou gaan als hij nu al loopt te janken voor een beetje meer aandacht..
Jij niet, maar de vriendin van jou wel en daar kan meneer niet tegenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:16 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik draai de rollen simpelweg niet om.
Ok.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees je OP eens waarin je totaal niet rept over je eigen fouten maar alles bij je vriendin neerlegt.
En slotjes op verzoek, daar doen we op FOK! niet aan.
Dat blijkt niet uit je daden.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:32 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ok.
Ze betekent wel alles voor me.
Blijkbaar begrijp jij de rollen niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:16 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik draai de rollen simpelweg niet om.
Klopt.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit je daden.
Vraag eens aan haar waarom ze nog bij je is en zoveel bullshit van je accepteert.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:36 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ga haar het topic laten lezen, kijken wat zij vindt. Misschien hetzelfde als de meeste users hier maar misschien ook niet
Mijn vriendin is echt sexy zelfverzekerd. De waarheid.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vraag eens aan haar waarom ze nog bij je is en zoveel bullshit van je accepteert.
Of nou ja, het antwoord weet ik al. Slecht zelfbeeld en lage eigenwaarde, mede dankzij jou.
En oh, aangezien ze meeleest: geef Mjp88 een petsch met de platte hand op z'n bolle wangen en loop weg uit z'n leven.
Je maakt haar kapot.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:44 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is echt sexy zelfverzekerd. De waarheid.
Behalve bij mij dus.
Joh, vind je het gek?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:44 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is echt sexy zelfverzekerd. De waarheid.
Behalve bij mij dus.
ofquote:Op donderdag 21 november 2013 10:40 schreef zarGon het volgende:
En oh, aangezien ze meeleest: geef Mjp88 een petsch met de platte hand op z'n bolle wangen en loop weg uit z'n leven.
Ik ga nog steeds uit.quote:Op maandag 18 november 2013 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dát precies.
Mijn ex ging vreemd, ik wilde bij hem blijven, maar voelde me gewoon verdrietig, hij besloot voor me te vechten: ging nauwelijks nog uit, kocht een nieuwe eettafel (want dat wilde ik graag), kwam zelfs een keer thuis met een bos bloemen, had ie nog nóóit gedaanenz.
Ik wilde gewoon een knuffel en horen dat hij van míj hield en bij míj wilde zijn.
Dat kon hij dan weer niet, hij vond dat ik me er gewoon overheen moest zetten, hij deed toch zn best?
Dat ik het leuk vond voor hem als hij uit ging en helemaal niet wilde dat hij daarmee stopte omdat ik hem dat gewoon gunde en dat het me niet ging om dat soort 'praktische' tekenen van liefde, maar om een gevoel dat ik wilde ervaren, snapte hij niet.
jawel, er zijn verschillende redenen om vreemd te gaan en (imo) kunnen er zelfs verzachtende omstandigheden zijn.quote:
dan komt ze er dus wél achter dat je vaker vreemdgegaan bent.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:36 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ga haar het topic laten lezen, kijken wat zij vindt. Misschien hetzelfde als de meeste users hier maar misschien ook niet
Je snapt dat ze er dan achterkomt dat je vaker buiten de pot hebt gepiest?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:36 schreef Mjp88 het volgende:
Klopt.
Waarom probeer je nou hem te helpen?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan komt ze er dus wél achter dat je vaker vreemdgegaan bent.
waarom niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom probeer je nou hem te helpen?
Iedereen valt hem af met een reden. Als die meid het topic zou lezen zou ze weten waar ze aan toe is.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom niet?
Iedereen valt m al af.
Bovendien was dat niet echt helpen hoor, die eerdere post was meer behulpzaam.
En wanneer ga je eens wat doen wat zij graag wil?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef Mjp88 het volgende:
(omdat ik de behoefte heb)
maar omdat ik het graag wil.
Wat doe je nu dan voor haar anders? De zaken die je daar eerder als voorbeeld van gaf deed je dus tijdens het vreemdgaan ook al. Waar moet zij ut opmaken dat jij je best doet en veranderd bent?quote:Maar dat deed ik eigenlijk ook al.
Ah, dus je doet vooral de dingen die je zelf graag wilt doen. Dat zal voor haar een grote verandering zijn..quote:Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds uit.Mijn vriendin is ook niet een type om dingen te verbieden.
Ik koop wel eens dingen voor mijn vriendin, dat kunnen kleine en grote dingen zijn. Dinsdag nog, een kleinigheidje, maar ik doe dat niet om mezelf te bewijzen.
Ik probeer zo eerlijk mogelijk te communiceren met haar, ik knuffel haar juist heel veel (omdat ik de behoefte heb) en laat best vaak weten dat ik echt graag bij haar wil zijn, zij echt de leukste is en ga zo maar door.
Ik benoem eigenlijk wat ik voel voor haar en het is niet omdat het nodig is, maar omdat ik het graag wil. Maar dat deed ik eigenlijk ook al.
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Iedereen valt hem af met een reden. Als die meid het topic zou lezen zou ze weten waar ze aan toe is.
ik snap gewoon niet waarom je op mij reageert. Wat maakt jou het nou uit wat ík doe/zeg, het gaat om TS en z'n vriendin.quote:
Je zou het eigenlijk inmiddels moeten weten maar ik zal je gedrag even vertalen voor je namens je vriendin:quote:
Weer dat ikke ikke ikke wat de rest ook al een paar keer heeft aangegeven. Als je echt je best wilt doen voor je vriendin moet je gaan denken aan waar je vriendin behoefte aan heeft, niet aan jouw behoefte. Jouw behoeftes zijn ondergeschikt aan die van haar, en daar heb je het zelf naar gemaakt.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik koop wel eens dingen voor mijn vriendin, dat kunnen kleine en grote dingen zijn. Dinsdag nog, een kleinigheidje, maar ik doe dat niet om mezelf te bewijzen.
Ik probeer zo eerlijk mogelijk te communiceren met haar, ik knuffel haar juist heel veel (omdat ik de behoefte heb) en laat best vaak weten dat ik echt graag bij haar wil zijn, zij echt de leukste is en ga zo maar door.
Ik benoem eigenlijk wat ik voel voor haar en het is niet omdat het nodig is, maar omdat ik het graag wil. Maar dat deed ik eigenlijk ook al.
Het gaat om hem en zijn vriendin. Als jij iets zegt wat negatief voor zijn vriendin kan zijn dan reageren mensen op jou.. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen hoop ik voor jequote:Op donderdag 21 november 2013 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet waarom je op mij reageert. Wat maakt jou het nou uit wat ík doe/zeg, het gaat om TS en z'n vriendin.
En er is nog iemand die die opmerking maakt he.
Ga nou TS maar weer op z'n vingers tikken.
De vriendin van TS is gewoon een mongool dat ze bij hem blijft. Net als dat jij bij je vriend bleef. Seks met een ander? Ik trap je letterlijk de kiet uit.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet waarom je op mij reageert. Wat maakt jou het nou uit wat ík doe/zeg, het gaat om TS en z'n vriendin.
En er is nog iemand die die opmerking maakt he.
Ga nou TS maar weer op z'n vingers tikken.
dat zijn dus allemaal dingen die je voor jezelf doet, wat wil zíj/heeft zíj nodig?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ze weet wel dat ze aantrekkelijk is en voor mij perfect. Dat laatste hoop ik dan.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk inmiddels moeten weten maar ik zal je gedrag even vertalen voor je namens je vriendin:
'Ik ben niet goed genoeg voor hem, hij vindt me niet aantrekkelijk genoeg. Hij zegt wel dat hij me zo leuk en aantrekkelijk vind en dat niemand aan me kan tippen, maar waarom gaat hij dan wél vreemd? Ik ben niet leuk genoeg'
En jij denkt dat het vertrouwen van haar dat je geschaad hebt zo even in een paar maanden kunt oplossen? Gast
[..]
Weer dat ikke ikke ikke wat de rest ook al een paar keer heeft aangegeven. Als je echt je best wilt doen voor je vriendin moet je gaan denken aan waar je vriendin behoefte aan heeft, niet aan jouw behoefte. Jouw behoeftes zijn ondergeschikt aan die van haar, en daar heb je het zelf naar gemaakt.
wat ik zeg is dat hij z'n gedrag moet veranderen. Dat is eerder positief voor z'n vriendin, dan negatief. Ze wil kennelijk bij hem blijven, dat doet ze tot nu toe in elk geval. Dan maar beter op n voor haar zo positief mogelijke manier.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het gaat om hem en zijn vriendin. Als jij iets zegt wat negatief voor zijn vriendin kan zijn dan reageren mensen op jou.. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen hoop ik voor je
En ja was nog iemand terwijl ik het getypt had
En ik hoef dat niet te doen. Lees beetje mee meer. Ga jij nou maar weer TS helpen met opmerkingen waardoor hij zijn gang kan blijven gaan
mja, zij dus niet, ik dus ook niet. Ieder z'n eigen keus daarin toch?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
De vriendin van TS is gewoon een mongool dat ze bij hem blijft. Net als dat jij bij je vriend bleef. Seks met een ander? Ik trap je letterlijk de kiet uit.
oké komt op mij wel als dom over, dus ja zou die kans er wel in hebben gezien ja. En ze wil bij hem blijven op basis van incomplete informatie.. Maar goed zie wel wat het wordtquote:Op donderdag 21 november 2013 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat ik zeg is dat hij z'n gedrag moet veranderen. Dat is eerder positief voor z'n vriendin, dan negatief. Ze wil kennelijk bij hem blijven, dat doet ze tot nu toe in elk geval. Dan maar beter op n voor haar zo positief mogelijke manier.
Denk je serieus dat hij niet zou bedenken dat ie dit topic niet moet laten lezen vanwege t feit dat hij zelf zegt nog veel meer buiten de deur gegeten te hebben? TS is misschien egocentrisch, maar dom komt hij niet over.
Nee, had ik niet over nagedacht hoor.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt dat ze er dan achterkomt dat je vaker buiten de pot hebt gepiest?
dat weet ze dus niet, wat niet zo gek is, want je bent vreemdgegaan, hoe perfect kun je zijn als je partner nog een ander wil?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:20 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ze weet wel dat ze aantrekkelijk is en voor mij perfect. Dat laatste hoop ik dan.
Wat wil mijn vriendin anders dan. Ik kan niks anders.
hij heeft moeite zich in te leven in anderen, das niet hetzelfde als dom, hebben meer mensen last van...quote:Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
oké komt op mij wel als dom over, dus ja zou die kans er wel in hebben gezien ja. En ze wil bij hem blijven op basis van incomplete informatie.. Maar goed zie wel wat het wordt
Zwak is dat gewoon. Zoenen met een ander zou ik me nog wel overheen kunnen zetten, maar seks? Nee, echt niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, zij dus niet, ik dus ook niet. Ieder z'n eigen keus daarin toch?
Mensen blijven wel vaker bij iemand die vreemdgaat. Ik denk zelfs vaker dan dat ze meteen hun spullen pakken en weg zijn.
wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 21 november 2013 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij heeft moeite zich in te leven in anderen, das niet hetzelfde als dom, hebben meer mensen last van...
Ik vind persoonlijk dat je niet altijd alles hoeft te weten, maar das n andere discussie
Is volledig arbitrair wat je nu zegt. Waarom zoenen wel? Pijpen dan ook nog wel oké?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zwak is dat gewoon. Zoenen met een ander zou ik me nog wel overheen kunnen zetten, maar seks? Nee, echt niet.
Maar daar is wel een psychologische verklaring voor hoor. De hoeveelheid wat je geïnvesteerd hebt in je partner kan een enorme drempel zijn om iemand te dumpen. Dat is dan ook totaal niet rationeel, maar puur gevoelsmatig. Dat is bijvoorbeeld ook een reden waarom slachtoffers van loverboys bij die kerel blijven
Omdat een man ook wel behoefte heeft aan andere seksuele contacten en ervaringen. Ik had dat tenminste. Toen. Mijn vriendin heeft naast mij nog nooit een andere seksuele partner gehad en heeft de behoefte niet, maar ik vond het leuk om te jagen. Het heeft echt niks met haar te maken. Hoe perfect een vrouw ook is, er zijn enorm veel aantrekkelijke vrouwen. Niet dat mijn vriendin te vergelijken is met een scharrel, maar jagen en seks: leuk. Nu ben ik niet meer zo. Maar zij denkt dus dat het aan haar ligt, terwijl ze echt perfect is.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat weet ze dus niet, wat niet zo gek is, want je bent vreemdgegaan, hoe perfect kun je zijn als je partner nog een ander wil?
Wij weten hier toch niet wat je vriendin anders wil, dat moet je haar vragen. Dingen die zíj belangrijk vindt en niet dingen die voor jou vanzelfsprekend zijn zoudenje leidraad moeten zijn.
En jij denkt dat zij nooit nieuwsgierig wordtquote:Op donderdag 21 november 2013 11:33 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Omdat een man ook wel behoefte heeft aan andere seksuele contacten en ervaringen. Ik had dat tenminste. Toen. Mijn vriendin heeft naast mij nog nooit een andere seksuele partner gehad en heeft de behoefte niet, maar ik vond het leuk om te jagen. Het heeft echt niks met haar te maken. Hoe perfect een vrouw ook is, er zijn enorm veel aantrekkelijke vrouwen. Niet dat mijn vriendin te vergelijken is met een scharrel, maar jagen en seks: leuk. Nu ben ik niet meer zo. Maar zij denkt dus dat het aan haar ligt, terwijl ze echt perfect is.
Uiteindelijk denk ik dat veel mannen en vrouwen op deze manier denken, maar niet iedereen het daadwerkelijk uitvoert.
Ik weet wat mijn vriendin wil, maar mensen hier menen te weten wat mijn vriendin wil, vandaar. :-)
Blijkbaar weet je helemaal niet wat je vriendin wilt, dan had je haar niet belazerd, en dan had je geweten wat je nu had moeten doen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:33 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Omdat een man ook wel behoefte heeft aan andere seksuele contacten en ervaringen. Ik had dat tenminste. Toen. Mijn vriendin heeft naast mij nog nooit een andere seksuele partner gehad en heeft de behoefte niet, maar ik vond het leuk om te jagen. Het heeft echt niks met haar te maken. Hoe perfect een vrouw ook is, er zijn enorm veel aantrekkelijke vrouwen. Niet dat mijn vriendin te vergelijken is met een scharrel, maar jagen en seks: leuk. Nu ben ik niet meer zo. Maar zij denkt dus dat het aan haar ligt, terwijl ze echt perfect is.
Uiteindelijk denk ik dat veel mannen en vrouwen op deze manier denken, maar niet iedereen het daadwerkelijk uitvoert.
Ik weet wat mijn vriendin wil, maar mensen hier menen te weten wat mijn vriendin wil, vandaar. :-)
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:31 schreef Suteibum het volgende:
[..]
wat niet weet wat niet deert
Hoe is je vriendin er eigenlijk achter gekomen?
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:41 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Half jaar geleden heb ik het haar bekend. Had ik ook niet moeten doen achteraf, want wat een pijn om een ridicuul wijf.
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En jij denkt dat zij nooit nieuwsgierig wordt?
Daarom zeg ik altijd dat je eerst alles gehad moet hebben qua vrouwen voordat je een relatie begint..![]()
Het is sowieso volledig suggestief wat ik nu zeg. Tot nu toe ben ik zelf 2x vreemdgegaan en het lijkt wel karma, maar ben ik 2x bedrogen. Maar in beide gevallen betrof het zoenen en heb ik ze de deur uit gedaan. Dat was wel in een periode van toen ik 17-19 was ofzo.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:32 schreef Suteibum het volgende:
[..]
Is volledig arbitrair wat je nu zegt. Waarom zoenen wel? Pijpen dan ook nog wel oké?
Ik hoop dat ze je een huis laat kopen en je dan in de shit laat zakken. Zou een bazenactie zijn. Lekker de suggestie wekken van iets samen opbouwen en vervolgens je kei hard in de steek laten. Want dat zou een koekje van eigen deeg zijn voor je.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:44 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ze gaat niet vreemd, dat weet ik wel.
Ik had ook meisjes vanaf mijn zestiende, maar vrouwen bleven interessant. Nu heb ik geen zin meer in oppervlakkig neuken, heb ik het wel gezien en wil ik iets opbouwen met mijn vriendin.
Hoe moeilijk het te begrijpen is voor vrouwen, ik ben echt gek op mijn vriendin al neukte ik met andere vrouwen.
Nee inderdaad zeg, het ligt volledig aan ons vrouwen dat we je niet begrijpenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:44 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik had ook meisjes vanaf mijn zestiende, maar vrouwen bleven interessant. Nu heb ik geen zin meer in oppervlakkig neuken, heb ik het wel gezien en wil ik iets opbouwen met mijn vriendin.
Hoe moeilijk het te begrijpen is voor vrouwen, ik ben echt gek op mijn vriendin al neukte ik met andere vrouwen.
Pijn voor mijn vriendin bedoel ik uiteraard, dat was echt een vervelende periode, dat ga ik haar sowieso nooit meer aandoen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Gast, jij bent echt sneu
Hier kruip je gewoon godverdomme wéér in de slachtofferrol.
Ik zeg het nog een keer
JIJ BENT NIET HET SLACHTOFFER EIKEL, JIJ BENT DE DADER
Ik heb nog een laatste vraag aan je... Alleen met 'ja' of 'nee' beantwoorden.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:44 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb nog een laatste vraag aan je... Alleen met 'ja' of 'nee' beantwoorden.
Zou jij begrip hebben als je vriendin naar je komt en "ik ben echt gek op jou, al neuk ik andere mannen" zegt?
Oh sorry, met dat ridicuul wijf bedoel je je neukertje, niet je vriendin, even verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:47 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Pijn voor mijn vriendin bedoel ik uiteraard, dat was echt een vervelende periode, dat ga ik haar sowieso nooit meer aandoen.
hypocriete lulquote:
ik ben een vrouw en vind dat niet moeilijk te begrijpen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:44 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Dat is niet alleen voor vrouwen moeilijk te begrijpen. Droeftoeterquote:Op donderdag 21 november 2013 11:44 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Het staat er raar, maar ik bedoel mijn vriendin absoluut niet. Ik scheld haar sowieso niet uit. Ik bedoel inderdaad het 'neukertje', dat is een ridicuul wijf.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh sorry, met dat ridicuul wijf bedoel je je neukertje, niet je vriendin, even verkeerd begrepen.
Maar hoe kan zij nou ooit van jou verwachten dat je haar dat inderdaad nooit meer aandoet? Je hebt in het verleden meerdere keren laten zien dat je niet te vertrouwen bent. Een half jaar geleden nog ben je vreemd gegaan, al wil je de reden hier niet delen. Wat als er over een paar maanden weer een andere reden is om vreemd te gaan en je het tóch weer doet?
Dáár moet je haar van overtuigen, dat je dat echt nooit weer zult doen. Maar in mijn ogen is de enige manier waarop zij kan garanderen dat je haar niet nog een keer bedondert, is door de relatie beëindigen
Tering. Jij bent vol van jezelf. Kennen die vrouwen ook de kant van jezelf die je hier laat zien?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:58 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Het staat er raar, maar ik bedoel mijn vriendin absoluut niet. Ik scheld haar sowieso niet uit. Ik bedoel inderdaad het 'neukertje', dat is een ridicuul wijf.
Ik weet het niet. Kwestie van weer durven proberen. Ik kom hier over als een klootzak, maar veel leuke vrouwen hebben een zwak voor me, dus ik ben blijkbaar heel charmant en leuk.
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:58 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Kwestie van weer durven proberen. Ik kom hier over als een klootzak, maar veel leuke vrouwen hebben een zwak voor me, dus ik ben blijkbaar heel charmant en leuk.
ja, die ken ik meerquote:Op donderdag 21 november 2013 11:58 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Het staat er raar, maar ik bedoel mijn vriendin absoluut niet. Ik scheld haar sowieso niet uit. Ik bedoel inderdaad het 'neukertje', dat is een ridicuul wijf.
Ik weet het. Ik kan veel maken bij mensen omdat ik een makkelijke prater ben en er goed uitzie. Nee, ik ben op fok (te) eerlijk, in het echt kan ik zo niet blijven doen. Maak ik geen vrienden mee hequote:Op donderdag 21 november 2013 12:00 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Tering. Jij bent vol van jezelf. Kennen die vrouwen ook de kant van jezelf die je hier laat zien?
Dan zegt het dus niks dat die domme koeien voor je vallen. Je bent een klootzak die aardig en charmant kan doen. Klassiek gevalletje van Narcisme. Succes ermee.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:05 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik kan veel maken bij mensen omdat ik een makkelijke prater ben en er goed uitzie. Nee, ik ben op fok (te) eerlijk, in het echt kan ik zo niet blijven doen. Maak ik geen vrienden mee he
Nee. Het is jagen, dat draait nou eenmaal om uiterlijk en praatjes.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:07 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dan zegt het dus niks dat die domme koeien voor je vallen. Je bent een klootzak die aardig en charmant kan doen. Klassiek gevalletje van Narcisme. Succes ermee.
Behalve door je vriendin.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:13 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee. Het is jagen, dat draait nou eenmaal om uiterlijk en praatjes.
Een klootzak kan ik zijn, maar zo word ik door niemand gezien.
behalve door je vriendin, degene die nou juist zo belangrijk voor je isquote:Op donderdag 21 november 2013 12:13 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Lijkt me in tegenspraak met:quote:Op donderdag 21 november 2013 12:05 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik kan veel maken bij mensen omdat ik een makkelijke prater ben en er goed uitzie. Nee, ik ben op fok (te) eerlijk, in het echt kan ik zo niet blijven doen. Maak ik geen vrienden mee he
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:13 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
En door heel Fok.quote:
Ik vul niks voor haar in, ik weet het. Ik heb veel met haar gepraat, maar omdat andere mensen menen te weten dat wat ik doe niet juist is, wil ik wel weten wat mijn vriendin dan wil.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, die ken ik meer![]()
Vind je vooral overkomen als iemand die zich niet echt kan inleven in de gevoelens van z'n vriendin. Je vult voor haar in wat jij moet doen om het goed te maken, maar in feite zou zij degene moeten zijn die dat invult.
(Vraagje, ben jij ook zo iemand die, als z'n vriendin verdrietig is en vraagt of je haar even vast wil houden, doodleuk zegt dat je daar nu niet voor in de stemming bent? In die of andere bewoordingen?)
Juist niet. Ik gedraag me niet als een klootzak, want daar maak ik geen vrienden mee, en zo word ik ook niet gezien. Uiteraard kán ik een klootzak zijn als het moet, maar wie niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijkt me in tegenspraak met:
[..]
Je vulde ook voor haar in dat dat vreemdgaan van je niet zoveel voorstelde. En dan in eens, als complete verrassing natuurlijk, bleek dat ze er tóch nog wel erg mee zat!quote:Op donderdag 21 november 2013 12:17 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik vul niks voor haar in, ik weet het. Ik heb veel met haar gepraat, maar omdat andere mensen menen te weten dat wat ik doe niet juist is, wil ik wel weten wat mijn vriendin dan wil.
Nee, natuurlijk niet, hahaIk vind het kut als mijn vriendin verdrietig is of huilt, dus dan troost ik haar.
Nou, dat klinkt logisch.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:19 schreef Eponalicorn het volgende:
Trolltopic. TS heeft heus wel door dat ie fout bezig is, anders zou hij wel tegen zijn vriendin vertellen dat het niet bij twee keer vreemdgaan is gebleven.
Ja, als je je relatie wil verbeteren en zij wil eerlijkheid en vertrouwen... Lijkt me niet dat je het met een paar leugentjes oplost.quote:
Waarom zeg je dan 'in het echt kan ik niet zo blijven doen'?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:19 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Juist niet. Ik gedraag me niet als een klootzak, want daar maak ik geen vrienden mee, en zo word ik ook niet gezien. Uiteraard kán ik een klootzak zijn als het moet, maar wie niet?
Stelt ook niks voor. Ik heb altijd geweten dat het voor haar kut was, maar nogmaals: we hebben veel ondernomen, veel gepraat, veel ondernomen, veel gepraat. Daarom weet ik wat mijn vriendin wil. En waar ben ik al maanden mee bezig? Juist, maar het heeft geen zin.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je vulde ook voor haar in dat dat vreemdgaan van je niet zoveel voorstelde. En dan in eens, als complete verrassing natuurlijk, bleek dat ze er tóch nog wel erg mee zat!
Ik ben juist van mening dat ik bepaalde acties beter voor mezelf kan houden.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:22 schreef Eponalicorn het volgende:
[..]
Ja, als je je relatie wil verbeteren en zij wil eerlijkheid en vertrouwen... Lijkt me niet dat je het met een paar leugentjes oplost.
Als je altijd al wist dat het voor haar kut was, waarom deed je het danquote:Op donderdag 21 november 2013 12:25 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Stelt ook niks voor. Ik heb altijd geweten dat het voor haar kut was, maar nogmaals: we hebben veel ondernomen, veel gepraat, veel ondernomen, veel gepraat. Daarom weet ik wat mijn vriendin wil. En waar ben ik al maanden mee bezig? Juist, maar het heeft geen zin.
Hier heb ik al een antwoord op gegeven trouwens.
Omdat ik simpelweg een klootzak ben geweest naar mijn vriendin toe met mijn acties, dat lijkt mij redelijk helder.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan 'in het echt kan ik niet zo blijven doen'?
Je houdt haar aan het lijntje. Doe wat: of wees eens eerlijk of dump haar.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:27 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik ben juist van mening dat ik bepaalde acties beter voor mezelf kan houden.
Waarom is zij een ridicuul wijf? Omdat ze je verraden heeft? Ik bedoel maar.. je vod haar leuk genoeg om mee te flirten, haar te versieren en haar te neuken. Wat maakt haar nu precies een ridicuul wijf? Waarmee heeft zij jou nu weer tot slachtoffer gemaakt?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:58 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Voor je vriendin; Zelfs een ezel stoot zich in het algemeen niet twee keer aan dezelfde steen. Waarom dan het risico lopen dat voor de derde keer te doen?quote:Ik weet het niet. Kwestie van weer durven proberen. Ik kom hier over als een klootzak, maar veel leuke vrouwen hebben een zwak voor me, dus ik ben blijkbaar heel charmant en leuk.
Goh. Ik heb zo'n tien keer uitgelegd waarom ik het deed. Ja, mijn vriendin is helemaal perfect. Klopt.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je altijd al wist dat het voor haar kut was, waarom deed je het danJa nee maar je vriendin is helemaal perfect voor
Er moet toch wel een onweerstaanbare reden zijn waarom ze bij hem blijftquote:Op donderdag 21 november 2013 12:30 schreef Eponalicorn het volgende:
[..]
Je houdt haar aan het lijntje. Doe wat: of wees eens eerlijk of dump haar.
Gosh wat hoop ik dat ze jou vandaag nog dumpt.
Uhm ... Net riep je nog dat je vriendin boos was dat je niet in de gaten had dat jouw vreemdgaan nog een issue was ... Je weet Jack Shit.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:25 schreef Mjp88 het volgende:
Stelt ook niks voor. Ik heb altijd geweten dat het voor haar kut was, maar nogmaals: we hebben veel ondernomen, veel gepraat, veel ondernomen, veel gepraat. Daarom weet ik wat mijn vriendin wil. En waar ben ik al maanden mee bezig? Juist, maar het heeft geen zin.
Hier heb ik al een antwoord op gegeven trouwens.
TS wat is je geheim?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:31 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Goh. Ik heb zo'n tien keer uitgelegd waarom ik het deed. Ja, mijn vriendin is helemaal perfect. Klopt.
Waarom begin je dan een topic met de vraag waarom je vriendin zo doet? Waarom maak je iedereen hier voor gek uit als ze zeggen dat het aan je vreemd gaan ligt.. en kom je daar dan afgelopen dinsdag achter en blijf je ontkennen dat de mensen die hier reageren weleens beter zouden kunnen inschatten wat er schort aan jou relatie en dat jij helemaal niet weet wat er in je vriendin omgaat?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:17 schreef Mjp88 het volgende:
Ik vul niks voor haar in, ik weet het. Ik heb veel met haar gepraat, maar omdat andere mensen menen te weten dat wat ik doe niet juist is, wil ik wel weten wat mijn vriendin dan wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |