Het is altijd not done, maar daarom kunnen situaties nog wel verschillen.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, want nu is het feit of vreemdgaan binnen een relatie not done is situatie-afhankelijk?
Lees je OP eens waarin je totaal niet rept over je eigen fouten maar alles bij je vriendin neerlegt.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:06 schreef Mjp88 het volgende:
Wat schuif ik precies op een ander af?
Nee, nee, nee.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:15 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Het is altijd not done, maar daarom kunnen situaties nog wel verschillen.
Ik draai de rollen simpelweg niet om.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Maar wat doet ts?
De rollen omdraaien want hij is zelf nergens verantwoordelijk voor natuurlijk, altijd "ja maar"![]()
Ben benieuwd hoe ts zal reageren als zijn vriendin vreemd zou gaan als hij nu al loopt te janken voor een beetje meer aandacht..
Jij niet, maar de vriendin van jou wel en daar kan meneer niet tegenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:16 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik draai de rollen simpelweg niet om.
Ok.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees je OP eens waarin je totaal niet rept over je eigen fouten maar alles bij je vriendin neerlegt.
En slotjes op verzoek, daar doen we op FOK! niet aan.
Dat blijkt niet uit je daden.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:32 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ok.
Ze betekent wel alles voor me.
Blijkbaar begrijp jij de rollen niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:16 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik draai de rollen simpelweg niet om.
Klopt.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit je daden.
Vraag eens aan haar waarom ze nog bij je is en zoveel bullshit van je accepteert.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:36 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ga haar het topic laten lezen, kijken wat zij vindt. Misschien hetzelfde als de meeste users hier maar misschien ook niet
Mijn vriendin is echt sexy zelfverzekerd. De waarheid.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vraag eens aan haar waarom ze nog bij je is en zoveel bullshit van je accepteert.
Of nou ja, het antwoord weet ik al. Slecht zelfbeeld en lage eigenwaarde, mede dankzij jou.
En oh, aangezien ze meeleest: geef Mjp88 een petsch met de platte hand op z'n bolle wangen en loop weg uit z'n leven.
Je maakt haar kapot.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:44 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is echt sexy zelfverzekerd. De waarheid.
Behalve bij mij dus.
Joh, vind je het gek?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:44 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is echt sexy zelfverzekerd. De waarheid.
Behalve bij mij dus.
ofquote:Op donderdag 21 november 2013 10:40 schreef zarGon het volgende:
En oh, aangezien ze meeleest: geef Mjp88 een petsch met de platte hand op z'n bolle wangen en loop weg uit z'n leven.
Ik ga nog steeds uit.quote:Op maandag 18 november 2013 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dát precies.
Mijn ex ging vreemd, ik wilde bij hem blijven, maar voelde me gewoon verdrietig, hij besloot voor me te vechten: ging nauwelijks nog uit, kocht een nieuwe eettafel (want dat wilde ik graag), kwam zelfs een keer thuis met een bos bloemen, had ie nog nóóit gedaanenz.
Ik wilde gewoon een knuffel en horen dat hij van míj hield en bij míj wilde zijn.
Dat kon hij dan weer niet, hij vond dat ik me er gewoon overheen moest zetten, hij deed toch zn best?
Dat ik het leuk vond voor hem als hij uit ging en helemaal niet wilde dat hij daarmee stopte omdat ik hem dat gewoon gunde en dat het me niet ging om dat soort 'praktische' tekenen van liefde, maar om een gevoel dat ik wilde ervaren, snapte hij niet.
jawel, er zijn verschillende redenen om vreemd te gaan en (imo) kunnen er zelfs verzachtende omstandigheden zijn.quote:
dan komt ze er dus wél achter dat je vaker vreemdgegaan bent.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:36 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ga haar het topic laten lezen, kijken wat zij vindt. Misschien hetzelfde als de meeste users hier maar misschien ook niet
Je snapt dat ze er dan achterkomt dat je vaker buiten de pot hebt gepiest?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:36 schreef Mjp88 het volgende:
Klopt.
Waarom probeer je nou hem te helpen?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan komt ze er dus wél achter dat je vaker vreemdgegaan bent.
waarom niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom probeer je nou hem te helpen?
Iedereen valt hem af met een reden. Als die meid het topic zou lezen zou ze weten waar ze aan toe is.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom niet?
Iedereen valt m al af.
Bovendien was dat niet echt helpen hoor, die eerdere post was meer behulpzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |