abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133478668
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:31 schreef Suteibum het volgende:

[..]

wat niet weet wat niet deert

Hoe is je vriendin er eigenlijk achter gekomen?
Inderdaad. :P

Half jaar geleden heb ik het haar bekend. Had ik ook niet moeten doen achteraf, want wat een pijn om een ridicuul wijf.
pi_133478679
Och, TS, dan geloof je ons toch niet ..

Maar kom aub dan niet meer aan bij ons met de vraag waarom je vriendin zo afstandelijk is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_133478738
quote:
13s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:41 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Inderdaad. :P

Half jaar geleden heb ik het haar bekend. Had ik ook niet moeten doen achteraf, want wat een pijn om een ridicuul wijf.
:') :')

Gast, jij bent echt sneu

Hier kruip je gewoon godverdomme wéér in de slachtofferrol.

Ik zeg het nog een keer

JIJ BENT NIET HET SLACHTOFFER EIKEL, JIJ BENT DE DADER
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133478770
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:35 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En jij denkt dat zij nooit nieuwsgierig wordt :') ?

Daarom zeg ik altijd dat je eerst alles gehad moet hebben qua vrouwen voordat je een relatie begint.. :Y
:)

Ze gaat niet vreemd, dat weet ik wel.

Ik had ook meisjes vanaf mijn zestiende, maar vrouwen bleven interessant. Nu heb ik geen zin meer in oppervlakkig neuken, heb ik het wel gezien en wil ik iets opbouwen met mijn vriendin.

Hoe moeilijk het te begrijpen is voor vrouwen, ik ben echt gek op mijn vriendin al neukte ik met andere vrouwen.
pi_133478796
Ja en toch geef je dan in een post aan als zij het zou doen het dan over is. Je bent een triest mannetje.
Haters gonna hate.
pi_133478801
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:32 schreef Suteibum het volgende:

[..]

Is volledig arbitrair wat je nu zegt. Waarom zoenen wel? Pijpen dan ook nog wel oké?
Het is sowieso volledig suggestief wat ik nu zeg. Tot nu toe ben ik zelf 2x vreemdgegaan en het lijkt wel karma, maar ben ik 2x bedrogen. Maar in beide gevallen betrof het zoenen en heb ik ze de deur uit gedaan. Dat was wel in een periode van toen ik 17-19 was ofzo.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_133478811
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:44 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Ik had ook meisjes vanaf mijn zestiende, maar vrouwen bleven interessant. Nu heb ik geen zin meer in oppervlakkig neuken, heb ik het wel gezien en wil ik iets opbouwen met mijn vriendin.

Hoe moeilijk het te begrijpen is voor vrouwen, ik ben echt gek op mijn vriendin al neukte ik met andere vrouwen.
Ik hoop dat ze je een huis laat kopen en je dan in de shit laat zakken. Zou een bazenactie zijn. Lekker de suggestie wekken van iets samen opbouwen en vervolgens je kei hard in de steek laten. Want dat zou een koekje van eigen deeg zijn voor je.
pi_133478860
quote:

[..]

Nee inderdaad zeg, het ligt volledig aan ons vrouwen dat we je niet begrijpen
pi_133478873
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:43 schreef essnhills het volgende:

[..]

:') :')

Gast, jij bent echt sneu

Hier kruip je gewoon godverdomme wéér in de slachtofferrol.

Ik zeg het nog een keer

JIJ BENT NIET HET SLACHTOFFER EIKEL, JIJ BENT DE DADER
Pijn voor mijn vriendin bedoel ik uiteraard, dat was echt een vervelende periode, dat ga ik haar sowieso nooit meer aandoen.
pi_133478878
quote:

[..]

Ik heb nog een laatste vraag aan je... Alleen met 'ja' of 'nee' beantwoorden.

Zou jij begrip hebben als je vriendin naar je komt en "ik ben echt gek op jou, al neuk ik andere mannen" zegt?
pi_133478956
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb nog een laatste vraag aan je... Alleen met 'ja' of 'nee' beantwoorden.

Zou jij begrip hebben als je vriendin naar je komt en "ik ben echt gek op jou, al neuk ik andere mannen" zegt?
Nee, dat niet.
pi_133478965
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:47 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Pijn voor mijn vriendin bedoel ik uiteraard, dat was echt een vervelende periode, dat ga ik haar sowieso nooit meer aandoen.
Oh sorry, met dat ridicuul wijf bedoel je je neukertje, niet je vriendin, even verkeerd begrepen.

Maar hoe kan zij nou ooit van jou verwachten dat je haar dat inderdaad nooit meer aandoet? Je hebt in het verleden meerdere keren laten zien dat je niet te vertrouwen bent. Een half jaar geleden nog ben je vreemd gegaan, al wil je de reden hier niet delen. Wat als er over een paar maanden weer een andere reden is om vreemd te gaan en je het tóch weer doet?

Dáár moet je haar van overtuigen, dat je dat echt nooit weer zult doen. Maar in mijn ogen is de enige manier waarop zij kan garanderen dat je haar niet nog een keer bedondert, is door de relatie beëindigen
pi_133479014
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:51 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Nee, dat niet.
hypocriete lul :')
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_133479067
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:51 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Nee, dat niet.
_O-.
pi_133479073
quote:

[..]

ik ben een vrouw en vind dat niet moeilijk te begrijpen.
Echter als ik n relatie heb met n man die het achter m'n rug om met n ander doet, word ik onzeker. Omdat hij kennelijk wat anders wil, ik niet goed genoeg ben, hij óók nog eens meent te moeten liegen.
Hoe rationeel je dan ook kan bedenken dat hij echt wel van je houdt, omdat hij het écht wel laat zien, dat gevoel zit dan in de weg...
compact en kleverig.
pi_133479081
quote:

[..]
Dat is niet alleen voor vrouwen moeilijk te begrijpen. Droeftoeter :')
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_133479140
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:51 schreef essnhills het volgende:

[..]

Oh sorry, met dat ridicuul wijf bedoel je je neukertje, niet je vriendin, even verkeerd begrepen.

Maar hoe kan zij nou ooit van jou verwachten dat je haar dat inderdaad nooit meer aandoet? Je hebt in het verleden meerdere keren laten zien dat je niet te vertrouwen bent. Een half jaar geleden nog ben je vreemd gegaan, al wil je de reden hier niet delen. Wat als er over een paar maanden weer een andere reden is om vreemd te gaan en je het tóch weer doet?

Dáár moet je haar van overtuigen, dat je dat echt nooit weer zult doen. Maar in mijn ogen is de enige manier waarop zij kan garanderen dat je haar niet nog een keer bedondert, is door de relatie beëindigen
Het staat er raar, maar ik bedoel mijn vriendin absoluut niet. Ik scheld haar sowieso niet uit. Ik bedoel inderdaad het 'neukertje', dat is een ridicuul wijf.

Ik weet het niet. Kwestie van weer durven proberen. Ik kom hier over als een klootzak, maar veel leuke vrouwen hebben een zwak voor me, dus ik ben blijkbaar heel charmant en leuk.
pi_133479198
quote:
12s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:58 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Het staat er raar, maar ik bedoel mijn vriendin absoluut niet. Ik scheld haar sowieso niet uit. Ik bedoel inderdaad het 'neukertje', dat is een ridicuul wijf.

Ik weet het niet. Kwestie van weer durven proberen. Ik kom hier over als een klootzak, maar veel leuke vrouwen hebben een zwak voor me, dus ik ben blijkbaar heel charmant en leuk.
Tering. Jij bent vol van jezelf. Kennen die vrouwen ook de kant van jezelf die je hier laat zien?
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_133479215
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

hypocriete lul :')
Klopt.
pi_133479261
quote:

[..]

_O- Domme wieven.
pi_133479286
quote:

[..]

ja, die ken ik meer :+

Vind je vooral overkomen als iemand die zich niet echt kan inleven in de gevoelens van z'n vriendin. Je vult voor haar in wat jij moet doen om het goed te maken, maar in feite zou zij degene moeten zijn die dat invult.

(Vraagje, ben jij ook zo iemand die, als z'n vriendin verdrietig is en vraagt of je haar even vast wil houden, doodleuk zegt dat je daar nu niet voor in de stemming bent? In die of andere bewoordingen?)
compact en kleverig.
pi_133479329
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:00 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Tering. Jij bent vol van jezelf. Kennen die vrouwen ook de kant van jezelf die je hier laat zien?
Ik weet het. Ik kan veel maken bij mensen omdat ik een makkelijke prater ben en er goed uitzie. Nee, ik ben op fok (te) eerlijk, in het echt kan ik zo niet blijven doen. Maak ik geen vrienden mee he :P
pi_133479381
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:05 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Ik weet het. Ik kan veel maken bij mensen omdat ik een makkelijke prater ben en er goed uitzie. Nee, ik ben op fok (te) eerlijk, in het echt kan ik zo niet blijven doen. Maak ik geen vrienden mee he :P
Dan zegt het dus niks dat die domme koeien voor je vallen. Je bent een klootzak die aardig en charmant kan doen. Klassiek gevalletje van Narcisme. Succes ermee.
pi_133479556
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:07 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Dan zegt het dus niks dat die domme koeien voor je vallen. Je bent een klootzak die aardig en charmant kan doen. Klassiek gevalletje van Narcisme. Succes ermee.
Nee. Het is jagen, dat draait nou eenmaal om uiterlijk en praatjes.

Een klootzak kan ik zijn, maar zo word ik door niemand gezien. :)
pi_133479570
Maak jezelf vooral niet wijs dat de rest van de wereld niet vreemd gaat omdat er niemand geïnteresseerd is, grapjas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')