abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133477615
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef Mjp88 het volgende:
(omdat ik de behoefte heb)
maar omdat ik het graag wil.
En wanneer ga je eens wat doen wat zij graag wil?
quote:
Maar dat deed ik eigenlijk ook al. :')
Wat doe je nu dan voor haar anders? De zaken die je daar eerder als voorbeeld van gaf deed je dus tijdens het vreemdgaan ook al. Waar moet zij ut opmaken dat jij je best doet en veranderd bent?
pi_133477634
quote:

[..]

Ik ga nog steeds uit. :) Mijn vriendin is ook niet een type om dingen te verbieden.

Ik koop wel eens dingen voor mijn vriendin, dat kunnen kleine en grote dingen zijn. Dinsdag nog, een kleinigheidje, maar ik doe dat niet om mezelf te bewijzen.

Ik probeer zo eerlijk mogelijk te communiceren met haar, ik knuffel haar juist heel veel (omdat ik de behoefte heb) en laat best vaak weten dat ik echt graag bij haar wil zijn, zij echt de leukste is en ga zo maar door.

Ik benoem eigenlijk wat ik voel voor haar en het is niet omdat het nodig is, maar omdat ik het graag wil. Maar dat deed ik eigenlijk ook al. :')
Ah, dus je doet vooral de dingen die je zelf graag wilt doen. Dat zal voor haar een grote verandering zijn.. ^O^
pi_133477646
quote:
15s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Iedereen valt hem af met een reden. Als die meid het topic zou lezen zou ze weten waar ze aan toe is.
:')
compact en kleverig.
  donderdag 21 november 2013 @ 11:10:30 #229
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133477662
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

:')
Wat?
we dan
  Moderator donderdag 21 november 2013 @ 11:11:49 #230
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133477704
Zou mooi zijn als zn vriendin dit zou lezen ja. Dan zou ze direct de knoop doorhakken. Maar ergens heb ik toch het idee dat dit een trolltopic is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_133477724
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wat?
ik snap gewoon niet waarom je op mij reageert. Wat maakt jou het nou uit wat ík doe/zeg, het gaat om TS en z'n vriendin.
En er is nog iemand die die opmerking maakt he. :*
Ga nou TS maar weer op z'n vingers tikken.
compact en kleverig.
pi_133477725
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:53 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Soms.
Je zou het eigenlijk inmiddels moeten weten maar ik zal je gedrag even vertalen voor je namens je vriendin:

'Ik ben niet goed genoeg voor hem, hij vindt me niet aantrekkelijk genoeg. Hij zegt wel dat hij me zo leuk en aantrekkelijk vind en dat niemand aan me kan tippen, maar waarom gaat hij dan wél vreemd? Ik ben niet leuk genoeg'

En jij denkt dat het vertrouwen van haar dat je geschaad hebt zo even in een paar maanden kunt oplossen? Gast :')
quote:

[..]

Ik ga nog steeds uit. :) Mijn vriendin is ook niet een type om dingen te verbieden.

Ik koop wel eens dingen voor mijn vriendin, dat kunnen kleine en grote dingen zijn. Dinsdag nog, een kleinigheidje, maar ik doe dat niet om mezelf te bewijzen.

Ik probeer zo eerlijk mogelijk te communiceren met haar, ik knuffel haar juist heel veel (omdat ik de behoefte heb) en laat best vaak weten dat ik echt graag bij haar wil zijn, zij echt de leukste is en ga zo maar door.

Ik benoem eigenlijk wat ik voel voor haar en het is niet omdat het nodig is, maar omdat ik het graag wil. Maar dat deed ik eigenlijk ook al. :')
Weer dat ikke ikke ikke wat de rest ook al een paar keer heeft aangegeven. Als je echt je best wilt doen voor je vriendin moet je gaan denken aan waar je vriendin behoefte aan heeft, niet aan jouw behoefte. Jouw behoeftes zijn ondergeschikt aan die van haar, en daar heb je het zelf naar gemaakt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 21 november 2013 @ 11:14:57 #233
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133477811
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik snap gewoon niet waarom je op mij reageert. Wat maakt jou het nou uit wat ík doe/zeg, het gaat om TS en z'n vriendin.
Het gaat om hem en zijn vriendin. Als jij iets zegt wat negatief voor zijn vriendin kan zijn dan reageren mensen op jou.. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen hoop ik voor je :*

En ja was nog iemand terwijl ik het getypt had :*

En ik hoef dat niet te doen. Lees beetje mee meer. Ga jij nou maar weer TS helpen met opmerkingen waardoor hij zijn gang kan blijven gaan :*
we dan
pi_133477927
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

De vriendin van TS is gewoon een mongool dat ze bij hem blijft. Net als dat jij bij je vriend bleef. Seks met een ander? Ik trap je letterlijk de kiet uit.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_133477958
quote:

[..]

dat zijn dus allemaal dingen die je voor jezelf doet, wat wil zíj/heeft zíj nodig?
compact en kleverig.
pi_133478003
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:12 schreef essnhills het volgende:

[..]

Je zou het eigenlijk inmiddels moeten weten maar ik zal je gedrag even vertalen voor je namens je vriendin:

'Ik ben niet goed genoeg voor hem, hij vindt me niet aantrekkelijk genoeg. Hij zegt wel dat hij me zo leuk en aantrekkelijk vind en dat niemand aan me kan tippen, maar waarom gaat hij dan wél vreemd? Ik ben niet leuk genoeg'

En jij denkt dat het vertrouwen van haar dat je geschaad hebt zo even in een paar maanden kunt oplossen? Gast :')

[..]

Weer dat ikke ikke ikke wat de rest ook al een paar keer heeft aangegeven. Als je echt je best wilt doen voor je vriendin moet je gaan denken aan waar je vriendin behoefte aan heeft, niet aan jouw behoefte. Jouw behoeftes zijn ondergeschikt aan die van haar, en daar heb je het zelf naar gemaakt.
Ze weet wel dat ze aantrekkelijk is en voor mij perfect. Dat laatste hoop ik dan.

Wat wil mijn vriendin anders dan. Ik kan niks anders.
pi_133478053
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Het gaat om hem en zijn vriendin. Als jij iets zegt wat negatief voor zijn vriendin kan zijn dan reageren mensen op jou.. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen hoop ik voor je :*

En ja was nog iemand terwijl ik het getypt had :*

En ik hoef dat niet te doen. Lees beetje mee meer. Ga jij nou maar weer TS helpen met opmerkingen waardoor hij zijn gang kan blijven gaan :*
wat ik zeg is dat hij z'n gedrag moet veranderen. Dat is eerder positief voor z'n vriendin, dan negatief. Ze wil kennelijk bij hem blijven, dat doet ze tot nu toe in elk geval. Dan maar beter op n voor haar zo positief mogelijke manier.

Denk je serieus dat hij niet zou bedenken dat ie dit topic niet moet laten lezen vanwege t feit dat hij zelf zegt nog veel meer buiten de deur gegeten te hebben? TS is misschien egocentrisch, maar dom komt hij niet over.
compact en kleverig.
pi_133478114
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:18 schreef DuTank het volgende:

[..]

De vriendin van TS is gewoon een mongool dat ze bij hem blijft. Net als dat jij bij je vriend bleef. Seks met een ander? Ik trap je letterlijk de kiet uit.
mja, zij dus niet, ik dus ook niet. Ieder z'n eigen keus daarin toch?
Mensen blijven wel vaker bij iemand die vreemdgaat. Ik denk zelfs vaker dan dat ze meteen hun spullen pakken en weg zijn.
compact en kleverig.
  donderdag 21 november 2013 @ 11:24:51 #239
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133478127
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat ik zeg is dat hij z'n gedrag moet veranderen. Dat is eerder positief voor z'n vriendin, dan negatief. Ze wil kennelijk bij hem blijven, dat doet ze tot nu toe in elk geval. Dan maar beter op n voor haar zo positief mogelijke manier.

Denk je serieus dat hij niet zou bedenken dat ie dit topic niet moet laten lezen vanwege t feit dat hij zelf zegt nog veel meer buiten de deur gegeten te hebben? TS is misschien egocentrisch, maar dom komt hij niet over.
oké komt op mij wel als dom over, dus ja zou die kans er wel in hebben gezien ja. En ze wil bij hem blijven op basis van incomplete informatie.. Maar goed zie wel wat het wordt :P
we dan
pi_133478173
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je snapt dat ze er dan achterkomt dat je vaker buiten de pot hebt gepiest?
Nee, had ik niet over nagedacht hoor.
pi_133478218
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:20 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Ze weet wel dat ze aantrekkelijk is en voor mij perfect. Dat laatste hoop ik dan.

Wat wil mijn vriendin anders dan. Ik kan niks anders.
dat weet ze dus niet, wat niet zo gek is, want je bent vreemdgegaan, hoe perfect kun je zijn als je partner nog een ander wil?

Wij weten hier toch niet wat je vriendin anders wil, dat moet je haar vragen. Dingen die zíj belangrijk vindt en niet dingen die voor jou vanzelfsprekend zijn zoudenje leidraad moeten zijn.
compact en kleverig.
pi_133478298
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

oké komt op mij wel als dom over, dus ja zou die kans er wel in hebben gezien ja. En ze wil bij hem blijven op basis van incomplete informatie.. Maar goed zie wel wat het wordt :P
hij heeft moeite zich in te leven in anderen, das niet hetzelfde als dom, hebben meer mensen last van...

Ik vind persoonlijk dat je niet altijd alles hoeft te weten, maar das n andere discussie ;)
compact en kleverig.
pi_133478352
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mja, zij dus niet, ik dus ook niet. Ieder z'n eigen keus daarin toch?
Mensen blijven wel vaker bij iemand die vreemdgaat. Ik denk zelfs vaker dan dat ze meteen hun spullen pakken en weg zijn.
Zwak is dat gewoon. Zoenen met een ander zou ik me nog wel overheen kunnen zetten, maar seks? Nee, echt niet.
Maar daar is wel een psychologische verklaring voor hoor. De hoeveelheid wat je geïnvesteerd hebt in je partner kan een enorme drempel zijn om iemand te dumpen. Dat is dan ook totaal niet rationeel, maar puur gevoelsmatig. Dat is bijvoorbeeld ook een reden waarom slachtoffers van loverboys bij die kerel blijven :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_133478367
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hij heeft moeite zich in te leven in anderen, das niet hetzelfde als dom, hebben meer mensen last van...

Ik vind persoonlijk dat je niet altijd alles hoeft te weten, maar das n andere discussie ;)
wat niet weet wat niet deert

Hoe is je vriendin er eigenlijk achter gekomen?
pi_133478405
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:31 schreef DuTank het volgende:

[..]

Zwak is dat gewoon. Zoenen met een ander zou ik me nog wel overheen kunnen zetten, maar seks? Nee, echt niet.
Maar daar is wel een psychologische verklaring voor hoor. De hoeveelheid wat je geïnvesteerd hebt in je partner kan een enorme drempel zijn om iemand te dumpen. Dat is dan ook totaal niet rationeel, maar puur gevoelsmatig. Dat is bijvoorbeeld ook een reden waarom slachtoffers van loverboys bij die kerel blijven :')
Is volledig arbitrair wat je nu zegt. Waarom zoenen wel? Pijpen dan ook nog wel oké?
pi_133478416
Ik heb alle posts van topic 1 en dit topic doorgelezen. Wat ben jij een viespeuk zeg. Al die tijd belazer je haar, ze weet nog niet eens de helft van wat jij uitgespookt hebt.

Het enige waar jij aan denkt is je zelf. Nou ik hoop echt van harte dat ze er al een paar gehad heeft terwijl jij van niks wist en dat je spijt gaat krijgen als de haren op je hoofd als het straks uit is.

Dit is echt ongeloofelijk! En het excuus van ja ik was nog jong of ja iedereen gaat vreemd op studiereis gaat er bij mij niet in. Zij is echt te goed voor jou, je 2x vergeven en jij dan nog aan het zeuren. Ik hoop echt van harte dat het uitkomt. Karma is a bitch!
Haters gonna hate.
pi_133478446
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat weet ze dus niet, wat niet zo gek is, want je bent vreemdgegaan, hoe perfect kun je zijn als je partner nog een ander wil?

Wij weten hier toch niet wat je vriendin anders wil, dat moet je haar vragen. Dingen die zíj belangrijk vindt en niet dingen die voor jou vanzelfsprekend zijn zoudenje leidraad moeten zijn.
Omdat een man ook wel behoefte heeft aan andere seksuele contacten en ervaringen. Ik had dat tenminste. Toen. Mijn vriendin heeft naast mij nog nooit een andere seksuele partner gehad en heeft de behoefte niet, maar ik vond het leuk om te jagen. Het heeft echt niks met haar te maken. Hoe perfect een vrouw ook is, er zijn enorm veel aantrekkelijke vrouwen. Niet dat mijn vriendin te vergelijken is met een scharrel, maar jagen en seks: leuk. Nu ben ik niet meer zo. Maar zij denkt dus dat het aan haar ligt, terwijl ze echt perfect is.

Uiteindelijk denk ik dat veel mannen en vrouwen op deze manier denken, maar niet iedereen het daadwerkelijk uitvoert.

Ik weet wat mijn vriendin wil, maar mensen hier menen te weten wat mijn vriendin wil, vandaar. :-)
pi_133478492
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:33 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Omdat een man ook wel behoefte heeft aan andere seksuele contacten en ervaringen. Ik had dat tenminste. Toen. Mijn vriendin heeft naast mij nog nooit een andere seksuele partner gehad en heeft de behoefte niet, maar ik vond het leuk om te jagen. Het heeft echt niks met haar te maken. Hoe perfect een vrouw ook is, er zijn enorm veel aantrekkelijke vrouwen. Niet dat mijn vriendin te vergelijken is met een scharrel, maar jagen en seks: leuk. Nu ben ik niet meer zo. Maar zij denkt dus dat het aan haar ligt, terwijl ze echt perfect is.

Uiteindelijk denk ik dat veel mannen en vrouwen op deze manier denken, maar niet iedereen het daadwerkelijk uitvoert.

Ik weet wat mijn vriendin wil, maar mensen hier menen te weten wat mijn vriendin wil, vandaar. :-)
En jij denkt dat zij nooit nieuwsgierig wordt :') ?

Daarom zeg ik altijd dat je eerst alles gehad moet hebben qua vrouwen voordat je een relatie begint.. :Y
pi_133478586
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:33 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Blijkbaar weet je helemaal niet wat je vriendin wilt, dan had je haar niet belazerd, en dan had je geweten wat je nu had moeten doen.

En vandaar ook eerder even mijn vertaling namens je vriendin voor je, hoe het waarschijnlijk voor haar is. Hoe kan zij nou denken dat zij perfect voor je is als jij je heil zoekt bij andere vrouwen?

Als je de 'jacht' nog niet had willen opgeven, had je geen relatie moeten beginnen. PUNT!
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133478650
Ikke ikke ikke ikke ikke

(dat ben jij TS)
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')