Ik ook, communicatie is zo belangrijk in een relatie. Snap gewoon niet waarom TS er niks over zegt, alhoewel ik hem nog steeds een klootzak vind.quote:Op maandag 18 november 2013 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou echt graag weten waarom je niet met je vriendin kan/wil communiceren over deze situatie.
TS is meerdere malen vreemd gegaan, de eerste keren omdat hij zijn vriendin saai vond, een half jaar geleden is hij nogmaals vreemd gegaa om een reden die hij niet wil delen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:27 schreef Interv het volgende:
[..]
Neh, dingen worden echt anders neergezet hier door sommige users hoor. Vind ik flauw.
Heeft er wel mee te maken, maar hele tijd negatief gaan janken heeft echt geen zin. Reageer dan gewoon niet.
Veel praten en heel eerlijk zijn helpt niet, want dit doet mijn klootzak buurman ook. Elk boyfriend moet zowiezo goed communiceren en eerlijk zijn, en dit zijn maar 2 dingen van een heel waslijst wat de basis van de basis vormt. Ook al is dit jouw verandering en/of compensatie voor haar, je moest dit al zijn in het begin van de relatie. In de ogen van vrouwen ben je nu pas begonnen te leren hoe je een man moet zijn. Dus op basis van deze 2 zaken, heb je haar niks laten zien dat jij haar man bent.quote:
Lieverd, we leven niet in een film. Dit is de realiteit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:04 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Veel praten en heel eerlijk zijn helpt niet, want dit doet mijn klootzak buurman ook. Elk boyfriend moet zowiezo goed communiceren en eerlijk zijn, en dit zijn maar 2 dingen van een heel waslijst wat de basis van de basis vormt. Ook al is dit jouw verandering en/of compensatie voor haar, je moest dit al zijn in het begin van de relatie. In de ogen van vrouwen ben je nu pas begonnen te leren hoe je een man moet zijn. Dus op basis van deze 2 zaken, heb je haar niks laten zien dat jij haar man bent.
Alhoewel ik mee eens ben met de meningen over jouw klootzak gedrag, heb ik toch wel een tip voor jou hoe je jouw probleem kan verhelpen. Er zijn koppels die overspel overleven, omdat ze hebben gedaan wat ik nu weergeef:
1) stort op je spaarrekening ¤20.000,-
2) wanneer zij en haar ouders thuis zijn, kniel je voor hun alle 3
3) in haar bijzijn, biecht je tegen haar ouders op dat je meerdere malen vreemd bent gegaan, dat je begrijpt dat dit niet kan, wat je denkt dat je haar hebt laten voelen, dat het je spijt en dat je een toekomst met haar wil. Tip: ren nooit weg als je fysiek en mentaal wordt mishandeld.
4) zeg dat je als gebaar haar mede-eigenaar maakt van je ¤20.000,- spaarrekening en betaalrekening waar je salaris binnenkomt, om een toekomst met haar op te bouwen.
5) Als dit bij de bank is geregeld, laat je het bewijs aan haar ouders zien als gebaar.
Aangezien je zeer jong bent en dus voor verandering vatbaar bent (grotendeels hersenen pas volledig ontwikkeld rond je 27e), zullen de ouders je uiteindelijk vergeven en zelfs goed woordje voor je doen. Goed woordje en waarschijnlijk respect omdat je bovenstaande hebt durven doen. Maar sls haar ouders jou willen slaan en schoppen, wees gerust. Dit zorgt later voor respect, bovendien zij zal jou uiteindelijk fysiek beschermen. Dus je winkans is 100%
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:04 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Veel praten en heel eerlijk zijn helpt niet, want dit doet mijn klootzak buurman ook. Elk boyfriend moet zowiezo goed communiceren en eerlijk zijn, en dit zijn maar 2 dingen van een heel waslijst wat de basis van de basis vormt. Ook al is dit jouw verandering en/of compensatie voor haar, je moest dit al zijn in het begin van de relatie. In de ogen van vrouwen ben je nu pas begonnen te leren hoe je een man moet zijn. Dus op basis van deze 2 zaken, heb je haar niks laten zien dat jij haar man bent.
Alhoewel ik mee eens ben met de meningen over jouw klootzak gedrag, heb ik toch wel een tip voor jou hoe je jouw probleem kan verhelpen. Er zijn koppels die overspel overleven, omdat ze hebben gedaan wat ik nu weergeef:
3) in haar bijzijn, biecht je tegen haar ouders op dat je meerdere malen vreemd bent gegaan, dat je begrijpt dat dit niet kan, wat je denkt dat je haar hebt laten voelen, dat het je spijt en dat je een toekomst met haar wil. Tip: ren nooit weg als je fysiek en mentaal wordt mishandeld.
4) zeg dat je als gebaar haar mede-eigenaar maakt van je ¤20.000,- spaarrekening en betaalrekening waar je salaris binnenkomt, om een toekomst met haar op te bouwen.
5) Als dit bij de bank is geregeld, laat je het bewijs aan haar ouders zien als gebaar.
Aangezien je zeer jong bent en dus voor verandering vatbaar bent (grotendeels hersenen pas volledig ontwikkeld rond je 27e), zullen de ouders je uiteindelijk vergeven en zelfs goed woordje voor je doen. Goed woordje en waarschijnlijk respect omdat je bovenstaande hebt durven doen. Maar als haar ouders jou willen slaan en schoppen, wees gerust. Dit zorgt later voor respect, bovendien zij zal jou uiteindelijk fysiek beschermen. Dus je winkans is 100%
Hahahahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:04 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Aangezien je zeer jong bent en dus voor verandering vatbaar bent (grotendeels hersenen pas volledig ontwikkeld rond je 27e), zullen de ouders je uiteindelijk vergeven en zelfs goed woordje voor je doen. Goed woordje en waarschijnlijk respect omdat je bovenstaande hebt durven doen. Maar als haar ouders jou willen slaan en schoppen, wees gerust. Dit zorgt later voor respect, bovendien zij zal jou uiteindelijk fysiek beschermen. Dus je winkans is 100%
Bedankt dat je me hebt laten lachen, swa.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:04 schreef Yiwei het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik minder filmachtig maken, ik zal wat meer theatraal zijn danquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:14 schreef BestIEverHad het volgende:
Lieverd, we leven niet in een film. Dit is de realiteit.![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bedankt dat je me hebt laten lachen, swa.
Zo netjes ben jijquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:19 schreef Yiwei het volgende:
Ik denk moderators zullen erg coulant zijn in deze topic
quote:geregistreerd op: maandag 7 oktober 2013 @ 23:00
Wat versta jij onder het kruipen?quote:Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alles voor haar de laatste tijd. Ik ben aan het kruipen voor haar, maar het helpt geen fuck. Soms heb ik wel eens het gevoel dat ik ermee moet kappen ook. Ik laat vaak weten dat ik haar waardeer, dat ik haar echt niet kwijt wil, ik denk dat ze dat ook wel merkt. Ik ben echt gek op haar, maar houden van, zoiets kan ik niet op commando zeggen. Daar moet het ook een moment voor zijn, en die momenten hebben we de laatste tijd nou niet echt meer.
Ik vermoed zo maar dat TS vooral vindt dat hij die dingen doet. En ik gok ook zomaar dat t vooral dingen zijn die helemaal niet kruiperig zijn maar gewoon 'normaal'. daarmee compenseer je dus helemaal niets.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat versta jij onder het kruipen?
Wat doe je zoal voor haar?
What the fuck lees ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:04 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik inderdaad ook bij het stellen van die vraagquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vermoed zo maar dat TS vooral vindt dat hij die dingen doet. En ik gok ook zomaar dat t vooral dingen zijn die helemaal niet kruiperig zijn maar gewoon 'normaal'. daarmee compenseer je dus helemaal niets.
Vreemdgaan is a huge red flag. Ik hoop dat de vriendin van TS ook wel in ziet dat ze beter kan krijgen.
GMTA.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik inderdaad ook bij het stellen van die vraag
Ik geloof best dat hij zich uitgesloofd heeft, maar zolang hij het feitelijke probleem blijft bagatelliseren, gaat dat niet helpen in de verbetering van de relatie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik inderdaad ook bij het stellen van die vraag
Dat heeft hij gedaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:27 schreef Gwniemand het volgende:
Waarom bespreek je dit niet gewoon met haar??
daarop doorgaand, zijn jullie nog intiem? brengen jullie avonden en nachten bij elkaar door, of lunch je eens in de week zo eens?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:12 schreef Gwniemand het volgende:
Btw ts, je zag haar gisteren toch tijdens de lunch hoe was dat?
En hoe is jullie contact wanneer je elkaar niet ziet?
Als de schaapjes goed op het droge zijn, gok ikquote:Op woensdag 20 november 2013 10:20 schreef Godshand het volgende:
TS, ze is gewoon aan het bedenken wanneer ze het met jou moet uitmaken.
Deze relatie is gewoon gedoemd te mislukken...
Dat is ook nog zo iets inderdaad, is hij die twee keer betrapt of heeft hij die twee keer eerlijk verteld?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:46 schreef simmu het volgende:
[..]
daarop doorgaand, zijn jullie nog intiem? brengen jullie avonden en nachten bij elkaar door, of lunch je eens in de week zo eens?
en ik ben het met de rest eens dat je niet kan verwachten dat je vriendin je hele vreemdgaanhistorie vergeet. komop man: meerdere keren vreemdgegaan (geloof maar goed dat ze zich afvraagt of er meer is), de schuld bij haar leggen (get real; ik ga vreemd want ik vind je saai en dat zeg je dan als je betrapt wordt) en dan verwacht je nu, een half jaar later dat alles ok is? get real.
Gok eens hoe je vriendin denkt.quote:Ik haal hier geen voldoening uit, ik heb geen energie om te vechten voor een relatie als ik niet zeker weet of het nut heeft.
PRECIES wat wij hier allemaal constant tegen jou zeiden, maar geloven, nee hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 07:55 schreef Mjp88 het volgende:
Ik heb het druk gehad, maar ik ga de berichten nog beantwoorden zodat ik zelf meer inzichten krijg.
Dinsdag hadden mijn vriendin een afspraak om alles te bespreken, ik had vooral de intentie om alles op een volwassen manier met haar te bespreken.
Binnen de kortste keren ging het gesprek over mijn vreemdgaan. Mijn vriendin is nog steeds onzeker door mijn acties, twijfelt aan zichzelf en heeft op dit moment geen vertrouwen in mij. Ze is nu boos omdat ik niet heb ingezien dat het vreemdgaan haar nog steeds dwars zit. Ik zie in dat ik te makkelijk heb gedacht, maar we hebben toen veel gepraat over de situatie, ik heb dingen ondernomen, ik doe veel moeite voor haar en ik ben veranderd. Blijkbaar moet ik nog meer doen
We hebben veel gepraat, maar een conclusie is er niet. Behalve dat ik allerlei verwijten naar mijn hoofd krijg en het allemaal mijn schuld is. Het ergste vind ik dat ze me niet in vertrouwen kan nemen. Het slechtste is dat we helemaal niet meer goed communiceren. Daarom heb ik lang nagedacht, heb ik het er gisteravond nog over gehad met vrienden en ik weet niet of ik nog één jaar door het stof wil gaan voor mijn vriendin.
Ik wil haar niet kwijt, maar als ik eerlijk kijk heb ik de energie niet om één jaar, of langer zelfs, te leven zoals ik nu leef. Ik haal hier geen voldoening uit, ik heb geen energie om te vechten voor een relatie als ik niet zeker weet of het nut heeft. Als ik dit aan mijn vriendin vertel, weet ik dat het over is. Ik kan maar weinig meer fout doen en zeggen.
Ik heb veel twijfels, als ik mijn vriendin zie of hoor ben ik weer verkocht om hoe ze is, hoe ze doet. Ik heb een zwak voor haar en ik weet dat ik veel spijt ga krijgen als ik de relatie opgeef.
man, wat ben jij een egoist. wees een vent en laat haar los. want je maakt haar kapot met je klotehouding. blijkbaar ben je gewoon geen relatiemateriaal. want in een relatie gaat het over meer dan alleen wat jj wilt en wat jij voelt. een relatie heb je met zn twee.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:55 schreef Mjp88 het volgende:
Ik heb het druk gehad, maar ik ga de berichten nog beantwoorden zodat ik zelf meer inzichten krijg.
Dinsdag hadden mijn vriendin een afspraak om alles te bespreken, ik had vooral de intentie om alles op een volwassen manier met haar te bespreken.
Binnen de kortste keren ging het gesprek over mijn vreemdgaan. Mijn vriendin is nog steeds onzeker door mijn acties, twijfelt aan zichzelf en heeft op dit moment geen vertrouwen in mij. Ze is nu boos omdat ik niet heb ingezien dat het vreemdgaan haar nog steeds dwars zit. Ik zie in dat ik te makkelijk heb gedacht, maar we hebben toen veel gepraat over de situatie, ik heb dingen ondernomen, ik doe veel moeite voor haar en ik ben veranderd. Blijkbaar moet ik nog meer doen
We hebben veel gepraat, maar een conclusie is er niet. Behalve dat ik allerlei verwijten naar mijn hoofd krijg en het allemaal mijn schuld is. Het ergste vind ik dat ze me niet in vertrouwen kan nemen. Het slechtste is dat we helemaal niet meer goed communiceren. Daarom heb ik lang nagedacht, heb ik het er gisteravond nog over gehad met vrienden en ik weet niet of ik nog één jaar door het stof wil gaan voor mijn vriendin.
Ik wil haar niet kwijt, maar als ik eerlijk kijk heb ik de energie niet om één jaar, of langer zelfs, te leven zoals ik nu leef. Ik haal hier geen voldoening uit, ik heb geen energie om te vechten voor een relatie als ik niet zeker weet of het nut heeft. Als ik dit aan mijn vriendin vertel, weet ik dat het over is. Ik kan maar weinig meer fout doen en zeggen.
Ik heb veel twijfels, als ik mijn vriendin zie of hoor ben ik weer verkocht om hoe ze is, hoe ze doet. Ik heb een zwak voor haar en ik weet dat ik veel spijt ga krijgen als ik de relatie opgeef.
Ditquote:Op donderdag 21 november 2013 09:06 schreef simmu het volgende:
[..]
man, wat ben jij een egoist. wees een vent en laat haar los. want je maakt haar kapot met je klotehouding. blijkbaar ben je gewoon geen relatiemateriaal. want in een relatie gaat het over meer dan alleen wat jj wilt en wat jij voelt. een relatie heb je met zn twee.
Ik vind het onbegrijpelijk dat ze niet eerlijk is over haar gevoel. Dinsdag kwam ze pas met de info dat ze zich onzeker voelt in mijn buurt omdat ze twijfelt of ze wel leuk genoeg is en of ik nog te vertrouwen ben. Ik geef vaak complimenten aan mijn vriendin, ik raak haar vaak aan, ik geef vaak aan wat ik voor haar voel en hoe ik haar vind. Niet dat het moet, maar het is altijd al vanzelf gegaan. Dat moet toch al iets zeggen? Ze mag van mij ook alles controleren, zegt toch ook al iets? Maar dat wil ze niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Jong, je hebt het verpest. Niets wat zij doet is onrechtvaardig of onbegrijpelijk. Dus als je geen zin hebt om nog harder door het stof te gaan ("ja maar ik probeer het toch al zéker 6 maanden goed te maken". Bullshit. Je hebt niet eens door wat voor impact het had), laat haar dan lekker een betere vent vinden.
Het gaat al een half jaar over wat mijn vriendin vindt. Ik ben nu zo'n half jaar mijn best aan het doen.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:06 schreef simmu het volgende:
[..]
man, wat ben jij een egoist. wees een vent en laat haar los. want je maakt haar kapot met je klotehouding. blijkbaar ben je gewoon geen relatiemateriaal. want in een relatie gaat het over meer dan alleen wat jj wilt en wat jij voelt. een relatie heb je met zn twee.
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Je hebt enorm veel kapot gemaakt en beseft dat nog steeds niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:24 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Het gaat al een half jaar over wat mijn vriendin vindt. Ik ben nu zo'n half jaar mijn best aan het doen.
Hoe vaak heb je haar nou besodemieterd?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:17 schreef Mjp88 het volgende:
Ze is veel belangrijker dan wie dan ook, maar ze beseft het niet.
Je bent zo je best aan het doen dat je niet eens door had dat het haar nog steeds dwars zit? Ik geloof niet dat je je vriendin heel goed kent na 5 jaar.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:24 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Het gaat al een half jaar over wat mijn vriendin vindt. Ik ben nu zo'n half jaar mijn best aan het doen.
Tot nog toe wilde je alleen horen dat zij een trut is en jij het slachtoffer. Ik geloof er niets van dat je nu wel serieus gaat luisteren naar kritiek op jouw gedrag.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:55 schreef Mjp88 het volgende:
Ik kan het idee dat praten bij jou inhoudt dat zij 'ja en amen' moet zeggen niet van me afschudden.quote:Dinsdag hadden mijn vriendin een afspraak om alles te bespreken, ik had vooral de intentie om alles op een volwassen manier met haar te bespreken.
Vreemd hé? Je hebt de basis van een relatie; namelijk vertrouwen, onderuit geschopt en dacht vervolgens op de oude voet verder te kunnen gaan.quote:Binnen de kortste keren ging het gesprek over mijn vreemdgaan. Mijn vriendin is nog steeds onzeker door mijn acties, twijfelt aan zichzelf en heeft op dit moment geen vertrouwen in mij. Ze is nu boos omdat ik niet heb ingezien dat het vreemdgaan haar nog steeds dwars zit.
Je moet nog leren dat het woordje 'maar' alles wat er voor staat teniet doet. Wat je hier dus zegt is:quote:Ik zie in dat ik te makkelijk heb gedacht, maar we hebben toen veel gepraat over de situatie, ik heb dingen ondernomen, ik doe veel moeite voor haar en ik ben veranderd.
Als je ballen hebt en geleerd hebt van je fouten (wat ik betwijfel) wel ja.quote:Blijkbaar moet ik nog meer doen
Jezus. Wanneer gaat het eindelijk eens in die botte kop van je doordringen dat dat ook werkelijk zo is en ga je eens leren de consequenties van je eigen gedrag te aanvaarden ipv in de slachtofferrol t duiken?quote:We hebben veel gepraat, maar een conclusie is er niet. Behalve dat ik allerlei verwijten naar mijn hoofd krijg en het allemaal mijn schuld is.
Nee, natuurlijk niet. Jij hebt haar vertrouwen grondig beschaamd en gaat nu zitten janken dat ze ju niet meer vertrouwd? My God.. Hoe dom ben je eigenlijk?quote:Het ergste vind ik dat ze me niet in vertrouwen kan nemen.
Je gaat niet door het stof voor je vriendin (je klaagt ook alleen maar en verwijt haar je niet klakkeloos te vergeven en je vreemdgaan te vergeten); je hoort door het stof te gaan voor je eigen gedrag.quote:Het slechtste is dat we helemaal niet meer goed communiceren. Daarom heb ik lang nagedacht, heb ik het er gisteravond nog over gehad met vrienden en ik weet niet of ik nog één jaar door het stof wil gaan voor mijn vriendin.
Ik, ik, ik, ik... Slachtoffer.quote:Ik wil haar niet kwijt, maar als ik eerlijk kijk heb ik de energie niet om één jaar, of langer zelfs, te leven zoals ik nu leef. Ik haal hier geen voldoening uit, ik heb geen energie om te vechten voor een relatie als ik niet zeker weet of het nut heeft.
Slachtoffer... Wat ben jij toch zielig. Het is je eigen schuld, niet de hare!quote:Als ik dit aan mijn vriendin vertel, weet ik dat het over is. Ik kan maar weinig meer fout doen en zeggen.
Je zou toch eens de consequenties van je eigen gedrag moeten aanvaarden.. moet je toch niet aan denken!quote:Ik heb veel twijfels, als ik mijn vriendin zie of hoor ben ik weer verkocht om hoe ze is, hoe ze doet. Ik heb een zwak voor haar en ik weet dat ik veel spijt ga krijgen als ik de relatie opgeef.
Jij bent meer keer vreemd gegaan dn je haar hebt verteld, waarschijnlijk weet ze dat je nog iets achter houd.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:17 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat ze niet eerlijk is over haar gevoel. Dinsdag kwam ze pas met de info dat ze zich onzeker voelt in mijn buurt omdat ze twijfelt of ze wel leuk genoeg is en of ik nog te vertrouwen ben. Ik geef vaak complimenten aan mijn vriendin, ik raak haar vaak aan, ik geef vaak aan wat ik voor haar voel en hoe ik haar vind. Niet dat het moet, maar het is altijd al vanzelf gegaan. Dat moet toch al iets zeggen? Ze mag van mij ook alles controleren, zegt toch ook al iets? Maar dat wil ze niet.
Ik heb altijd uitgelegd (want dat is nou eenmaal zo) dat ik andere vrouwen selecteerde op hoe lekker/mooi ze waren voor alleen-maar-seks. Mijn vriendin heeft juist weer het totaalpakket. Andere vrouwen had ik dus voor de seks, maar bij mijn vriendin heb ik niet de lust om haar even hard te doen en daarna dat ze op moet rotten. Ik vind knuffelen met haar, paar kusjes geven en elkaar aanraken net zo fijn, daar kan ik wel uren mee doorgaan.
Ze is veel belangrijker dan wie dan ook, maar ze beseft het niet. Het gaat er niet in dat ik in het verleden vrouwen selecteerde voor seks, maar dat die vrouwen niks voorstellen vergeleken bij haar.
Dat komt omdat jij haar steeds de boodschap geeft dat niet zij.. maar JIJ het belangrijkste bent.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:17 schreef Mjp88 het volgende:
Ze is veel belangrijker dan wie dan ook, maar ze beseft het niet. Het gaat er niet in dat ik in het verleden vrouwen selecteerde voor seks, maar dat die vrouwen niks voorstellen vergeleken bij haar.
Ik weet het echt niet precies, maar mijn vriendin weet van twee situaties. Meer komt ze niet te weten, want dan is het over, en het ligt toch achter me.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je haar nou besodemieterd?
Lees je eigen posts terug. Jij doet halfslachtig je best en verwacht daar instant voor terug te krijgen wat jij hebben wilt.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:24 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Je bent zo vaak vreemd gegaan dat je niet eens weet hoe vaak?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:32 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet precies, maar mijn vriendin weet van twee situaties. Meer komt ze niet te weten, want dan is het over, en het ligt toch achter me.
Ik wist het onbewust heus wel, maar we hebben al zoveel ondernomen samen dat ik het niet wilde inzien.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:29 schreef Suteibum het volgende:
[..]
Je bent zo je best aan het doen dat je niet eens door had dat het haar nog steeds dwars zit? Ik geloof niet dat je je vriendin heel goed kent na 5 jaar.
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:32 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet precies, maar mijn vriendin weet van twee situaties. Meer komt ze niet te weten, want dan is het over, en het ligt toch achter me.
Dat maakt het niet echt beterquote:Op donderdag 21 november 2013 09:34 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik wist het onbewust heus wel, maar we hebben al zoveel ondernomen samen dat ik het niet wilde inzien.
quote:Op donderdag 21 november 2013 08:13 schreef Copycat het volgende:
Billen branden, blaren zitten. Zet er een punt achter, is voor jullie allebei een opluchting. Dit gaat nooit meer goed komen.
Nee, we spreken over een periode van 5 jaar. Ik heb verschillende studiereizen gehad, stiekeme scharrels, op vakanties geweest met vrienden. Ik weet het heus niet precies. Het feit ligt er wel dat het echt gedaan is met vreemdgaan.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je bent zo vaak vreemd gegaan dat je niet eens weet hoe vaak?
Maak het alsjeblieft uit met haar en ga beide verder, dit haalt echt niks meer uit.
Waarom denk jij dat je ook maar een beetje te vertrouwen bent?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:40 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee, we spreken over een periode van 5 jaar. Ik heb verschillende studiereizen gehad, stiekeme scharrels, op vakanties geweest met vrienden. Ik weet het heus niet precies.
Waarom nu wel?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:40 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Het feit ligt er wel dat het echt gedaan is met vreemdgaan.
Hier heb ik geen woorden meer voor.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:40 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee, we spreken over een periode van 5 jaar. Ik heb verschillende studiereizen gehad, stiekeme scharrels, op vakanties geweest met vrienden. Ik weet het heus niet precies. Het feit ligt er wel dat het echt gedaan is met vreemdgaan.
Dus jij hebt haar 5 jaar lang besodemieterd en je vind het vreemd dat ze jou niet binnen 6 maanden weer volledig vertrouwd?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:40 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee, we spreken over een periode van 5 jaar. Ik heb verschillende studiereizen gehad, stiekeme scharrels, op vakanties geweest met vrienden. Ik weet het heus niet precies. Het feit ligt er wel dat het echt gedaan is met vreemdgaan.
Dan is het goed!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:40 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee, we spreken over een periode van 5 jaar. Ik heb verschillende studiereizen gehad, stiekeme scharrels, op vakanties geweest met vrienden.
Ook tijdens vreemdgaan beviel mijn vriendin soms wel. Mensen begrijpen het niet, maar ik vond jagen erg leuk om te doen.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom nu wel?
Waarom zou je niet weer buiten de deur neuken op het moment dat ze je niet meer bevalt?
Geloof jij jezelf?
Mensen begrijpen het prima. Alleen begrijp jij niet dat je in een monogame relaties zit en dus jezelf beperkingen oplegt.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:45 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ook tijdens vreemdgaan beviel mijn vriendin soms wel. Mensen begrijpen het niet, maar ik vond jagen erg leuk om te doen.
En nu besef je dat ze enorm belangrijk voor je is, maar je wil niet eens een jaartje moeite doen zonder daar meteen iets voor terug te verwachten?quote:Ja, ik heb geen behoefte meer aan andere vrouwen. Ik heb oppervlakkige seks wel ervaren nu en het geeft mij geen voldoening meer.
Ik ben voor mijn studie in Amerika geweest en daar gaan alle buitenlandse studenten wel vreemd, zo ongelooflijk is het niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hier heb ik geen woorden meer voor.
Het is niet dat ene meer, bij jou is het de opsomming. Dang.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:47 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn studie in Amerika geweest en daar gaan alle buitenlandse studenten wel vreemd, zo ongelooflijk is het niet.
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:47 schreef Mjp88 het volgende:
Ik ben voor mijn studie in Amerika geweest en daar gaan alle buitenlandse studenten wel vreemd, zo ongelooflijk is het niet.
Het is lang geleden, ik was veel jonger. Eigenlijk was ik nog een halve puber.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mensen begrijpen het prima. Alleen begrijp jij niet dat je in een monogame relaties zit en dus jezelf beperkingen oplegt.
[..]
En nu besef je dat ze enorm belangrijk voor je is, maar je wil niet eens een jaartje moeite doen zonder daar meteen iets voor terug te verwachten?
Wat ongelooflijk is, is dat jij denkt dat jij eigenlijk niets echt fout hebt gedaan (iedereen doet dat toch?) en denkt er met een 'sorry' vanaf te komen.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:47 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Een fucking half jaar geleden hing je je lul nog in een ander.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:51 schreef Mjp88 het volgende:
Het is lang geleden, ik was veel jonger. Eigenlijk was ik nog een halve puber.
Ik doe al lang moeite, ik weet het niet. Op deze manier vind ik het niet meer nodig. Maar het topic heeft verder ook geen zin meer.
Je was wat? 20? Dan ben je geen halve puber meer en de laatste keer was 6 maanden terug.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:51 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik doe al lang moeite, ik weet het niet. Op deze manier vind ik het niet meer nodig. Maar het topic heeft verder ook geen zin meer.
Ja, zo is het wel.quote:
Zes maanden geleden nog a tjapneut.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:51 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Je doet maar zes maanden moeite. Dat is NIET lang, je begint net. En als je het echt meent, dan ben je overtuigender dan wanneer je het lafjes maar een beetje probeert goed te maken. En dat laatste doe je, want je verwacht beloond te worden voor je gedrag van de laatste maanden. Je bent er sinds kort achtergekomen dat je vriendin er nog mee zit, aan jou de taak om de scherven te lijmen.quote:Ik doe al lang moeite, ik weet het niet. Op deze manier vind ik het niet meer nodig. Maar het topic heeft verder ook geen zin meer.
Dat je het echt niet begrijpt is nog wel het vreemdste aan het hele verhaal, al gaat de hele wereld vreemd, jij had de afspraak met je vriendin het niet te doen, jullie relatie heeft niks te maken met andere mensen, alleen met jou en haar.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:53 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ja, zo is het wel.Ik vat de massale verontwaardiging niet, er gaan (uiteindelijk) veel mensen vreemd.
Ja maar, hullie doen het ook. Je bent nog steeds een puber.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:53 schreef Mjp88 het volgende:
Ja, zo is het wel.Ik vat de massale verontwaardiging niet, er gaan (uiteindelijk) veel mensen vreemd.
Het was maximaal een half jaar geleden en jij doet nog geen half jaar 'je best'.. Waarom is een half jaar 'lang geleden' als het om jouw vreemdgaan gaat en 'al heel lang' als het om je best doen gaat?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:51 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee.. als jij aangesproken wordt op je gedrag en men niet met je meehuilt dan heeft het topic geen zin..quote:Ik doe al lang moeite, ik weet het niet. Op deze manier vind ik het niet meer nodig. Maar het topic heeft verder ook geen zin meer.
Geen zin meer in inzichten omdat wat je ziet je niet aanstaat?quote:Op donderdag 21 november 2013 07:55 schreef Mjp88 het volgende:
Ja, dus? Veel mensen gaan ook niet vreemd.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:53 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering. En nu?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een fucking half jaar geleden hing je je lul nog in een ander.
Je lult, dus.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:57 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering. En nu?
Ditquote:Op donderdag 21 november 2013 09:52 schreef Lastpost het volgende:
Praat het ook gewoon goed voor jezelf door aan te komen met voorbeelden van andere vreemdgangers, chapeau!
Wat een wereldvreemde ben jij zeg, kap er gewoon mee en niet voor jezelf maar voor haar als je nog iets van fatsoen in je donder hebt zitten.
Zo'n vriend gun ik m'n ergste vijand nog niet.
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:57 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dit
Als het mijn dochter was geweest dan had hij wel meer gehad om over te huilen; ik had geen bot in zijn lijf heel gelaten.
Nu blijkt dat je wederom full of it bent. Ik snap wel dat je vriendin je niet vertrouwt.quote:
Dat is zo, maar ik had het over mijn studiereizen, vakanties en scharrels. Dat is lang geleden en ik was echt wel wat jonger. Een halfjaar geleden was ook anders zoals ik al zei.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het was maximaal een half jaar geleden en jij doet nog geen half jaar 'je best'.. Waarom is een half jaar 'lang geleden' als het om jouw vreemdgaan gaat en 'al heel lang' als het om je best doen gaat?
[..]
Nee.. als jij aangesproken wordt op je gedrag en men niet met je meehuilt dan heeft het topic geen zin..![]()
Wat is er nog over van je post van nog geen twee uur geleden?:
[..]
Geen zin meer in inzichten omdat wat je ziet je niet aanstaat?
En zo is elke situatie anders. Damn, wat heb jij een egocentrische plaat voor je harses.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef Mjp88 het volgende:
Dat is zo, maar ik had het over mijn studiereizen, vakanties en scharrels. Dat is lang geleden en ik was echt wel wat jonger. Een halfjaar geleden was ook anders zoals ik al zei.
Nee. Ik heb gelijk dat het lang is geleden, de ene situatie is de andere situatie niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu blijkt dat je wederom full of it bent. Ik snap wel dat je vriendin je niet vertrouwt.
En wanneer ga je dat dan eens uitleggen? Je verwijst daar wel steeds naar; "het was anders" maar weigert uit te leggen waarom dat dan anders was. Heb je nog meer lijken in je kast? Heb je haar zus, moeder of beste vriendin gepaald?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik had het over mijn studiereizen, vakanties en scharrels. Dat is lang geleden en ik was echt wel wat jonger. Een halfjaar geleden was ook anders zoals ik al zei.
Mijn vriendin gaat sowieso niet vreemd, dat weet ik dan weer zeker. Misschien flirten, maar meer zit er sowieso niet in.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dus? Veel mensen gaan ook niet vreemd.
Godverdomme zeg, je maakt me kwaad met je houding over vreemdgaan en je eigen gedrag. Ik zou bijna wensen dat je vriendin vreemdgaat, zodat jij ook eens voelt wat het aanricht.
ok, ik ben doorgaans niet zo van de internetdiagnoses. maarruh; zou je niet eens een keertje een goede psycholoog zoeken om aan je persoonlijkheidsprobleempjes te werken? zeg, dat narcisme, het alles op een ander schuiven, excuses zoeken voor je eigen wangedrag en ook dat op een ander schuiven en het niet in kunnen schatten van de gevolgen van je daden. want nu is je relatie (die niet lang meer zal duren, schat ik zo) de pisang, maar vroeger of later verkloot je iets van jezelf in je leven waar je wel om geeft. karma is echt een grote bitchquote:Op donderdag 21 november 2013 09:53 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Vreemdgaan is vreemdgaan. Je lul in een ander hangen blijft je lul in een ander hangen. Daarin is iedere keer dat je dat doet exact hetzelfde. Het kan alleen maar erger (niet minder) doordat het om een naaste van haar zou gaan.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:01 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gelijk dat het lang is geleden, de ene situatie is de andere situatie niet.
Wee weglopen, je kop in het zand steken?quote:
Kom op, ik heb twee hele topics gelezen om erachter te komen. Ik wil het weten.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Wat schuif ik precies op een ander af?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef simmu het volgende:
[..]
ok, ik ben doorgaans niet zo van de internetdiagnoses. maarruh; zou je niet eens een keertje een goede psycholoog zoeken om aan je persoonlijkheidsprobleempjes te werken? zeg, dat narcisme, het alles op een ander schuiven, excuses zoeken voor je eigen wangedrag en ook dat op een ander schuiven en het niet in kunnen schatten van de gevolgen van je daden. want nu is je relatie (die niet lang meer zal duren, schat ik zo) de pisang, maar vroeger of later verkloot je iets van jezelf in je leven waar je wel om geeft. karma is echt een grote bitch
Oww Jeessss.. Dit meen je toch niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:06 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Wat schuif ik precies op een ander af?
En wat is er weer over 2 maanden?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ja, jullie praten elkaar na. Ik schuif niks op een ander af. Ik zie heel goed dat ik fout ben, maar dat neemt niet weg dat er redenen zijn waarom ik ben vreemdgegaan. Vreemdgaan gebeurt ook niet zomaar, en ook dat ligt bij mij.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Oww Jeessss.. Dit meen je toch niet?
Als je vreemdgaat ben je niet tevreden met je relatie. Kan je haar maar beter dumpen.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:10 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ja, jullie praten elkaar na. Ik schuif niks op een ander af. Ik zie heel goed dat ik fout ben, maar dat neemt niet weg dat er redenen zijn waarom ik ben vreemdgegaan. Vreemdgaan gebeurt ook niet zomaar, en ook dat ligt bij mij.
Ben je aan het trollen of ben je echt zo stom?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:10 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ja, jullie praten elkaar na. Ik schuif niks op een ander af. Ik zie heel goed dat ik fout ben, maar dat neemt niet weg dat er redenen zijn waarom ik ben vreemdgegaan. Vreemdgaan gebeurt ook niet zomaar, en ook dat ligt bij mij.
Ah. Dan ben ik echt zo stom. Ik vind dat ik fout zit, maar er is altijd wel een reden, daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ben je aan het trollen of ben je echt zo stom?
Maar wat doet ts?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef Eponalicorn het volgende:
[..]
Als je vreemdgaat ben je niet tevreden met je relatie. Kan je haar maar beter dumpen.
Oh, want nu is het feit of vreemdgaan binnen een relatie not done is situatie-afhankelijk?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:01 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gelijk dat het lang is geleden, de ene situatie is de andere situatie niet.
Het is altijd not done, maar daarom kunnen situaties nog wel verschillen.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, want nu is het feit of vreemdgaan binnen een relatie not done is situatie-afhankelijk?
Lees je OP eens waarin je totaal niet rept over je eigen fouten maar alles bij je vriendin neerlegt.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:06 schreef Mjp88 het volgende:
Wat schuif ik precies op een ander af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |