Bedankt voor de herinnering. En nu?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een fucking half jaar geleden hing je je lul nog in een ander.
Je lult, dus.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:57 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering. En nu?
Ditquote:Op donderdag 21 november 2013 09:52 schreef Lastpost het volgende:
Praat het ook gewoon goed voor jezelf door aan te komen met voorbeelden van andere vreemdgangers, chapeau!
Wat een wereldvreemde ben jij zeg, kap er gewoon mee en niet voor jezelf maar voor haar als je nog iets van fatsoen in je donder hebt zitten.
Zo'n vriend gun ik m'n ergste vijand nog niet.
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:57 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dit
Als het mijn dochter was geweest dan had hij wel meer gehad om over te huilen; ik had geen bot in zijn lijf heel gelaten.
Nu blijkt dat je wederom full of it bent. Ik snap wel dat je vriendin je niet vertrouwt.quote:
Dat is zo, maar ik had het over mijn studiereizen, vakanties en scharrels. Dat is lang geleden en ik was echt wel wat jonger. Een halfjaar geleden was ook anders zoals ik al zei.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het was maximaal een half jaar geleden en jij doet nog geen half jaar 'je best'.. Waarom is een half jaar 'lang geleden' als het om jouw vreemdgaan gaat en 'al heel lang' als het om je best doen gaat?
[..]
Nee.. als jij aangesproken wordt op je gedrag en men niet met je meehuilt dan heeft het topic geen zin..![]()
Wat is er nog over van je post van nog geen twee uur geleden?:
[..]
Geen zin meer in inzichten omdat wat je ziet je niet aanstaat?
En zo is elke situatie anders. Damn, wat heb jij een egocentrische plaat voor je harses.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef Mjp88 het volgende:
Dat is zo, maar ik had het over mijn studiereizen, vakanties en scharrels. Dat is lang geleden en ik was echt wel wat jonger. Een halfjaar geleden was ook anders zoals ik al zei.
Nee. Ik heb gelijk dat het lang is geleden, de ene situatie is de andere situatie niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu blijkt dat je wederom full of it bent. Ik snap wel dat je vriendin je niet vertrouwt.
En wanneer ga je dat dan eens uitleggen? Je verwijst daar wel steeds naar; "het was anders" maar weigert uit te leggen waarom dat dan anders was. Heb je nog meer lijken in je kast? Heb je haar zus, moeder of beste vriendin gepaald?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik had het over mijn studiereizen, vakanties en scharrels. Dat is lang geleden en ik was echt wel wat jonger. Een halfjaar geleden was ook anders zoals ik al zei.
Mijn vriendin gaat sowieso niet vreemd, dat weet ik dan weer zeker. Misschien flirten, maar meer zit er sowieso niet in.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dus? Veel mensen gaan ook niet vreemd.
Godverdomme zeg, je maakt me kwaad met je houding over vreemdgaan en je eigen gedrag. Ik zou bijna wensen dat je vriendin vreemdgaat, zodat jij ook eens voelt wat het aanricht.
ok, ik ben doorgaans niet zo van de internetdiagnoses. maarruh; zou je niet eens een keertje een goede psycholoog zoeken om aan je persoonlijkheidsprobleempjes te werken? zeg, dat narcisme, het alles op een ander schuiven, excuses zoeken voor je eigen wangedrag en ook dat op een ander schuiven en het niet in kunnen schatten van de gevolgen van je daden. want nu is je relatie (die niet lang meer zal duren, schat ik zo) de pisang, maar vroeger of later verkloot je iets van jezelf in je leven waar je wel om geeft. karma is echt een grote bitchquote:Op donderdag 21 november 2013 09:53 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ja, zo is het wel.Ik vat de massale verontwaardiging niet, er gaan (uiteindelijk) veel mensen vreemd.
Vreemdgaan is vreemdgaan. Je lul in een ander hangen blijft je lul in een ander hangen. Daarin is iedere keer dat je dat doet exact hetzelfde. Het kan alleen maar erger (niet minder) doordat het om een naaste van haar zou gaan.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:01 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gelijk dat het lang is geleden, de ene situatie is de andere situatie niet.
Wee weglopen, je kop in het zand steken?quote:
Kom op, ik heb twee hele topics gelezen om erachter te komen. Ik wil het weten.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Wat schuif ik precies op een ander af?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef simmu het volgende:
[..]
ok, ik ben doorgaans niet zo van de internetdiagnoses. maarruh; zou je niet eens een keertje een goede psycholoog zoeken om aan je persoonlijkheidsprobleempjes te werken? zeg, dat narcisme, het alles op een ander schuiven, excuses zoeken voor je eigen wangedrag en ook dat op een ander schuiven en het niet in kunnen schatten van de gevolgen van je daden. want nu is je relatie (die niet lang meer zal duren, schat ik zo) de pisang, maar vroeger of later verkloot je iets van jezelf in je leven waar je wel om geeft. karma is echt een grote bitch
Oww Jeessss.. Dit meen je toch niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:06 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Wat schuif ik precies op een ander af?
En wat is er weer over 2 maanden?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ja, jullie praten elkaar na. Ik schuif niks op een ander af. Ik zie heel goed dat ik fout ben, maar dat neemt niet weg dat er redenen zijn waarom ik ben vreemdgegaan. Vreemdgaan gebeurt ook niet zomaar, en ook dat ligt bij mij.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Oww Jeessss.. Dit meen je toch niet?
Als je vreemdgaat ben je niet tevreden met je relatie. Kan je haar maar beter dumpen.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:10 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ja, jullie praten elkaar na. Ik schuif niks op een ander af. Ik zie heel goed dat ik fout ben, maar dat neemt niet weg dat er redenen zijn waarom ik ben vreemdgegaan. Vreemdgaan gebeurt ook niet zomaar, en ook dat ligt bij mij.
Ben je aan het trollen of ben je echt zo stom?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:10 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ja, jullie praten elkaar na. Ik schuif niks op een ander af. Ik zie heel goed dat ik fout ben, maar dat neemt niet weg dat er redenen zijn waarom ik ben vreemdgegaan. Vreemdgaan gebeurt ook niet zomaar, en ook dat ligt bij mij.
Ah. Dan ben ik echt zo stom. Ik vind dat ik fout zit, maar er is altijd wel een reden, daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ben je aan het trollen of ben je echt zo stom?
Maar wat doet ts?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef Eponalicorn het volgende:
[..]
Als je vreemdgaat ben je niet tevreden met je relatie. Kan je haar maar beter dumpen.
Oh, want nu is het feit of vreemdgaan binnen een relatie not done is situatie-afhankelijk?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:01 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gelijk dat het lang is geleden, de ene situatie is de andere situatie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |